@ zena: ik duim voor je morgen @ annika: succes met je gesprek morgen en op de verjaardag vandaag @ tzm: das rot zeg, hopelijk knap je snel weer op @ jody: gefeli! Bij mij is de regelmaat in het rommelen er vannacht weer uitgegaan, dus ik rommel weer onregelmatig. Hoop niet dat ik met al dat gerommel over tijd loop zeg! Moet er niet aan denken om nog 6 weken door te rommelen Ik zie trouwens niet meer op tegen de bevalling, heb er maanden en maanden vreselijk tegenop gezien, en nu heb ik echt zoiets van: kom maar op met die bevalling
Wat een nieuws allemaal weer zeg Weer een oktoberkindje erbij! Bianca en man van harte gefeliciteerd! Mamajanneke, prachtige foto van een prachtig mannetje Voor de rest ben ik het helaas weer vergeten, beetje rommelig hier allemaal. Vrijdagavond is het hier flink aan de gang gegaan met (voor) weeen maar heb even afgewacht. Zaterdagmiddag toch even de HA gebeld en die heeft even gekeken en de baarmoedermond is al verstreken en een krappe centimeter ontsluiting, daarna naar het ZH aan de ctg en er waren wel weeen te zien maar nog niet krachtig genoeg. Hoop dat het gaat doorzetten want dit getob met die buik en rugween is ook niks
Goedenmiddag meiden, Zena: ik ga heeel hard voor je duimen dat het inleiden wel door mag gaan meid, spannend voor je zeg! Jody: joehoeeee....ook de 37 weken beriekt, gefeliciteerd, en nu wachten wanneer de kleine zich zal melden! TZM: klaag maar lekker raak hoor, hopelijk knap je een betej eop als je gelijkt met Tim gaat slapen, Ik heb dat ook wel dat ik t voor mijn man niet leuk vindt als ik in t weekend tegelijk met Jayna ga slapen, maar soms trek je het gewoon echt ff niet,dsu wel aan toegeven hoor! Kiezeltje: regelmaat dus were verdwenen, je kunt er ook helemaal niet van op aan he. Hopelijk duurt het idd niet nog 6 weken voor je. Hier vanmorgen op de koffie geweest bij mn ouders. Ben nu bek af, Jayna slaapt dus ga ook maar weer een tukkie doen denk ik..... Tot later, Liefs Semmi
Ik voel de meeste beweging aan de bovenkant, net onder mijn ribben, en een beetje in mijn zij. De kleine ligt bij mij met zijn koppie naar beneden.
Mamajanneke,wat een heerlijk ventje is Dylarius om te zien! Zico,sow wat een verhaal,maar ben heel blij vor je familie dat ze een kerngezonde dochter hebben gekregen! Zena,mijn duimen draaien overuren! [-o< Ik ben zelf ook heel erg benieuwd morgen of ons kleintje goed gegroeid is. fijne dag allemaal! groeten Simone
Hier de meeste beweging middenop mijn buik, en als de kleine om zijn as draait, aan de zijkant van mn buik. @ semmi en mieni, hopelijk gaat het nu snel ja, alles staat klaar dus laat maar komen
Zena, ook ik ga duimen voor je! Lampie, ook voor jou hoop ik dat het óf doorzet óf weggaat, want idd, dat gerommel zonder voortgang, heb je ook weinig aan! Sterkte!
pff inderdaad of het moet gewoon doorzetten of het moet ophouden, raak hier een beetje ongeduldig van @zena, hopelijk krijg je goed nieuws te horen bij de gyn. IK zal voor je duimen
hoi dames... Hier ben ik dan weer... zal een beetje in kleine lijnen mijn verhaal vertellen(heb het toch rustig nu, want Damian ligt nog in het ziekenhuis ) donderdagnacht om 3 uur braken de vliezen thuis...ikke uit bed, hup mijn mannetje eruit getrommeld en de verlosk gebeld, moest alles pakken (had ziekenhuis tasje nog niet klaar staan) en naar het ziekenhuis komen. Daar aangekomen moest ik aan de ctg....hartje werd in de gaten gehouden en mijn weeen werden gemeten, om 4 uur had ik al om de 5 min. een wee.Om 7 uur werden de weeen wel heel erg heftig...voor het eerst werd er gekeken hoeveel cm ontsluiting ik had, had toen al 8 cm ontsluiting ....en jah hoor om 20 over 7 mocht ik beginnen met persen.En om 8.05 werd ons kleine mannetje geboren..owwow wat een ervaring...geweldig! Damian werd bij mij op de buik gelegd, maar na 5 min. moest ie naar de kinderafdeling...dus ikke weer alleen (ja samen met vriendlief) en toen werd de knip gehecht...na die tijd kreeg ik een ontbijtje en mocht ik douchen...tegen 11 uur lag ik in bed opzaal, en omhalf 12 mochten we eindelijk naar Damian. Alles ging hartstikke goed, hij lag in een warmte plaat / wieg (geen couveuze) en had zelfs al 10 cc drinken gehad. De volgende dag mocht ik naar huis toe (zaterdag) en moesten we ons klein mannetje achter laten... maaaaaaaaaaar Damian mocht al uit de warmte wieg en mocht in een gewoon wiegje, met zijn eigen kleertjes aan...hij kon zichzelf al op temperatuur houden...en dronk toen al 20 cc melk.Ook mocht hij van de bedrading af ...dus wij helemaal gelukkig ... Nu de 3de dag na de bevalling...gaat het heel erg goed met Damian...hij drinkt nu 30 cc voeding, is een tevreden mannetje, en kan zichzelf nog steeds op temperatuur houden. maaaaaaaaaar nog steeds ligt hij in het ziekenhuis en wij zijn hier thuis ... we gaan 2 x op een dag naar hem toe...s'morgens en s'avonds...s'middags moet ik rusten... nouw dit was het verhaal t'is allemaal zo snel gegaan allemaal...moet er echt nog ff van bijkomen en het besef krijgen dat we een kleintje hebben..poeh poeh.. en hoe ist hier allemaal? de 4de oktober baby al geboren?
Bianca, dat is snel gegaan meid, weet je hoe lang je kleintje in het zh moet blijven? Kan goed geloven dat het moeilijk te geloven is met zo'n superbevalling. Een dikke proficiat met je zoontje
nouw hij moet blijven tot dat hij iig 50 cc voeding binnen kan houden.. dus als ik ff reken, dan is dat dinsdag dat hij op 50 cc zit, en als dat goed blijft gaan mag hij mee denk ik, zou niet weten waarom hij dan nog moet blijven. en dank jullie allemaal voor de felicitaties... en las van verschillende meiden al dat het bij sommigen ook rommelt ect...meiden suc6..jullie kunnen het, en het is het zooooo waard!
Ik kan me voorstellen met zo'n snelle bevalling Bianca dat je even helemaal de weg kwijt was . Maar toch zou ik hem ook graag zo willen Ik ga duimen dat Damian snel mee naar huis mag.
Bianca; Welkom terug, goed te horen dat je zo enthousiast bent en dat je bevalling zo goed is verlopen. Fijn ook dat het mannetje het zo goed doet en dat het er naar uit ziet dat je hem binnen een paar dagen alweer thuis hebt. Nogmaals Gefeliciteerd! Kus; Ik leef met je mee, het moet moeilijk zijn om je dochter zo te zien. Ik hoop dat het binnenkort wat beter met haar gaat. Zico; Succes morgen! Annika; Sterkte vandaag. All Woman; Ben benieuwd of het lukt om de kleine binnen te houden tot morgen. Heeft dat ook te maken omdat het gewoonweg weekend is of is het puur voor de rijping van de longen? Wat zijn er inderdaad al veel meiden aan het rommelen....en aan het schoonmaken! Wow.... Hier een rustig weekendje. Dochter is nu lekker bij Opa en Oma en die hoef ik morgen pas uit school te halen dus ik doe kampioenschappen bankhangen.....filmpje kijken, series kijken....onzin kijken.....het doet er niet toe! IK GENIET VAN DE RUST! Ha ha ha. Iedereen die de 37wkn zwanger is nu; GEFELICITEERD! Voor de rest nog heel veel gelezen....maar ook weer vergeten.....
Bianca, wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet. Wel jammer dat hij nog niet met jullie mee naar huis mocht, maar als ik dat zo hoor zal dat vast niet lang meer duren. Neem nu lekker je rust.
scrappercindy: lekker hoor ff genieten van de rust nu het kan, want met nog een kindje over de vloer kom je daar idd niet zo snel aan toe.
Hier ook af en toe wat ongi buikpijn, maar zal voor velen herkenbaar zijn dat het deze laatste periode gewoon wat begint te rommelen.
Bianca nogmaals van harte meid! Ik kan me zo voorstellen dat je helemaal beduust bent als het kleintje er eenmaal is. Een soort ongeloof! Moeilijk dat ie nog niet naar huis mag, maar probeer iig te genieten van de slaap die je krijgt. Op zaal!? Krijg je als moeder niet gewoon je eigen kamer?! Hier iig wel. Nou zal ook wel verschillen per ziekenhuis. Geniet van je mannetje. Ischa hahahaha! Ja het journaal in NL wist ons zelfs te vinden. rolia, lot uit de loterij je vent! Maar het schijnt echt geen geintje te zijn dat mannen idd ook nestdrang en gewichtstoename vertonen tijdens zwangerschap. Tzm, naar zolder voor de was zal nu niet altijd meevallen meid. maria een goede slaap kan idd wonderen doen! zena ik zal voor je duimen! Good luck! Ben benieuwd morgen! Simone succes morgen. Ik moet trouwens ook alweer morgen. Vraagje: is jullie uitrekendatum gebaseerd op de eerste dag van je laatste menstruatie? Hier baseren ze het op je eerste echo, maar ik vind dat toch vreemd. Volgens mijn telling ben ik de 7e maar volgens dr. de 10e. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar toch. Wat is het weer benauwd hier De bladeren vallen maar het is nog steeds 30 graden.