Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Meiden een vraagje;

Ik denk dat ik vannacht weeen heb gehad... Ik zeg erbij ik denk aangezien ik geen ervaring heb met weeen..

Het voelde alsof er bovenin mijn baarmoeder een soort van druk ontstond die mijn baarmoeder liet krimpen (samentrekken) en die druk ging van bovenin mijn baarmoeder naar beneden (dus richting uitgang zeg maar)

Ze kwamen op een gegevens moment ook regelmatig. Maar het was niet heel heel heel pijnlijk.. En aangezien iedereen altijd zegt dat weeen heel pijnlijk zijn, besloot ik even af te wachten.. Na ongeveer een uur of 2 was het weer afgezwakt..

Nu is mijn vraag: Waren dit nou weeen? En moet ik het ziekenhuis bellen of kan ik gewoon afwachten tot er "echt" iets gaat gebeuren..

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    MamaK: Ik denk dat dit voorweeën geweest zijn. Echte weeën komen in een golf, bereiken een (pijnlijk) hoogtepunt en verdwijnen weer als een golf!

Maar bij twijfel kan je altijd de VK of gyn even bellen!

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @nony, wat erg voor jullie, heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws :(

@semmi, gefeliciteerd met jullie trouwdag.

@mieni, nogmaals veel succes bij de gyn vandaag.

@mamak, het kunnen ook goed oefenweeën zijn geweest, als het nu weer afgezakt is hoe je je niet zoveel zorgen te maken. Als je je wel zorgen maakt gewoon de vk bellen hoor.

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh haha je was me net voor ;)

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    :)

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey dames

Ben weer terug van controle en jullie willen vast wel wat grappigs lezen hihih.

Die kleine van mij is uitzichzelf gedraait.
    Kom bij die arts binnen en de keizersnee datum word verteld en ga liggen voor de echo en zie dat het koppie beneden ligt.

Dus keizersnee gaat niet door maar word ingeleid met 38 weken exacte datum krijg ik maandag te horen.

Owja kleintje is gegroeit van 2000 gram naar 2466 gram.

Veel liefs Annika

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Tnx Mieni...en tam
    Zo voelde het wel als een golf die bovenin mijn buik begon en naar onderen ging.. Het had wel een hoogtepunt qua pijn hoor.. alleen niet zooo erg dat ik zoiets had van: au au au au...
    En ik dacht dat het zeg maar heeel pijnlijk moet zijn...

Maar ik kan dus gewoon afwachten...

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeetje annika... Dat is goed nieuws :D

9. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ nony: wat een vreselijk bericht! Sterkte..

@ annika: wat goed dat je kleintje gedraaid is! En ook wel goed gegroeid zie ik :D

@ mamak: wat jij beschrijft heb ik 1,5 week terug ook gehad, heb toen niet gebeld, omdat ik idd ook niet zoiets had van: oh wat doet het pijn, maar wel dat ik dacht: ff in de gaten houden, want als het echt pijnlijker wordt zijn het denk ik wel weeën.Heb toen bij mn afspraak bij de VK wel aangegeven dat het gebeurt was, maar ze zei dat echte weeën zo pijnlijk zijn dat je niet meer kan praten, dus dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar als je twijfelt zou ik zeker wel bellen hoor!

@ zico: ik duim voor je dat je kleine goed groeit

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wat een goed nieuws Annika! kan je weer een beetje opgelucht ademhalen, zeker omdat ze best goed is gegroeit.... :)

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

moet er wel ff aan wennen maar komt goed.

Veel liefs

12. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Nou het scheelt niet veel. Werd om 12 uur wakken ;)
    Zal ik je mijn zandmannetje even lenen? Misschien kan die wat slaapzand naar jou brengen ;)

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nony: Meis, wat een verschrikkelijk nieuws! Sterkte!

TzM: Gelukkig viel het allemaal mee bij de kaakchirurg, jij bent dus ook al zo bang voor de tandarts begrijp ik?! Kunnen we elkaar een hand schudden hoor ;) :)

Semmi: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Marije: Geniet van je bankhangmiddag in pyama straks meis! Lekker hoor!

Annika: Nou ja zeg! Da's nog eens verrassend nieuws! Wel fijn zeker hè?!

Zico: Jouw datum komt ook wel errug dichtbij nu hè?! Spannend hoor!

MamaK: Als je het niet zeker weet, gewoon bellen natuurlijk. Maar wat dat betreft geloof ik onze 'ervaringsdeskundigen' hier wel als ze zeggen dat het voorweeën zijn :D ! Ik ben benieuwd!

Gelukkig voel ik me vandaag weer stukken beter dan gisteren! Ik zie het allemaal weer zonnig in en ben weer helemaal happy! Gisteren echt een dieptepuntje bereikt, de kleine heeft zondag en gisteren niet veel van zich laten horen en dat maakte me weer zoooo onzeker! Toch maar weer het zh gebeld en gelukkig mocht ik meteen komen voor een CTG, alles is nog steeds helemaal goed, dus ik ook weer helemaal gerust! En of 'ie het door heeft gehad, gisteravond en vandaag is ukkie weer helemaal hyper! Ook denk ik dat ik zeker over tijd ga lopen, ik hou nu maar aan dat ik nog 32 dagen mag wachten, dan kan het uiteindelijk alleen nog maar eerder komen en dus meevallen, haha!

De kittens worden vanavond voor het eerst geënt, nog 4 weekjes en dan zijn ze alweer 13 weken en mogen ze verhuizen naar hun nieuwe baasjes. Ik weet niet meer wie 't vroeg, dus vandaar dat ik het maar ff in het algemeen zeg ;) .... Ik zal ze wel gaan missen hoor, maar de bende die ze af en toe veroorzaken, en daarbij ook nog de drukte, dat dus absoluut niet! Ze komen ook goed terecht, dus dat is ook een hele geruststelling.

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoe zal 't trouwens met Lampie zijn?! Spannend hoor!

15. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Annika wat een goed nieuws!

Mieni veel succes bij de gyn! Heb je trouwens mijn pb niet gekregen van de week met de nieuwe datum voor de vk?

Semmi maak er een mooie dag van vandaag!

Nony heel veel sterkte! Wat een nieuws zeg!

Ik ga weer even boodschappen doen want heb bijna niks (lees: niks lekkers) in huis.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik ga straks nog even alles terug lezen, maar ik kwam kijken of Lampie al was bevallen...

Wel zag ik dat je beeb is gedraaid Annika! Wow, dat is goed nieuws zeg...!

Ik ga ff liggen, tot later.

17. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    nony wat vreselijk zeg :( heel veel sterkte!!!

annika wat een dondersteen ;) ze laat jullie wel elke versteld staan :)

Controle bij vk was weer prima in orde. Geen bijzonderheden.

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Annika; wat een goed nieuws zeg..fijn fijn!
    Saris; fijn een goede controle!
    Butterfly; wat voor lekkers is het geworden ;)
    Joli; gelukkig ben je weer gerustgesteld, onzekerheid is killing!
    Mamak; spannend zo je oefenweeen...ik kan me voorstellen dat het je soms ffies teveel is, alles passeert de revu nog eens even en dan zijn we ook nog eens een stuk emotioneler...nog eventjes geduld meis..

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    nee heb ik niet gehad, de laatste mail die ik van je gehad heb is van donderdag 11 september voor je afspraak op 17 september!

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    zico, ik duim voor je dat ze veel aangekomen is zodat ze toch niet (al is het maar één dagje) in de couveuse moet :D ik wacht af in spanning ;)

mamak, als je niet zeker bent gewoon bellen! :D

annika, super dat je kleintje uit zichzelf gedraaid is :D

wat inleiden betreft, ik weet wel dat het geen pretje is maar ik ga het toc ook vragen voor emotionele en praktische redenen :)
    hier een redelijk goede nacht gehad, alleen bij mijn keelontsteking nog is een verkoudheid bij... hoezo zwangerschap is een pretje :D haha nee ik ben al lang blij dat ik men kleine meid bijna in men armen mag houden :)
    xx

Deel Deze Pagina