Kiezeltje: wat fijn dat alles goed was! en inderdaad 6 a 7 pond is een heel mooi gewicht Blub: Ik heb een poging gedaan om een cadeautje te bedenken! ik ben daar zelf zooooo slecht in is een omslag doek (wraper) niet leuk om te geven mischien? praktisch en leuk. Zico: Ik hoop ook voor je dat alles gezond is! Wat een heftig verhaal trouwens. Ik heb wel altijd als ik zoiets lees dat we toch maar weer in onze handjes mogen wrijven dat bij ons de zwangerschap wel goed verloopt! er kan ook zoveel mis gaan.
marieke,tja die wrapper heeft ze dus al.ze hebben echt alles zelf al gekocht.daarom zeg ik ik weet bij god niet wat ik moet kopen wil het ook nog een beetje origineel zijn.
Kiezeltje,mooie echo meid! er is toch echt wat aan de gang daar in die buik en daar benden hoor,voel me alsof ik 42 weken ben,en voor mn lichaam is dat misschien ook wel zo. nieuwe pijnen en vanmiddag zo'n pijnscheut dat ik letterlijk door de benen op de grond zakte en de tranenn over mn wangen liepen..gelukkig was mn buurvrouw bij me,..ben er wel van geschrokken en heb nu meer dan ooit het besef dat ik echt op scherp sta...rare beleving. Als het nu mocht komen zou het ook nog leuk spannend zijn,maar nu met het hele ziekenhuis en couveuze verhaal is het alleen maar spanning...al weet je dat die kleine zich dan wel red....loopt gewoon zo raar nu allemaal. Ben heeel benieuwd hoe de nacht gaat!
Ik heb voor mijn nichtje een memorybox laten maken met daarop haar naam en geboorte datum . Daarin de krant van haar geboortedatum, een glazen speen met naam en geboortedatum, bestekje, tandendoosje, haarlokdoosje etc. Misschien een idee? Ik vind een armbandje ook altijd leuk voor een meisje met de naam erop. Is niet heel hip maar wel heel schattig. Groet!
Een setje met een handdoek, washandje en/of cape-je met naam doet het altijd goed. Tuurlijk heeft ze ook al handdoeken ed, maar met naam geborduurd maakt het wel erg persoonlijk. Ik heb zelf ook nog een handdoek met naam van toen ik baby was!
Lijkt me inderdaad heel erg vreemd gevoel...een soort tikkende tijdbom! Ik hoop dat je de nacht een beetje goed doorkomt. Mocht het toch doorzetten..ZET 'M OP!
Misschien is een hangmatje voor in de box een leuk idee? Vind die dingen wat al genoemd is ook erg leuk hoor, met de naam van de kleine. Maar zo'n hangmatje hebben wij ook eens weggegeven en zij waren er ook erg blij mee!
Vanmiddag samen met vriendin thuis een fotosessie gemaakt! Haha, wat een lol hebben we gehad, heb even snel twee foto's in mijn album gezet, ben benieuwd wat jullie er van vinden! Heb namelijk nog niet alle foto's bewerkt! Morgen naar vk voor de liggingsecho, ga ik ook eens vragen of ze de lengte op kan meten. Iedereen heeft het maar over zo en zo lang, en zo zwaar, en ik weet helemaal niks Daarna is het de bedoeling om mijn buik te gaan gipsen, samen met mijn moeder en zus ( en de 2 kleintjes van mijn zus anderhalf en 7 weken) dus dat wordt ook weer een spektakel!
Dank jullie wel lieverdshet zou wel een godswonder zijn als het alsnog tot 42 weken zou blijven zitten he hahahah
nou allowan dat hoeft ook niet maar zou toch leuk zijn als het nog tot 36 of 37 wk blijft zitten maar op deze manier is dat denk voor jou ook niet vol te houden. ik ben bij de vk geweesd alles was op zich goed alleen moet over twee weken even naar het ziekenhuis om een groei echo te maken was puur voor de zekerheid zij ze maar omdat ik toch een kleine buik heb en dan weten we ook hoe het er voor staan. zij dacht dat het wel goed zat met de grote maar alles voor de zekerheid. kan ook steeds minder merk ik wel krijg snel harde buiken en geloof dat annika het vroeg ja ik ben ook weer meer misselijk en ik baal er vreselijk van.
linnepin leuke foto's!! allwoman elke dag is er eentje, mar ik wens je wel alvast succes!!! titus vervelend hoor hangmatje is een leuk idee! wij laten straks iets maken met naam voor de grootouders.
Allowman: sterkte de komende nacht, lijkt me nu best zwaar voor je worden. Titus: balen zeg dat de misselijkheid weer is teruggekomen. Wel fijn dat de Vk voor de zekerheid een groeiecho wil laten maken, altijd weer leuk toch een echo. Kiezeltje: mooie echo en wat fijn dat alles goed is met de kleine! Zico: spannend voor je zeg, zal voor je duimen! En wat een verhaal zeg van dat kindje, bah, niet leuk! Hier weer aardig wat onrust in mijn buik, heb soms t idee dat die kleine zich er al uit wil duwen...haha Hoop niet dat t mijn nachtrust kost, of ze moet zich echt gaan melden vanacht, dan vind ik het prima Liefs Semmi
vandaag bijblijven is niet gelukt, helaas! Man, ik ben doodop en heb geen grammetje energie! De kids klagen over misselijkheid, de oudste is vanmiddag thuisgebleven, nouja, beter nu dan asl ik ga bevallen....nog geen spatje nesteldrang hier....t schiet niet op! Susan, nog in t four seasons of toch aan t bevallen?! Vlinder, succes! Allwoman, sterkte vannacht!
Ik wil ook nog vlug even Zena veel succes wensen morgen. Ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt!
@ zena: veel succes morgen! Las nog wat over misselijkheid, heb er ook wel weer last van, maar met vlagen, gelukkig niet de hele dag! Sterkte alle meiden die zo misselijk zijn! @ allwoman: succes met rust houden, lijkt me best zwaar als zelfs de wc al teveel moeite is