Mieni ehhm, nou smeken maar ja idd, je hoeft hier niet bang te zijn dat de anesthesist het vertikt om voor jou zijn bed uit te komen. Van wat ik begrepen is dat ook een reden in veel ziekenhuizen om de prik te weigeren. Maar sinds mei/juni is elk ziekenhuis toch verplicht gehoor te geven aan de wens van de moeder om een prik te krijgen? Dat het beter zou zijn zonder prik te bevallen omdat je betere band krijgt met je kind vind ik echt bullshit. Dat betekend dat miljoenen vrouwen een mindere band zouden hebben. Een ks kun je hier ook op verzoek krijgen idd. Maar daar is de VS ook lang niet de enige in. Afijn bij gyn. geweest en ze raadde me niet aan om ingeleid te worden omdat ik een perfect natuurlijk verloop laat zien. Ik ben nu 2 cm en mijn bmm is flink uitgedund/verweekt in een week tijd. Ik MAG natuurlijk wel inleiden, maar ik doe het toch niet. Het voetje van de baby zit de hele tijd klem achter mijn rib, lekker gevoel als ze het terugtrekt. Mamak wat klote joh dat je je zo onzeker voelt. In jou geval kan ik me inleiden best goed voorstellen. Mamajanneke oh wat schattig dat de baby zoekt en hapt naar je borst! Ik kijk daar zo naar uit! Hoe zijn jullie op de namen gekomen van jullie jongens? Het zijn nl. niet de meest standaard namen.
gefeliciteerd met je senior membership Susanna! en super dat alles er goed uit zag bij de gyn en dat je lichaam zich zelf al goed klaar aan t maken is voor de bevalling! ik ben uiteraard weer wakker. heb 4 uurtjes geslapen dus mijn lichaam denkt genoeg te hebben gehad pff. Ik lig nog wel in bed nu, heb sinds een uurtje serieus pijnlijke krampen. Zo erg heb ik ze nog niet gehad. Maar er zit nog geen regelmaat in, dus zegt uiteraard helemaal niks! Hopen dat het doorzet! Nou hopelijk hebben de slechte slapers onder ons een klein btje kunnen tukken! Ik ga zo echt nog even proberen in ieder geval! xxx edit: Zoals ik al dacht zijn de krampjes alweer compleet verdwenen.. De pijn die ik nu voel is van de kleine die zich volgens mij flink aan het uitrekken is! Ik voel armen/benen alle kanten op gaan, heerlijk zo'n actief kind hoor! Maar niet op dit tijdstip.. Het is inmiddels 6 uur, ik wil slapen! Haha...
goedemorgen dames Wat een kolere nacht zeg alweer. was om half 4 al klaar wakker en wil je beetje weg doezelen gaat die wekker van manlief terwijl hij mee naar het ziekehuis gaat om kwart over 6 grrrrrrrrrrrrrrr. Kort om ik ben wakker. Veel liefs Annika ps vandaag meting erg spannend
mamajanneke wat een mooie teksten op het kaartje kreeg helemaal kippevel. Symoen wat spannend nu kan je echt aftellen! Kun je ook geen hint geven Wat fijn dat het zo goed gaat met zoe en zena! Annika succes bij de gyn. Susanna gefeliciteerd met je nieuwe status Marijeee hopelijk ben je toch nog even in slaap gevallen. Gelukkig kan je vandaag het (hopelijk) "wonder" middel ophalen! Ik werd om 2 uur even wakker voor een toiletpauze maar viel daarna zo weer in slaap. Mijn mannetje zijn wekker ging om kwart over 6 en sindsdien lig ik wakker tv te kijken in bed samen met een druk meissie in mijn buik blijft een geweldig en heerlijk gevoel! Gelukkig slaap ik goed in en minstens 7 uur per nacht. Hopelijk gaat het met de slechte slapers ook snel beter. Ik ga even wat drinken halen beneden en duik dan weer even mijn bedje in.
Goedemorgen allemaal! HELAAS wordt nog niet ingeleid.... , maar moet wel deze week naar het ziekenhuis voor echo. Het hoofdje ligt nog steeds niet laag genoeg.... Ze heeft gister nog wel getoucheerd maar ook nog geen teken van aankomende bevalling. Het is hier dus afwachten op uitslag van echo..... Ik heb ook ischias erbij gekregen, wordt je ook niet echt blij van... Dus al met al niet heel goed nieuws.... LIEFS nony
Butterfly,ha ha nee helaas geen hint. Marije,damn de 22e is voorbij,toch voor niks elke keer de 22e opgevallen,jammer zou wel gaaf geweest zijn. Susanna,dat gaat de goede kant op met jou,denkt de gyn dat je voor je uitgerekende datum zal bevallen,of hoeft dat niet? Annika,succes vandaag ik duim voor je dat ze een groeispurt heeft gemaakt net als de mijne. Ik ga nog even terug naar bed,heb de hele nacht wakker gelegen. weltrusten en tot straks. groeten Simone
Hallo meiden, Waarom is zo zenuwachtig ben , denk omdat het nu voor mij zo kort bij is. Gisteren had ik nog wat werk te verzetten, helaas moet ik dat nu bekopen. Voor de bevalling heb ik geen schrik, totaal niet. Weet wat me te wachten staat. Wat wel is dat een lang verwachte droom eindelijk in vervulling zal gaan. Jaren heb ik moeten wachten voor groen licht, dan vorig jaar november die huidkanker die ze bij me verwijderd hebben; had al 4 jaar de ene tegenslag na de andere, toen is het geluk ons gekeerd en mochten we dit wonderbaarlijk geschenk ontvangen. Het zal voor ons een hele aanpassing zijn dat het kleine prutske erbij komt maar het is zo welkom. Onze kids wachten vol ongeduld op hun kleine zus of broer. Wat het wordt hebben we in Frankrijk toch verteld om ze voor te bereiden. Ze zijn beide mega trots. Nou dames hier harde buiken en bulten die pijn doen en een ganse nacht geweest van lichte weeën. Zal vandaag bankhangen worden denk. Nou prutske je mag komen ben er klaar voor
Ik ben helaas niet meer in slaap gevallen nee... Mannetje om kwart over 7 wakker gemaakt voor wat gezelligheid Wie weet wekt dat de weeen wat op! Haha... Ik ben al vanaf 4.00 uur wakker en sindsdien nog steeds actief. In huis opgeruimd, net gedouched, aangekleed en zit nu aan een broodje. Ga zo even klein boodschapje halen bij de supermarkt, ondertussen word mn huis schoongemaakt door de schoonmaakster en als zij rond 11en weer weg is---> PYJAMA AAN! En lekker de hele middag bankhangen, slapen en film kijken! Einde van de dag slaappillen halen bij de huisarts en dan zit mijn dag er weer op Ben opvallend vrolijk na zo'n korte rot nacht.. Word bijna bang van mezelf! Nony, balen hé dat ze je niet inleiden.. Maar ik moet zeggen dat ik dat ook niet verwacht had dat ze dat zouden doen. Het viel mij al mee dat ze bij mij gister een poging tot strippen heeft gedaan! Simone, hopelijk kun je nog wat uurtjes slapen nu dan! Butter, lekker tv aan het kijken En dan zeker zo je ogen dichtdoen en weer rond 1en wakker worden?
*INBRAAK SEPTEMBERMAMA* jeetje hier gaat het ook snel he! De 1e babys zijn er alweer, ongelovelijk! Heel veel succes dames! Dit wordt jullie maand!
Goedemorgen iedereen. Ik heb voor de verandering lekker geslapen, wel een paar keer uitgeweest om te plassen maar direct erna weer in slaap gevallen. Meiden die vannacht slecht geslapen doe vandaag maar lekker rustig aan en vanmiddag nog even proberen om te slapen. Devilschase Dank je wel! Zico nog even meid en dan ligt dit wonderbaarlijk geschenk in je armen. Annika succes meid, gisteren ook gezegt maar 2x kan geen kwaad . Moet dadelijk zelf ook naar het ziekenhuis. Nony knuffel voor jou meid. Zo dadelijk weer naar het ziekenhuis, ben weer zenuwachtig of mijn bloeddruk goed is. Ga maar heel hard duimen en ook dat ik niet aan de ctg hoef.
Symoen: Spannend zeg ik ben ook erg benieuwd naar de datum, maar kan me voorstellen dat je die lekker voor je zelf wilt houden. MamaK: Ik snap voor je dat je erg angstige momenten beleefd deze zwangerschap, geef het ook maar gewoon aan bij de gyn en ik hoop dat ie er volgende week wat mee doet! Sterkte voor nu meis *dikke knuffel* Susanna: Smeken is een groot woord mssn haha, maar het is ook meer bij wijze van spreken.... Gefeliciteerd met je Senior Member ship... Marije: jammer dat het gister niet is gekomen op de 22e, nu ga ik ook maar voor de 2e bij jou... Ik hoop ook voor je dat die krampen doorzetten en dat het echte weeën zijn, want zo kom je ook niet meer aan je slaap. Sterkte meis... Nony: jammer dat je nog niet ingeleid mag worden, ik hoop voor je dat de uitslag van de echo positief is voor je... Zico: Ik kan me die angst wel voorstellen, ik hoop ook dat je kleine prutske niet lang op zich zal laten wachten! Ischa: Ik hoop voor je dat je bloeddruk goed is meid! Zo nou mijn zoontje heeft ook sinds een paar dagen besloten dat ie 's ochtends niet meer wil slapen. Hij sliep meestal nog van 8 tot half 10, omdat ie al zo vroeg wakker is rond 6 uur. Dan was hij nog zo moe en kon moeders ook nog ff weer het bed in... Helaas dat is nu over. En ik heb al van die geweldige nachten (NOT). Maar goed gaan we vandaag allemaal aangeven en ik hoop dat mijn gyn in een goede bui is en me niet al te laat wil inleiden...! [-o<
@ mieni: succes bij de gyn Heb wel bijgelezen, maar het wil ff niet blijven hangen verder, dus iedereen succes en een knuffel voor degenen die t nodig hebben! Ik slaap de laatste paar nachten verbazend goed! Niet zo lang, maar wel goed, dus ik ben blij Verder zit ik al stiekem te denken dat ik wel minstens een week over tijd ga lopen, maar aangezien ik niet meer zoveel last heb van voorweeën enzo als vorige week en ik ook wat beter op mn benen kan staan enzo, denk ik dat ik dat wel zie zitten (leuk is anders natuurlijk ) Das wel als het zo blijft natuurlijk, van al dat gerommel werd ik compleet gek Lijkt me trouwens wel heel raar nog steeds, dat je dan geen kindje meer in je buik hebt, maar in de wieg... Dus hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik ga toch nog maar even genieten van het bewegen in mijn buik, voor het te laat is
Goedermorgen meiden, het is op het moment weer rustig in mijn buik,eigenlijk voel ik me ondanks dat mijn lijf niet echt meewerkt heel erg goed..ik geniet er van me zo zwanger te voelen! Ik maak ook grapjes van "het zal een godswonder zijn als die kleine er nu oppeens WEL tot 37 weken in blijft zitten,laat mij dan ook nog even genieten van de echte laadste loodjes als ik weer naar buiten mag,..neej dan komt hij/zij natuurlijk diezelfde dag nog" Slapen is wel een probleem,maar ach what is new..plas ook nog steeds 5 keer per nacht...maar wel op een emmer wnat ik mag niet zo vaak die trap af! wiens trouwdag was het ook alweer vandaag? Semmie? gefeliciteerd hoor!
rolia nee, moet ze verkleinen maar daar had ik even geen zin meer in mamak kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor... susanna nou gaat dan inderdaad lekker bij jou mieni suces straks! ischajij ook succes!! nony sterkte en een knuffel zico ook een knuffel voor jou marije spannend hoor! kiezeltje dat lijkt mij ook best raar! Zo meteen naar de vk. Daarna proefdruk van de kaarten halen en vanmiddag even op mijn werk kijken. De school heeft een projectafsluiting en daar wil ik mijn gezicht even laten zien.
He meiden las dat jullie een heel verhaal hadden over inleiden. Wilde daar wel even op reageren. Bij de eerste ben ik ingeleid met 42 weken. Helaas is er in het ziekenhuis veel misgegaan. En heb ik uiteindelijk 43 uur in de weeen om de vijf minuten gezeten. Mijn vriend werd toen zo boos. Ik gaf aan dat ik niet meer kon. Er werd toen gezegt dat ik niet moest zeuren en na ruim 40 uur weeen de weeen weg moest puffen als ik steeds had gedaan... De gyn kwam toen zelf en heeft doorgepakt door het infuus volledig open te draaien. Bij de tweeling werd er gekeken bij 37 weken of ik inleidbaar zou zijn. Helaas. Ook met 38 weken zat ik nog potdicht. Vervolgens ben ik ingeleid met 39 weken. Na een bevalling van 3 uurtjes had ik twee gezonde knapen van zeven pond in mijn armen. Na de eerste bevalling had ik zoiets van nooit meer, maar de bevalling van de tweeling vond ik super. Vandaar dat er nu nog een vierde komt. Hoop dat ze me morgen willen strippen. En kijken of het kindje weer gedraait is. De kleine heeft zoveel ruimte dat hij blijft draaien. Dus hoop morgen hoofdligging en strippen, dan kan mijn dag niet meer stuk. Herken wel wat iemand hier zei over een kleine wereld. Mijn wereldje is ook heel erg klein geworden. Gelukkkig nog maar voor een kleine periode. Meiden suc6 met de laatste loodjes!
Hey meiden, Even een vraagje aan jullie: Kan het zo zijn dat doordat het kindje steeds minder ruimte heeft ook minder beweegt als toen het meer ruimte had? Het kan nu natuurlijk niet meer koppeltje duikelen enzo..... Ik voel m'n kleine meid wel hoor! Maar het is toch minder en anders dan een paar weken geleden.... Af en toe..... Kan je jezelf zo onzeker maken he? xxx
hansje; dat is ook zo hoor,de bewegingen veranderen,worden gecontroleerder,hij/zij heeft ook minder de ruimte. zolang je hem nog lekker voeld is er niets aan de hand..hij/zij slaapt dan en groeid lekker als je hem niet voeld