Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Zena en man: een dikke proficat met jullie dochtertje Zoe!

Mieni: ik kan me inbeelden dat het voor jou moeilijke momenten zijn. Hoop dat je snel je meissie mag vasthouden!

Vanmiddag lekker op restaurant geweest met mannetje, het zal de laatste keer met dikke buik geweest zijn en wie weet wanneer het een volgende keer zal lukken :D

2. MIENI:

Zag dat m'n plaatje het niet deed :( Dus nog maar een keertje ;)

XXXX

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie gelukwensen en voor de complimenten bij de foto van mij en Daan! :D

Gisteren zijn we samen naar huis gekomen, Daan had een mooi geboortegewicht, 2935 gram en is 48 cm lang, hoefde niet de couveuse in, hij doet het hartstikke goed! Het eerste nachtje thuis was even vreemd en hij heeft ons dan ook de halve nacht wakker gehouden, vandaag hebben we even een dipje, het blijkt dat Daan spruw heeft opgelopen, dat houdt in dat ie in zijn mondje witte vlekjes/wondjes heeft en vuurrode billetjes, hij vind het dan ook geen pretje als ie een schone luier krijgt. Het is niks ernstigs, maar het veroorzaakte vandaag wel de bekende kraamtranen bij mij, het valt ook niet mee allemaal om je draai te vinden en als ik terugdenk aan de afgelopen weken en de best wel heftige, bijna traumatische bevalling, dan word ik best wel emotioneel. Maar we komen er wel met zijn allen, daar ben ik van overtuigd! Verder is Daan echt een heerlijk ventje en al heel alert en heeft nu al een willetje hoor, dat gaat snel hahaha! :)
    Mijn bevallingsverhaal zal ik later komen vertellen, het is nu zo hectisch in huis dat ik bijna niet achter de computer zit, maar wilde jullie wel alvast op de hoogte brengen!

Zag dat Zena vandaag een dochter heeft gekregen:

ZENA, OOK JIJ EN MANNETJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!

Voor de rest heb ik niet bijgelezen, dat komt later wel, maar ik wil iedereen heel veel succes wensen met de laatste loodjes, ff volhouden, je krijgt er echt iets schitterends voor terug! :D

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Heb je hem wel tussen [​IMG] gezet, zie namelijk nog niets... :oops:

Mariaatje: Fijn dat je gister nog huis toe mocht met de kleine. Vervelend dat ie nu spruw heeft, gelukkig werkt het middeltje vrij snel... Was bij Milan toen wel zo in elk geval. Je zag er heel mooi uit op de foto en ook Daan is echt een prachtmannetje...

5. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh,Zena en Sulja,geniet ervan. mooie naam hoor Zoë.

een nichtje van richard heet ook Zoë. ;) ik vind Hannah ook erg leuk.

jammer,ik was om half 1 op de afdeling om mijn vriendin te bezoeken.

placenta verwijderd.pfffffffffffff dat heb ik ook gehad met kevin.alleen bij mij ging het heel heftig.ik hoop dat het dit keer rustiger gaat hihi.

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Oh Mieni, ik voelde me gelijk heel ongelukkig joh toen ik het hoorde, maar de kraamhulp zei ook dat we er niks aan hadden kunnen doen om te voorkomen, dat ie het ook in het ziekenhuis kan hebben opgelopen, maar toch, ik voelde me even heel slecht... :oops: Gaat vast wel weer over! Thnx!

7. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @ Mieni: Ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Verschrikkelijke tijd heb je meegemaakt. Kan me voorstellen dat je het af en toe vreselijk moeilijk heb.

@ Tzm: Ik ben het wel superzat. Zit al een tijdje met voorweeën, krampen, echte weeën (die dan niet genoeg doorzetten) Bah. Van mij mag ze komen.

@ Allwomen: Rustig aan he!

Verder weet ik het even niet meer. Dus sorry voor degene die ik vergeten ben!

Dikke kus Lotte

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    jiepieeeeeeeeeeee zena bevallen van een mied leuk hoor gefeliciteerd.

mienie extra knuffel voor jou kan me voorstellen dat het dan vandaag ook extra moeilijk is.

allowan fijn wat van je te horen was eigenlijk al benieuwd ook omdat we een beejte gelijk lopen. maar houd nog steeds niet echt over moeilijk hoor.

mariaatje kan me voorstellen dat de kraamtranen kwamen maar srup is met medicijnen meestal zo over. genniet lekker van hem alles komt zeker goed hoor.

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Meid dat zijn de kraamtranen en even voel je je dan schuldig terwijl je er gewoon helemaal niets aan kan doen. Milan heeft het helaas meerdere keren gehad... Geef je ook borstvoeding? En ik weet zeker dat jij een supergeweldige moeder bent, anders maak je je er niet zo naar over! :thumup:

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ mieni... deze is speciaal voor jou..

Veel sterkte deze week...

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Meiden ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo lief van jullie... :oops: Jullie lieve woorden en steun doen me onwijs goed. Ben vandaag redelijk doorgekomen alhoewel ik wel een hangdag in pyjama heb gehad... :oops: Straks op de 17e november zal het vast weer erg moeilijk zijn als ons prinsesje er is.... Ik zit gewoon huilend achter de computer hoe lief jullie zijn.... Dikke kus voor jullie! ;)

12. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Mieni hoop dat je snel je gezonde dochter in je armen mag hebben! knuffel!
    Zena en hubbie gefeliciteerd met jullie dochter Zoe.hele mooie naam!

13. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    *geeft Mieni een dikke knuffel*

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mieni, Mooi mannetje is Julian!

Mariaatje, fijn dat jullie weer thuis zijn. Vervelend die spruw, maar geen zorgen om maken hoor, vooral bij bv gebeuren dat soort dingen.
    En die kraamtranen had je anders ook wel gehad waarschijnlijk ;) , want die horen er bij een groot gedeelte van de vrouwen ook bij. Je hele hormoonhuishouding wordt in een paar dagen weer finaal in de war geschopt.

Kibi, heerlijk nog even uiteten geweest met je man. Hebben wij vorige week ook gedaan. Nog even van genieten.

Allwoman, wat een gedoe met die weeën steeds en helemaal als je weet dat het heel snel kan gaan, kan ik me voorstellen dat het je heel onrustig maakt. Sterkte!

15. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ ischa: sterkte met de laatste loodjes! Hopelijk duurt het niet lang meer!

@ marije: geen wonder dat je gesloopt bent onderhand! Lekker vragen idd, je moet zo ook nog energie hebben voor de bevalling, en daarna heb je t ook druk zat denk ik

@ mieni: heb je verhaal gelezen, wat heftig zeg! Dikke knuffel en heel veel sterkte nu.

@ Zena en man: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zoë Hannah
    (mooie namen trouwens, stonden allebei ook op ons lijstje voor een meisje)

@ linnepin: mooie gipsbuik!

@ jessicaca: welkom :D

16. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hey Mieni, sterkte ermee meis.
    En ook een knuffel voor jou.

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Zena; Eindelijk! Je hebt er hard voor moeten werken, maar het resultaat is daar!

Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een prachtige naam.

Maria: Wat fijn dat jullie thuis zijn! En spruw komt heel veel voor en ligt zeker niet aan jou/jullie. Zaak is wel het te herkennen zodat je maatregelen kan treffen.

Mieni: Natuurlijk denk je veel aan Julian. Ik hoop dat je snel je meissie gezond in je armen mag houden. Hou vol meid, je bent er bijna!

18. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Zena en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, supernieuws!

En iedereen bedankt voor de complimentjes van mijn gipsbuik, het was idd een heel gesmeer maar ben erg trots op het resultaat!

19. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Ik heb mij nu weer iets aan de hand :confused:

Wij hebben namelijk 3 konijnen en die zitten buiten. 1 vrouwtjes konijn was van de week een nestje aan het maken. Maar ze had nog 2 jongen bij haar zitten van 7 weken oud, die hebben ze vandaag gelukkig opgehaald. Maar mijn man en ik hadden zo iets van die is schijn zwanger.
    Ging ik net de konijnen opsluiten (overdag lopen ze los in een ren wel apart van elkaar) ging ik eens kijken bij het vrouwtje. Zag ik er jongen in liggen :confused: ik heb nog niet kunnen tellen hoeveel. Ze zat nog op het nest en ze was 1jong aan het schoon maken.
    Maar we zijn laatst op vakantie geweest, toen hebben onze buren op de konijnen gepast (hij is nog al een ouwehoer). Dus ik kan maar 1iemand bedenken wie ons dat geflikt heeft.
    Ik hoop alleen niet dat het andere vrouwtje ook zwanger is.

Mijn man en ik zeiden vandaag nog tegen elkaar, voorlopig geen nestje meer. Ligt er weer een nieuwe partij.
    De buurtjes zijn er nu niet.
    Maar het is toch wel leuk.
    Maar dan sta je wel met stomme ogen te kijken.

Sorry moest het even kwijt, mijn man is werken. Ik heb een mail gestuurd van als je tijd hebt bel dan even. Maar om hem er over te bellen.
    Ben benieuwd wat hij zegt.
    Vandaar dat ik het verhaal even hier kwijt moet.

Liefs Audrey

20. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    *Buddynieuws*
    Zena smst het volgende:
    Helaas is Zoë,met puntjes op de e,maar die kan ik niet vinden,net naar de kinderafdeling gebracht omdat haar bloedsuiker te laag blijft.
    Ik heb behoorlijk veel bloed verloren en mag dus ook niet naar huis.Hopelijk morgen allebei wel naar huis!
    En ze is zo ontzettend mooi

Ze heeft dit om 16:45 gesmst,maar ik kom pas et thuis en zie het dus ook net pas,vandaar dat ik het nu pas op het forum kon zetten.

Mieni,hele dikke knuffel voor jou!

groeten Simone

Deel Deze Pagina