Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja dames... jullie stellen wel een hele goede vraag...
    Ik moest van de gyn gelijk bloed gaan prikken maar heb pas over 2 weken een afspraak voor nieuwe controle..
    Morgen maar eens bellen om te vragen hoe dat zit dan..

2. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    hoi meidne,

Less allemaal spannende dingen hier. Zena spannend hoor.
    En die metingen kloppen vaak niet hoor. Dus ik zal er maar niet teveel vanuit gaan, als ik jullie was.
    Voor degene die misschien suiker heeft, balen. Ik moest vorige week ook prikken, maar gelukkig heb ik niets. Wel steeds suiker in de urine, maar voor de rest niets.
    Mieni: heel veel succes en ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
    Nog niets vernomen van allwomen. Ben benieuwd.

Ik ben niet lekker. Heb natuurlijk amper geslapen vanacht. Heb ook geen zin om te koken en mijn mannetje heeft avonddienst. Gelukkig vond dochterlief het niet erg om even een boterhammetje te eten. Morgen beloofd spinazie maken. (heb nogal een avondeet kind, het liefste prakjes of macaroni)

Verder veel harde buiken en wat ongesteldheidskrampen. Vooral in mijn rug. Bah. Als het nou nog eens echt zou doorzetten, maar waarschijnlijk ga ik gwoon nog over de datum heen. Had ik bij mijn dochter ook.

Iedereen verder succes met alles!

Groetjes Lotte

3. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    tal74met liefde nog wel :oops: maar je hebt pb meis :D

4. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    mikat heerlijk dat je man zo lang thuis is straks! Lekker genieten met elkaar :)

Tzm prachtig joh dat je weer ff lekker hebt kunnen genieten van je baby.

Mieni sterkte meid! Ik hoop dat je je snel beter voelt en gezond meisje in armen hebt. Je hoopt vast dat het nu snel komt.

Simone, ach wat een kleintje, maar het moet toch geruststellend zijn dat je ziet dat de dokter er niet paniekerig over doet. Weet je de datum van de ks nu 100% zeker? Niet dat je het hier al hoeft te vertellen. ;)

Ik heb gisteravond ineens zoveel slijm verloren, nu denk ik natuurlijk meteen aan die prop. Het was echt heel veel en omdat ik de hele avond zo'n pijnlijke druk op mijn bekken had, ben ik toch benieuwd of dit 'rommelen' is.
    Straks gelukkig alweer naar de gyn. en dan hoor ik wel.
    De baby is ook zo onrustig. Het kontje gaat steeds van links naar rechts.

5. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Tal, het kindje van Bridget heet Mees Kingston Papberg,dat is de achternaam van Pepijn bridgets vriend.Dus Mees Papberg,moet zeggen dat ik dat wel een grappige achternaam vind!

Zico,ik ga voor je duimen

Susanna,volgende week maandag moet ik weer naar de gyn en dqan krijgen we de exacte datum te horen.Ligt aan hoe het van de week groeit.
    Ik moet zeggen dat ik zo'n kleintej wel heel erg schattig vind,ga van de week een pakje maat 44 halen.

Hoe was het bij de gyn?

Zena,uiterlijk zondag moeder,heb je je beschuit en muisjes al in huis?Alles af en geregeld?Want het schiet nu op!

groeten Simone

6. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Hoi Meiden,

ik heb vandaag niet meegelezen ik ben behoorlijk ziek helaas.
    Maar ik wil jullie even laten weten dat Allwomen waarschijnlijk morgen naar huis mag. onder de voorwaarde dat ze veel rust neemt.
    Dus dat is spuper nieuws voor haar.

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone ik moet om 20.45 NL tijd naar de gyn. Tegen de tijd dat ik thuis ben lig jij misschien al te bed :D
    Ja joh! Ik vind die hele kleintjes ook zo lief. Gister waren we naar die doop en dat meisje was 10,5 pond bij de geboorte. Eigenlijk niet leuk meer.
    Papberg is idd een komische naam.

lotte trouwens het is hier 6 uur vroeger, dus toen ik postte was het bij jou wel laat maar hier nog niet ;)

tal dat jochie van winston heet Julian. Dat onthoud ik omdat wij ook Julian hadden voor een jongetje.

MariekeS dat is idd super nieuws voor Allwoman! Gelukkig maar. En nu maar hopen dat ze zich ook rustig houdt.
    Hopelijk voel jij je ook snel opgeknapt! Beterschap.

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh gelukkig zeg!

Maar Marieke, wat vervelend dat je zo beroerd bent! Wat heb je?
    Beterschap in ieder geval.

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Simone, beschuit met muisjes is geregeld. Eigenlijk is alles helemaal klaar. Heb alleen nog één kruik nodig en die neem ik morgen mee bij mijn schoonzus vandaan.

Ik heb mijn schoonfamilie een jaar niet gezien en gesproken, morgen ga ik er voor het eerst weer heen. Ben gewoon een beetje nerveus ervoor.
    Hopen dat alles goed verloopt!

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Zena, wat spannend! Nog minder dan een week! Sterkte met je schoonfamilie...

Mieni, ik hoop dat je snel opknapt en de kleine nog even in je buik blijft.

Symoen, Tim was maar 5,5 pond en dat vond ik ook zo schattig. Wel lastig omdat hij bijvoeding moest en na 2 slokken in slaap viel...maar groot worden ze vanzelf! Ik hoop nu ook dat het geen 8 ponder is hoor (ziet er niet naar uit, maar dan moet je geen 2 weken door moeten lopen...)

Blub, je bloeddruk is voor mij heel mooi. Maar ja, als je altijd lager hebt... Het is niet erg dat ze (?) nog niet is ingedaald toch?
    Ik ben nu 14 kilo aangekomen. Best gemiddeld toch?

Gerda, misschien is de bovenbeen meting niet de belangrijkste? Bij mij hebben ze het ook allemaal gemeten met 35 weken, maar volgens mij liep het wel aardig goed.

MamaK, ik zal voor je duimen dat je de uitslag snel hebt en dat ie goed is!

Marieke, sterkte!!!

Wat is die nesteldrang toch sterk...Vandaag de hele dag opgepast (7.30-17.45 uur) en toch 'moest' ik het hele tuinmeubel (tafel, 4 grote stoelen en ligstoel) helemaal soppen en in de schuur zetten en de keuken aan de buitenkant helemaal soppen :confused: Vanavond ook nog zwemmen....hoezo druk?! Gek hè, dat ik nu een harde buik heb?! :p

11. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Simone en Susan, bedankt voor de opheldering qua namen ;) Julian wist ik weer, toen ik postte baalde ik zo, dat ik t vergeten was, dat ik uit pure nijd ging googlen! Mees Papberg... ja, beter!

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey Marieke, waar heb je last van?

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    lotte, niet zo goed momenteel... word r gek van dank je da je het vraagt :)

zico vreemd dat je het nog ni gekrege ebt, ik had het midde augustus al, mooie cosi meid:)

lelie idd jammer voor je dat je na voorbeeldige zwangerschap hier last van krijgt, ik zal duime da je kleintje goed ligt

mieni sterkte

symoen ik duim voor je!:)

zena jeetje dan komt het heel dichtbij voor je nu

mamak jeetje suiker :( het val precies niet mee voor je :(

zo hier daarstraks een vijf minuten lang een zeer hevige steek gehad als ongipijn in mijn onderbuik... maar daarna was het onmiddellijk gedaan dus ik weet niet goed wat het was... heb ze wel nog regelmatig gevoeld daarna dus ik denk niet iets al te ernstigs

xx

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    he meiden,

wat is het rustig. Kan wel merken dat iedereen pp aan het kijken is..haha... Ik ook hoor. Is nu ff reclame.

Groetjes Lotte

15. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Terug van gyn. Ze zegt het zou zomaar vanavond kunnen komen maar ook over een week. :( Dat slijm was zeker de slijmprop zei ze en dan duurt het meestal niet al te lang meer. Ze vind dat het wel mag komen nu, na zo'n turbulente zwangerschap zei ze. Ik mag het laten opwekken als ik dat wil vanaf volgende week.
    De baby is erg onrustig en dat is vaak ook een voorteken zei ze.
    Kortom.... spannend maar ik hoop dat het niet voor mijn eigen verjaardag (woensdag) komt eerlijk gezegd.

16. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hallo allemaal!

Vandaag ook weer naar de verloskundige geweest voor controle.
    Alles was ok, bloeddruk 120/70. Iets hoger dan normaal, maar niet erg...

Verder heb ik aangegeven het zwanger zijn wel erg zat te zijn. Vooral omdat ik altijd kwaaltjes heb gehad.
    En niet alleen lichamelijk is het zwaar, maar ook geestelijk breekt het me soms op.
    Helaas strippen ze pas na de uitgerekende datum maar noemde ze nog wel even de niet bewezen trucjes op zoals sexen, bitterlemon drinken en ananas eten.
    Het is het proberen waard hé!

Susanna wel fijn dat ze het willen opwekken als je dat zou willen vanaf volgende week!
    Ik zou er gelijk op ingaan hahaha! ;)

Verder niet veel te melden.. Word zo gek van mezelf, alles doet zeer.. Die sjitgriep gaat maar niet geheel over..
    Ben er gewoon weer eens helemaal klaar mee..
    Terwijl ik afgelopen nacht toch redelijk heb geslapen weer..
    Het is ook nooit genoeg hé...
    Nou ja, genoeg gezeurd... Ik ga weer bankhangen!

17. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    oh spannend Susanna. Dus het duurt nu echt niet lang meer.

TzM, Jij bent ook lekker bezig geweest vandaag :D

Liz, En bij jou rommelt het nog lekker door...

Zena, succes bij je schoonfamilie. Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.

Marieke, Beterschap!
    En allwoman morgen naar huis! Fijn dat de baby nog even lekker blijft zitten waar het zit.

18. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Zo ga maar weer eens even bijlezen :)

Mijn moeder is het weekend geweest en heeft mega geholpen, de meeste dozen zijn uitgepakt en de rest staat op de zolderkamer, en die staan er prima (daar kan ik wel mee leven) de wasmachine maakt overuren en ik heb vandaag de beneden verdieping een schoonmaak beurt gegeven, ik heb echt super last van nesteldrang (maar mijn huis wordt wel super schoon)
    Morgen ga ik mijn vluchttas maar eens inpakken (dat is er tot nu toe nog niet van gekomen)
    En ik ben vandaag bij de gyn geweest alles was goed, alleen onderdruk wat hoog (of ik wel kalm aan deed...euhm Nee...) en ik ben 1,5 kilo afgevallen sinds 1 sept (en ik eet me een ongeluk in ijs :oops: :rolleyes: :( )
    efin ik ga even lezen vanaf mijn vorige berichtje en zal dan ff reageren op iedereen... tot straks
    Groetjes
    Bambie

19. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Vraagje voor de wakkere dames onder ons.

Ik heb sinds een half uur heb ik dat mn zicht links slecht word. Als ik recht voor me kijk zie ik niet wat er links gebeurd,
    als ik mn linkerarm strek dan zie ik mn hand wel maar is het net of het mijn arm niet is.
    Drukkend gevoel in mn hoofd, pijnlijk polsgewricht en steeds harde buiken..

Zal het gewoon migraine zijn (heb 3 jaar terug mn laatste aanval gehad) en moet ik gewoon afwachten of is dit iets om me zorgen over te maken? Weet niet zo goed wat te doen...

20. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    lotte27 he joh wat naar die luizen! daar zit je echt niet op te wachten, je zal het weekend wel druk aan het kammen en wassen zijn geweest zijn jullie er al een beetje vanaf?
    Liz0104 goed dat je het zo rustig aanpakt met je ex, hopenlijk voor jullie komen jullie eruit.
    Kiezeltjelekker als de boel in huis klaar is hé?
    Ik ben nog net niet zover, maar wordt er rustiger van dat het bijna allemaal klaar is...
    mamajanneke wat een lieverdtje!!!!! (heb net het fotootje bekeken,....10 pagina's terug of zo)
    Zena spannend! volgende week ben je dus ook mama

Marijeee ik zou even bellen! kan ook wijzen op zwangerschaps vergiftiging
    groetjes Bambie

Deel Deze Pagina