Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Maria van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Hoop dat jullie snel weer naar huis mogen, om lekker te genieten!

Susanna; van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er maar een leuke en gezellige dag van samen!

Mienie, fijn dat je weer thuis bent, en doe het maar lekker rustig aan! Net als Allwomen trouwens, niets meer doen dan plassen en wassen he?

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Maria en man van harte gefeliciteerd met Daan!
    Hoop dat je snel aansterkt en jullie lekker thuis kunnen gaan genieten van jullie zoon
    :D

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mieni je afspraak staat erbij ;)

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Even een klein berichtje over mijn controle. Ons mannetje weegt nu circa 2500 gram en bloeddruk was 135/85 dus hij was tevreden :D .

Ga nu weer even mijn bedje opzoeken.

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Mariaatje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daan :D

Meid, wat moet jij geschrokken zijn vannacht.

@mieni, welkom terug meid en graag gedaan ;)

6. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    maria en marc,gefeliciteerd met jullie zoon daan.

geniet ervan.

dames we gaan hard hier.vrijdag is zena aan de beurt.wie volgt er dan.het is nog geen eens oktober!

hier alles rustig.ze beweegt ontzettend veel waar ik dan weer harde buiken van krijg maar ja.moet maar.

verder niks te melden....

7. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Maria en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan!!! Heel veel geluk gewenst :D

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    HOERA...

Van harte met jullie zoon DAAN!

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Mariaatje en Marc: dikke proficiat met jullie zoontje Daan. Al moet ik andere meiden bijtreden dat het een hele schok moet geweest zijn, al dat bloedverlies.

@ Mieni: welkom terug!

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik ben niet bijgelezen, maar zie dus dat Maria een zoon heeft.

Bij deze dus:

Gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Gave naam! (heeft ook nog op ons lijstje gestaan ;) )

Ik ben net bij de kapper geweest. Wilde eigenlijk pas maandag gaan, maar had ineens het gevoel dat ik het nog voor het weekend moest doen :rolleyes: . Ziet er weer een beetje toonbaar uit nu ;) .
    Straks naar de vk. Eens kijken of ze nog iets nieuws te melden heeft.

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    De jongens hebben haast!

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik hoop het :D:D:D.. ( krijg ook een jongen :p)

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wow Maria! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan!
    Wat een schrik zal dat zijn geweest vannacht zeg.

14. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hooooi

Minie en Allwoman....WELKOM TERUG!

Allwoman...blijf zitten waar je zit ;)

Maria en man, gefeliciteerd met jullie zoon!

Heb vanmorgen de groei echo gehad. 4 weken terug woog ze nog 1400 gram, en nu 2100 gram. Goed gegroeid dus! Zal waarschijnlijk de 3 kilo niet gaan halen, maar alles doet het verder goed.

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb weer wat.
    Vanmorgen weer naar de gyn geweest. CTG was goed, wat meer activiteit en een wat lagere hartslag, dat duidt er volgens mij op dat er wel iets aan het gebeuren is.
    Mn bloeddruk zelfde als maandag.
    Kom ik bij de gyn (die normaal echt superaardig is)
    Zegt ie:"nou...misschien moeten we nog een week wachten...nee, we hebben t nu zo afgesproken we doen het zo. Maar je moet er wel rekening mee houden dat de gel niks doet en dan wordt je gewoon naar huis gestuurd. Dat zet ik ook in je dossier, dan weten ze dat we het erover gehad hebben, want anders zeggen ze die schram leidt veel te snel in."
    Nou ja! Hij wil mij inleiden, dat was maandag nog zijn idee en nu ineens doet hij het voorkomen alsof ik het er door gedouwd heb. En dat is dus absoluut niet zo! Ik ben heel blij dat ik ingeleid wordt, want ik ben t zat en voel me al een hele tijd niet lekker, maar ik heb echt niet zitten pushen ofzo.
    Dus ik vroeg of hij niet wilde toucheren (dat zei hij gisteren namelijk, om te kijken of mn bmm al verstreken is, zodat ik gelijk aan t infuur kan) maar dat deed ie niet, was niet nodig en alleen maar nadelig.
    Ik voel me hier nou zo rot door!

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    oh ja, mini en allwoman, fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeetje zena... das ook niet leuk... ik ken dit gedrag van gyns.. ze zeggen A en een dag later weer B..
    Goed dat je voet bij stuk houdt

18. hallo meiden

GROOT NIEUWS GROOT NIEUWS

ons babytje word gehaald op 29 september tenzij mij water vroeger breekt offcorse

het word dus een keizersnee omdat de beeb nog steeds stuit ligt en we volgens die gyn niet meer op mirakels moeten wachten. het weegt nu 3kilo200 en als het geboren word op 29 september zou het ongeveer 3kilo700 wegen. het loopt dus bijna twee weken voor op de groei. volgens de echo zou ik nu 38 weken zijn maar ben officieel pas 36 weken en 3 of 4 dagen. dus als ze nu zouden wachten tot de 39-40 weken dan zou de beeb over de 4 kilo wegen en zou het voor mijzelf niet meer draaglijk worden vandaar dat de gyn beslist heeft om de keizersnede te plannen op 29 september. 25 september heb ik terug een afspraak bij de gyn waar ik de nodige uitleg krijg van de keizersnede.

dus ik tel af nog 12 daagjes en we hebben een BEEB

groetjes ellen

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA

Maria en partner, van harte met jullie zoontje Daan! Heel veel geluk met elkaar!

20. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Allwoman en Mieni weer thuis JEEJ rustig aan doen he meiden.

Zena wat naar dat de gyn nu opeens zo doet waardoor jij er een rotgevoel aan over hebt gehouden. Heb je dat ook tegen hem gezegd?

Ellen spannend dat wordt idd aftellen!

Susan JIJ GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

MARIA EN MAN, EEN ZOON GEFELICITEERD MEID!!!! Hopelijk knap je snel op!

Zo dat is de 3e jongen al waar blijven als die meisjes toch? Die zitten zeker veel te lekker hahaha. Ik heb ook een weddenschap afgesloten met mijn man. Hij zegt dat de kleine volgende week komt en ik zeg later dan de uitgerekende datum dus kijken wie er gelijk heeft (maarja ik dacht ook dat we een jongen zouden krijgen :D zat ik toch ook flink naast haha). Vanavond weer naar de verloskundige en hopelijk is mijn bloeddruk niet nog meer gestegen en is mijn urine goed en ligt de kleine lekker vast. (wat een wensen he hahaha).
    Ik ga weer even wat doen ookal heb ik er totaal geen zin in maarja moet toch eten he vanavond.

Deel Deze Pagina