marieke,toch is het slechte slapen als de baby er is anders. dan heb je toch een soort van ritme waar je heel snel aan went. ik kon vanacht geen houding vinden om te liggen of te zitten.bah.maar heb wel redelijk geslpaen tussendoor.verder is het hier redelijk rustig op de harde buiken na. vrijdag voor controle naar de gyn en dan weet ik waarschijnlijk meer.
Mieni gefeliciteerd met je 37 weken . Ik heb gelukkig vannacht redelijk geslapen. Wel een aantal keren naar het toilet gemoeten maar daarna best snel in slaap gevallen. Mariek, ik weet dat het slapen straks niet beter zal worden maar dan kan ik tenminste wel weer lekker in bed liggen. Er was er volgens mij 1 tegelijk met jou bevallen heh van zwangerschapsgym? Ik ga dadelijk even naar de drukker om toch maar de kleur van de tekst van ons kaartje te veranderen. En even de klossen halen bij de thuiszorg.
Jeej, vandaag 37 weken!!! Haha, ben er echt blij mee, nou mag ik thuis bevallen, dus vanaf nu zijn alle remmen los 8) Mn eerste kop frambozenbladthee van vandaag alweer naar binnen gewerkt en de bitter lemon staat ook klaar. Gister ging het trouwens wel extra rommelen van die thee, maar ik geloof dat meneertje in mijn buik gewoon niet weet wat ie wil! Hij zit in ieder geval nog steeds daarbinnen. Hij s trouwens wel erg alert sinds gisteravond, ik hoef maar een onverwachte beweging te maken en hij s meteen wakker en aan t bewegen @ mieni: jij ook gefeli met je 37 weken @ kus: ik herken die pijntjes ook wel, maar heb t de ene dag wel en de andere dag niet zo, dus heb er nog niet iets mee gedaan, maar als je er veel last van hebt idd ff vragen aan je vk, hoop niet voor je dat je BI krijgt! @ alle meiden die extra emo zijn: knuffel
Goedemorgen meiden! Gisteravond toch weer serieuze weeen gehad hier een uur om de 4 min en later zelfs om de 2 min! 3 keer onder de douche gestaan en er weer snel uit omdat het me te hard ging..toen we wilden bellen hielden ze oppeens weer op haha gelukkig maar,die kleine houd de spanning er wel in. vannacht in mn dromen zijn mijn vliezen volgens mij wel 30 keer gebroken mensen vragen steeds je zult het wel zat zijn zo enz enz..maar dat is niet zo! ik weet toch waarvoor we het doen!En dan kun je wel niks doen hoor....peaaaace of cake als het dan zo mag zijn dat die kleine er nog wel 2 weken in blijft ,laat mij dna ook gewoon nog heel even genieten van die laatste loodjes en een thuisbevalling..en als het nu wel doorzet,tja..wat doe je eraan? Als het die keline maar goed vergaat en de rest is bijzaak. sterkte allemaal!
aan alle meiden die de mijlpaal van 37 weken hebben bereikt super meiden! aan diegene die slecht slapen nog even en het lukt wel weer dat hopen we toch he hier was het een rustige nacht heb eens goed geslapen voor de verandering ben trouwens achter iets achter gekomen waar ik gewoonweg razend van werd... mijn ex heeft gisteren mijn mama gebeld om eens te praten, en hij heeft zijn hart tegen haar uitgestort wat is er nu uitgekomen zijn moeder (mijn SCHOONKOE!) heeft gezegd dat als hij nu terug weggaat bij haar dat hij daar nooit meer hoeft te zijn! kun je dat nu geloven, andere normale ouders die sturen hun zoon terug naar hun zwangere vriendin om het goed te maken, de deze maakt het voor hem nog wa tmoeilijker en dat is de reden dat hij hier tot op de dag van vandaag nog altijd niet terugstaat ik ben razend op dat mens, die wil ik toch niet te veel op kraamvisite want ik denk niet dat ik me ga kunnen inhouden :s zo dat was mijn egoberichtje xx
Voelen weeen als iets door je hele buik of kan het ook aan een kant en onderkant zijn, had net zulke krampen een half uur lang (gelukkig wel met een paar minuten tussen pauze)dat ik ze echt weg moest zuchten.... @ scrappercindy Mijn vk zei vorige week dat het te vroeg was, maar hij wil ook geen emotioneel uitgeputte moeder bij de bevalling daarom heb ik een beetje hoop (en hoop doet leven... )
Bij mij voelde het eerst alsof ik naar de toilet moest, later werd het meer een ongesteldheidsgevoel. In het bgein kan je er ook nog niet echt minuten tussen zetten (had ik in elk geval niet) pas later kon je merken dat je harde buiken kreeg met dat gevoel en minuten ertussen... Als het zover is dan weet je het meteen... Een uitgeputte moeder is idd niets bij een bevalling, is ook 1 van de redenen waarom ik waarschijnlijk volgende week ook ingeleid ga worden, vanwege de siuatie met Julian*. Ik hoop dat ze dat bij jou ook doen!
Liz: Jij hebt echt een schoonloeder, jeetje zeg, wat achterlijk dat ze haar zoon voor zo'n keuze stelt, terwijl zij juist elke keuze die hij maakt zou moeten steunen. Jij verwacht zijn kind en dus ook haar kleinkind. Kan me voorstellen dat je op deze manier niet op haar zit te wachten na de bevalling. Anders zou ik eens een gesprek met haar aangaan! Sterkte!
@kus, ik heb hier momenteel ook erg last van en herken dit ook van de zwangerschap van mijn dochter. Bij mij was alles na de bevalling gelukkig over. Ik heb het wel weer met de vk hierover gehad, ze kan me doorverwijzen naar de fysio, maar die kan er nu ook niet meer zoveel aandoen, het zijn gewoon de laatste loodjes waar je doorheen moet. Misschien kan de vk je wel wat tips en adviezen/oefeningen geven. Meiden die de 37 weken hebben bereikt, gefeliciteerd
Zena:GEFELICITEERD met jullie DOCHTER, gelukkig gaat t al wat beter met haar en hopelijk mag je haar snel mee naar huis nemen! Kiezeltje en mieni: gefeli met jullie 37 weken! nu maar afwachten Allwoman, wat spannend voor jullie! Ik vind het knap hoe je ermee omgaat, maar denk dat t zo wel het beste werkt en je het het het langst uithoudt zo! En Nony, dat kunnen best weeen zijn volgens mij! Hier gaat alles goed, ben het nog niet zat, maar krijg wel iets meer last van de laatste loodjes, slecht slapen heeeel herkenbaar en ook sneller pijn in onderbuik als ik wat doe. oja en ik wordt de laatse dagen ook wat emotioneler, het komt nu ook zo dichtbij dat we echt papa en mama worden en ik echt ga bevallen en er echt een baby'tje is!
Liz tis wel wat zeg.... doet ie zelf geen rare dingen regelt zijn moeder dat wel even voor hem Ennuh -> laat die weeen maar komen
goedemorgen allemaal. Heb wel gelezen weinig blijven hangen. Zena van harte meid met je dochter Liz dus jij heb ook een schoonkoe hahahahahahaha erg grappig. Die van mij is zo geschrokken van de ruzie van vorige week dat het nu kruipende knietjes word echt te erg. Veel liefs Annika
De krampen zijn weg, wel nog last van keiharde buik Ga zo nog proberen een wasje te doen en wat troep op te ruimen en dan weer een slaapje doen. Ik loop hier maar een beetje door het huis te waggelen als ik mezelf zie lopen moet ik echt lachen...
Goedemorgen dames, Vanochtend om 5.15 zijn mijn vliezen gebroken en zijn we even naar het ZH geweest. De weeën waren vanochtend nog niet heftig genoeg dus mochten we weer naar huis. Ze komen nu om de 4/5 min dus hopelijk zet het door. Als de kleine zich niet aandient voor morgenochtend moeten we weer terug komen voor een ctg e.d. En is het er dinsdag nog niet dan gaan ze het woensdag ochtend inleiden. Dus we gaan voor vandaag of morgen
Lampie, spannend........! Hopelijk breng jij ons de volgende oktoberbaby.... Heel veel succes en hopelijk zet het snel door....