Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Ik heb net het omgekeerde. Ik bel normaal gezien elke dag vanop mijn werk op min of meer hetzelfde tijdstip met mijn moeder. Sinds ik thuis ben, moet ik er steeds aan denken om te bellen rond dat tijdstip of ze gaat uit haar dak :D.

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    hihiiiiii

3. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ik heb mijn man het hotel laten cancelen :( Ik kan het toch niet, ook al is het maar voor 1 nachtje.
    Ik ben zo bang dat mijn bevallling net begint als ik daar in de stad ben, laat staan de vliezen breken in een hotelbed. Gelukkig begrijp hij het.
    Nu neemt hij lekker 's middags vrij (hij zou zowiezo een halve dag werken) en blijven we dichtbij huis en 's avonds uit eten. Dat hotel komt een andere keer wel weer.

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ah... Susanna, ik kan het wel begrijpen hoor.. En als je er je niet prettig voelt bij het idee van huis te zijn kan je beter niet tegen het gevoel ingaan hé!

Evengoed een leuke dag er van maken en Happy Bday! :)

Het is nu 5 uur en ik ben even wakker...
    Ben gister om half 10 mn bedje al ingegaan en heb al aardig wat uurtjes geslapen!
    Af en toe wel wakker en er nu even uit gegaan omdat ik door het omdraaien wat last heb van mn buik en overige spieren.
    Ben dus echt ziek, anders slaap ik nooit zoveel...

Nou ja, lekker zo er weer in duiken..
    Mijn moeder komt vandaag om wat dingetjes in huis af te maken,
    dat is wel een fijn gevoel!

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Morguhh

Nou ben alweer sinds 5 uur klaar wakker :rolleyes: Snap er niks van, heb dit nu al een paar dagen :(

Straks om 9.15 uur weer een herhalings groei-echo. De vk vond het gewicht met 30 weken aan de lage kant (1400 gram), dus ik mag nog een keertje. Zal mij benieuwen.

Susanna: Gefeliciteerd!

Is er trouwens al nieuws over Minie? Of heb ik er overheen gelezen?

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Susanna,hiep hiep hoeraaaaaaaaaa!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,fijne dag vandaag en vaavond heerlijk uit eten met zijn tweetjes!

groeten Simone

7. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Ik zal aan je denken bij het eten van deze smakelijke versnapering!

groeten Simone

8. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Wil je dat ff laten Symoen? :p Krijg er honger van :)

9. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Susanna; :whistle: GEFELICITEERD!!!

Ooohhh wat jammer dat je niet naar de Four Seasons gaat, ik begrijp het wel hoor maar wat lijkt het me heerlijk! Lekker languit in zo'n luxe bed omgeven door mooie dingen, en heerlijk eten.........droom, droom, verlang, verlang......

Gisteren heb ik voor tuimelaartje gespeeld. Dochter opgehaald van school en op het schoolplein was ze erg aan het huilen dus ik door mijn knieeen, toen ik echter wilde opstaan tuimelde ik zo achterover...... :oops: IK BEN NIET MEER IN BALANS!

Het moet een grappig gezicht zijn geweest vond het zelf ook erg lachwekkend...alleen nu zijn al mijn spieren verstijfd en dat is dan weer minder grappig.

Vanmiddag weer naar de Verloskundige......alweer! Ik vind het toch minder prettig dat ik nu iedere week moet.....nou ja...misschien niet zo vaak meer. Alhoewel ik voel gewoon dat ik weer lekker overtijd ga dus dan zit ik er straks om de dag! Bah! Dat had ik met mijn dochter ook, toen woonden we best ver van het ziekenhuis dus iedere keer de vluchttassen mee in de hoop dat ik dan mocht blijven maar iedere keer sliep ik s'avonds gewoon weer thuis. Wat zou het fijn zijn als deze beeb gewoon netjes op tijd word geboren en dat het in ene keer doorzet......

Iedereen een fijne dag toegewenst vandaag.....

Groet!

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Ik heb me gisteren behoorlijk ziek gevoeld en heb verder ook niet teruggelezen. Sorry. Misschien dat ik dat straks nog doe.

Ik moet dadelijk weer op controle bij de gyn dus hopen dat ik niet weer aan de ctg hoef en mijn bloeddruk gewoon goed is.

Ik zag wel dat Susanna jarig is. Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren.

Kus succes met je groei-echo. Bij mij zullen ze het vandaag ook wel weer opmeten ben ook benieuwd of hij voldoende gegroeid is.

11. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    suzanna Gefiliciteerd en hele prettige/leuke/smakelijke verjaardag!

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen allemaal,

Heb niet alles terug gelezen maar zag wel dat Susanna
    jarig is , GEFELICITEERD!

Ik voel me beroerd al een week, slaap s'nachts bijna niet
    heb de hele dag maagzuur en zelfs mondjes terug :oops: sorry
    houd opeens vocht vast, en ook nog onrustige benen.
    En on top off all de hele dag door harde buiken en ongi krampen.
    Van mij mag beeb komen..... :rolleyes:

Vanavond naar vk kijken wat ze zeggen....

Sorry voor echo berichtje....maar volgens mij ben ik niet de
    enige die ongeduldig wordt.... ;)

LIEFS nony

13. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

Susanna gefeliciteerd met je verjaardag.

Veel liefs Annika

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Goedemorgen meiden,

Allereerst:Susanna: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Geniet ervan. En wat een grappig verhaal over de loodgieter.

Meiden die zich niet lekker voelen. Heel veel beterschap.

@tuimelaartje ;) haha... ik zie het al helemaal voor me.

Meiden die naar de vk/gyn moeten. Veel succes.

Hier gaat het goed. En vandaag 37 WEKEN! JIPPIE! dus ik heb besloten dat ik vandaag maar eens ga bevallen... kijken of de baby wil luisteren..

Iedereen groetjes

Lotte

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nog niet bijgelezen, maar ff een berichtje voor Susanna:

Van harte gefeliciteerd! (ook al slaap je nu nog...toch?)

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd! Zou wel leuk zijn heh als ie nu al zou luisteren ;)

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meiden,ben ik weer!

Allemaaal heeeel erg bedankt voor d berichtjes,susanna voor het chatten snachts (en gefeliciteerd!) en marieke voor het sms-en(dat nr heb ik nu niet meer waar ik op antwoorde)

omdat ik niet lang op deze stoel kan zitten heb ik niet alles terug kunnen lezen,ik ga dan ook heel onpersoonlijk een verslagje van mn hyves hier plakken,sorry ;)

Kijk niet raar op als die kleine er heel binnenkort is hier!
    Tot gauw allemaal en sterkte met de laadste loodjes!

Hallo Allemaal,
    in de nacht van afgelopen donderdag op vrijdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege een dreigende vroeggeboorte,ik had weeen en heb al ontsluiting.
    Gelijk weeen remmers gekregen (waar de weeen gewoon doorheen braken) en injecties voor de longrijping van de baby.

Gistermiddag ben ik ontslagen,maar wel met absolute rust..(alleen wassen en plassen)
    omdat ik vandaag 34 weken ben,kan en gaat het ziekenhuis het niet meer tegenhouden,34 weken is nog steeds een prematuur kindje maar als het dan toch wil komen is het niet meer tegen te houden.
    We hebben ook een rondleiding gehad op de couveuseafdeling.

Mijn dochters geboorte duurde totaal 3 kwartier,de ontsluiting kreeg ik "stiekum"
    met harde buiken,zonder pijn,en daar ligt nu het gevaar dus in.
    Harde buiken zijn niet erg,alleen leiden ze bij mij tot ontsluiting vandaar die rust.

Zoals de arts zegt sta ik "op scherp"en kan het in principe elk moment gebeuren,hopenlijk kunnen we het nog even rekken,...elke dag is er een...!

Het kindje doet het verder goed,maar is alleen nu al net zo ongeduldig al zijn/haar vader af en toe kan zijn

mocht het nu komen,dan zal het hulp nodig hebben met ademenen,voeding en zich warm houden,..afhankelijk van hoe sterk het is.

Over 3 weken mag ik officieel thuis bevallen,maar we verwachten niet dat we dat gaan halen,het zou natuurlijk wel prachtig zijn!

Zo,zijn jullie weer up to date en zoek ik de bank weer op ]

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    All woman spannend hoor.Ik denk ook niet dat je het nog 3 weken kunt rekken.Veel sterkte en goed luisteren naar het advies dus absolute rust houden.

Ischa,succes bij de gyn!

Tam, al wat van Mieni gehoord?

Kus,ziet er goed uit hè die bananensoes,ik krijg er ook trek in!

groeten Simone

19. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ allwoman: spannend zeg :confused: Succes met rust houden, elke dag is nu mooi meegenomen toch.

@ susanna: gefeliciteerd met je verjaardag! *trompetjes en tromgeroffel*

@ kus: dat heb ik ook al nachten, dat ik om 5 uur klaarwakker ben, kan ik ook echt niet meer slapen, dus meestal ga ik er dan maar uit, om er een paar uur later weer in te rollen

@ lotte: succes met je bevalling dan he ;), Ik gooi op a.s. maandag of dinsdag, ben maandag 37 weken, dus dan vind ik t mooi geweest :D
    Alleen hebben we 1 probleempje: hij denkt dat ie eerst rechts bovenin mn buik een gat moet maken, voor ie eruit kan, dus daar is ie nu druk mee bezig :confused: Achja, ik laat em nog ff in de waan tot zondagnacht ofzo :p

Alle meiden met zieke kinderen of die zelf ziek zijn: sterkte en beterschap!

Gisteravond bij de vk geweest, alles was goed, alleen moet ik dus weer rustiger aan gaan doen omdat mn baarmoeder weer heel geïrriteerd is (bahbahbah). Verder ligt ie nu met zn rug in mn buik en das te voelen! :confused: Ze schat het kindje bij 40 weken tussen de 7 en 8 pond, dus dat vond ik eigenlijk wel netjes (ook al ben ik niet van plan de 40 weken vol te maken :p)

Inleiden doen ze hier pas in de 42e week, tenzij het niet meer goed gaat met je kindje of je het zelf niet meer trekt. Dat laatste valt iig te regelen als t zo doorgaat! Heb wel aangegeven dat ik het niet echt zag zitten om nog 6 weken zo door te rommelen, en dat begreep ze wel, dus gaan we bij 40 weken gewoon kijken hoe t gaat.

Ben ook benieuwd hoe t nou met mieni is trouwens.

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    allwoman wat een verhaal :eek:

marije wat fijn dat je weer thuis bent! en aan alle andere meiden ook...

lampie, ik hoop dat je in zh beetje goed nieuws hebt gekregen en dat je je al beter voelt!

mieni ik denk aan je meid! :)

Susanna: supergelukkige verjaardag!

zicotje :) ik las dat van je slijmen en ik dacht al meteen ik moet men gsm opladen hahahahaha :D ik kan amper wachten voor het buddynieuws erop te zetten hahaha :D

zo ik ga volgende week naar de gyn en ik ga vragen voor het in te leiden op 37 of 38 weken :) ik hoop dat hij het doet...
    want heb er nu DEFINITIEF een punt achter gezet met mijn vriend. ben het gewoon zo beu dat rond de pot gedraai en het is meer dan genoeg geweest wat er nog gebeurt is tijdens een ruzie tusse ons kon niet door de beugel... heb niet zo veel zin om het nu hier op te zetten maar wie het echt wil weten mag wel pb'en :)
    zo zo slaap al iets beter :) en verder niet echt iets te melden. ik zal me er wel door redden :) x

Deel Deze Pagina