Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik heb een foto geplaatst dames..hihi..ik las dat iemand het vroeg ;)

ik ga weer, t'is erg druk, deze dagen..

volgens mij heeft lotte wel verteld dat Damian weer thuis is gekomen gister, mannetje doet het goed, drink goed, en is alweer heel wat gegroeid...dus helemaal gelukkig

dames suc6 en geniet er straks van!

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mooi ventje Bianca!

Simone, ging wel goed, was eigenlijk soort van gezellig. Ik had geen zin in emotionele gesprekken, dus dat ben ik uit de weg gegaan en mn schoonmoeder voelde dat wel aan denk ik. Ze omhelsde me en zei dat ze erg blij was dat ik mee gekomen was.
    Die kleine van mn schoonzus is echt een schatje.
    Schoonzus:Tibi, nee!
    Tibijana: Ja
    Schoonzus: Nee
    Tibi: neeeeej (met van die ondeugende ogen).
    Leuk hoor, lekker met dat kleine koppie, hop de taart in. En ze rent als een speer door de woonkamer joh! Niet te geloven.
    Ik ben blij dat ik geweest ben.
    Lief dat je t vroeg.

3. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    +++ buddynieuws+++

Zico is naar het ziekenhuis geweest ivm de pijn die ze had. Ze zit op de grens wat betreft het gehalte bloedlichaampjes in haar urine. Ze heeft echter niets gekregen omdat het een grensgeval is.

+++ einde buddynieuws+++

Ik weet niet of Liz dit ook gekregen heeft, daarom zet ik het even on line. Als ik meer info heb, laat ik iets weten.

4. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @tzm: Wat fijn dat alles goed is met de kleine en dat ie nog lekker met z'n koppie naar beneden ligt ! Een hele geruststelling !

@bianca: wat een heerlijk mannetje heb je ! Kan me voorstellen dat je het heel erg druk hebt ! Geniet er maar lekker van !

@zena: moest erg lachen om jue 'kut'dag, maar wat een rare man, succes in ieder geval vrijdag !

5. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    @TzM,fijn dat die kleine nog met het hoofdje naar beneden ligt.

@zena,ik ben blij dat ik bij olthof loop.die leid altijd in als hij dat gezegd heeft.mijn schoonzus is ook bij schram geweest omdat haar kindje 2 weken voor loopt op groei en het enige watie zei was: o dat word een grote baby.
    zij krijgt met 39 weken nog een groei-echo maar ik verwacht niet dat ze haar inleiden.ik denk dat ze loopt tot 40 weken.mits het niet uit zichzelf komt voor die tijd.
    26 september moet ik weer bij olthof komen en dan gaatie weer kijken hoeveel ontsluiting ik heb en dan beslissen we wat we gaan doen.hij heeft me de afgelopen 2x gewoon getoucheerd.niks niet geen antwoorden als dat is nadelig blablabla.
    ik wens je veel succes en ik hoop dat je vrijdag gewoon ingeleid gaat worden.

hier alles rustig,heb wel een fitte dag moet ik zeggen.nu is ze wel druk in mijn buik maar verder ben ik niet dodelijk vermoeid op het moment.
    ik ga zo nog even een doosje afmaken voor een vriendin die is volgende week jarig.en nog kaartjes maken voor degenen die op alle dag lopen.

toedeloe

6. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    +++ update buddynieuws Zico+++

Ze is terug onderweg naar huis. Het verhoogde gehalte zou wijzen op het begin van een ontsteking.

+++ einde buddynieuws+++

Zo, mannetje is eindelijk klaar met werken, kunnen we lekker frietjes van de frituur gaan eten! Daar zit ik al de hele dag op te wachten...

7. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @mienie: nou meid, ik kan je een hand geven. Ik naar de kapper en ik zeg doe maar een makkelijk kapsel waar ik niet TE veel aan hoef te doen en wat gewoon zit. Ze hebben mijn haren bovenop zo kort geknipt dat het helemaal opkrult :( en ik ben er minimaal een half uur mee bezig wil ik enigzins niet voor aap l*l lopen, kan wel :cry:

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Maria van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daan!!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Ben terug thuis.

Pfffffff....
    vanmorgend opgestaan pijn in buik, vagina, harde buiken.En verschrikkelijk vermoeid.
    Het werd er niet beter op, tegen de middag was de pijn niet meer te harden, ook kreeg ik precies weeën.
    Om 12.45u aangekomen werd ik direct binnenste buiten gekeerd.
    De kleine ligt nog steeds hoofd naar beneden en er werd weer gemeld dat het zeker geen groot en zwaar zou zijn.
    Er was een beetje activiteit maar niets om zorgen over te maken.
    Ze hebben een test gedaan of de vliezen al gebroken waren en dit was ook niet. Alles zit nog potdicht en hoog.
    Het zijn echt pijnen van de laatste loodjes zei de gyn z'n assistent.
    Ook hebben ze een urinestaal genomen en ik bleek op de rand te zitten , iets van 10 rode bloedlichaampjes. verder werd ik niet ingelicht. Heb kunnen verstaan van een vriendin dat dit kan wijzen op een begin van een ontsteking.
    Morgen weer naar de gyn want dan wordt de kleine weer gemeten en weet ik of het bijgekomen is.
    De KS blijft op de geplande data

10. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ik las dat er nog een beejbje geboren was Daan, super gefeleciteerd mariatje! :D

bianca, wat een pracht van een ventje!

kibi, ik had het ook gekregen maar ik had eerst even gevraagd aan haar of ik het online moest zetten. het had misschien gekund dat ze gewoon even hart wou luchten...:$
    maar nu weet ik dat het erop mocht :D x

zico doe maar rustig aan dan!

zo meiden voor de rest niet echt veel bijgelezen... zat met mijn hoofd namelijk even ergens anders :$
    ik ga morgenproberen een nieuwe buikfoto te plaatsen :) xx

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    :) :) :) Moet echt zo hard lachen hierom, manlief vraagt helemaal: "wat is er?!"
    Hihi.
    Wel fijn dat ze wel met die gel gaan beginnen!

Sam,
    alleen meelezen is geen schande toch? Hoewel het naar voor je is, moest ik ook lachen om jouw opmerking over de xylofoon ;)
    Ik kan je niet echt helpen met het sluitlaken. Mijn fysio stelde voor om gewoon zelf er een te maken. Laken van 33 bij 170 en dan om je heen slaan en vastzetten met veiligheidsspelden. Wist degene bij wie je hem kocht niet hoe het moest?

Lief, wat &^&*@% van je haar....

Poeh zico, wat een gedoe weer.
    [/quote]

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bianca, wat een lekker kereltje. Wat schattig dat het mutsje een beetje groot is ;)

13. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Haha nee die dame deed het ook met veiligheidsspelden vastzetten :confused:
    Maar het is juist zo'n mooi knoopsysteem.

Heb voor de zekerheid maar baby veiligheidsspelden gekocht :) maargoed..lijkt me zo mooi juist om te knopen....en m'n man is geen zeeman hahaha anders had hij het kunnen knopen gnigni

14. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Maria en man, gefeliciteerd met Daan!!!!!!!

Susan, gefeliciteerd met je verjaardag!

Liz, sterkte meis

Zico, rustig aan

Tzm, inderdaad meteen bellen he?! Maar beweegt beebje nou ook gewoon meer dan jij voelt, volgens de echo?

Allwoman, welkom thuis, elke dag is er eentje

Zena, balen van die gyn....moest wel lachen om zn "kutdag"... :) !

Alle andere dames met wie t niet zo lekker gaat, sterkte....

15. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Oeps, daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Ben duidelijk nog nieuw in het buddy-gebeuren :D!

Frietjes hebben gesmaakt. Ik vraag me elke week weer af of het de laatste keer met zijn tweetjes zal zijn of niet...

16. Niet meer actief

*** INBRAAK ***

Wilde jullie ff sterkte wensen met de laatste loodjes! Extra voor Linda en Annika :)

*** UITBRAAK ***

17. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    pff wil men beejbje :D echt zooooooooooooooooooooo graag he :) xx

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    ***** Inbraak*******

Blub en natuurlijk ook allle andere meiden,
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende paar weken en
    dat jullie allemaal mooie en gezonde baby's op de wereld zetten

Lief Ukkepuk November 2008 mama

*******Uitbraak******

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zena,ben blij voor je dat het zo goed is gegaan gisteren.Dat moet wel een hele opluchting zijn.En wat lief dat nichtje van je.

Bianca24, wat een dotje is Damian zeg,heerlijk.Gelukkig doet ie het goed en is ie lekker thuis

Liz,ik snap dat je er met je hoofd niet bij bent,geeft niks!

Kibi,lekker frietjes,ik heb daar al de hele zwangerschap zin in,kan het gerust elke dag eten

Zico,ben benieuwd morgen en rustig aan hè meis.

groeten Simone

20. Niet meer actief

Hoi dames!

Hier een november mama die steeds sterker het gevoel krijgt een oktober mama te worden ;)
    Zo te zien is er sowieso al 1 oktober baby'tje geboren :) al meer of...?

Deel Deze Pagina