Gisteren voor zijn/haar doen veel bewogen, vandaag weer net als 'normaal' ik twijvel iets minder over de ligging. Heb vrijdag een afspraak, denk dat ik het aankijk tot dan en anders bel ik eerder. Thanks for asking...
Mariek heerlijk dat alles goed is meid! Lekker genieten met elkaar! Wat zijn er een hoop zieke kindjes. Sterkte hoor ermee! Ischa ik val steeds laat in de nacht in slaap en wordt dan 11 uur pas wakker. Mijn dag wordt nacht en vice versa. Marije gelukkig is alles toch nog met sisser afgelopen. Waren ze aardig in Hoorn? Ik had daar anders ook terecht gekomen als ik nog in NL was. Triessie opwekken, ja en nee. Ja omdat ik het toch wel zat begin te raken en nee omdat het toch niet natuurlijk is. Maar mijn gyn. zegt dat er tegenwoordig niet alleen aan de baby gedacht moet worden maar ook aan de moeder. Als de moeder echt klaar is dan mag het volgens haar gewoon geboren worden met 37 weken. Ik kijk wel. MariekeS en Lampie beterschap meiden! Jullie hebben straks al je kracht nodig! tal het slijm was doorzichtig met witte strepen. Geen bloed, maar de gyn. zei dat dat lang niet altijd het geval is. Mieni gelukkig gaat het allemaal weer wat. Had je stiekem gehoopt dat het zou komen? Allwoman ook weer thuis. Gelukkig want voor jou is het idd net een beetje te vroeg. Het is weer raak! Het koffieapparaat is stuk! En sinds gister is er hier ook geen heet water in huis, heb dus nog niet fatsoenlijk kunnen douchen, alleen met washandje en koud water. Vandaag komt wel de loodgieter langs. Morgen jarig en dan ga ik met manlief in Philadelphia een nachtje in de Four Seasons Hotel, echt superdeluxe en toch dichtbij het ziekenhuis. Ondertussen proberen om niet teveel mijn familie en vrienden te missen. Ik mis het hollandse koppie met gebak altijd erg. Gelukkig heb ik al een 'truck load' aan kaarten gehad. Echt super.
Susanna,jammer dat het niet mogelijk is om een gebakje op te sturen anders had ik het gedaan.Maarre ik wil gerust morgen een gebakje eten voor jou,ha ha Allwoman,meis gelukkig mocht je naar huis,nu lekker helemaal NIKS meer doen,alleen rusten,rusten en rusten.Sterkte Mariek en Bianca,ben heel erg benieuwd naar jullie babytjes,ik hoop dat wanneer jullie wat meer tijd en enrgie hebben,jullie ene foto plaatsen van Carlijn en Damian. Mienie,beterschap en hopelijk mag je morgen naar huis. Marije,jee wat een verhaal maar gelukkig ben je weer thuis.Hou je taai! Zena,hoe is het gegaan bij je schoofamilie vandaag? Susanna,dat is dan apparaat nummer 3! groeten Simone
pfff veel last van me rug en ik heb ook een soort van menstrutie gevoel onder in mijn buik maar toch ook net niet en het is continu niet zoals ze zeggen het komt en het gaat. zou dat de indaling zijn dan?
ja tis ook geen fijn gevoel denk dat ik o een lekkere warme douche neem en dan ook naar bed ga. maar tis geen weeen toch? want dat komt a de zoveel minuten toch?
Ik krijg net van m'n geboortewinkel een berichtje dat m'n geboortelijst one line is aangemaakt en actief wordt gezet na telefoon van geboorte. We hebben al eens kunnen spieken heerlijk.
Ik heb dat ook een paar dagen achter elkaar gehad. Een warme douche/bad hielp goed. Het kindje is nu helemaal ingedaald bij mij, de verloskundige zei dat het daarmee te maken heeft. Doordat het kindje op de baarmoeder drukt, wordt de baarmoeder een beetje geïrriteerd en dat geeft dat menstruatie gevoel.
Susan, alvast een heeeeeeeeele fijne dag toegewenst morgen! Alles goed daar, je bent zo stil....niet stiekem gaan bevallen he, pas NA je verjaardag !
tal haha! Alles goed hoor! Ik hoop dat het niet op mijn verjaardag komt eerlijk gezegd. Het moet ook eigenlijk vanaf de 22e komen, want ons kaartje staat in het teken van herfst. tzm dank je wel. simone, doe dan voor mij maar een kwarkpunt of bananensoes mikat idd mijn gyn. zei hetzelfde over dat gevoel en dat het dan ook vaak niet al te lang meer duurt als het echt heftig voelt. Zico het lijkt me trouwens best emotioneel als je weet dat het je laatste zw.schap is. De loodgieter is hier nu en die begon allemaal nogal technische vragen te stellen. In het engels, nou dan is mijn kennis toch niet goed genoeg in die taal. Hoewel ik me afvraag of ik het in hollands wel had geweten. Ik wijs hem de weg naar de ketel en dat is het! Hij kon er om lachen gelukkig. Hopelijk kan ik nu snel in bad want ik heb een erge zere onderrug. Hebben jullie trouwens ook dat je haast niemand meer kan bellen zonder dat ze denken dat er een baby is of de bevalling is begonnen?
Susan alvast een hele fijne dag morgen op je verjaardag Lekker genieten en wat onwijs leuk om een nachtje ergens anders en dan vooral in zo een luxe hotel te blijven overnachten. Lekker van genieten met zijn 2-en! Nu kan het nog, over een paar weekjes zijn jullie met zijn 3-en
Weeen komen idd om de zoveel minuten met een bepaalde regelmaat terug.Met een soort golfbeweging, waarin je een duidelijk piek herkent. Soms zijn dit voortekenen en volgen er wel weeen, maar soms ook niet en heeft t te maken met indalen en de druk van je kindje doordat t ingedaald is. Wisten we het maar he wat t is....
Ow...bananensoes =P~ Susanna, ik wens je een fijn dat toe morgen! Lekker genieten in een hotelletje Ja, dat is het eerste waar mensen aan denken als ik bel. Of als ik op school kom om mijn zoontje te brengen: "je loopt er nog?" Vandaag was ik dus niet op school, omdat hij ziek was, dus ik ben benieuwd naar de reacties morgen of overmorgen... Iemand vroeg nog hoe het met hem ging vandaag. Hij heeft de hele dag op de bank gelegen en was koortsig. Ik hoop dat hij zich morgen weer wat beter voelt. Vanmorgen leek het eerst nog wel redelijk, maar al gauw bleek dat toch niet het geval te zijn.
Susanna: alvast een hele fijne verjaardag! Geniet er van samen. Mariek: leuk van je te horen, mooie banner heb je! Fijn dat alles goed gaat! TZM: spannend hoor je volgende controle, hopelijk ligt de kleine nog gewoon met t koppie naar beneden!