Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemiddag dames.

Ben er ook weer.

Noukie ik hoop voor je dat het allemaal mee valt maandag.

Heel veel liefs Annika

2. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo!

Ik ben moeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoe...
    Ik ben maar eens gaan opruimen en schoonmaken. Wat een bende was het! Vanavond komt m'n ventje eindelijk weer thuis sinds dinsdagochtend vroeg.
    Ik moet nog even in de keuken verder, maar...pffffffff...waar haal ik die energie vandaan?

Ik las iets over BH's: mijn borsten zijn nog niet onwijs gegroeid, hoor. Ze zijn iets voller en mijn oude BH's zitten niet altijd even lekker, maar ze passen nog wel.

Dag allemaal!

3. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola allemaal,

wauw 6 blz bij kunnen lezen.heb niet veel tijd gehad.

gisteren naar de 9-mnd beurs en hhb geweest.was erg leuk.
    wel een lange dag maar al met al wel geslaagd.

noukie,heel veel sterkte meisje.
    ik las ook nog iets over 2 kindjes!gefeliciteerd(of had ik dat al gedaan :( )

hier nergens geen last van mijn (.)(.) doen absoluut geen zeer.dat had ik alleen bij de eerste.bij de anderen begon dat met 5 maanden pas.ze groeien ook nog niet.
    ben alleen wat moe en snel geirriteerd.misselijk met vlagen dus ja.........
    ik probeer positief te blijven.geen bloed is moed maar ja.............

ik heb wel moeders voor moeders af moeten bellen.ik las hier dat als je een bloedtransfusie gehad had na 1980 dat je niet meer mee mocht doen.en aangezien ik die gehad heb in 2004 heb ik maar geannuleerd.ze hoeft dan niet te komen.das onzin en tijd verdoen.
    jammer had het graag gedaan.

verder even niks.

toedeledoki

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @Nouki: meisje toch! Wat naar moet dit voor je zijn :( .... Ook ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat het maandag allemaal toch nog goed blijkt te gaan! Sterkte hoor!

Inderdaad meiden, dit soort berichten wordt je alleen maar nog onzekerder van hè?! Ik hoop zoooooooo dat er niemand meer af gaat vallen hier! Duimen draaien!

Vanochtend weer misselijk, dus ik was weer happy!

@First time: dat moeoeoeoeoeoeoeehhhoeoeoeoeoeeoeeee gevoel ken ik ook maar al te goed, haha! Raar eigenlijk hè?! Hoe moe je dan inene kunt zijn?! Ik heb vanochtend gewerkt, maar was blij toen het er weer op zat :oops: . Fijn dat je mannetje weer lekker thuis komt vanavond!

Alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!

En nou houden jullie echt op over die pizza's hoor :x ! Krijg er alleen maar trek van! (ach...vanavond eten we lekker patat, is ook geen straf dacht ik zo ;) )

Zoooo....weer bijgelezen.....vanavond lekker bankhangen en Idols kijken, HEERLIJK!

5. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    noukie, heel veel sterkte en ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn maandag!

Alle nieuwen: gefeliciteerd en welkom!

Vandaag ben ik naar de 9maandenbeurs geweest. Het was zo ontzettend druk, niet normaal. We hadden het na het rondje 9maandenbeurs ook wel gezien en zijn niet meer naar de hhb geweest. Niet helemaal versleten thuis gekomen dus :p Vanavond lekker niks meer doen, op de bank naar idols kijken :D

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    grappig,ik heb juist helemaal geen trek,als ik die pizza verhalen lees denk ik,bleh daar moet ik niet aan denken.En ik ben niet misselijk of zo.Normaal ben ik ooke cht een snoepkont,maar alles waar ik naar kijk denk ik bleh,en dan eet ik iets en dan vind ik het ook nog niet lekker.
    ha ha ha is toch gek he!

Rolia en Joli,veel plezier met het kijken naar idols.
    Wij hebben vanavond een feestje,gezellig!

groeten Simone

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hai meiden,

Lieve Noukie, Ik hoop toch zo voor je dat je bloedverlies en krampen niks te betekenen hebben. En dat jij je beebje gewoon mag blijven houden. Heel veel sterkte de komende dagen. En wi je ons op de hoogte houden?

En net als wat al een paar andere meiden ook al schreven. Ook ik word hier onzeker van. En denk dan weer dat dit mij ook kan overkomen. Ben daar wel bang voor. Zal dan ook blij zijn als ik de 12 week echo gehad heb. Dan weet ik zeker of t hartje klopt, en dat er een beebje in mijn buik zit.

Duss, ik ben niet de enige die aan pizza's loop te denken? is dat een nieuwe rage ofzo? vroeger aten zwangere vrouwen zich scheel in de augurken. En onze generatie vrouwen verschaffen zich aan de pizza's.....
    Toch appart. Morgen ga ik me een heerlijke hawaipizza bestellen.... Mjam mjam mjam. Water loopt me nu al in de mond.

Meiden, hebben jullie ook dat eten anders smaakt. Kan niet echt zeggen dat t viezer is ofzo, maar t smaakt gewoon anders. Heel vreemd, terwijl ik t wel op dezelfde manier als anders klaar maak.
    Oe, en koffie is zohooo vies tegenwoordig. Terwijl ik voorheen leefde op koffie. Kan er nu wel van schudden. Doe mij maar een koppie thee.
    Maaruh jullie gaan wel snel hoor met typen en kletsen. Moet dagelijks een aantal pagina's teruglezen.... :)
    Ga zo door hoor. Ik vind t allemaal maar geweldig.
    Zo, dit was t eerst wel weer ffies.

8. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Inderdaad Truus, koffie =; De geur alleen al :pale: Verder heb ik ook zomaar ergens zin in, terwijl ik er dan even later helemaal geen trek meer in heb. Zo raar.

Simone, veel plezier op jullie feestje.

Mironne, ik heb je site van Julian* ook bekeken. Wat erg dat jullie dat mee hebben moeten maken en wat een mooi kindje... Ik vind je heel sterk over komen als ik het zo lees allemaal.

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hihi ja, dat ken ik ook zomaar ergens zin in hebben.
    Vanmoddag zomaar ineens zin in rijstepap :confused:

Vind dat niet eens zo heel erg lekker..... zo raar.

10. annika1985

hoi mironne.

ik heb youri toegevoegd aan je vriendenhoekje van julian*
    Wat een prachtig ventje zeg.
    Hele dikke knuffel van mij

ps en vlinderkusje van Youri*

11. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @Annika: Ach meis, jij hebt dus ook al een vlindertje.....hij zal van bovenaf vast en zeker over jou en z'n brusje waken! Knuf voor jou...

Over trek hebben in rare dingen: normaal taal ik er helemaal niet naar, maar ik had vanavond echt enorme zin in kipnuggets bij m'n patat :rolleyes: , hoe ik daar in godsnaam op kwam, geen idee! Maar ze waren wel goddelijk lekker ;) ...

Afgelopen donderdag at ik spitskool, normaal ben ik daar helemaal wild van, maar heb toen de helft weggegooid. Echt zo bizar waar je inene wel/niet trek in hebt :( ....

Ennuh Simone: fijne avond vanavond hoor! Zal vast een stuk 'wilder' worden dan hier bij mij thuis op de bank, haha! Zit alweer helemaal geïnstalleerd in m'n joggingbroek :) .

12. annika1985

hoi joli

Ja ben ook helaas mama van een vlindertje.
    Als je zijn site wil bezoeken kan je doen via website van mijn profiel.

Veel liefs Annika

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik ga meteen bij 'm kijken meis....

14. annika1985

is goed wijfie.

Stom he durf niet eens een banner onder me naam te zetten :S

Veel liefs Annika

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ach Annika toch :( .... Ik zit hier gewoon te huilen :( ..... Gisteren al bij het verhaal van Mironne, en nu jullie verdriet..... Jullie hebben een waardig afscheid aan jullie manneke gegeven! Echt ontzettend mooi! Wat een mooi ventje was hij ook en ik vind z'n mandje echt prachtig.

Kan me heel goed voorstellen dat je het eng vind om een banner neer te zetten, hoever ben je nu ook alweer?

Toch weet ik zeker dat Youri* je in de gaten houdt daarboven, en dat hij jou en z'n brusje zal beschermen!

Sterkte hoor meissie!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Noukie, heel veel sterkte meid, ik hoop echt dat het nog meevalt! Ga voor je duimen!

Annika, wat heftig ze dat jullie Youri moesten verliezen. Kan me goed voorstellen dat je voorzichtig bent en geen banner durft te plaatsen. Maar aan de andere kant hoop ik dat je uiteindelijk toch van deze zwangerschap kan gaan genieten, want het is jullie zo gegund!

Hier een drukke maar erg gezellige dag gehad met 3 vriendinnen en hun dochtertjes van 15 maanden. Ik ken ze vanaf de zwangerschap van Jayna via deze zwangerschapspagina en nu zijn we goede vriendinnen en gaan over 2 maanden zelfs een weekend weg met zn 4-en en onze 4 dochtertjes.

Ben dus erg moe nu, dus ga lekker mn bedje in!

Trusten!

Liefs Sem

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

weet niet of het nog kan ;) maar wil me graag bij jullie aanmelden als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 22 oktober ongeveer...
    hoe is het hier verder? heb eerlijk gezegd niks bij gelezen is zoveel :oops:

18. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey Natassie! Welkom en gefeliciteerd!

ff pauze bij Idols...pfffff! Ben doodmoe, maar wil persé weten wie eruit moet vanavond :D ! Nog een half uur volhouden en dan mag ik naar bedje toe 8) .

Truste allemaal!

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @natassie, van harte gefeliciteerd en welkom.

Vanmiddag had ik ineens ontzettend trek in een patatje, dus hup mijn man erop uit voor een patatje. Nee zeg had ik toch ineens na 2 patatjes mijn buik erweer van vol, schaam me dood :oops:

Nou vanavond gewerkt, ben net thuis. Het was erg druk, dus ik duik lekker mijn bedje in. Morgenavond weer werken.
    Weltrusten dames.

20. liss10

liss10 Lid

7 okt 2007
    94
    0
    0
    Hoihoi Iedereen!

Hierbij wil ik me ook graag aanmelden. Als het goed is sta ik op de rol voor 24 oktober. Het wordt ons eerste telg, dus spannend en genieten tegelijk:D
    Heb eigenlijk nergens last van, heb alleen het idee dat ik een ballon heb ingeslikt, maar dat zal vanzelf wel overgaan (als dit "erbij" hoort haha)

Groetjes, Liss

Deel Deze Pagina