Hoi hoi, hier is het verhaal van Julian* te lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=76744
Hier een *blond antwoord* naar je fotoalbum gaan en dan staat daar foto toevoegen of zoiets. En mochten ze te groot zijn kun je via www.fotoverkleinen.nl ze kleiner maken en dan past ie in je album. Succes!
Onder je naam zie je album staan, profiel etc.... Dan ga je naar album, dan zie je links bovenin staan: foto's uploaden....
Lampie: heeel veel succes meid! TZM : ja bij danique zette het gelijk in op 2 min en zette het gelijk door idd..wellicht dat de weenremmers er nu toch even een stop op hebben gezet...mijn lijf probeerd het wel,en ik weet zeker zodra ik wat ga wandellen thuis het wel doorzet...vandaar dat ik zo plat op mn kont moet! :S
Lampie: Heel veel succes! Ben benieuwd wat je gaat krijgen... staan nou op 3-3 Verder niet veel te melden en ook geen zin/puf om te reageren. Sorry. Groetjes Lotte
Hoi Minie. Het is heel raar, maar dit verhaal heb ik vrijdag gelezen. Vrijdag had ik niet zo'n goed gevoel over mijn kleine. Het idee dat ik de kleine al 3 dagen minder frequent en minder krachtig voelde. Toen ben ik gaan googlen en heb ik dit verhaal gelezen. Ik vond het toen al een vreselijk verhaal. Ik heb het nu niet meer gelezen, maar het had te maken met stolsels in de placenta en navelstreng of niet. En nu zou je er medicijnen voor krijgen (en bij je zoontje ook al hebben gehad dan he), gelukkig blijkt bij je gezonde jongen dat het wel helpt. Kan we wel voorstellen dat je nu wel in de stress zit, omdat het rond deze periode aandiende. Veel sterkte met het uitzitten van de zwangerschap. Ik had vrijdag de verloskundige gebeld voor de zekerheid en na het hartje gehoord te hebben voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg onderzoek, maar alles was prima in orde. Voel de baby nu ook weer beter. Ben dus wel gerustgesteld. Een voordeel, we hebben de verloskamer ook nog gezien, ik hoefde niet zo nodig, maar mijn man wel. We waren niet naar zo'n voorlichtingsavond gegaan, vandaar. Ik kan de hele dag wel hier blijven zitten, zoveel wordt er geschreven. (hihi)
Nou dat niet hoor, met zo'n kleine hier in de rondte is mijn conditie nog best aardig te noemen. Het is meer dat het overal zeer doet en dat ik zowat achterover moet hangen omdat het voelt alsof ik een doelpaal had ingeslikt.... En Tim maar duwen tegen mijn rug (omdat hij achterop zit en zowat werd geplet...hihi)
Ik had inderdaad delen van de placenta die niet meer functioneerden, maar verder was de navelstreng wel oke....
Brenda, gefeliciteerd met jullie dochter! Lampie, wat spannend! Dat gaat niet lang meer duren! Bijna jullie ukkie in je armen! Wat een heerlijk idee lijkt me dat... Zet 'm op! Nou de 22e gaat het niet worden hier hoor... Ik voel totaal niks, ja de krampen van de laatste 2 weken maar die doen toch niks. Om 15 uur naar de VK toe.. Ben benieuwd of ze me weer een beetje positief kan laten worden...
Je weet het nooit.... Misschien gaat je bevalling wel zo snel, de dag is ook nog niet om, nog ruim 10 uur te gaan.... Ik duim voor je....
Inderdaad! Wie weet... t kan snel gaan. Lotte, sterkte! Inderdaad 3-3, hoe zal het verder gaan....Er komt aan het lijstje te zien nog wel een voorsprong van de meisjes. TzM, soms valt tepelspeen verwarring mee. Ik gaf mijn bv in het begin met een tepelhoedje (o.a. ook om overbesmetting van spruw te voorkomen) Ze pakte daarna ook makkelijk weer de tepel zonder tepelhoedje. Wat betreft fietsen, ik fiets nog 4x per dag van en naar school. Met een kind voorop en een kind achterop. Totaal nergens last van. Maar misschien komt dat ook omdat ik dat gewoon ben blijven doen. Maar ik besef me ook dat ik gewoon mazzel heb met deze zw.schap.
waaah! Lampie wat spannend! Succes! @ symoen: ook gefeliciteerd met je 37 weken Succes in t ziekenhuis @ Brennmg: gefeliciteerd met je dochter Chelsea! @ annika: succes morgen, hopelijk is je kleintje weer goed gegroeid @ marije: je hebt nog ff he, er kan vanalles gebeuren (schijnt ) Ik heb zo'n voorgevoel dat mn mannetje het veeeels te gezellig vind in mijn buik en nog wel een paar weekjes blijft zitten , ik hoop dat mn voorgevoel ongelijk heeft
heeej valt me op dat er toch al veel meiden "zin "hebben om te bevallen wanneer ze de 37 weken gehaald hebben....zijn jullie het al zat of zijn jullie gewoon heel erg nieuwsgierig?
Goedenmiddag meiden, Zie dat er weer een oktoberbeebje bij is! Brenda gefelicteerd met de geboorte van jullie dochter! Lampie....owwww wat spannend het kan nu nooit lang meer duren! Marije: wie weet toch nog de 22e...hoop het zo voor je! Zena: wat fijn dat het goed gaat met de kleine Zoe! Hier weer een hele onrustige nacht gehad met harde buiken en voorweeen....het rommelt nu echt al 2 weken.....ben benieuwd wat de VK woensdag weer zegt. Mn meissie ligt nu lekker op bed en mn moeder helpt ff in huis. Bovenverdieping is weer schoon, nu beneden aan de slag......hoe bedoel je nesteldrang? Tot later! Liefs Semmi