@mariaatje,vervelend die spruw.troost je mijn jongens hebben het alle 4 gehad.alleen bij mij kwam het bleek 2 jaar geleden door de chlamydia. als je slim bent dan smeer je ook een druppel van die gele zooi van daan op je borsten na de voedingen.dan ben jij ook meteen geholpe.het plakt wel maar het werkt anders besmet je elkaar idd iedere keer. heb ook het verhaal van Julian* gelezen.meid wat een verhaal.ik hoop voor je dat als de kleine meid er daalijk is dat de pijn een beetje verzacht. ik ben vanavond naarmijn oma geweest,die is gisteren uit het zh gekomen na een operatie.ze had een gezwel zitten achter haar borstbeen.ze heeb ndat weggehaald en ook een stukje van 1 long. de uitslag van de kweek is er nog niet dus das nog afwachten.ze baalt als een stekker.is 77 jaar maar was altijd heel actief,ze heeft in heel der leven nog nooit voor zichzelf in het zh gelegen en nu komt ze erin en kan ze meteen niks meer hihi.moet er wel een beetje om lachen want opa is altijd de geen geweest die niks deed en alleen maar zat maar nu moet hij dus voor oma zorgen.grappige situatie wel. verder ben ik vanmiddag naar bed gegaan want ik trok het echt niet.heb heerlijk 2 uurtjes geslapen en rich had lekker voor het eten gezorgd.echt lekker.maar goed ben wel moe nog dus ga zo lekker weer naar bed.de kinderen zijn bij mike dus kan morgenochtend uitslapen. heb ontzettend last van mijn buik.dan met name mijn buikspieren.denk door al die krampen die ik heb snachts. even iets anders,heeft iemand hier ook enorm last van zijn ogen? en dan bedoel ik met name dat het zicht ineens heel erg verlechterd is.ik heb een bril voor afstand.ik hoef hem niet heel de dag op maar alleen met tv kijken en autorijden en eventueel als ik moe ben maar nu is het wel heel erg.ik zit zeg maar 30 cm van mijn beeldscherm af en ik moet hem gewoon op omdat ik hoofdpijn krijg.in de auto naast rich(want die rijdt)kan ik borden pas lezen als ik eronder door ga.dat was voorheen niet.dan kon ik het zonder bril nog wel van verder afstand lezen.nu echt niet. als het na de bevalling niet verbeterd is ga ik maar even naar de opticien.hoop niet dat mijn ogen door de hormonen zo danig verslechterd zijn dat ik hele dagen dat kreng op moet want ik kan het niet hebben op mijn neusbrug,daar krijg ik ook hoofdpijn van.ik word echt moe van mijn bril als ik hem op heb.nou ja we zien wel. ik ga lekker naar bed. trusten voor straks...........
Zena en Sulja, gefeliciteerd met Zoë!!!!!! Mieni, ik leef met je mee deze dagen. Wat een verhaal.....en wat een mooi manneke is Julian.... Audrey, het is wat, met die nijnen! Maar wel weer schattig, zo'n nestje. Die van mij is nu 3en halve week....een heel mooi blauwgrijsje. Helaas de enige die het overleefd heeft, maar dat wist ik eigenlijk wel, was een nest van broer en zus.... Mamajanneke, morgen blijft alles gewoon goed gaan.... Maria, fijn dat je thuis bent.... Alle slechtslapende dames.....hopelijk gaat het vannacht beter...
@mamajanneke, van mij ook een knuffel, dus bij deze *knuffel* @liz, beterschap meid. @zena, wat fijn dat het zo goed gaat met zoë, hopelijk mogen jullie snel naar huis.
Geen wakkere dames? Slecht geslapen tot nu toe, mannetje is zich nu aan het klaarmaken om naar zijn werk re gaan. Even wat kletsen, warme melk en dan maar weer proberen te slapen... XXX
Tuurlijk is er wel een wakkere Weer een totaal ander nachtritme deze nacht. Gister ging ik er pas tegen half 5 in, nu heb ik hazeslaapjes gedaan (4x eruit om te plassen) vanaf een uur of 12 tot 4 en nu weer klaar wakker. Heb mn babysite maar even geupdate en duik zo, na een kopje thee mn bedje maar in voor hopelijk nog wat goeie uurtjes slaap! En dan als ik wakker ben kom ik al jullie geschreven pagina's lezen en zal ik er eens voor gaan zitten om te reageren 's Middags naar de VK en vooral aangeven dat ik er doorheen zit momenteel. Hoop zo dat ze zegt dat ze de natuur wel een handje wil helpen.. Maar ben bang dat ik nog een weekje moet wachten voor ze ook maar iets doet. Nou ja, wat is 1 of 2 weken nou uiteindelijk op een mensenleven.. Moet me er iets meer bij neer leggen dat ik gewoon overtijd ga lopen denk ik Hopelijk komt onze voorspelling uit van de 22e! Maar het zou ook zomaar 2 oktober kunnen zijn tenslotte, dé uitgerekende datum.. We'll see!
Goeiemorgen dames Nou ja...morgen, lijkt wel nacht zo donker is het nog. Stond om half 6 alweer klaarwakker naast mn bed Zena, fijn dat het alweer wat beter gaat met jullie! Hoop dat je gauw weer thuis bent met je meisje! Ik heb ff een vraag. Heb nu al 2 dagen last van pijn rond mijn liezen, wat weer doortrekt naar mijn billen en heel laag in mijn rug. Vooral met bewegen is het zeer pijnlijk, of met opstaan van een stoel. Het straalt ook een beetje uit naar het bovenste gedeelte van mijn bovenbenen. Kan ook niet fatsoenlijk liggen of zitten Iemand enig idee?
Goedemorgen! MammaJanneke; Sterkte en succes vandaag. Allemaal heel dubbel natuurlijk..... Voor de Mamma's die moeite hebben met het slapen, ik hoop dat jullie nog een paar uurtjes kunnen pakken. KUs; Dat kan natuurlijk van alles zijn maar ook dat je lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling. Ik heb ook een aantal keren die pijn gehad maar ik maak me er niet druk om. Er gebeuren nu van allerlei dingen met ons lichaam waar we geen vat op hebben. Nog even volhouden..... Hier nog 1 nachtje slapen en dan komt manlief! Heerlijk..... Vandaag gaat dochter weer naar school en mag ze de 'ik' tas meenemen. Daarin moeten ze allerlei favoriete dingen in doen (boek, fruit, kleding, sport, speelgoed, knuffel etc) en dan mag ze daarover in de klas vertellen deze week. Zooooo schattig! Groet!
He meiden, Was weer leuk kreeg weer niets meer van berichten van ZWforum. Sorry dat ik er minder was maar we hadden verschillende omstandigheden. Mijn schoonvader is donderdag geopereerd en is ondertusssen terug thuis. Ventje was thuis en hebben als laatste weekend als gezinnetje van 4 aan het genieten geweest, m'n man had er echt behoefte aan. Hij is de laatste tijd zo emotioneel en bang. Soms vraag ik me af wat er allemaal in z'n kopke omgaat. HET WAS OOK KERMIS BIJ MEN OUDERS EN DAAR ZIJN WE ZONDAG HEEN GEMOETEN. Bij m'n grootmoeder gaan eten, is een jaarlijkse traditie en buikje werd er enorm bewonderd. Zena GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN MOOIE NAAM HOOR, onze dochter van 11 heet ook zo Miene, kan goed geloven meid dat je nu door een hele moeilijke tijd moet, maar weet dat we er voor je zijn he, Julian die waakt over jullie vanuit de sterrenhemel. Mariaatje, ik heb ook bij de andere 2 serieuze kraamtranen gelaten , zelfs gehuild ganse dag dat ik niet wist voor wat.
Goedemorgen meiden Zena gefeliciteerd met jullie dochter zoe Nou meiden ff een domper voor jullie maar dat slapen word echt nie beter als de kleine er is hihi Oke de uren die je slaapt zijn beter, maar het zijn er weinig. Sterkte weer allemaal Weer een dag dichter bij de komst van jullie kindje. Liefs Mariek73
Goedemorgen @ ZENA GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE ( vind de naam erg leuk) Zo heb weer een @#$$%& nacht gehad, gelukkig gister middag wel anderhalf uur kunnen slapen.. Vannavond naar vk om te vertellen dat ik er door heen zit, maar ik las al dat er meedere meiden graag ingeleid willen worden. Met welke termijn doen ze dit meestal? Ben benieuwd wie de volgende mama wordt misschien morgen marijee..... Ga proberen deze ochtend iets aan het huishouden te doen, en voor de rest rustig aan, fijne dag allemaal. LIEFS nony
Je kan het niet bestellen, althans niet waar ik bij de VK loop. Normaal gesproken pas nadat je 41wkn zwanger bent. Daarvoor alleen als je problemen met de zwangerschap hebt die nadelig voor je kindje zijn of voor jou.
Goeiemorgen dames! Kus het lijkt wel wat op pijn in je bekken.Dat zit daar zo ongeveer (tenminste ik herken je klachten) Ik denk dat het er doorheen zitten er echt bij hoort Een dikke knuffel voor jullie!
Zucht...ik had al ff gegoogled en kwam deze klachten ook tegen bij bekkenpijn en BI Donderdag naar de vk, zal haar ook ff vragen. Krijg gewoon mijn broek en schoenen niet fatsoenlijk aan. En ook opstaan uit bed of van de bank is een hel.
Dag meiden @ Mieni: proficiat met je 37 weken! @ Kus: ik hoop dat de VK wat aan je klachten kan doen! @ Mariek: hihi, de slapeloze nachten zullen spijtig genoeg niet gedaan zijn eens onze kleintjes er zijn... @ Mamajanneke: ook moeilijke momenten voor jou...knuffel! Hier zijn ze gisterenavond de buggy komen leveren, een Quinny Speedi. Het was een actie waarbij je, bij het aankopen van de hele lijn -buggy, draagmand, regenhoes, trappelzak, luiertas-, de MaxiCosi gratis kreeg. Maar wat een beest is dat seg . Onze living staat vol! Straks maar even een plaatsje zoeken voor de dingen die we niet nodig hebben vanaf de geboorte. Ook vandaag maar weer proberen te rommelen in het huishouden en bellen om te horen of ik morgen EINDELIJK de omslagen van de geboortekaartjes kan gaan ophalen [-o<. Oh ja, 38 weken vandaag!
Kibi: Ik hoop dat je de omslagen vandaag kan ophalen van de geboortekaartjes.... gefeliciteerd met je 38 weken!
Jeetje, ben even aan het bijlezen... ik dacht 1 keer per dag in iedergeval bijlezen moet kunnen, maar wat schrijven we veel... hi hi... Hier gaat het wel aardig op het feit na dat ik me beroerd voel, ik wilde het er gisteren wel uit denken, weer zo misselijk en zuurbrand gehad de hele dag en nacht door, en dan ook nog de hele dag visite gehad.. Volgens mijn vriendin en de buurvrouw ga ik vandaag bevallen..** mag ik wel opschieten** Maar ik ben er klaar voor! Veerle wat vervelend zeg van je bloeddruk, hopenlijk hebben de medicijnen en het zoutloos dieet zin Mariaatje Wat een onzettend lief kindje! Blub76 Hoe is het met de sjagerijnige buien? Klinkt erg herkenbaar, trouwens van die papagaai ook, ik heb hier een logee papagaai voor 5 weken! en gisteren heeft hij een plant van mij kaal gebeten...(schijnbaar was de plant niet giftig) Mariek Wat een lekkere kindje! jessicaca Welkom Mieni Even een dikke knuffel!, ik hoop dat je snel je gezonde dochter in je armen mag houden! Zena Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat het toch heeft doorgezet!!! Nou ik ga maar even weer huishaten.. de vloer in de woonkamer is echt een ramp na dat mijn vriend gisteren met de mannen in de tuin is bezig geweest, de kinderen wilde natuurlijk helpen met het resultaat dat de halve tuin op mijn vloer in de woonkamer ligt. Groetjes Bambie
Maria: Lief dinnetje van me! Je maakt me weer helemaal aan het janken hier joh! Knuffie terug meis! Pfffff....ben deze morgen zo enorm emo! Kan er echt niks aan doen! Ik weet me geen raad met mezelf en ik word helemaal GEK van dat drukke gedoe van die kittens hier in huis! Echt waar....het zijn schatjes, maar ze breken de boel af! En dat terwijl ik daar echt niet op zit te wachten nu! M'n hele huis aan kant, maar hoppa! Hun gooien weer van alles op de grond en slopen de planten in het raamkozijn! Aaaarrrgghhhh! Gisteren ook weer zo'n onzekere dag achter de rug, daar word ik ook gestoord van! Ik had niet verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar van mij mag de bevalling nu beginnen hoor! Het zwangerzijn ben ik niet zat, begrijp me goed, maar die onzekerheid maakt me echt GEK! Ik wil gewoon eindelijk m'n ukkie gezond, levend en wel in m'n armen sluiten! Sorry voor m'n ego-berichtje meiden! Maar ik moest het echt ff kwijt....