Sterrenbeeld Weegschaal 23 september - 23 oktober Astrologische kennis kan een handig hulpmiddel zijn om je baby dat te geven wat hij nodig heeft. In de eerste jaren is het belangrijk je baby te helpen bij het ontwikkelen van zelfvertrouwen en eigenwaarde. Elk sterrenbeeld vraagt daarbij een andere benadering. Het is je waarschijnlijk al opgevallen dat je baby steeds naar die éne rammelaar grijpt of zijn pluche boekje altijd links laat liggen. Welk speelgoed juist jouw baby helpt bij zijn ontdekkingstocht naar zichzelf lees je hieronder. De Weegschaal-baby is een lieve, aanhankelijke en vaak ook mooie baby. Hij houdt ook van mooie dingen. Niet omdat ze glimmen of zacht tingelen, maar omdat hij niet tegen disharmonie kan. Een Weegschaaltje richt zich daarom ook meer op andere mensen om zo af te tasten hoe hij die kan behagen en boze woorden of blikken kan vermijden. Een Weegschaal-baby is dus ook makkelijk te beïnvloeden. Van gekibbel en ruzie slaat ook zijn eigen stemming om, dan raakt hij uit zijn emotionele evenwicht. Vertel hem maar dat het geen ruzie was, maar dat je heel hard stond te zingen, en je Weegschaaltje is weer gerustgesteld. Als het maar mooi lijkt en weer in balans is. Tips: mooi, lieve zachte spelletjes, iets wat je met z'n tweeën moet doen, spelletjes waarbij iedereen wint of geen winnaars uit de bus komen. Tekensetje. Iets wat ook lekker ruikt. Bloemetjes om te schikken.
Ik heb mn mannetje laten bellen met de verloskundige.. Ik kan simpelweg geen zinnig woord meer uitbrengen zonder te snikken... Maar zoals ik al verwachte kan ze op dit moment niets doen. Morgen moet ik maar met mijn huisarts bellen en de pillen alsnog eisen, geeft ie het niet dan moet ik hem laten bellen met de verloskundige. Alles leuk en aardig, maar daar heb ik vanacht natuurlijk niks aan... Mannetje is vanavond hele avond weg, dus moet deze avond even alleen door zien te komen.. Voor ik naar bed ga maar even in een warm bad liggen om weer wat te ontspannen.. Door dat gestress en verdriet steeds harde buiken nu.. Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal...!
@mieni, wat balen voor je Is de gyn goedgemutst, gooit je bmm roet in het eten Hopelijk heb je volgende week meer succes.
@marije, ppfff wat een gez**k zeg, nou moet jij die pillen gaan eisen bij de huisarts Moet niet gekker worden. Nogmaals heel veel sterkte meid, ik vind het echt zwaar klote voor je.
Ja natuurlijk dat is ook zo. In NL heb je van die dozen met spullen. Ik heb me trouwens nergens voor op gegeven en toch vinden ze je adres en weten ze dat je zwanger bent. Big Brother is watching you! Tzm, nou dat worden een paar leuke baby's als we de horoscoop mogen geloven. Marije ik weet niet wat ik zeggen moet. Je moet je idd wel zeer ongelukkig voelen nu. Ik hoop dat je vriend wat klaar kan spelen.
Bij je binnenenkel daar onder. Als je je rond je je enkel laat masseren zit je altijd goed. Je zal ook zien dat dat plekje ook dikker is dan anders. Zo zien ze dat je zwanger bent. Succes Groetjes Lotte
Marije ik wilde een plaatje van knuffelende giraffen voor je plaatsen, als steuntje, maar ik heb echt geen idee hoe het moet....sorry.
Ahh wat lief TzM! In gedachte heb ik 'm gezien! Dank je wel! En daarom ben ik dus gek op dit soort fora! Altijd wel mensen die je willen steunen! Houd me echt op de been hoor! Bedankt meiden!
het is idd aan de binnenkant/zijkant van je enkel schuin onder die dikke knobbel, bij mij zit ie errrugggh laag.....(werd me verteld....naast m'n blaas!)
Lampie heel veel succes morgen nog 1 dagje volhouden meis! Marijeee lekker vaag zeg van de huisarts! Dus je bent ook alleen vanavond gezellig ik ook! Jammer dat ik geen auto heb ander was ik je wel ff komen troosten Een weegschaaltje wat leuk!
Marije ik kan me voorstellen hoe jij je voelt meid. Een knuffel voor jou hoor! Lampie spannend morgen! Veel succes Susanna had je nog wat geslapen?
Marijeee: Jeetje wat een rotvent die huisarts. Kan de vk ze niet gewoon voorschrijven? Of kan zij niet overleggen met de huisarts, want dit is idd geen doen. En je moet ook nog bevallen ooit, dus als je nu al uitgeput bent... Veel sterkte. Knuf Lotte
aww, Marije dikke knuffel! Beetje laat misschien maar hopelijk heb je er nog wat aan Wat een figuur, die huisarts
Marije wat een ##### huisarts Dikke knuffel hoor! Lampie Heel veel succes en hopen dat het nu wat doorzet!!!! En verder weet ik het even niet meer sorry... 8-[
Ischa ja hoor, ik ben om 11.30 uur wakker geworden dus weer een hele ochtend geslapen. Het is echt mijn ritme aan het worden zo.