Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik ga zo even teruglezen, maar wil eerst even zeggen dat ik vrijdag ingeleid word!
    Hij heeft helemaal niet gevoeld naar mn bmm, maar gewoon een afspraak gemaakt voor gel en woensdag nog een keer controle en dan gaat ie wel is voelen (hij vond het niet nodig om me twee keer te pesten). Dus....ik ben een beetje aan het stuiteren hier!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oh er zijn dan weer beebs op komst....spannend

Symoen, ik ben eens kerjeus wat het bij ons gaat zijn.....

Onze dochter kwam ook vroeger niet meer bij en hebben haar ook gehaald, ze woog met 39 weken 2450gr en 44 cm groot toen.
    Ze deed het eenmaal buiten de buik veel beter, ze heeft alles netjes ingehaald ;)

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    wow Zena, wat spannend! Dat is goed nieuws he ;) Alvast heel veel succes bij je bevalling :D 8)

4. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Mieni spannend meis,succes en sterkte!
    Symoen hoop dat de kleine nog een spurt maakt!
    Zena spannend zeg,succes alvast voor vrijdag!
    Nog geen nieuws van Allwoman?
    wat word het spannend zeg hier!
    Heb een vraagje,zijn er meerdere hier die een liggingsecho hebben gehad en toen ook een meting hebben gehad van bijv een been?Ze mat vanmorgen een beentje en dat kwam overeen met 39 wkn en 4 dgn,maar die metingen zijn nu niet meer betrouwbaar vertelde ze,waarom meten ze het dan toch?Kleine is goed op gewicht,ze schatten 7 a 7,5 pond!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heej Meiden...

Ik lees dat mieni in het zh is.. spanned zeg.. ben benieuwd..
    en vrijdag wordt er dus ook een baby geboren :D

Ben zelf net op controle geweest..
    Was helaas niet zo goed.. Ze hebben een groeiecho gemaakt en ineens is het een reuzebaby...
    Voorheen lag hij altijd precies gemiddeld.. Nu was zijn hoofd ineens megagroot (38 +5 weken)
    Zijn buik en been waren het formaat van 35 weken..
    Verder zagen ze nog meer tekenen die kunnen wijzen op zwangerschapssuiker.

Ik heb vandaag moeten prikken en dat gaan ze dan bekijken.
    Ik hoop dat het allemaal meevalt :(

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @zena, spannend meid, de volgende oktoberbaby is onderweg :D

@all, net nog even gesmst met mieni. Ze ligt nu aan het infuus en krijgt extra vocht toegediend, omdat ze nog geen slokje water binnen kan houden. Ze weten niet waar dit vandaan komt.
    Ze denkt zelf niet dat de weeën gaan doorzetten. Ik hou jullie op de hoogte.

8. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
  9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh meiske kan me voorstellen dat je aan het stuiteren bent. Was je bloeddruk nog steeds te hoog? Spannend hoor!

10. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ Zena: wat een goed nieuws! Lijkt me wel heel speciaal, op voorhand weten wanneer je gaat bevallen. Zal een slapeloos nachtje worden op donderdag, waarschijnlijk? ;)

@ MamaK: Kan me inbeelden dat je geschrokken bent. Ik weet niets af van zwangerschapssuiker, sorry.

Gerda: Mijn gyn doet telkens een echo, maar meet enkel de diameter van het hoofdje, nooit een beentje (enkel bij de 20 weken echo). Hij lijkt wél te betrouwen op die metingen...

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh ik hoop ook dat het meevalt. Ga in ieder geval heel hard voor je duimen.

12. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    mieni, sterkte en hopelijk wordt je baby snel geboren nu.

Symoen, dat is minder leuk nieuws. Maar ook niet slecht, als de arts het vooral wijt aan de groei van het kindje zelf.

mamaK, wat een gedoe. Nu weer een grote baby. Dat kan natuurlijk heel goed als de baby teveel suikers krijgt nu. Ik hoop dat je snel de uitslag daarvan krijgt...

Zena, spannend meid dat je ingeleid wordt vrijdag. Moet je blijven totdat de baby er is of mag je weer naar huis als de gel nog niets doet?

Zico, mooie MC

Gerda, ik heb ook een echo gehad vorige week waarbij ze het hoofdje, beentje en buikje gingen opmeten. De vk zei toen ook tegen mij dat er veel meer factoren zijn die het lichaamsgewicht bepalen. Misschien doen ze het om toch een beetje een indicatie te krijgen van de groei van de baby?

Ischa, haha, nee dan zou ik die naam ook niet kiezen. Ik zie aan je beebiesite dat dat niet leuk gaat klinken inderdaad :) :)

Blub, mooie bloeddruk dan toch.

13. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Hm, lijkt wel een beetje op salmonella of voedselvergiftiging.

14. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    rolia ja dan meten ze meer op en betere indicatie dan!nouja we gaan wel zien!

15. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland

Klinkt als wat ik had vorige week Maandag. Rugweeen en mijn buik die samentrok iedere minuut van 8uur s'ochtends tot middernacht. Ook alles kwam eruit. Toen eindelijk de weeen ophielden begon de diaree. Bleek gewoon een virus te zijn maar doordat je verder in je zwangerschap bent reageert je lichaam daar dus heftiger op. Het heeft me een week gekost om me weer een beetje de oude te voelen.
    Ik hoop dat Mieni hetzelfde heeft en dat de beeb nog even blijft zitten...al hoop ik niet dat ze zich zo verrot voelt......

16. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Jeetje mienie sterkte hoor!!!

en zena spannend hoor.. pff het mag van mij ook wel komen..

mamak wanneer krijg je uitslag??

is er nog iemand die buddy met me wil zijn?

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zena,ik begrijp dat je aan het stuiteren bent,maar dat is wel goed nieuws eind van de week ben je gewoon mama.

Zico,dat zei de gyn vandaag ook tegen mij als het volgende week weer zo slecht gegeroeid is hoeven ze de keizersnede niet uit te stellen,want dan groeit het buiten de baarmoeder waarschijnlijk beter.
    Wanneer moet jij op controle?

Mamak,dat is minder zwsuiker,wanneer krijg je de uitslag?

Gerda,bij mij meten ze altijd de doorsnee van de buik,de doorsnee van het hoofd en het dijbeen,en dan berekent de computer hoe of wat.
    Vandaag hebben ze ook gewoon met een cm mijn buik gemeten ter indicatie.

groeten Simone

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh wat balen voor Mieni zeg! Hoogzwanger en dan zo beroerd.

Simone, voor jou ook minder leuk dat al dat rusten niets geholpen heeft:S

Ischa, bloeddruk is wel beter hoor 85 ongeveer. Maar goed, ik kwam binnen met 70 onderdruk, dus dat vinden ze toch te hoog. Woensdag weer terug voor meten en ctg en inw. onderzoek.

Rolia, ik moet dan sowieso blijven tot de baby er is. Als woensdag blijkt dat mn bmm niet verstreken is, beginnen we met gel en zal ik ws zaterdag pas bevallen. Maar als de boel wel verstreken is, dan beginnen we gelijk met infuus.

Zo bizar, ik weet gewoon zeker dat ik zondag moeder ben!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik moet nu donderdag namiddag

20. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Titus, Mees stond ook op mijn lijstje, vind t n gave naam! Mees Maasland klinkt weer net niet haha!(ze had t steeds over ....Maasland, dus ik neem aan dat ie haar achternaam krijgt?). Gewoon houden die naam, over n tijdje weet niemand meer hoe de maasland baby heet(zeg nou zelf, Winston Gerschtanovitz heeft n zoon, ik héb zijn naam geweten, mar ben m echt weer kwijt!)

Zena, spannend! Nog hooguit 6 daagjes en dan ben jij ook mama!

Zico en Simone, ik duim voor jullie! Dat meten is trouwens leuk, maar idd niet helemaal betrouwbaar, volgens mijn gyn. Toen bij mij kindje 1 goed lag, was het al heel moeilijk het hoofdje goed te meten en een paar milimeter scheelt best veel gram!

Mamak, wanneer krijg je de uitslag?

Mieni, spannend, ik duim voor je...

Saris, ik wil met liefde je buddy worden!

Deel Deze Pagina