Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    JsztD,nou niet al 1 oktober baby,maar er zijn er al 4 geboren.Dus het gaat goed hier!
    Waarom denk je dat je een oktober mama gaat worden?

groeten Simone

2. Niet meer actief

al 4? gaat goed hier! bij ons is er al 1 nov. baby geboren.. wel veel te vroeg :( maar een ontzettend sterk kereltje gelukkig!

En ik weet niet.. is mijn gevoel vanaf het begin geweest en het wordt steeds duidelijker haha gek he? Misschien zit ik er wel helemaal naast ;) ben 9nov. uitgeteld...

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik kan het me voorstellen dat je wel even ergens anders bent met je gedachten. Knuffel voor jou.

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Zico veel succes morgen, ik hoop dat de kleine goed gegroeid is. En het is voor jou geen fijn dagje geweest zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt.

5. Niet meer actief

symoen mooie babysite trouwens zit er even op te kijken :)

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    JstzD,dank je wel!Wie weet komt je voorgevoel uit en wordt je idd oktober mama,ik ken heel veel mensen die zwanger zijn en zeker 75% is te vroeg bevallen,dus het kan gerust hoor!

groeten Simone

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Maria, gefeliciteerd met jullie zoon en hopelijk ben je na deze schrik snel thuis met jullie Daan.

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    hmm viel ik gister nog voor 10-en in slaap zonder moeite, zo lig ik vanavond alweer een uur te woelen. pff..
    net alle kussens die we in huis hebben gepakt in de hoop daarmee een lekker slaapplekje mee te kunnen creeeren.

verder nog steeds flinke griep, ben ik nog wel paar dagen zoet mee.
    zolang het de 22e maar over is, dan ga ik tenslotte bevallen, toch? hahahaha. nou laten we hopen dat mn gevoel klopt!

net als veel dames hier zijn wij zo ongeduldig en nieuwsgierig!

9. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ischa dank je wel:)

marije ik hoop voor je dat je dan beter bent:D aangezienje iets met de 22 hebt :D:D:D

xx[/list]

10. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Ik was gewoon al om half 5 wakker en om 6 uur ben ik mijn bed maar uitgegaan na 1,5 uur in het donker staren. Net even wat gegeten en nieuws gekeken en nog niet moe hahaha.
    Gister bij de vk was alles goed. Urine was perfect, bloeddruk iets hoger maar nog wel acceptabel. De kleine meid lag nog steeds met haar hoofdje naar beneden maar nog niet ingedaald. Nu is het geen probleem omdat ze al een keer ingedaald is. Maar mocht ze volgende week nog niet ingedaald zijn dan krijgen we toch nog even een echo. Mochten mijn vliezen breken moet ik in ieder geval gelijk plat gaan liggen. De vk denkt dat ik iets eerder, maar wel rond de 40 weken zal bevallen. Verder weer een mooie hartslag gehoord van onze meid dus weer helemaal blij.

Heeft iedereen al een zijltje op het matras liggen? Ik had er 1 op gedaan maar wat kraakt dat zeg. Was het na een minuut al zat en heb hem er zo tussenuit getrokken. Heeft iemand een suggestie wat je ook op je matras kan doen wat niet kraakt :D

Marijeee heb je nog een beetje kunnen slapen?

JsztD Laat je kleintje nog maar even zitten ;) maarja dat hebben wij niet in de hand he. En wie weet komt je gevoel idd uit.

Ik ga nog even een koppie thee drinken en dan nog maar een poging doen om te slapen.

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hey Butter,

Echt sjit dat je zo vroeg al wakker was en niet meer kon slapen!

Ik heb enorm onrustig geslapen, elke beweging deed zeer, wist niet hoe ik liggen moest, vervelende droom en 100x eruit geweest om te plassen. Veel harde buiken.. Nee geen topnacht!
    Ik heb mn dekentje en kussen net lekker op de bank gestald, daar ga ik nog een paar uurtje proberen te pakken!

Vandaag 38 weken, jeej!

Fijne dag allemaal, ik ga nog ff liggen!

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

joepieeeeeeeeeeeeeeeeee 36 weken zwanger.

Wie had dat gedacht :p:p:p:p

Veel liefs Annika

13. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Goeiemorgen meiden!

Maria en partner van harte gefeliciteerd!!!!!

tzm hoe gaat ie nu??

zena wie weet joh haalt die gel een hele hoop uit morgen en had de gyn idd een kutdag :p

zico houden ze je nu ook extra in de gaten??

susanna nog van harte gefeliciteerd!!!

en verder weet ik het even niet meer :oops:

ik heb gisteren weer controle gehad en mijn krampen van maandagavond waren indalingsweeen. Het kindje ligt nu vast en ze schat het rond de 7 pond waarschijnlijk zwaarder als het langer blijft zitten. Ik kan wel merken dat het vast ligt, heb opeens minder pijn in mijn bekken.
    Hier ook rot geslapen, last van mijn buik.... Vandaag toch maar de boel eens in orde maken (bed+tas). We zitten morgen op de 38 weken...

14. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Je kunt gewoon bij de Hema of zo een molton kopen die geplastificeerd is aan de achterzijde. Deze kraken helemaal niet. Ik heb ze zowieso voor mijn dochters bed maar ze zijn er ook voor 2-persoons bedden maar dan weet ik niet zeker of die ook bij de Hema hebben Succes!

Groet!

15. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik heb alles bijgelezen maar kan het met geen geweld onthouden hahaha.

Dus hou het even bij een felicitatie :)

Mariaatje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, geniet er lekker van ondanks alle ellende die er vooraf is gegaan

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Zo goedemorgen allemaal!

Na gister ff hier hart gelucht te hebben gister naar vk
    geweest, die heeft me een zwaarder medicijn tegen maagzuur
    gegeven...dit moet ik tot maandag proberen,helpt het heb ik
    geluk helpt het niet krijg ik ook nog een slaappil.
    En dan in het uiterste geval mag ik naar het ziekenhuis om te
    laten inleiden, maar dat vond hij nu nog te vroeg.
    Maar ik ben al blij met dit plan, want ik trok het echt niet meer.
    Nou op hoop van zegen.... ;)

1 oktober komt al dichtbij en met het tempo dat de oktobermama's
    bevallen zijn er voor die datum al heel wat baby's.... :rolleyes:

LIEFS nony

17. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden
    nou ik ben afgelopen dinsdag weer naar het ziekenhuis geweest en weer was het hartslag te laag en later weer goed
    nu moet ik morgen naar het ziekenhuis in zwolle voor een complete hartfilmpje en ego
    om te kijken of ze een harafwijking heeft of niet
    ik ben best heel bang

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen meiden,

Gisteren weer op controle geweest bij de vk en alles was gelukkig goed met ons hummeltje.
    De beeb was nog niet helemaal ingedaald, maar ze verwacht dat dat bij de volgende controle wel zo zal zijn. We zullen zien ;)

@nony, fijn dat de vk zo met je meedenkt, hopelijk doet dit medicijn wel wat tegen je maagzuur.

@butterfly1, ik heb nog geen zeiltje op ons matras liggen, maar ga dit wel doen eind van de week. Het kraakt inderdaad vreselijk :(
    Misschien is zo'n molton ook eigenlijk niet eens zo'n slecht idee. Ik ga eens kijken hier bij de hema.

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Kan me voorstellen dat je baal, je wil er in het kraambed toch wel een beetje mooi bijliggen nietwaar... Hopelijk groeit het nog snel aan... Ik weet hoe je je voelt... ;)

Tam: Fijn dat de controle zo goed was...

Wendyy: sterkte meid, kan me voorstellen dat je beetje bang bent, ik duim voor een goede uitslag!

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh meid, spannend zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent. Heel veel succes morgen.

Deel Deze Pagina