Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    weet iemand eigenlijk hoe het met allwoman is? Of heb ik iets gemist....

2. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Het vreemde is dan ook dat al die ''meisjes' ook nog vrienden van elkaar zijn... hmmmz heel vreemd.

Heb trouwens nog foto's in album gezet, van het gipsen.

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Het wordt nu echt spannend voor Zena lees ik, hoop voor haar dat ze vandaag haar vliezen gaan breken!

Bambie: goed dat je ff vk gebeld hebt, ben je tenminste weer gerust. Ik verloor tijdens de eerste weeen ook af en toe paar druppels bloed, gaf niks zei de vk toen,was alleen maar goed voor de ontsluiting.

Butterfly en Ischa, balen zeg van die gebroken nachten, hoop voor jullie dat jullie je kleintje snel in jullie armen mogen hebben!

Mienie: wat moeilijk moet het voor je zijn, de angst dat er misschien toch nog iets mis gaat. Ga ook voor jou duimen dat je heeel snel een gezond kindje in je armen zult hebben!

Wat een stelletje gestoorde lui met hun nep hyves zeg!

Hier alles rustig, begin steeds meer te denken dat ik sowieso wel tot de 40 weken loop en misschien wel langer. Mijn dochter kwam met 39w 6d....ben benieuwd wat deze dame doet...
    Nou ga feyenoord-ajax verder kijken met manlief, die zit vol spanning voor de buis..

tot later, liefs Semmi

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ja dus die spannen allemaal samen joh... ;) heb op alle profielen NIET OKE geklikt....

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    WOW mooi geworden hoor... :confused:
    Zal wel een smeerboel zijn geweest hihihi.... :)

6. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mooi Linnepin en ook die fotoshoot die je daarvoor al had gedaan!

http://sarah-isa-love90.hyves.nl/
    Deze is ook vreemd, heel jong meisje op haar profiel foto en 8 kids :D

Ik heb even goed gekeken of er geen foto's van mezelf of bekenden tussen zitten....

Semmie, Het kan nu gewoon ieder moment gebeuren :D Ook al heb je dat gevoel nog helemaal niet.

Mieni, ik ben het eens met wat anderen ook zeggen. Net als hun vind ik dat je er super goed mee omgaat, want ik kan me zo voorstellen dat het ontzettend moeilijk voor je is dat je nu in de zw.schapsweek zit waarin je Julian verloor. En dat dit je angstig maakt ook. Geldt ook voor Annika en anderen die al een kindje verloren zijn.

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Hier ook fey-ajax op de tv. Ik vind er zelf geen bal aan, dus lekker internetten.

Vanmorgen al lekker uitgeslapen, dus geen behoefte aan slapen nu.

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    bambie daar kon ik je nu niet bij helpen want heb ik nog niet gehad :) als het erger wordt gewoon bellen hoor :)

ischa wat erg dat je weer zo slecht geslapen hebt :(
    marije jij hebt ook weinig nachtrust he meid

susanna ik zou dat ook gedaan hebben met die tas denk ik :D

linnepin het is heel mooi geworden :D wss ook een smeerboel maar dat heb ik hier ook meegemaakt haha :D

zo hier gisterenavond om elf uur in slaap gevallen op de zetel tot drie... dan wakker gelegen... dan om vier uur geslapen tot half acht... verschrikkelijk wakker geworden want men hond hing ineen met de hond van men moeder... dat begint helaas meer en meer voor te komen en ben beetje bang dat ik men hond zal moeten wegdoen... maar we zijn tot een oplossing gekomen en besloten voor de zekerheid een soort muilkorf te gaan halen... geen echte KORF maar jullie zullen wel weten wat ik bedoel... ik zou niet graag bloedscenario's willen meemaken...
    maar zodra ik het nog een keer echt MENENS zie tussen die twee zal ik moeten beslissen men hond weg te doen. het is een american stafford die daarvoor nooit agressief reageerde maar ik mag er niet aan denken dat hij men dochtertje of zusje/broertje zou bijten... dat vergeef ik mezelf nooit!
    uiteindelijk ben ik rond negen nog even in mijn bed gaan liggen na zo lang er niet ingelegen te hebben... en ik heb geslapen tot kwart na 1 vanmiddag :eek: verschrikkelijk he :D
    maar voel me wel beter... keelontsteking is niet zo fijn... :D

zo ik ga nu "ontbijten" en men mama is in de weer met al men echo's ze gaat er kunstwerkjes van maken voor aande muur :D super :) xx

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag meiden,

Jeeeeee vandaag 36 weken :D

@mieni, veel succes met de laatste loodjes meid. het moet ontzettend zwaar voor je zijn, ik vind ook dat je je er ontzettend goed doorheen slaat.

@linnepin, ziet er mooi uit :D

Wat vaag van die meiden op hyves, ik snap ook inderdaad niet dat je gewoon foto's van andere kan kopiëren.
    Ik heb ook op "dit is niet oke" gedrukt.

10. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Liz, beterschap met je keelontsteking. Wat jammer dat de hond misschien weg moet, maar ik zou ook geen risico's nemen.

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Lieve meiden,

Dank jullie voor jullie steun in deze moeilijke laatste weken.
    Dankzij jullie ben ik nog steeds op de been en ook al probeer ik er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, de angst dat het weer mis zal gaan is zo aanwezig... Lichamelijk en geestelijk is het wel te merken, maar je probeert je groot te houden he. Dinsdag hoop ik echt dat de gyn me zo snel mogelijk wel helpen, zodat ik eindelijk mijn kleine LEVENDE en gezonde meisje in mijn armen kan houden. Pas dan durf ik weer te geloven dat alles goed is en kan gaan....

Dikke knuffel

Voor het verhaal van Julian*:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

12. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    *~~*~~KNUFFEL~~*~~*

13. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo iedereen.

Wat heb je toch rare gasten i.v.m. dat hyves!

Hier ook niet echt goed geslapen, werd rond 6u wakker van de maagpijn.
    Normaal lag ik mij op de buik met een kussen tegen mijn maag, benen omhoog en ermee wiebelen. Jullie zullen wel denken wat een rare maar zo gaat bij mij de maagpijn altijd weer over.
    Zodat ik geen Rennie hoef te pakken.
    Maar dat gaat nu niet meer :( Als ik recht opzat in bed, dan ging het ging ik weer liggen kwam de pijn weer.
    Dus ben ik het bad ingegaan, water over mijn buik aan het spoelen. En roen trok het langzaam weer weg. Toen ben ik rond 8u weer terug in bed gekropen en lekker tot 10:45u geslapen.

Had mij voorgenomen om het een en ander te gaan doen, maar ben er eigenlijk te moe voor. Ik heb de was wel al lekker buiten hangen. Dus daar kan ik mij de komende week aanbegeven voor te gaan strijken.
    Dus het wordt vandaag bankhangen, mannetje heeft middagdienst die is pas om 23u weer thuis.

Ik hoop voor Zena dat ze eigenlijk niet naar huis hoeft, dat alles nog optijd gaat doorzetten.

Voor iedereen een fijne zondag

Groetjes Audrey

14. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Lin mooie foto's en je gipsbuik is mooi gelukt zeg!

Mieni in alle namen komt idd "love" voor, vreemd. Ik kan niet in hun profielen kijken omdat ik de mijne ook heb afgeschermd en alleen beschikbaar is voor vrienden. Volgens mij kan je dat ook het beste doen dan kunnen hun ook niet in je profiel kijken en de foto's "jatten" toch. Maar wat ziek om dat te doen.

Liz, ik heb ook een amerikaanse stafford. Heb je een reu? Mocht je tips willen kun je me altijd PB-en. Want het zijn schatten van honden (als ze goed opgevoed zijn want er zijn ook mensen die ze willen hebben om stoer te doen en het stoer vinden als ze aanvallen. Kan ze wel wat aandoen die mensen want zo krijgen ze een slechte naam terwijl het schatten zijn) en doen geen vlieg kwaad. Die van ons is onwijs goed met kinderen. En met sommige honden gaat hij ook niet samen maarja mensen kunnen ook niet altijd met andere mensen overweg he. Maar een bloedbad lijkt me ook geen fijn idee.

Miene sterkte! Nog eventjes en dan komt de jullie kleine meid. En je kan altijd hier je hart luchten! Ben benieuwd wat je gyn zegt dinsdag. Ik las je verhaal over Julian en je bent vandaag net zo ver als toen he. Hele dikke knuffel voor je! Probeer positief te blijven he!

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    *Buddynieuws*
    Zena is vandaag om 12 uur bevallen van een gezonde dochter!Ze heet Zoe Hannah en ze is prachtig.
    Haar placenta is net op ok verwijderd,maar verder gaat alles prima.

Ilse en Sulja van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zoe Hannah!Heel veel geluk!

xxx Simone

16. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Zena en Man; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zoe. Je hebt er hard je best voor moeten doen begrijp ik. Ik wens jullie een hele fijne kraamtijd toe.

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mieni een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je snel jullie dochter aan ons kunt showen :D .

Zena GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN MOOIE NAAM HOOR, NU LEKKER GENIETEN.

Linnepinn echt gaaf je gipsbuik :D

Ik heb ook niet oke gestemd op hyves. Wat een achterlijke meiden zeg :(

Audrey veel plezier met bankhangen, lekker aan je rust denken hoor!

Liz beterschap meid en wat zal dat moeilijk zijn van je hond zeg! Misschien wil je dit verhaal niet horen maar een vriendin van mij had ook een American Stafford, echt een ontzettend lief beest maar op een gegeven moment is hij helemaal veranderd en begon mensen te bijten (had dus een kronkel in zijn kop). Helaas hebben ze deze hond dus in moeten laten slapen :cry:

Tam gefeliciteerd met je 36 weken :D

Ben zelf weer een klein beetje terug op aarde ;)

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl

BEVALLEN: :baby:

7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73, 1e kindje (7 oktober 2008)
    11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke, 3e kindje (6 oktober 2008)
    12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24, 1e kindje (9 oktober 2008)
    17 september 2008: (36+3) Daan - ? gram - Mariaatje, 1e kindje (12 oktober 2008)
    21 september 2008: (38+1) Zoe Hannah - ? gram - ? cm - Zena, 1e kindje (4 oktober 2008)

Totaal 2 meisje, 3 jongens

UITGEREKEND:

28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Farfan
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 13 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-#

AFSPRAKENLIJST:
    19 september
    Tzm: 13.45u vk
    22 september
    Symoen: controle gyn+ctg
    23 september
    Ischa: vk, Mieni: controle gyn
    24 september
    Kibi: 19.30u 38w controle gyn.
    25 september
    Zico: gyn.
    26 september
    Tzm: controle vk 11.45u
    1 oktober
    Kibi: 19.30u 39w controle gyn.

VLINDERTJES:[​IMG]
    20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober)
    24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober)

BUDDYLIJST:
    Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mieni - Tam27
    Liz - Zico
    Mariek/Rolia - Ischa
    Marijeee - Butterfly
    MariekeS81 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie
    Mamak - Semmi

19. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Zena en man GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter. Geniet er lekker van.

Groetjes Audrey

20. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Zena en hubbie van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina