Wat lief Susanna van je schoonmoeder . Precies vind ik ook Bambie bellen hoor met de vk. Inderdaad Marije gewoon vragen om die Temazepam misschien ga ik dat dinsdag ook wel doen. Die vermoeidheid................
Wat verschrikkelijk toch! Door de vemoeidheid huil je natuurlijk ook sneller he! Je kunt gewoon niks meer hebben. Hoewel ik goed slaap en ook veel huil, maar vermoeidheid maakt het wel dubbel zo makkelijk.
Bambie beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig toch. En voor je eigen gemoedsrust is het misschien wel fijn om dan van iemand die er meer over weet te horen wat het kan zijn, of om te horen dat het gewoon normaal is toch. Marije wat vervelend dat je WEER niet kan slapen hopelijk ben je na je berichtje nog wel in slaap gevallen en slaap je goed uit want dit schiet niet op. Dat houdt ook bijna geen mens vol laat staan een zwangere. Half uurtje terug weer ff de wc opgezocht dus de blaas is weer leeg en ga nog even proberen te slapen 5 uur is wel erg vroeg. Truste!
Precies je bent dan zo vermoeid en echt ik kan dan gewoon huilen om een scheet Maarja nog max een paar weekjes en dan kan ik in ieder geval weer op mijn buik slapen en dan lig ik in ieder geval al weer prettiger.
jeetje ischa jij ook wakker?! Kan je voorstellen dat je die buien helemaal zat bent! Misschien ff een dagje voor jezelf nemen kan helpen. Idd nog een paar weekjes en dan ben je die buien helemaal vergeten als die kleine bij je ligt Susan jij zal zo wel gaan slapen is daar nu 11 uur toch? Weltruste en hopelijk slaap je goed en lekker lang
Ischa en ja, mijn schoonmoeder is lief, maar ook een eigenwijze hoor! Echt een zakenvrouw. Mijn man is enig kind dus ik word altijd strontverwend. Ik ben zo kinderachtig geweest om de prijs van de tas op te zoeken zonet. Ik vind mezelf zo vreselijk nu! Schaam schaam. Het ding was hartstikke duur, waar ik al bang voor was. Ik durf er nu bijna zowat niet mee weg!
Butter ja ik ga zowat te bed! Mijn man ligt toch te ronken op de bank nu beneden! Ischa oohh heerlijk haha! Ik kan niet wachten!
Oh dat zou ook iets voor mij zijn om de prijs op te zoeken . Mijn schoonmoeder was precies zo, ook zo'n zakenvrouw (hadden een boekhandel) en eigenwijs, in het begin behoorlijk wat problemen mee gehad maar mis haar nu verschrikkelijk.