Goedemorgen, Zico, wat een verhaal en wat een geluk voor die mensen. Wat zullen zij blij zijn met hun beslissing destijds. En wat een ongelooflijke blunder van de artsen De eerste keer tillen is nog niet zo zwaar met een MC en als je bij het aangeven toch een nieuwe MC krijgt zou ik daar gewoon op wachten en niet meteen nieuwe adapters aanschaffen voor die ene keer. Meiden die 37 weken zijn: Gefeliciteerd! Ischa, poets ze! Susanna, die stofzuiger. Mariaatje, wat vervelend die verkoudheid. Gelukkig ging het 's middags weer wat beter. Ik hoop dat je je vandaag ook goed voelt. Marieke, wat zul jij blij zijn dat het er weer op zit met de verjaardag. De box: wij hebben hem nog niet staan. Gebeurt ook pas als de baby er is en daarna gebruiken we hem in de kraamperiode alleen voor de cadeautjes. Wij zijn gisteren heerlijk uit eten geweest. Het was heel gezellig en ook een aanrader om nog even te doen voordat de baby er is. Straks komt het er een tijdje niet van. Nog even een gezellig avondje met z'n tweetjes.
goedemorgen dames ik kom even zeuren hoor. heb toch besloten om naar het feestje te gaan. mijn oma kan er tenslotte ook niks aandoen wat er gebeurd is. Gister heb ik de grootste pleuris oorlog gehad met schoonfam dat het nu wel even goed is voor ons om familie om je heen te hebben die je wel tot steun zijn. Veel liefs en wens jullie fijne zondag ps morgen heb ik gesprek met de gyn over de bevalling enzo
Annika, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje van het feestje hebt kunnen genieten. Je hebt gelijk dat je alleen nog mensen om je heen wilt die je wel tot steun zijn. Laat de rest maar even! Dan even iets anders; Wat zegt het als mannen nesteldrang hebben? Hij heeft de diepvries schoongemaakt en er heel wat uitgegooid. De koelkast schoongemaakt en de gasplaat weer blinkend schoon gepoetst.
Het probleem is dat m'n nek is vastgezet en heel de ruggewervelkolom zwaar beschadigd is door een ongeval 4 jaar geleden. Dus zo snel mogelijk die neiuwe gaan afhalen is de boodschap na de bevalling
goeie ochtend, weet niet meer wie maar er was nog een hubs jarig van 1 van ons.gefeliciteerd hihi. pfffffffffffffff het was vanacht half 2 toen mijn zwager en schoonzus als laatste weggingen. ik kwam om kwart over tien mijn bedje uitrollen vanmorgen.ik ben blij dat wij makkelijke honden hebben die niet standaard op dezelfde tijd uitgelaten worden dus ook wel eens iets langer kunnen blijven liggen.heerlijk. het is hier prachtig weer.lekker rustig want de jongens zijn bij mike.vanmiddag op bezoek bij mijn oma in het zh. ik ga zo maar eens een lekkere douche nemen.ben een beetje gaar. ik hoop voor allwoman dat het toch nog even blijft zitten maar als de weeen door de remmers heengaan denk ik niet dat ze die kleine op haar plaats kunnen houden tot maandag.ben heel erg benieuwd.gelukkig is 34 weken tegenwoordig niet echt meer reden voor paniek.ze zal alleen wel de couveuse ingaan waarschijnlijk maar als dat het enige is. ja ik ga maar eens lekker douchen
Goedemorgen, Ohh heerlijk geslapen vanacht! het is ook lekker afgekoeld in huis. dus ik heb het ook niet steeds zo heet en dat scheelt veel. Susanne: veel plezier met je stofzuiger! hahahahahah Mariaatje: fijn te lezen dat je je toch weer wat beter voelt! wat vevelend dat verhaal van je box, je hoort zoveel van dat soort verhalen over babyartikelen, niet normaal. ook ik kan er over meepraten. Zico: Ik ken ook twee van dat soort verhalen! je snapt de medische wereld soms echt niet! Jody79: GEFELICITEERD! met de 37 weken. en een gezellige dag toegewenst vandaag met al die feestjes. Ischa31: veel poets plezier vandaag Rolia: Gelijk heb je dat je nog even lekker samen gaat eten! inderdaad de eerste volgende keer kan nog wel even opzich laten wachten Annika: Het word dus een spannende dag voor je morgen! hopelijk word vandaag een gezellige dag voor je met veel leuke mensen om je heen. Fijne dag allemaal! x
Rolia: Mijn man heeft dat ook! echt suerfijn toch zo een kerel in huis! Blub: Ik hoop ook echt voor allwomen dat het nog even blijft zitten, maar ik ben er ook bang voor dat ze het niet zo lang meer tegen kunnen houden. gelukkig is 34 weken inderdaad niet meer levensberdeigend tegenwoordig.
Hoe snel werken die longrijpers eigenlijk? Hopelijk horen we snel meer van dr! Joehoe...34 weken vandaag! Verder weinig zinnigs te melden...
Blegh ff klagen, ik voelde me de afgelopen dagen nog heerlijk, nu helemaal opgeblazen van het vocht, 's morgens voel ik het zo mijn voeten weer in 'lopen' en snotverkouden.... Ga straks met Tim weer lekker naar bed hoor. Niet zo gezellig voor manlief (die alleen op zondag altijd de hele dag thuis is) maar anders gaat ie maar lekker mee Vanmiddag toch nog iets te doen we 'moeten' toch maar weer eens naar manlief zijn oma....echt zin in....*not* Ga me nu weer ff naar zolder slepen om de was te doen. Manlief en Tim zijn even in de speeltuin. Voor de meiden die de 37 weken gehaald hebben...van harte... Vraagje voor de meiden met de placenta voor (en het koppie beneden) waar voelen jullie de meeste beweging?! Ben sinds gisteren een klein beetje bang dat de kleine weer in stuit is gedraaid (weet het niet zeker hoor)
Hi allemaal, ik voel me weer een stuk beter zeg, heb hartstikke goed geslapen en heb het idee dat de verkoudheid al iets minder word, dus ik ben een stuk vrolijker dan gister! Gisteravond nog even naar een vriendin geweest en dat was gezellig! (of had ik dan nou al gezegd, weet het niet meer haha). Tzm, ik kan je vraag niet beantwoorden, want de mijne ligt in een stuit, ik voel duidelijk het koppie tegen mijn ribben aan, maar ik hoop dat je kleine eigenwijsje niet gedraaid is! En iemand vroeg over de longrijpers, hoe lang dat nodig heeft, ik heb ze ook gehad en kreeg 2x een spuit. Er zat precies 24 uur tussen de 1e en de 2e en 48 uur na de 1e spuit moeten ze hun werk doen! Dus word spannend voor allwoman. Idd is 34 weken geen reden voor paniek, maar het zou beter zijn als de kleine nog even lekker veilig en warm binnen blijft zitten. Afwachten maar hoe het loopt!
Meid vervelend dat je je zo lamlendig voelt! Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt. Ik voel de meeste bewegingen in mijn zij, en soms zie ik m'n hele buik bewegen. Succes vandaag! KNUFFEL
TzM, ik voel de baby het meest bovenin, maar nu ze is ingedaald duidelijk lager dan voorheen. Ik heb verder niet teruggelezen. Voel me een beetje bleh. Spierpijn enzo (geen idee waarvan, misschien hier ook een griepje onderweg?) Wilde alleen even vragen of jullie morgen alsjeblieft voor me willen duimen, dat mn bmm rijp genoeg is om donderdag of vrijdag ingeleid te worden. Ik ben gewoon zenuwachtig zeg, voor morgen. Straks zegt ie, nee, nog niet rijp genoeg. Oeh...hoop het niet zeg!
Zico: Jeetje wat een verhaal meid, zo zie je maar dat het niet altijd wat zegt of je kindje wel of niet gehandicapt is, terwijl dit volgens allerlei testen wel aangegeven is. Maar goed dat ze het kindje hebben gehouden en dat gelukkig alles toch goed was...
Haha ze zeggen ook wel eens dat mannen tijdens de zwangerschap van de vrouw ook echt kilo's aankomen, misschien nemen ze dan toch wat hormonen van ons over!
Heel herkenbaar dit, heb dit met Milan ook gehad, dat ze vanaf 37m weken gingen kijken of mijn bmm rijp was, zodat ze konden gaan inleiden, ik ben helaas toen 2x teleurgesteld, want met 38,5 week was ie nog niet rijp, maar hebben ze uiteindelijk een gel gebruikt om de mond te rijpen, dit was vrij snel gebeurd. Ze doen er alleen nogal erg moeilijk om, omdat ze dan tegen de natuur ingaan... (de woorden van mijn gyn). Er zouden risico's aanzitten en bladibla, nou bij mij is alles goed gegaan! Waarom gaan ze eigenlijk inleiden?? (sorry, zwangerschapsdementie) Maarre wat ik wil zeggen is dat ik heeeeeeeeeeeeel hard voor je zal duimen!