Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Die thee houd mij ook bezig. Ik zit net op wat amerikaanse sites te kijken en hier mag je het gewoon al vanaf het begin van de zw.schap drinken. Het wekt nl niet de weeen op maar versterkt de baarmoeder zeggen ze. Het is hier vooral bekend omdat de oude indianen het al gebruikten. Het zou ook goed zijn het te blijven drinken na de bevalling voor sneller herstel van de baarmoeder. Afijn, zo is alle info steeds weer anders. Ik ga het wel ff kopen. :)

Simone heb je zena nog getxt?

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Heb haar net een sms gestuurd,als ik antwoord krijg laat ik het weten!

groeten Simone

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik kwam nog snel ff spieken of er alweer een beebje geboren is.....ben benieuwd of je iets van Zena hoort Simone!

Lotte, jammer dat t toch niet doorzet.....idd we blijven wachten....

Ik ga nu lekker mn bedje in. Weekend voor mn mannetje, lekker hoor zo met zn drietjes thuis. Wie weet t laatste weekend met zn drietjes.....

Trusten!
    Liefs Semmi

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    *Buddynieuws*
    Zena smst het volgende bericht net naar mij:
    Hey, ik heb 2 keer gel gehad.Vanmiddag een ruime cm ontsl en half verweekte bmm.Wacht nu op de Dr.Het rommelt wel,maar t werkt nog niet echt door.Sulja is net naar huis gegaan.Hoop hem zo uit bed te mogen bellen ;) we wachten af dus...

groeten Simone

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh spannend hoor voor zena, hopelijk zet het door en heeft ze snel haar kleintje in haar armen.

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Vanavond hebben we de babykamer helemaal afgemaakt.We hadden de comode al wel,maar mijn man moest de achterkast nog maken,die is nu dus af en geplaatst.Ik zet de foto hieronder.

groeten Simone

Tam,dat hoop ik ook voor haar!

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @symoen, wauw dat ziet er goed uit :D

8. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone wat een leuk model! Een hoekkast als ik het goed zie. Die kleur hout vind ik heel mooi staan bij paars.

Zena tsss wat spannend! :D

Die thee was hier gewoon in de supermarkt op de reformafdeling.

Ik ben zo moe en alles meurt zo erg :( ff klagen.

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Simone, ziet er leuk uit je commode! :)

Voor mij is de tijd van niet kunnen slapen weer aangebroken...
    Ik kan hier ZO boos om worden! Wat is dit frustrerend!
    Gisternacht op de bank geslapen en gebroken wakker geworden, dus dat is 'm ook niet.
    Nu maar gewoon zolang mogelijk op zitten tot mn ogen dichtvallen en ik half slapend mn bed in kan rollen!

Susanna, waarom ga je niet ff tukken dan als je zo moe bent?! Enne, meurt?! Waarnaar dan?

10. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    zena ik hoop dat het snel doorzet ! zet hem op meid :)

symoen het is gewoonweg prachtig!

marije, het aanbreken van niet slapen... ik ken het ben nog altijd niet aan het slapen
    xxx

11. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    goeie morgen....

nou ja zo goed istie niet.

vanacht iedere keer vreslijke pijn in mijn rug als ik op mijn zij lag.steeds van die krampen waardoor mijn buik hard werd en dan moest ik er ook lekker bij plassen.
    ik heb gedacht aan blaasontsteking maar het zijn geen kleine beetjes die ik plas.

vervolgens gaat bij rich de wekker om half 7 omdat zijn zoon zonodig moet voetballen.
    daar ben ik ook zo pissed over geweest gisteravond.ik had hem om ff half 7 naar bed gedaan omdat hij dus vroeg op moest.ik heb express rowdy om kwart over 7 naar bed gedaan zodat pepijn zou slapen en ze dus niet gaan kletsen want ze liggen met zijn 3-en op een kamer.terwijl rowdy naar bed gaat ga ik meteen douchen dus ben niet mee gegaan zijn kamer op.om 20.00 uur gaat de oudste naar bed en ik doe het licht aan op die kamer om de anderen te checken.liggen ze gewoon te kletsen.!
    vorige keer toen hij ook zo vroeg moest heb ik hem gewaarschuwd want toen lag hij ook te donderjagen,dat als hij nog een keer zoiets flikte hij dus NIET gaat voetballen.en wat doet rich............hij gaat voetballen.ja zegtie alstie chafrijnig is dan gaat ie morgen middag nog maar even naar bed.nou dat dacht ik dus niet...savonds een vent dan smorgens ook.

dus rich gaat eruit vanmorgen,maar pepijntje kan niet op normaal volume communiceren omdatie nog steeds denkt dat ie alleen is in dit huis.heel mijn huishouden wakker.ik dus ook.ik sta verd*mme heel de week vroeg op dan wil ik zolang het nog kan uitlapen op zaterdag,maar nee dat is er niet bij met dat jong.ik weet wel dat die dus niet in mijn buurt hoeft te komen vandaag en richard zal ik ook nog even haarfijn uitleggen dat ik dit dus niet pik.hij dreigt maar pepijn weet toch dat ie gewoon mag voetballen.dus de volgende keer fliktie het weer.
    ik ben zijn moeder niet maar hij heeft mij gewoon te respecteren.en dat doet hij dus niet.vanaf volgende week word er dus ook niet meer gevoetbald als het zo vroeg is.dat is waarschijnlijk het laatste weekend dat ik uit kan slapen want als ik mazzel heb beval ik in de week van 6 oktober ergens.en dan heb ik geen zin in een wakker huishouden om 7 uur op zaterdagmorgen.

sorry voor mijn gezeur maar ik kan wel janken.het is al een paar dagen bal hier.ik lijk wel een politie-agent,terwijl richard degene is die daar gesolliciteerd heeft.ik word er echt kuikengek van.

ik ga zo naar boven en mij zien ze meerendeel van de dag niet,ik ga even iets maken wat bij de verrassing van mijn schoonzus hoort dus daar ben ik nog wel even mee bezig.en mijn kaartjes moeten ook nog af.

ik hoop voor zena dat ze vandaag bevalt.inleiden met gel op een half verweekte bm is niet lekker en kan nog wel even duren.zeker bij de eerste.
    we wachten af.

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Nou blub idd geen goeie morgen voor jou!Maar je hebt hier je hart kunnen luchten dus hoop dat het je helpt.

Marije,ik heb ook echt weer zo'n kutnacht gehad,veel pijn,niet kunnen slapen,ggrrr

groeten Simone

13. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Goeiemorgen

@Blub

Nou dat is ook niet fijn wakker worden zeg. De kleine van mn vriend (3,5 jaar) komt gewoon zn bed niet uit, ook al is ie wakker. Dat heeft zn moeder er zo in gebakken...hij mag niks zeggen, niet spelen en niet uit bed omdat moeders altijd uit wil slapen :confused: Dus hier is het altijd gokken of ie wakker is :rolleyes: We moesten hem ook maar om 23.00 uur naar bed doen, want dan slaapt ie tot de volgende morgen 11.00 uur :confused: Nou zo werkt dat dus niet bij ons he ;)

Heb eindelijk lekker geslapen vanacht. Bijna geen last gehad van maagzuur :D Alleen heb ik nu weer last van wat pijnlijkere harde buiken :( En mevrouw danst met haar billen van links naar rechts :p

Hoop voor Zena dat het niet lang meer duurt. Heb met mn jongste 3 dagen gel gehad, en uiteindelijk een keizersnee gekregen :(

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Blub, wat heerlijk wakker worden zo :( Jammer dat je vriend zo weinig rekening met je houdt.

Kus, wat zielig voor een peuter :confused: Hoe is het met je dochter? Hopelijk gaat dat weer de goede kant op...

Simone, mooie kast!

En voor de slechte slapers, ik hoop dat jullie nog een beetje nachtrust hebben gehad uiteindelijk.

Hier een lekkere zaterdagochtend. Wel vroeg wakker, maar nu 2 leuk spelende kinderen, lekker krantje gelezen en gedouched. Nu thee drinken. Misschien wel de laatste zaterdag ochtend zo..... Ik ga vanaf morgen mijn laatste officiële zwangerschapsweek in. De tijd vliegt echt voorbij!

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Al een paar dagen ben ik niet zo lekker... Nou ja, eigenlijk al een goede week.. Vorige week vrijdag werd ik misselijk en sindsdien is dat gevoel niet meer weg.. Daarbij komt ook nog dat slapen niet lekker gaat en ik constant naar het toilet moet rennen.. Hetzij om te plassen, maar ook omdat mijn darmen niet helemaal goed hun ding doen.. Ze zeggen vaak dat je een paar dagen voor je bevalling ineens ziek/griepjes kan worden... Je lichaam maakt zich dan klaar voor de bevalling en reinigt zichzelf..

En aangezien ik al een week last heb van misselijkheid, niet slapen en frequent toilet bezoek vraag ik me af wanneer die bevalling dan in hemelsnaam begint........

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jammer nog steeds geen babynieuws van Zena....

17. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Maar dan denk ik dat jij een gewone griep hebt mamaK. Want volgens mij begint je lichaam zich te reinigen als de bevalling zich daadwerkelijk aandient en niet andersom.
    Ik heb dat ook beide keren gehad, overgeven en diarree terwijl ik al weeën had.

Sterkte in ieder geval!

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Symoen, wat een prachtige kast! Ik was al zo benieuwd of je de commode in de hoek liet staan met het 'gat' erachter, maar zoiets moois had ik niet verwacht! wow!

Blub, wat vervelend lijkt me dat andere kids zich niet aan jouw regels houden. Sterkte.

MamaK, vervelend dat je je zo voelt...

Ik heb gisterenavond toch maar de matrasbeschermer op mijn bed gelegd. Kraakt inderdaad wel, maar ik draai weinig tot niet, dus dan is het niet erg.
    Vandaag naar de verjaardag van mijn vader (uur rijden) zie er wel een beetje tegenop dat we nog 'zo ver' weg moeten, maar dit is voorlopig wel de laatste keer gelukkig.

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik had vorige week een buikgriep, die heeft wel weeën veroorzaakt maar niet doorgezet. Ik denk dat jij mssn ook gewoon een griepje onder de leden hebt? Sterkte in elk geval mamaK

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @ Rolia

Ja gaat stukken beter met haar. Doet haar nog wel pijn, maar ze speelt gelukkig weer normaal en is halve dagen naar school geweest :D

Deel Deze Pagina