hallo meiden, Lizke, Hij speelt wel echt met je gevoelens meid, denk aan u en je kleintje he. Als hij er echt voor jullie wil zijn zal dit blijken bij de bevalling en erna.Maar laat je niet te snel overtuigen he Ben vandaag eindelijk bij de kapper geraakt, wat keek die na het kleuren raar, ik had totaal andere kleuren dan gevraagd. Had roze, blond, zwart , oranje,zwart en donker blond. Ik zei zo mag ik thuis niet meer binnen. Heb in totaal 6 uurs bij de kapper gezeten en nu is het zoals verwacht. Dus koppie is ook klaar om te bevallen. Gisteren nog een zetel gaan kopen voor op de babykamer ivm de voedingen. Nog enkele dagen en ik ben weer mama, klint weer zo raar
Hoi meiden, Zena heel veel succes! Blub wat een erg zeg zo een man hahaha. Ik zou daar ook niet tegen kunnen idd. Heel veel succes! Lotte spannend meis! Het mag in princiepe komen natuurlijk. Susanna wat lekker dat je zo genoten hebt. Ik woon in een dorp en daar zijn ze soms TE meelevend. Iedereen wil alles voor je tillen en ze weten het ook vaak beter. Nouja het is lief bedoeld denk ik dan maar. Al hoor je hier soms 10 keer op een dag "moet ik je ff helpen" of "dat is veel te zwaar geef maar aan mij". Dan wordt je er wel moe van hoor. hahahaha. Ben nu de enveloppen aan het beplakken met adressen en postzegels. En verder ga ik helemaal niks doen hahaha. Ohja ik heb ook nog foto's gezien van een shoot erg mooi!
Tam, je mag dan toch wel naar huis gaan? Ik moest dan onderweg de vk bellen... Zico, wat vervelend van je haar! Fijn dat het toch goed is gekomen. Misschien moet ik het geplandde verfbeurtje wat ik zelf wilde doen dan maar uitstellen tot na de bevalling. (ga wel di nog ff naar de kapper)
@ marijee Als er nog iemand die je kent in alkmaar komt, ik heb de frambozenblad thee bij de reform winkel op het hofplein gekocht. Tegen over Mary borsato.... Succes! Ik heb sinds vannacht best veel harde buiken, maar heb er niet echt last van....
Jeetje hier is lekker gekletst Rolia ik doe naast mijn baan in het onderwijs ook nog tupperwareparty's geven daar waar mogelijk is en ik heb mijn eigen groep. Nu was er een managervergadering en ik wou er wel even uit Maar hemeltje lief, vrouwen onder elkaar....... Liz ik hoop dat je heel sterk blijft en voor jezelf de juiste keus kunt maken... lastig hoor Verder lees ik veel theeverhalen. Toch maar even shoppen denk ik hihihi. Tja, de kapper, moet ook hoognodig heen. Houden jullie nu ook nog vocht vast? Ik merk dat het wel minder is nu alleen als ik loop ofzo dan worden ze weer dik...
Oja anticonceptie... hier weer gewoon terug naar de nuvaring. Heb ik anderhalf jaar gebruikt en is me ontzettend goed bevallen.
Zo hier ook mijn groepsknuffel voor iedereen! Heb weer een hele hoop gelezen,vind dat frambloznebladthee wel interessant,ik had er nog nooit van gehoord grappig zeg! Wendyy,hoe was de uitslag vandaag? TzM,kijk dat is goed nieuws de kleine ingedaald. Rolia,spannend meis,misschien zet het vandaag ook wel door bij jou! Verder de rest weer vergeten sorry! Heb vandaag de laatste dingen gedaan voor de baby,het geboortebord nogmaals geschilderd,de kaartjes voor het kraamfeest gemaakt,mijn bladen voor het kraamboek gemaakt,de postzegels op de enveloppen geplakt.Dus alles is gereed hier! groeten Simone
Goedemiddag meiden! Zena: Allereerst jij onwijs veel succes vandaag meis! Ik ben erg benieuwd! Linnepin: Wow! Die foto's zien er echt geweldig uit! Mooi buikkie heb je hoor! Susanna: Jeetje, wat klinkt dat hotel goddelijk zeg! Heerlijk, al die verwennerij! Oh ja, en dat emo-zijn, komt me heel bekend voor hoor, hihi! Als manlief naar z'n werk gaat en hij doet net de deur achter zich dicht, kan dat voor mij al een reden zijn om in janken uit te barsten .... Lotte: Bij jou is het dus ook al spannend nu! Liz: Meissie, knap van je dat je zo sterk blijft! Goed zo! Laat 'm maar ff voelen! Kibi: Geniet van je concert vanavond .... Susan: HOU ME TEGEN! Al dat mannelijke geweld, heeeeerlijk, haha Tam: Wat heerlijk dat je hubbie zo behulpzaam is! Gelukkig klinkt het voor mij heeeeel herkenbaar, hier gaat het namelijk precies zo! Hij belt minstens 1x per dag, helpt in het huishouden, laat de hond uit, kortom: het is echt een schat! Zico: Lekker hoor, dat je haar nog ff gedaan is zo van tevoren! Wel balen dat je er zo lang voor hebt moeten zitten .... Ik zit hier trouwens goddelijk te 'wippen' op m'n nieuw gekochte gymbal, haha! Dit zit echt geweldig zo achter de pc! Ik kreeg echt steeds meer last van de kramp in m'n liezen joh, maar deze bal werkt echt! Het schijnt straks ook lekker te zijn om daar je weeën mee op te vangen dus ik ben benieuwd .... Vanmorgen weer m'n hele huis ff nagelopen, badkamervloer gedaan, wc gesopt, slaapkamer en keuken gesopt, huiskamer gestoft, stofgezogen en gedweild, dus alles is weer spik en span! Lekker hoor! Hubbie heeft de muren in de badkamer weer ff wit gesaust, dus da's ook weer opgeknapt! Ik ga zo nog even de enveloppen voor de geboortekaartjes beplakken met geboortezegels en dan is dat ook eindelijk helemaal afgerond en klaar! Oh ja! En als het goed is mogen Maria en Daan morgen weer naar huis! Alles gaat goed met ze! Zit ook te twijfelen of ik morgen die thee zal gaan halen dames, haha!
Er is weer lekker veel geschreven Ik ben in ieder geval blij dat ik wat voor jullie heb kunnen betekenen met het verhaal van de framboosbladthee. Nu maar hopen dat het echt werkt ook Zou fijn zijn als we allemaal een vlotte bevalling zouden hebben zonder al te veel kleerscheuren toch! TZM: Wat fijn dat je kleintje vast ligt. dan zal het waarschijnlijk ook niet meer terug draaien in stuit! dat is fijn nieuws. O ja....nog even over die anticonceptie, ik heb ook drie jaar lang een implanon in mij arm gehad. Ik weet dat er veel horror verhalen over bekend zijn(vooral in de begin periode) maar het beviel mij prima! je word niet meer ongesteld en niet zwanger en je kan hem niet vergeten in te nemen wat wil je nog meer. Ook geeft het staafje maar 1 soort hormoon af wat een stuk minder is dan bijv. de pil. Mischien is dit een ideetje voor iemand.
Echt waar? Tegen mij vertelde ze weer dat ik meteen moest gaan liggen omdat de navelstreng uit kan zakken en dat zou levensgevaarlijk voor het kind zijn, omdat de navelstreng dan afgekneld wordt.
Mijn zusje is zo lief geweest om voor mij de thee te halen Morgen komt mn zwagertje het brengen! Dus ben benieuwd of het de boel op gang zal helpen! Kan niet wachten om het te testen Ik ga nu maar weer aan mn bitterlemon, brrr.. Krijg er bij elk slokje weer rillingen van over mn lijf. Wat heeft dat een aparte smaak zeg! Oja, over anti-conceptie.. Geen idee nog! Ook nog niet over nagedacht eerlijk gezegd. Ik wil liever niet meer aan de pil, daar ben ik nu 5 jaar vanaf en vind het wel prima. Al die hormonen, reageert mijn lijf niet zo geweldig op. Eerste periode maar gewoon het rubbertje erbij en op een gegeven moment maar es kijken naar wat voor mij de beste oplossing is. Het word tijd voor een nieuwe baby dames! Wie oh wie zal de volgende zijn?! Spannend!
Ik denk en hoop voor Zena dat ze de 5e oktoberbaby vandaag of morgen op de wereld zet!`Hoe zou het met haar gaan....?!
Ik ben gisteren naar de vk geweest en bij mij is de baby ook nog niet ingedaald. Tegen mij zei ze precies hetzelfde als tegen TzM. Gewoon rustig naar huis gaan en dan gaan liggen, wel meteen bellen! Ze vertelde erbij dat zolang er geen weeën zijn er ook nog niet zo snel gevaar is voor het afknellen van de navelstreng. Ik ben nl. ook niet van plan om midden op de markt of bij de AH te gaan liggen Maar als het net zo begint als bij de andere twee, dan krijg ik eerst weeën voordat de vliezen breken. Wel zo handig. De tweede was ook niet ingedaald, op de dag voor dat 's nachts de bevalling begon nog niet. Dat is bij de bevalling pas gebeurd.
Leuk Saris, ik werk ook in het onderwijs En niet eens zover bij jou uit de buurt Mijn woonplaats is prov. Groningen en niet de stad zelf.
Wij gaan terug voor mirenaspiraal, heb het 9 jaar gehad en geen spijt van gehad. 6weken na bevalling kan deze geplaatst worden.
Ik zit er nu weer op te wippen ! Wat een uitvinding joh! Dit had ik echt eerder moeten weten! Echt ontzettend lekker ja !