Mariaatje en man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daan !!!!!!! Wat een supernaam ! (wij hadden hem ook op ons lijstje) groetjes van lief
Hoi meiden, Heb een tijd actief meegelezen, maar had even het puf niet om te reageren. Allwoman en mienie: lekker rustig aan doen jullie ! Alles voor de beeb he ! Fijn dat jullie weer thuis zijn ! susanna: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid en maak er een leuke dag van ! ellen: spannend hoor, het aftellen kan beginnen ! butterfly: succes bij de vk vanavond, zal voor je duimen. Verder hier alles prima, de beeb is nog niet ingedaald, dus wordt even afwachten, heb dinsdag weer een afspraak bij de vk. groetjes van lief
Maria en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daan geniet er van samen! Susanna gefeliciteerd met je verjaardag! Spannend Ellen, over 12 daagjes dus jullie wondertje in jullie armen! Zena: wat een gezeik zeg en wat een onzekerheid geeft die gyn je, goed dat je niet over je heen laat lopen! Allowman: lekker rustig aan doen meid, fijn dat je weer thuis bent. Weet t verder ff niet meer, ben zooo moe, dus ga lekker ff op de bank liggen nu Jayna slaapt. Vanmorgen controle Vk gehad. Alles was prima, gaat allemaal volgens boekje. En het gerommel van de laatste week was alleen maar goed, kleine meid is zich al aan t voorbereiden...haha....maar ja, hoelang we nog moeten wachten blijft de vraag he. Jayna mocht helpen met naar het hartje luisteren en dat apparaatje vasthouden, trots dat ze was joh! tot later meiden, Liefs Semmi
Meiden bedankt voor de felicitaties! 33, mooi getal Simone hahaha! Ik wist dat je een plaatje zou plakken van een soes! Vreselijk om het te moeten missen, hier heb je dat soort gebakjes gewoon niet. Ik heb in een bakkerij gewerkt, dus ik weet donders goed wat ik mis. scrapper, ik denk dat ik ook had gelachen als ik je zo zag tuimelen sorry allwoman, graag gechat meid! Heel veel succes met je bevalling als we je niet meer zien voor die tijd! kiezel dat is netjes 7 of 8 pond. liz ik denk zomaar dat je de juiste beslissing hebt genomen. Sterkte hoor! kibi ik ben ook gek van Love Actually! Zo'n lekkere feel good movie! Lampie jeetje dus het duurt nu echt niet lang meer! Ik hoop dat je de spanning kunt verdragen MariekeS gelukkig ben je weer wat opgeknapt, hopelijk snel weer helemaal beter en dan zo door naar je bevalling! Mieni welkom terug! Goed je hier weer te zien. Toen ik je verhaal las dacht ik wel meteen dat je toch verschil ziet in NL en VS. Hier hadden ze je laten bevallen in zo'n situatie, via inleiding. Sterkte met je laastse loodjes. Ik hoop dat Milan meewerkt Zena nou ja! Wat is dat nu weer!? Wat idioot om je zo onzeker te laten voelen! Nou zou ik de bevalling doordrukken ook! Je bent er toch op ingesteld. We gaan toch naar het hotel. Ze belden op om te zeggen dat ze best een zeiltje kunnen plaatsen in het bed als mij dat beter zou voelen. Lekkere service! We gaan nu ook pas in de middag heen, i.p.v. dat ik vanochtend vroeg al met mijn man mee zou gaan naar de stad. Nu komt hij weer helemaal terug uit Philly straks om me op te halen en gaan we richting stad. We blijven rond het hotel hangen, voor mijn safety gevoel Morgenochtend weer naar huis, dus al met al ben ik slechts een paar uur weg.
Mariaatje & man, GEFELCIITEERD met jullie zoon Daan! Zena; Kan me voorstellen dat je baalt Mieni & AllWoman: Welcome back.....rustig aan doen he meiden! Susanna; Oh heerlijk je gaat dus toch! Jaloers, jaloers, jaloers....ha haha. Las ik nou goed dat er iemand vandaag gaat bevallen? Kan even niet meer herinneren wie...maar veel succes! Iedereen die een mijlpaal heeft bereikt of een goed bezoek bij de VK achter de rug heeft; gefeliciteerd. Zelf ook net bij de VK geweest, alles was goed. Bloeddruk 107/65, pondje aangekomen, hartslag baby goed, voldoende vruchtwater, hoofdje nog steeds naar beneden, nog niet ingedaald. VK bevestigde ook dat het een zeer kleine kans is dat ik voor de datum ga bevallen.......ik denk zo maar dat ze gelijk krijgt. Groet!
Susan, van harte gefeliciteerd met je b-day! Enne...super och, nachtje four seasons? (ik denk gelijk aan mr Biog trouwens) Butter, ik was zo overdonderd dat ik niets durfde te zeggen, na een minuut stond ik alweer buiten. Terwijl ik normaal best wel assertief ben. Stom is dat... Ellen, spannend! Aftellen nu!
Leuk Susanna dat jullie toch naar dat superdeluxe hotel gaan! Semmi, wat leuk dat Jayna mocht helpen ScrapperCindy, fijn dat je controle weer goed was. Butterfly, succes bij de vk vanavond. Ellen, spannend! Binnnen twee weken heb jij je baby! Zena, wat een teleurstelling! Eigenlijk had ik het wel verwacht (ik vroeg het je van de week nog), dat deden ze nl. ook bij een meisje waar ik bij op de kamer lag van de eerste. Steeds gel en dan kon ze weer naar huis. Ze was er dus 's nachts niet, maar kwam 's ochtends weer terug. Dit ging door totdat haar lichaam/de baby er zelf aan toe was. Volgens mij heeft dat wel een week geduurd alsnog, maar misschien gaat het bij jou veel sneller. Dat hoop ik voor je.
Titus, klint niet als weeën inderdaad. Susanna, ik heb nog niet als ik mensen bel dat ze in de stress zijn, maar iedereen vind het ook zo snel gegaan, dat ze net als ik niet het idee hebben dat het al zou kunnen komen Kus, fijn dat de kleine zo gegroeid is! Scindy, moest wel lachen om je tuimeling (sorry) Lekker dan om te weten dat je ws overtijd gaat Allwoman, goed om van je te horen! Doe maar rustig... Kiezeltje, hier nog eentje die rechtsboven een gat wil maken zou daar dan bij mij ook een kontje liggen!? I hope so.. Liz, knap dat je je zo goed staande houdt met die beslissing! Triessie, ik red het hier met een kussen onder mijn buik en een tussen mijn benen, dus ik kan je niet echt helpen.... Lampie, sterkte ermee. Ellen, wat spannend dat je het al weet! Lief, jammer dat de kleine nog niet is ingedaald! Semmi, wat leuk bij de controle! Fijn dat alles goed was. Zena, jou zouden ze vrijdag inleiden en nu misschien niet?! Vaag zeg, dan moeten ze dat niet beloven! Maria en man, van harte met jullie zoon Daan!
Nou meiden, toch maar de vk gebeld.... Ik hikte er natuurlijk sinds vrijdag al tegenaan om het te doen, maar steeds voelde ik het dan toch weer of dacht ik toch, ik kijk het nog even aan. Maandag weer flink actief en gisteren ook best wel. Maar vandaag heb ik het alleen om 10 uur gevoeld en dan ook maar 1 schopje! Nu heb ik al sinds half 1 een hele gespannen buik. Werd ook niet minder toen ik op bed lag... Dus tegen mijn zin toch maar even gebeld om te overleggen en straks komt ze even langs. Fijn. (En ik maar denken dat ze niet langs komen bij ons...oeps) Hou jullie op de hoogte.
** inbraak ** Hoi oktobermama's ! Heb even jullie laatste berichtjes meegelezen en zie dat er al een aantal oktoberbaby'tjes geboren zijn! Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd! Bij de septembermama's zijn we druk bezig onze 'in verwachting' lijst te verkleinen maar een aantal beebjes (waaronder die van mij ) zijn een beetje eigenwijs en blijven veel te lang zitten In elk geval allemaal sterkte met de laatste loodjes en op naar mooie beebjes! ** uitbraak **
@tzm: goed dat je gebeld hebt hoor ! als je ergens niet gerust op bent moet je dat altijd doen ! Fijn dat de vk straks even bij je langs komt ! groetjes lief
Dank je wel Wupje en sterkte met de laatste loodjes. TzM, fijn dat de vk straks even langs komt. Dan ben je meteen van je onzekerheid af en kan ze wellicht even kijken hoe de baby nu ligt.
Susanna: Meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De gyn zei tegen me dat als het door zou zetten ze niets zouden doen, maar ze zouden me ook niet helpen met opwekken omdat ik sowieso de kracht er niet voor had. De kleine deed het nog goed als zij achteruit zou gaan dan was het wat anders. Volgens mij doen ze bij jullie sowieso alles veel sneller, ook wat betreft pijnmedicatie...
Mariaatje en Marc: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Daan! Als alle jongens eerder komen heb ik geluk @ Kus: mooi dat je beebje goed is gegroeid! @ Zena: naja zeg! Wat stom van de gyn! Pff, als ze zeggen dat ze je vrijdag inleiden moeten ze dat gewoon doen! @ tzm: goed dat je ff gebeld hebt, en lekker dat ze ff langs komt, hopelijk kan ze je gerust stellen.
Nou meiden vk is geweest, alles okee, maar toch moest ik even naar het ziekenhuis voor een ctg (was ik al bang voor) Half uur aan ctg gelegen, kleine (natuurlijk) druk in de weer, maar het meeste voelde ik niet. Hartslag was tussen de 120 en de 170 (wat ik heb gezien) dat leek me niet goed, maar een 'onrustige' hartslag was juist goed. Ook snel een echo gekregen en het koppie ligt nog benden! Ook was er nog genoeg vruchtwater. Kleine lag te zwaaien en heerlijk tevreden te ´drijven´. Kreeg (natuurlijk) van alle kanten op mijn kop dat ik niet eerder had gebeld en moet nu bellen als ik het op een dag minder dan 5 keer voel. Hier dus weer een very happy en geruste tzm!
Oh gelukkig TzM! Kan me voorstellen dat je m toch even zat te knijpen hoor! Ik heb net een oud buurmeisje op bezoek gahd. Zij heeft een jaar op de afdeling gewerkt waar ik ga bevallen en ze zegt, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze iemand naar huis sturen na de gel. Dus ik ben wat gerustgestelder. Dus, we houden het gewoon op een kutdag van de gyn (heeft een gyn die niet dagelijks? hahahah!). En vrijdag gaan ze sowieso beginnen met gel, dat is wel zeker. Verder zullen we wel zien.
Misschien had hij je situatie even besproken met een collega-gyn of zo? En was die wat minder geneigd om zijn standpunt te volgen? Dat hebben dokters niet graag, hebben ze me verteld... @ Tzm: wat goed dat je kleintje nog steeds met zijn koppie naar beneden ligt!
Ladiessss, Ik ben niet echt een actieve schrijver meer, maar lees graag mee Zit zelf nu op 37.3dgn en heb het bijna gehad...Ons meisje draait heel erg met haar hoofd daar benee en ook erg duwend naar beneden...pfff soms best onhandig...(denk aan als je op straat loopt ineens het gevoel hebbende dat je leeg gaat lopen)...hihi Ze is ook heel erg beweeglijk, heeft een fijn plekje met haar voeten onder m'n ribben gevonden...Daar speelt ze graag xylofoon met mijn ribben Ik heb gelijk wel een vraagje, ik heb via marktplaats een sluitlaken gekocht voor na de bevalling. Alleen zit daar geen knoopinstructie bij. Heeft iemand die misschien liggen (al dan niet ingescand)? Heb bij Motherwear.nl navraag gedaan, maar daar willen ze gewoon geld voor...vind dat zo dom eigenlijk....simpele handeling van inscannen en mailen...maargoed...mocht iemand um hebben liggen...ik hou mij aanbevolen...