Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Lieve Zena... heeel veel succes en zet 'm op... Nog even en je wondertje is er :D

2. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Zena, heel veel succes voor jou vandaag!

3. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

nou na veel denken vanmorgen heb ik dan uiteindelijk een origineel kraam kadeau.ik zet het niet neer op het forum daar mijn schoonzus hier ook meeleest.dan zou de verrassing weg zijn hihi.

*jammer dorien*

als iemand het wil weten stuur me maar een bp-tje dan vertel ik het wel.ik was er zelf nooit opgekomen maar vond het wel heel erg leuk.
    ik ga zometeen meteen de voorbereidingen treffen.de rest kan pas als de beeb er is .

hier verder vanacht van die ongikrampen gehad maar mevrouw hangt nog steeds boven mijn schaambeen dus indalen was het niet.

heb ook erg last van obstipatie vandaag.gelukkig na een beker melk ging het rap op de toilet.ben het kwijt gelukkig.vandaag boodschappen doen en even naar de winkels.ben best fit moet ik zeggen.heb wel een beginnende hoofdpijn maar dat komt goed.heb de paracetamol in de aanslag.

@liz,meid laat je niet gek maken door al die complimenten enzo.ook maak jij uit wanneer hij langskomt.en dat is zeker neit midden in de nacht,je hebt je rust nodig want tja hij kijkt er misschien overheen maar jij bent wel 34 weken zwanger.
    mannen..........ze zijn ook in dat opzicht allemaal hetzelfde.hopen met beloftes en cadeautjes en complimenten je terug te krijgen om vervolgens na een paar weken weer in oud gedrag te vervallen.
    klinkt cru maar ik zeg altijd:als iemand 1x vreemdgaat dan blijft hij dat doen.en aangezien dit de 2e keer al was.............succes meis.

@zena,je bent nu in het zh ,ik hoop voor je dat alles rap gaat.succes.

@allwoman,pffffffffffffff wat een gedoe he.ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten.je voelt je best gehandicapt denk ik nu je niks anders mag dan wassen en plassen en liggen/zitten.
    zet hem op.

@susanna,zooww wat een service allemaal.hier dragen ze echt je boodschappen niet naar je auto hoor.en in de tram kijken ze gewoon de andere kant op als je binnenkomt met je buik,een uitzondering daar gelaten natuurlijk.
    een deur open houden.tssssssssssss laat me niet lachenb.nee de nederlanders hier zijn niet zo sociaal naar zwangeren toe.hier doe je gewoon zoals een niet zwangere ook doet.geen extra poespas.wij zijn daar als nederlanders veel te nuchter voor. een zwangere is eerder een last dan wat anders.kijk alleen maar naar de werkgevers op het gebied van bostvoeding geven en afkolven op het werk.pffffffffffff met moeite een kwart van de gehele werkdag die je mag besteden aan je borstvoeding.liever natuurlijk helemaal niet want dan kun je gewoon weer door met je werk.

nou ik ga me aankleden en boodschappen doen.

4. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    wendyy sterkte vandaag, Hopenlijk valt het allemaal mee en krijg je goed nieuws.
    Zena Jij ook succes meid, ben benieuwd of het vandaag komt of morgen! In iedergeval word je mama dit weekend!
    Susanna dat klinkt als je slijmprop meid.
    lotte27 hoop voor je dat het doorzet, lijkt me inderdaad niets als je zit te "wachten" op weeËn die dan vervolgens weer ophouden, zo kan het wel erg lang gaan duren

Wat sex betreft... pff nu even niet, ha ha, Met dat maagzuur van mij hoef je echt mijn buik niet door elkaar te schudden want dan kan ik rennen naar de wc en dat lijkt me voor mijn mannetje nou ook niet echt aantrekkelijk..
    Maar misschien dat ik er over een week of wat anders over denk :) :)

Ik ga naar de bevalling weer het mirena spiraaltje gebruiken, dit is op een condoom na trouwens de enige optie voor mij, na de borstkanker mag ik geen pil meer, en met een condoom alleen vind ik echt niets.
    Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met het spiraaltje dus daar gaan wij het maar weer mee doen.
    Weet iemand van jullie eigenlijk wanneer na de bevalling je weer een spiraal kan laten zetten en heeft het invloed op bijvoorbeeld het geven van borstvoeding?

Zo ondanks mij gesnif en gesnotter.. misselijkheid en maagzuur (jeetje dat klinkt allemaal wel heel zielig hé :rolleyes: :) )
    Ga ik maar even aan het strijken... bah dat vind ik dus echt een rotklus, maar aangezien mijn mannetje elke dag een pak aan heeft moeten er altijd veel overhemden worden gestreken..
    Misschien tot later!

PS ik moest van Denise alle nieuwe mama's feliciteren!
    Groetjes
    Bambie

5. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Over anticonceptie...ik heb met de gyn afgesproken dat ik bij een evt ks meteen gesteriliseerd word...vind 5 kids wel genoeg ;)

Hier is het ook gezellig, not! Zowel Vincent als Freek zijn ziek thuis(valt mee, maar zijn steeds onwijs misselijk....)en Julia heeft fijn diarree. Ik ben vannacht giga over mn nek gegaan(was nog heel even "blij"....zo begon mn bevalling bij Freek!)en heb dus ook niet echt een lekkere nachtrust gehad! Nouja, de boys worden straks door Hans opgepikt en dan ga ik samen met Juul lekker een uurtje plat....

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden!

Zena, ik zal aan je denken vandaag, spannend hoor zet 'm op!

Lotte, spannend voor je zeg. Ik heb hier ook zo het gevoel dat het rommelt, soms met meer regelmaat, maar idd doorzetten doet t nog niet. We moeten dus nog geduld hebben....

Susanna: wat ben jij lekker verwend zeg, heeeerlijk!

Bambie: vervelend hoor die maagzuur, bleeeegh. Ik wist niet dat je borstkanker hebt gehad, heftig zeg, wat een mooi wonder dan nu dit kindje!
    Mijn man heeft in 2005 zaadbalkanker gehad en wij krijgen nu onze tweede dochter, wat voel je je dan rijk!

Hier onrustige nacht met voorweeen, maar vanmorgen weer niks. Laat die kleine nu maar komen hoor!
    Nou ga ff mn dochtertje vermaken en stozuigen en vanmiddag weer ff tegelijk met haar een tukkie doen. Merk dat dat echt een hoop scheelt.

Tot later!

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Tal, klinkt vermoeiend die ziekenboeg bij je thuis. Straks idd ook maar ff een tukkie doen meid!

8. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    zo zie je maar dat zwanger worden wel erg bijzonder is hé.
    Wel heftig ook voor jullie zeg, gelukkig dat alles nu "goed" gaat!
    groetjes
    Bambie

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ZENA: Heel veel succes meid, ik denk aan je en duim dat de gel meteen zijn werk doet!!! :)

Susanna: Met mij gaat het gelukkig weer erg goed, kan alles weer binnenhouden en voel me niet meer beroerd, zal wel een beste buikgriep zijn geweest.... Ook de rugweeën zijn (helaas) afgenomen.

Wendyy: Ik duim ook voor jou dat je vandaag positief bericht krijgt!

Ik ga zo ff een kopje frambozenbladthee drinken... ;)

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    wendy succes vandaag duim voor je dat er goed nieuws uit komt.
    zena toi toi lijkt me toch wel gek om te weten dat je vandaag of morgen mama word.
    liz wat jammer nou dat hij nu toch zo doet kan me wel indenken dat je het moeilijk vind als hij zo lief gaat doet maar denk dat je nu even voor je zelf moet kiezen en zoals al meerder meiden zeiden dat jij nu moet beslissen of hij en wanneer hij langs komt en dus niet midden in de nacht.

ik lees veel over maagzuur, ik hb niet echt last van maagzuur ben gewoon weer misselijk en als je dan nog niks heb gegeten ja dan komt er maagzuur uit maar tis nit zo dat dat om hoog komt.
    ik ben het wat dat betreft ook echt zat.
    ik las dat meiden lekker naar hun vriendin gingen nou moet er echt niet aan denken blehhhh vind met de auto boodschappen doen al eignelijk te veel.
    ik moet wat dat betreft nog wel even. ben blij als ik de 37 wk heb gehaalt dan weet ik in ieder geval dat de longetjes het zelf zouden kunnen. maar dat is dan nog 3 wk blehhhhhh vraag me af hoe ik me dan voel als ik nu al weer zo misselijk ben.

vreselijk wat kan ik klagen en dan lees ik dat sommige weeen hebben die dan weer op houden pfffffff lijkt me erg vermoeiend.
    meiden wat dachten jullie van een groeps hugggggggggggggg. vooral de laatste loodjes :(:

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Groepsknuffel!!!

PS goed plan Titus!

12. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
  13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hmm, jammer dat we hier in de buurt niet echt een winkel hebben waar ze die thee verkopen!
    Hopelijk kan mn zusje vandaag tussendoor van dr werk even weg en het voor me halen :)

Ananashart, bitterlemon, tonic en sexen helpen tot nu toe maar weinig..
    Of zal ik te ongeduldig zijn, haha! ;)

Nou ja, de aanhouder wint!

Nog even meiden! Straks hebben we onze ukkies in onze armen! Hou vol!

14. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Goedemorgen Meiden,

Weer een hoop onrustige nachten hier lees ik :( of :D het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.

Susanne: wat een verwennerij! lekker hoor!

Tam27: Dat van je lies dat had ik toevallig gisterenavond ook :( ik heb geen idee waar het vandaan kwam. ik had het idee dat ik een beetje te snel was omgedraaid, er hangt natuurlijk een flink gewicht aan de voorkant :D

Zena: wow nog eventjes voor jou! HEEL VEEL SUCCES.

Marieke: lekker hoor dat jullie 6 uurtjes hebben kunnen slapen, hopelijk blijft het zo.

Allwomen: wat doe je eigenlijk de hele dag nu je dus niets meer mag doen? ik zou me zo gaan vervelen denk ik. Of heb je lekker veel aanloop de hele dag?

Liz: Ik wil me er niet mee bemoeien, maar kijk svp uit met die man! het klinkt mij zo bekend in de oren. Uiteindlijk trek je toch aan het kortste eind en heb je alleen maar jezelf ermee. Heel veel sterkte meid.

Blub76: Wat goed dat je een leuk kraamcadeau hebt gevonden! weer een zorg minder

Bambie: succes met strijken :(

Tal74: Sterkte met al die zieken in huis.

Mieni: proost!

Wat die groepsknuffel betrefd, best een goed idee! dus ik doe mee :D

Hier alles rustig! ik had tot vorige week echt het idee dat ze eerder zou komen. maar nu weet ik bijna zeker dat ze nog wel minimaal een weekje of twee blijft zitten. ik heb helemaal geen voorween of indalingsween en dat soort gerommel. Dus ik denk dat ze het erg naar haar zin heeft daar binnen. Ergens natuurlijk niets mis mee.....maar wij worden zo ongeduldig :D

Fijne dag allemaal!

X Marieke

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Haha ik ook! Maar vind het niet vies....

PROOST!!!!

16. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik ben dus niet de enige die aan de thee zit :D, hopelijk gaat het wat doen. Het is niet echt vies maar lekker vind ik het ook niet brrr. Maar ik proost gewoon gezellig mee hahahaha

17. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mirena kun je al na een paar weken na de bevalling laten plaatsen. Dat is zelfs beter omdat de baarmoedermond dan nog wat meer opgerekt is en dus makkelijker te plaatsen is. Je mag hem ook gewoon laten plaatsen terwijl je bv geeft. Het heeft geen invloed op bv. Ook is er maar een minimale hoeveelheid (echt nihil) van de hormonen die bij je kind terecht komen, heb ik me laten vertellen.
    Ik vind het ook jammer dat het spiraaltje bij mij niet werkte zoals het hoort, want anders zou ik hem zeker weer laten plaatsen.

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hey iedereen :)
    lees dat bij iedereen de laatste loodjes wel doorwegen :)
    we kunnen het meiden! :D nog eventjes... ik kan amper wachten! :)
    zo verder niet zo veel te melden :D wilde gewoon even bijlezen xx

19. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Tal, sterkte met de zieken bij jou thuis. En zelf ook al?

Marieke, je kunt ook bevallen zonder gerommel vooraf ;)

Ik vind dat ze hier best galant zijn voor zwangeren. Niet iedereen hoor, maar dat zal in Amerika ook niet zo zijn, toch Susanna. Maar er worden wel deuren opgehouden en er wordt spontaan door 'vreemden' gevraagd hoelang je nog moet enzo. En dat terwijl noorderlingen bekend staan om hun nuchterheid (stugheid).....Gaat niet altijd op dus :D :D

20. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Misschien verbeeld ik het me, maar heb wel ineens drang om te poepen en ik heb sinds mijn 2e kop last van harde buiken....
    Zal wel weer loslopen, maar wou het wel ff kwijt... ;)

Deel Deze Pagina