Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @lampie, oh wat spannend meid, ik ga voor je duimen :D

@brennmg, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Zeg beeb van marije kom er eens uit, het is de 22ste hoor vandaag ;) Succes bij de vk vanmiddag.

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    TZM veel succes bij de kaakchirurg, kan me voorstellen dat je schrik hebt, heb ik ook heel erg voor de tandarts :pale: .

Brenda gefeliciteerd met je dochter!

Lampie spannend meid, nog max 48 uur en dan kunnen jullie de kleine al in jullie armen houden. Ik ga heel hard duimen dat je een voorspoedige bevalling mag hebben.

Semmi, dat zou inderdaad heel speciaal zijn als de kleine morgen zou komen. Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hoeveel jaar?

Allwoman ik ben heel erg nieuwsgierig naar ons mannetje en ik zal blij zijn als de bevalling erop zit ;)

Marije je weet het nooit een bevalling kan uit het niets beginnen ;) . Dus het kan zomaar dat je morgen wel gaat bevallen hoor.

Annika alvast veel succes morgen, ik hoop dat de kleine meid flink gegroeid is. Ik mag morgen ook weer naar het ziekenhuis.

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he lampie wat fijn voor je zeg hoop dat het goed door zet maar het einde is dan nu toch wel voor je in zicht kan me voorstellen dat je erg blij bent want dat gespuug is ook maar niks. zet hem op meid.

iedereen met 37 wk vandaag gefeliciteerd

ik ben bijna 800 euro lichter mijn auto moest voor apk en voor een grote beurd en je raad het al het een en ander moest worden vervangen worden.

morgen ga ik de kleertjes wassen nooit zoveel zin gehad in wassen hihih

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja TZM volgens mij is dat ook 72 uur. Maar Lampie schreef dat ze in ieder geval woensdagochtend gaan inleiden als de kleine er vandaag of morgen nog niet is. Dan is het wel meer dan 48 uur als ze woensdag gaan inleiden maar hoop toch voor haar dat het niet veel langer zal duren ;)

6. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    zena, gefeliciteerd met jullie dochter zoë, echt een leuke naam

brennmg, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Ik ga zo naar mijn ouders, lekker daar eten en dan vanavond samen met mijn vader naar Schiphol om mijn mannetje weer op te halen. :) De zes weken zitten er weer op.

Ik ben echt blij dat hij weer thuis komt, want sinds gister is het aardig aan het rommelen in mijn buik. Ik kon er vannacht niet van slapen. :S Ik durf niet meer alleen naar Schiphol te rijden, omdat ik bang ben dat ik onderweg echte weeën krijg. :) Het is toch nog een aardig stukje.

groetjes...

7. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mikatjuh; Grappig mijn mannetje komt morgen aan op Schiphol alleen om 23.00uur pas dus mijn schoonvader gaat hem halen....op dat tijdstip durf ik het ook niet meer aan om zelf te rijden! Hier ook opluchting......

8. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Mika en Cindy wat fijn dat jullie mannetjes weer terug in ons kikkerlandje komen! Altijd een fijn en veilig gevoel als je mannetje bij je is he.

Ga nu ff lekker bank hangen en filmpje kijken.

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik duim duim duim semmi dat het morgen wordt!

10. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    mikat, scrapper wat heerlijk dat jullie je mannetjes weer snel zien! Ik vondhet altijd vreselijk om in NL te zijn en Joe in de VS, dan zag ik hem ook wel es 2, 3 maanden niet.
    Veel plezier met elkaar in de armen sluiten.

Brenda van harte met je dochtertje! Heel veel geluk!

Lampie meid, zet em op! Superspannend!

Simone spannend voor jou ook dat je vandaag de datum weet!

Straks naar de gyn. Ik loop sinds gister met zo'n rugpijn en aan een stuk door een harde buik. Ze gaat vast voorstellen het in te leiden, maar toch twijfel ik daar sterk aan. Mijn man is al wel helemaal vanuit huis gaan werken vandaag, just in case.

11. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Spannend.... Gek wel dat ze zo snel voorstellen om het in te leiden... Waarom is dat?
    En misschien een gekke vraag; Waarom wil je het zelf niet?
    Ik zou eerlijk gezegd niet kunnen wachten.....

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Net terug van de verloskundige...
    Ze heeft gevoeld en me een klein beetje geprobeerd te strippen.
    Maar de bmm lag nog wat naar achteren en ze kon er dus niet optimaal bij om écht goed te strippen.
    Er was een klein beetje opening, maar dit zegt niks volgens haar.
    De kleine kon ze wel 'voelen', zn hoofdje zit dus goed diep en vast.
    Ze heeft een beetje aan mn vriend uitgelegd hoe hij het zelf kan voelen.
    Dus zelf nog eens proberen als dit geen effect heeft.
    Ben bang dat het nog te hoog lag, maar goed.. We zullen zien.

Meer kon ze niet doen..
    Voor het slapen heeft ze een middeltje aangeraden wat ik bij mn huisarts besteld heb.
    Morgenmiddag kan ik dat ophalen. Dus nog even een nacht afzien!

13. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Mamak hier mag je op verzoek vanaf 37 weken ingeleid worden (mits alles ok is natuurlijk). Ze vinden dat een vrouw het recht heeft om te kiezen als ze het echt zat is. Ik ben het niet echt spuugzat, bovendien ben ik toch wel een beetje van 'het kindje kiest zelf het moment uit', ook al heb ik veel pijn nu. Nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel!

14. jessicaca

jessicaca Lid

21 sep 2008
    9
    0
    0
    Jeetje, zelf kiezen om in te leiden vanaf 37 weken. Wrs zullen veel mensen dat doen, maar ja, als je het nog niet spuugzat bent, dan zou ik het toch niet zo gauw doen. Is wel heftig zo'n inleiding. Ik ben het i.p. niet spuugzat, maar er wel erg aan toe dat die kleine komt. Ook super nieuwsgierig. Maar zal nog wel geduld moeten hebben.
    Ik moet woensdag weer naar de vk.

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik kan me je argument helemaal voorstellen Susanna. En denk ook dat de natuur z'n gang laten gaan het beste is voor moeder en kind. Het is natuurlijk anders als er een medische indicatie is of als je 14 dagen overtijd loopt.

Marije, ik hoop dat het strippen iets gaat helpen :thumup:

Semmie, Alvast gefeliciteerd! Hoe lang zijn jullie getrouwd morgen? Het zou morgen inderdaad een leuke dag zijn om te bevallen, voor jou. Gaan jullie nog iets leuks doen?

16. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Lampie spannend meid! Nog heel even en dan ben je ook mama!

Brenda gefeliciteerd met jullie dochter!

Tzm succes bij de kaakchirurg, ik ben al doodsbenauwd als ik naar de tandarts moet!

Hier verder niets nieuws, maar dacht laat ik eens even bijlezen anders moet ik weer een héél boekwerk :)

groetjes
    Bambie

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    BRRRRRRRRRRR Ik lig hier ganse dag zenuwen te lijden, zo nerveus ben ik naar de bevalling toe.....

18. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hey Buddy, succes bij de gyn en sterkte met de pijn.

Semmie, alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag.

TZM, succes bij de kaakchirurg.

Mika en Cindy, wat fijn voor jullie dat de mannetjes weer terug komen. Is toch een geruststellent gevoel dat ze er weer zijn.

Titus, dat is nooit prettig om zo'n bedrag uit te moeten geven en dat voor een auto. Maar ja, veiligheid gaat voor alles.
    En veel plezier met wassen ;)

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Meiden bedankt voor de felicitaties alvast voor morgen!
    We zijn morgen 3 jaar getrouwd....3 vruchtbare jaren geweest dus....hihi :)

Mamak: heel erg bedankt voor het duimen! Hoe is het verder met jou?

Titus: balen van die 800 euro :( Veel plezier met wassen.....leuk he die kleine kleertjes!

Mikatjuh en cindy: fijn hoor dat jullie mannetjes weer lekker thuis komen!

Butterfly: welk filmpje ga je kijken?

susanna: heel veel succes bij de gyn, ben benieuwd!

Marije: sterkte meid, wachten duurt zo lang he!

Rolia: we hebben geen plannen voor morgen. Meestal gingen we wel uit eten, maar heb zoveel harde buiken 's avonds dat ik dat nu niet echt zie zitten. Heb wel leuk kado voor mn man besteld: prison break seizoen 3.
    Hoe is het verder met jou? Hou je het nog ene beetje vol?

Mn meissie is weer heerlijk lang aan t slapen, al vanaf kwart over 1, hoop dat ze dar straks ook doet als die kleine er is.

20. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ allwoman: ik ben het zwanger zijn met vlagen zat aan t worden ja, maar ik ben vooral vreeeeselijk nieuwsgierig :D Verder heb ik zo mn favoriete tijdstippen waarop ie t beste kan komen, en vandaag is er 1 van, omdat hubbie nog niet naar Texel is ;)

@ susanna: lekker dat het kan bij jullie :) Als ik me nu kon laten inleiden zou k et toch niet doen denk ik. Kindje moet toch een beetje zn eigen moment uitkiezen vind ik, maar echt over tijd lopen heb k geen trek in! Dus dan zou k et mooi wel doen, haha

@ semmi: alvast gefeliciteerd voor morgen ;)

@ tzm: succes met de kaakchirurg (dat was et toch? :p) en thnx voor het duimen :D

Deel Deze Pagina