Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    mamajanneke wat een lekkere knul zeg,geniet er maar lekker van!
    Allwoman succes meid en ind je bent op de juiste plek!

2. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo allemaal,

even een vraagje, wie van jullie hebben de box al opstaan.
    Ik wil de box wel al heel graag opzetten.

Maar ben aan het twijfelen: zal dat ding nu niet in de weg staan en als de beeb er is blijft ie ook een hele tijd staan.
    Wat zijn jullie meningen?
    Maar ik moet nu nog 5 weken, kan korter kan ook langer.

Groetjes Audrey

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ik moet nog 6 weken en hier staat ie al een tijdje... gewoon doen!

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Audrey: Hier staat 'ie nu ook al 2 weken, maar da's vooral om de katten aan te leren dat ze er vooral niet in mogen :) ! Verder vind ik het ook erg gezellig en knus staan moet ik zeggen, ik zou het dus ook gewoon lekker doen als ik jou was!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja, dat heb ik ook. Ik zou graag nog een keer naar mijn ouders willen maar durf het gewoon niet :( en het is maar 1 uur rijden.

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het is rustig hier, was vorige week zaterdag wel anders ;)

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hey

Ja idd rustig!

Mammajanneke: Mooie foto van jullie ventje :D

Allwoman: Nog ff laten zitten...en veel succes ;)

Vandaag naar de Ikea geweest, ff lekker gesnuffeld. Toen konden we weer naar mn ex, want ik moest mee naar de huisartsenpost. Mn dochter had nu de hele rechterkant van haar gezicht en haar linkerhand helemaal opgezet. oog zat bijna dicht, niet echt een lekker gezicht.
    Huisarts heeft urine weer onderzocht, kinderarts gebeld maar het hoort bij Henoch Schonlein. En ze kunnen er weer niks aan doen. We mogen paracetamol geven tegen de pijn. Ze kan haar handjes niet eens gebruiken, we moeten haar helpen met eten, drinken en naar het toilet gaan. Ook loopt ze nog steeds als iemand die zwaar reuma heeft, zo;n last heeft ze nog van haar gewrichten :(
    Tis helaas weer afwachten...

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat zielig he Kus, ik hoop dat ze snel opknapt :(

9. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Mamak en Joli,

Bedankt voor jullie reactie.
    Toen ik het tegen mijn mannetje vertelde dat jullie de box ook al hebben staan.
    Is ie naar boven gegaan en de doos gepakt en hij is hem nu in elkaar aan het zetten. Dus de box staat.

Nogmaals bedankt.

Groetjes Audrey

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Zico, kun je geen andere adapter bestellen? Wij hebben een maxi cosi van 7 jaar oud (ziet er goed uit nog, dit wordt het 6e kindje erin!) en konden wel een adapter bestellen voor op een mutsy kinderwagen.

Kus, wat zielig toch voor je dochter....sterkte!

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    errug herkenbaar die uitdagende peuters/ kleuters....Jayn akan er soms ook wat van!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Die van ons pronk al in de living, ik zet ook geen wiegje.
    Ons kleintje zal van begin erein liggen

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb je al eens bij dokter vogel gekeken

14. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    mamajanneke wat een mooi ventje wow.

allowan sterkte meid hopenlijk lukt het nog om even binnen te blijven voor je baby.
    waarom op maandag wachten is ze dan weer 34 wk?

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    mamajanneke wat een mooi knulletje hebben jullie toch. De volgende keer snel je banner veranderen...hahaha. :) ...nee hoor, eerst maar even lekker rustig aan doen en heerlijk genieten van dit mooie wondertje! ;)

Allowman: meid, heel veel sterkte, hopelijk lukt het om het allemaal zo lang mogelijk te rekken, en voor de bevaliing alvast zet 'm op meid!

Kus: ach arme meid toch, je dochtertje, beterschap voor haar, hopelijk heeft ze snel minder klachten.

Audrey: hier staat de box al ruim 2 jaar....haha.....nog van mijn dochtertje die eind okt 2 wordt. Ze zit er al een half jaar niet meer in, maar we hebben m toen maar laten staan en weer omhoog gezet met nieuw box kleed. Maar ik lees dat ie bij jullie nu inmiddels ook staat, en staat ie leuk in de kamer?

Hier al lekker gedoucht in pyama op de bank. Jayna slaapt gelukkig ook al, dus ff relaxen vanavond. Vroeg me eigenlijk af of je het breken van de vliezen ook aan voelt komen. Voel zo'n ontzettende druk naar onder, maar weet ook dat in de meeste gevallen de bevalling niet begint met het breken van vliezen. Bij mijn eerste bevalling zijn de vliezen doorgeprikt, dus ging het sowieso niet vanzelf.

Nou ga vast een bakje koffie zetten...

Liefs Semmi

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    TZM, was jij het die zei de kleine vandaag nog niet zoveel gevoeld te hebben? Ik had dat gister ook de hele dag, ga me dan ineens toch zorgen maken, terwijl ik weet dat ik dat in mijn eerste zwangerschap ook wel eens had. Heb jij dat ook,of voel je je wel wat zekerder deze tweede keer?

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou soms voel ik het pas rond 12 uur voor de eerste keer en dat vind ik dan wel eng hoor. Ik 'weet' dat het 's middags vaak wel iets meer wakker is, maar toch maak je je dan meteen een beetje zorgen inderdaad. Het is sowieso heel anders, omdat ik bijna gek werd van Tim (zoveel bewoog hij) en deze baby is zoooo rustig én mijn placenta zit nu aan de voorkant.
    Nu hij/zij goed ligt voel ik wel veel meer gelukkig. Daarom wil ik ook echt nog niet bevallen. Ben nu zo aan het genieten van het bewegen in mijn buik!
    Op zich ben ik nu wel minder onzeker denk ik, maar dat is vooral qua pijntjes enzo...

18. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Janneke, wat een mooi manneke zeg!

Kus, wat sneu voor je dochter, ik hoop dat de klachten snel minder worden...

Annika,, heel veel sterkte morgen....

Erg herkenbaar, lastige peuters....julia is niet te genieten!

Allwoman, ik hoop dat e kleine nog lekker een tijdje blijft zitten....

Blub, gefeliciteerd met Rich

Zit ik toch weer naar Bridget te kijken, terwijl ik me vorige week de krampen heb zitten ergeren...!

Tzm, heb je de keine al wat meer gevoeld vandaag?

19. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    He Semmi,

Ja, de box staat goed. Moet dadelijk alleen de boxkleed erin leggen.
    Maar zo kunnen we erzelf ook aan wennen.

Deel Deze Pagina