Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    marije gewoon bellen meid:)

bambie wat fijn voor je dat alles zo beetje plaats begint te krijgen en dat je zoveel hulp krijgt :Dik bewonder je zo een nieuw huis en al die dingen hoogzwanger! xxxx

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    moet ook zeggen dat ik dat niet nog eens wilde gaan doen hoor... zwanger zijn en verhuizen... :)
    Volgende keer verhuizen mag van mij pas over 20 jaar en dan wil ik niet meer zwanger worden.. :) :)

Maar begin nu eindelijk een "einde" te zien en dat geeft wel een hoop rust, nog even de laatste dingen die ik af wil zien, en dan gaan ontspannen is mijn idee, lekker boekje lezen filmpje kijken dat soort dingen wil ik dan gaan doen voor dat ik beval..

marije heb je al gebeld? Hoe gaat het nu?

groetjes bambie

3. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Marije dat klinkt wel vreemd. Als je nog niet gebeld hebt, zou ik dat toch wel doen hoor!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Hier helaas weer een rot nacht :cry:

Marije heb je gebeld? Altijd doen hoor!

5. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ischa! Ik zie een mailtje komen van zw.pag. dat er een nieuwe post is hier en ik denk meteen " Wie kan er nu niet slapen?"
    Rot voor je meid dat je weer een slechte nacht hebt. Hou je haaks!
    Het is hier nu 22.30 en ik zoek nu mijn bedje op.

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop dat jij wel lekker kan slapen Susanna! Ik ga het ook weer even proberen.

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Morguhh

Ben beroerd wakker geworden vanmorgen, en maar besloten eruit te stappen.
    Kon gelijk door naar de wc :pale: En heb net 3 keer een harde buik/kramp weg zitten puffen :( Mag hopen dat het voorweeen zijn en niks meer :rolleyes:
    Nou ja, blijf nu rustig zitten. Straks kindjes uit bed halen en naar school brengen, dan ga ik nog wel ff plat.

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goedemorgend,

Het was een korte nacht vandaag, om 0.15u gaan slapen en onze dochter van 11j kwam naar beneden naar de badkamer want ze voelde zich niet lekker.

Ze zag lijkbleek en moest braken.
    Had veel buikppijn ed.

Ze bibberde van de kou.
    Ze is ook nog onder de douche gegaan om zich op te warmen. Heb haar verwarming van de kamer wat hoger gezet.

Vanmorgend heb ik tegen haar gezegd dat ze maar lekker in haar bedje moest blijven ze moet vandaag van mij niet naar school.
    Zelf ben ik een beetje geradbraakt door gisteren al geen oog dicht te doen en vannacht onze dochter ziek te hebben.

Loop bijna ganse tijd met harde buiken rond...Ook gisteren veel dik slijm verloren :(
    Tegen de avond gisteren was m'n buik even zo rustig dat het precies was of ik niet zwanger was, gaf even een deugd gevoel ;)

Wat ga ik dit buikje missen en die gevoelens als ik bevallen ben, het is hier echt de laatste keer en heb er dubbel en dik van genoten.Enkel de laatste loodjes wegen het zwaarst ;)

9. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Vervelend Kus van de krampen. Ik hoop voor je dat het zo weer over is en dat het inderdaad geen echte weeën zijn.

Marije, wat vervelend. Het klinkt inderdaad wel als migraine, maar ik zou ook bellen (gebeld hebben) hoor. Ik ben benieuwd hoe het nu met je is.

Ischa, ook een waardeloze nacht.

Bambie, fijn dat het einde van de verhuizing in zicht is nu.

En Susanna zal nu wel lekker slapen ;)

Hoe gaat het met Mieni, Allwoman en Mariek & Carlijn?

Hier ook geen super nacht gehad. De oudste werd wakker met buikgriep. Gelukkig kwam hij meteen bij ons en heeft hij niet eerst zijn hele bed er onder gekotst. Nu voelt hij zich weer beter en wil hij naar school. Maar ik hou hem lekker een dagje thuis. (hij is nog maar 4) Even uitzieken.

10. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Zico, jij dus een zelfde soort nachtje als bij ons :(

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja, ben blij dat het nu gebeurd en niet als ik bevallen ben.
    Moet bij bevalling een 10 dagen in ZH blijven , dan was het veel erger geweest dat ze haar vader of grootouders mee lastig zou vallen.

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen!

Susanna,spannend het kan dus elk moment beginnen.Ik hoop voor jou dat je er niet te lang op moet wachten.

Zena,heel veel succes vandaag bij je schoonfamilie.Ik zal voor je duimen dat het goed gaat.

Allwoman,misschien vandaag naar huis dat zou mooi zijn.

Zico en Rolia,jullie hebben niet echt de beste nacht gehad,ik hoop dat jullie kindjes snel weer opgeknapt zijn!

Marije,heb je nog gebeld?

Bambie,welkom terug,fijn dat alles bijna aan kant is!

Kus,beterschap!

Ischa,ben je nog in slaap gevallen?

groeten Simone

13. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Susanna, All Woman en Mieni! Wat spannend allemaal. Gek idee he dat we snel onze beebs in onze armen zullen hebben.

Hier wederom een rustig dagje thuis. Ik ga toch ook maar eens aan mijn nesteldrang werken, ha ha. Eens kijken waar ik zal beginnen.

Ik blijf me verbazen hoeveel dames hier al rommelen, slijm verliezen, voorweeen hebben etc. Hier is het gewoon stil! Ik denk dat mijn voorgevoel echt uitkomt en dat ik wederom lekker overtijd ga. Wellicht dat ik het daarom nog niet zat ben?

14. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hier nog een met een vreselijke rotnacht, zie dat ik niet de enige ben :(

Gisteravond voelde ik me wel goed, dus besloot ik om lekker even in slakkengangetje een wandelingetje te maken, zolang het gaat gewoon doen dacht ik. Ook zeker geen spijt van gehad, was heerlijk, maar sindsdien is mn baarmoeder vreselijk geirriteerd, bij elke beweging van de baby vlieg ik overeind omdat het gewoon pijnlijk is, alles trekt strak. Verder daardoor ook veel last van mn rug, dus ik heb echt nauwelijks geslapen.
    Mn voorweeën worden ook weer pijnlijker, maar niet echt met regelmaat geloof ik.
    Ik zit er nu wel ff doorheen, ben al dat gezeur in mn buik en rug helemaal zat :oops:

@ bambie: welkom terug :) Idd lekker als je je huis bijna aan kant hebt ;)

@ kus: ook al beroerd dus, balen zeg :( Hopelijk knap je snel weer op en hopelijk geen echte weeën :confused:

@ marije: jammer dat ze pas wat gaan doen als je eenmaal over tijd loopt, hopelijk beval je eerder dan dat!

@ iedereen die een slechte nacht had en zieke kindjes heeft enzo: sterkte allemaal!

Voor een aantal van ons komt de bevalling echt heel dicht bij nou he, moet wel een heerlijk gevoel zijn denk ik :D

15. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

**** BUDDYNIEUWS ****

Marijeee heeft gister na de klachten die ze had toch de vk gebeld, die is geweest en de controles waren goed. Maar omdat ze toch sympthomen had van zw.vergiftiging is er toch voor de zekerheid met de gyn gebeld. Ze ligt nu in het ziekenhuis en vannacht konden de waardes van ijzer en bloeddruk wel wat beter, maar bloed, urine en CTG waren niet zorgwekkend slecht. Maar ze mocht niet naar huis!

Net weer een sms gekregen dat alles goed is en dat ze alleen wacht op de uitslag van de urine waarschijnlijk mag ze in de loop van de morgen naar huis! Maar ze moet zowiezo rust houden. Verder is alles met de kleine goed.

**** EINDE BUDDYNIEUWS ****

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Marijee: fijn dat het niets schokkends is en dat je alweer naar huis toe mag.

Zico en Rolia: bah, een ziek kind. Erg vervelend. Ik had het vorige week. Maar idd beter nu dan als je bevallen bent.

Degene die een rotnacht hadden. Flink balen zeg. Hoop dat jullie vanmiddag nog even kunnen slapen.

Nog steeds niets vernomen van allwomen. Begin nou toch wel zorgen te maken.

Bambie: nou mag je eindelijk gaan genieten van je nieuwe huisje. En mijn nesteldrang is helemaal weg, dus je mag hier ook wel even komen nestelen hoor...haha..

verder weet ik het even niet meer.
    De luizen zijn hier helemaal uitgeroeid! JIPPIE. en gister eindelijk maar eens mijn blijde doos opgehaald. Ik ga zo even langs mijn werk een kopje koffie drinken en daarna mag ik weer lekker een middagdutje doen. Wat gaan de dagen toch lekker snel he (iig voor mijn gevoel)

Groetjes Lotte

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Zo. dat is goed leesbaar ;) .

Ben blij dat ze toch gebeld heeft, want het zat me niet lekker.

Meiden die met zieke kindjes thuis zitten; sterkte.

Zico dat klinkt alsof het niet lang meer gaat duren. Zet m op als het zo ver is.

Zouden er nog prinsendagkindjes geboren worden?

Ik moet me gaan aankleden; Moet met Mick naar het cb voor die rot BMR prik. Ik ben wel een beetje angstig na die verhalen van hersenvliesontsteking. Ik ga hem met arendsogen in de gaten houden en als ik vind dat ie 'raar' doet zit ik wel bij de huisartsenpost.

Fijne dag vandaag meiden!

18. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

heb wel bijgelezen maar er blijft zo vreselijk weinig hangen.

Gister gesprek gehad met de gyn.
    Kleintje lag nog verder ingedaalt dus draaien was al geen optie meer.
    Dus ik krijg ook een keizersnee.
    Volgende week na de controle moet ik ook even langs de narcotiseur voor de ruggenprik ofzo.

Wanneer de keizersnee gaat plaats vinden ongeveer houd ik nog even voor mij. ( flauw he) hihi

Veel liefs Annika

19. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Goedemorgen meiden,

marije, goed dat je toch even hebt gebeld! hopenlijk is je urine goed en mag je lekker naar huis!
    Gelukkig zijn de beebs van mieni en allwoman nog even blijven zitten, 33/34 weken is echt nog wel erg vroeg.

Hier vannacht weer een maagzuur nacht gehad, en vanmorgen wakker geworden met keelpijn en ik loop de hele tijd te niezen... zal ik weer hebben dat ik verkouden ga worden en dan staks met mijn neus dicht moet gaan puffen... ik hoor het al zo... adem in door je neus....aaargh.. die zit dicht!
    Ik hoop maar dat ik niet de griep krijg, ben natuurlijk ook 1,5 kilo afgevallen in de afgelopen twee weken dus leef een beetje op de reserve
    weten jullie wat ik het beste kan doen aan een griepje cq verkoudheid als je zwanger bent?

groetjes Bambie (die weer even aan de strijk gaat)

ps Annika ja heel flauw :D

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Iemand al nieuws van Mieni en Allwoman?

Allwoman mocht toch gister naar huis als alles goed was?

Deel Deze Pagina