Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Jonge, 1 dagje niet online en weer 10 pagina's bijlezen! :) We hebben zeker meer mensen die al verlof hebben!
    Ik voelde me gisteren beroerd! Had keelpijn en ben snip verkouden! Maar hoop dat het maar weer gauw overgaat, ik zie me nog niet puffen zo.
    En hoest mijn longen uit mijn lijf.... waar ik dan weer harde buiken van krijg. Na een paracetamolletje ging het wel weer, en ik heb nog maar eens wat geld uitgegeven aan baby kleertjes.....(je moet toch wat doen als je je niet lekker voelt hé.. :p )

Suzanne GEFELICITEERD! met je verjaardag, beter laat dan nooit!
    nony hier het zelfde hoor, dat maagzuur houd maar niet op, af en aan moet ik er ook van overgeven, en de nachten zijn een ramp, zit elke keer weer te wachten tot het licht wordt. Van mij mag de beeb ook komen zodat ik weer normaal kan zijn (lees zonder maagzuur)
    lotte27 en lotte is het gelukt om te bevallen gisteren? :rolleyes:
    allwoman fijn dat je weer thuis bent!!! Doe maar lekker kalm aan!
    Liz0104 Hé meid wat vervelend allemaal met je vriend, ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven. Jij en je kindje komen op de eerste plaats hoor!
    Maria Wat zal je geschrokken zijn van die bloeding maar van harte gefeliciteerd!! hopenlijk mag je snel naar huis en knap je snel weer op!
    Ellen1984 fijn dat je weet wanneer de beeb komen gaat (mits alles zo loopt en de natuur niet eerder wil) Het zal je wel een hoop rust geven nu je weet waar je op kan rekenen denk ik
    Marijeee Ik ga ook voor de 22ste, volgens mijn buurvrouw en vriendin tenminste...
    wendyy jee meid heel veel sterkte voor morgen, wat zal je nerveus zijn!

Zo weer een lang bericht, nog even tussendoor, ik heb sms contact gehad met denise, het gaat goed met haar en de kleine, wel veel harde buiken.

groetjes
    Bambie

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

heb ff een vraagje hoor.

Zijn jullie ook weer misselijk aan het worden net als in het begin?

Veel liefs Annika

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant

Helaas heb ik hier alweer een week of 4/5 last van :( en het spugen is weer heel heftig terug bij mij.

4. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    het schijnt wel meer voor te komen aan het einde van de zwangerschap... hoop voor jullie beide dat het snel weer over is!

5. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    pfff hoop het ook maar de gyn zei al dat het waarschijnlijk pas over gaat nadat de kleine er is :( Dus hopelijk is dat heel snel :D

6. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Annika
    Hier dus ook, al weer een aantal weken, ik ben zelfs weer afgevallen inplaats van aangekomen.
    Maar de gyn zegt hier dus ook dat het pas over gaat als de kleine er is, in de tussentijd kleine beetjes eten, verder helpt er niets ook geen medicijnen zei (zoals de emesafene aan het begin) want het schijnt met de groote van je baarmoeder te maken te hebben.

7. annika1985

shit zeg.

Baal der zo van.
    Hoef gelukkig niet te spugen want ik gebruik omeprazal.
    heb wel de gyn gebeld of ik de primperan er weer bij mag pakken. Anders vliegen de kilo's er zo weer af dat is ook niet goed.

Veel liefs Annika
    ps ben weer lekker terug me bed ingekropen

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    he meiden,.
    ik kan het niet meer bijhouden :( zitten gaat niet lekker op de stoel en jullie gaan zo hard!

gisteravond weer veel harde buiken gehad en vannacht een aantal echte (vervelende) weeen..is niks van te zeggen maar het is in ieder geval erg onrustig..lopen naar de wc is eigenlijk al teveel.

dikke knuf voor iedereen!

9. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    annika1985 ja zeker voor jhou is het wel erg vervelend, volgens mij heb jij een hoop tijd van je zwangerschap in dat kleine kamertje doorgebracht..
    Ik hoop dat de primperan iets voor je kan doen..
    Dat even naar bed terug is een goed idee.... denk dat ik mijn hoofdkussen ook maar even ga opschudden, en dan vanmiddag strijken... bah

allwoman doe jij maar kalm aan, vervelend dat je snachts die nare weeen hebt, nog wel even bij je houden hoor! Misschien kan je buddie je gewoon op de hoogte houden als er iemand is bevallen of zo zodat je dan even kan kijken? dan hoef je niet het idee te hebben dat je elke keer moet bijlezen?

groetjes bambie

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hier ook,nog meer maagzuur en spugen..

11. annika1985

ging vanaf week of 22 ging het aardig goed met de misselijkheid.
    maar medicijn vrij ben ik niet geweest nee.
    Vind niet erg als maar helpt.

Veel liefs Annika

12. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @ allwomen, is echt zo balen dat maagzuur , hier ga je ook weer extra van overgeven. Hoop dat het voor jou niet als te lang meer duurt, is wel tobben zo zeg. Zeker als je pas 34 weken bent :(

@annika, slaap lekker :) Ook voor jou hoop ik dat het snel over mag gaan, kun je er nu niet bij hebben.

@bambie, ik blijf ook maar afvallen, zit nu al een kilo of 5 onder het gewicht van toen ik net zwanger was.

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja... ik heb dat ook idd..... dacht dat het aan mij lag maar jij hebt het dus ook....?

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    **Inbraak**

wat gaat het hard hier zeg. Gefeliciteerd met jullie mooie wondertjes.

Bij de okt2007 mama's word de eerste okt beeb al bijna weer 1. Raar idee dat wij vorige jaar nog zaten te wachten vol ongeduld.

Meiden hoevol hoe lastig het ook is. Jullie (on) geduld word beloont.

Lieve Joli, nog even meis en je bent eindelijk mama van jullie zo gewenste wondertje.

Dikke kus Nynke

** Uitbraak**

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jepzz ik heb het ook.... :(

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    He sterkte meid, doe het maar lekker rustig aan, je kleintje moet nog heel even blijven zitten!

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @allwoman, rustig aandoen hoor, je beeb moet nog eventjes blijven zitten, veel sterkte.

@annika, hier valt het wel mee met de misselijkheid, soms alleen misselijk door het vele maagzuur :(

18. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Bianca24: Wat een schatje is Damian zeg!
    Linda1980: Thanks meis! Je bent een schat!
    Zena: Spannend wordt het nu hè?! Morgen ws. je GROTE dag! Succes meis!
    Zico: Rustig aan hè?!
    Marije: Ik zou toch echt zooooo hard moeten lachen als je daadwerkelijk de 22ste bevalt! Zou echt geweldig zijn joh :) !
    Butter: Hier ook een zijltje onder het matras, ik moet zeggen dat het me wel meevalt met kraken hoor! Er ligt dan wel nog een extra handdoek overheen, zou dat wat uitmaken?!
    Wendyy: Sterkte morgen! Kan me je angst wel heel goed voorstellen....
    Susan: Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe was 't in het hotel?!
    Annika: Hier ook weer misselijk ja! Ik heb aandelen in Rennies! Haha!
    Nynke: Je bent een KANJER! Thanks meis! Ik verwacht je wel naast m'n bedje als hij/zij er is hè! Behalve de 17e, dan heb je een dagje vrijspraak, haha! Dikke X van mij en ukkie!
    Allwoman: Doe het rustig aan hoor meis! Knuffie voor jou!

Zo, dat was 't weer ff geloof ik.... Sorry als ik iemand vergeten ben!

Ikzelf ben gistermiddag ook de hele middag in het ziekenhuis geweest. Ik had nl. al 2 dagen last van enorme steken in m'n zij, trok door naar m'n bil. Ik belde het zh om te vragen of ik eventueel iets mocht innemen, maar moest meteen langskomen! Daar aangekomen, een echo van m'n rug gemaakt, m'n nieren waren iets vergroot. Urine ingeleverd, CTG gemaakt, temp. gemeten.... Met onze beeb gelukkig alles goed! Hartslag klinkt super, dus da's alleen maar fijn! Ikzelf heb weer een urineweginfectie, dus al met al valt dat ook wel mee gelukkig! Nu weer aan de antibiotica en rustig aan doen, volgende week woe. weer op controle. Pffff....het zijn echt wel de laatste loodjes zo hè?! Haha! Kan niet wachten om ons wonder straks EINDELIJK gezond, levend en wel in m'n armen te sluiten! Nog eventjes geduld!

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Ff snel berichtje, ga zo ff naar de winkel met Jayna, want krijg net telefoontje dat haar laarsjes voor de winter binnen zijn, is dat ook maar weer klaar...

Nog geen nieuwe beebjes er weer bij na Daan?

TZM: wat fijn dat alles goed was met de kleine zeg, toch een geruststelling! En nu idd sneller bellen hoor!

Zico: jeetje meid, voor jou ook een ZH bezoek dus, hopelijk blijft het nu een beetje rustig in je buikie, hoe voel je je nu?

Hier alles rustig...kleine meid flink aan het bewegen en vermaakt zich dus blijkbaar nog prima daar binnen!

Tot later,liefs Semmi

20. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Ohhhh shit! heb ik net een bericht zitten typen van 1 Km lang zie ik dat die helemaal niet geplaats is :confused: ahhhhhhhhhhhhhh!

IK ga toch niet meer opnieuw beginnen hoor.

Ik heb wel even een vraagje voor iedereen:
    Drinkt er iemand van jullie framboosbladthee?

X Marieke

Deel Deze Pagina