Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    :) Ik ook ;)

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ga lekker bankhangen, tot morgen!

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Babynieuws ja dat wil ik ook wel weer. Is alweer een paar dagen geleden dat we babynieuws hebben gehad he.
    En het wordt idd erg snel al donker maar vanmorgen keek ik het nieuws en hadden ze het al over dat de herfst begonnen is. Toen bedacht ik me opeens dat de "zomer" echt voorbij is. We krijgen weer koude maanden meiden!

4. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    ***GEEN BABY-, WEL BUDDYNIEUWS***
    VKE is gisteren opgenomen ivm zwangerschapsvergiftiging.
    Er wordt per dag gekeken of het niet te gevaarlijk voor Veerle wordt en of ze moeten gaan inleiden...

Nony, wat vreselijk voor jullie...

Annika, jippie, ze is gedraaid! En weer lekker gegroeid...

Lampie, heel veel sterkte morgen!

Mieni, nog ff meis...

Mamak, ik vind het zo kl*te voor je..wéér zo'n nacht...

Cindy, succes met wakker blijven, heel veel plezier vanavond!

xxx

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ojee Veerle :( , ik schrik ervan. Veel sterkte meid.

6. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Oei da's minder voor Veerle! Gelukkig wordt ze goed begeleid...

@ Annika: wat super dat je meid vanzelf gedraaid is!

@ Marijeee: wat een z$k van een HA

@ Lampie: ik hoop dat het snel doorzet!

@ Mieni: duim voor je dat je volgende week wel goed nieuws krijgt!

Over de saga met de kaartjes: we hebben uiteindelijk een ander kaartje moeten kiezen. Met wat geluk is dat morgen beschikbaar en kan ik eindelijk adressen gaan schrijven, anders wordt het donderdag. Vreemd genoeg heb ik al drie dagen nachtmerries over die kaartjes. Dat ik zou bevallen en dat de kaartjes niet klaar zouden zijn. Ik dacht toch echt wel dat ik eerder nachtmerries zou hebben over het mama worden, niet over stukjes papier :D

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    O, wat balen voor Veerle. Maar gelukkig wordt ze goed begeleid inderdaad.

Marije, bah wat vervelend dat de ha dat spul niet wilde voorschrijven. Hopelijk kan de vk je morgen verder helpen.

Lampie, Sterkte.

Mieni, Jammer dat de bmm nog niet genoeg verweekt was. Wel fijn dat de gyn zo meeleeft.

Kibi, moet wel een beetje lachen om je nachtmerries over de kaartjes :) Maar ik kan me het wel voorstellen, je wilt nu gewoon alles in orde hebben :(

Cindy en Mika, Fijn dat jullie mannen er straks weer zijn.

Vanavond is onze dochter tegen het raam van de voordeur geknald en helemaal stuk. Ze heeft zelf wonder boven wonder helemaal niks. Op een paar kleine bloedplekjes na. Ik schrok er verschrikkelijk van en heb nog minstens een half uur er van lopen trillen van schrik. Ik wist nadat het gebeurde ook niet of ik nu boos of blij moest zijn met de goede afloop.
    Een ongelukje zit in een klein hoekje...

Ik ben kaduuk en ga naar bed. Ik hoop dat de meiden die slecht slapen vannacht ook weer een beetje rust kunnen pakken.

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Veerle,dat is geen goed nieuws,maar gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.Sterkte

TzM,ja als het vroeg donker is buiten ,heb ik geen zin meer om de deur uit te gaan.En heb nu ook enomre trek in pepernoten.Dat tijdperk is ook weer aangebroken

groeten Simone

9. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Voor Marije

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    heel veel sterkte voor veerle!

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @veerle, heel veel sterkte meid.

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

veerle heel veel beterschap.

Veel liefs Annika

13. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    sterkte hoor veerle

rolia wat een schrik, gelukkig is het zo afgelopen!!!

ennuh kaartjes zijn hier sinds vandaag ook rond (drukker was failliet dus moesten naar een andere drukker :( )

nog even lachen dames? Ik heb vanavond ananas gegeten. Nu heb ik een druk kindje in mijn buik :rolleyes:

Slaap lekker voor zo meteen, ik ga mijn bedje opzoeken....

14. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Sjonge Veerle, sterkte!

Hier is t opeens toch weer flink aan t rommelen geslagen, denk dat het komt omdat de baby wel actief is, dat mn baarmoeder daarop reageert, dus ik ga lekker slapen en hopelijk trekt het dan weg (of gebeurt er es wel wat, dat mag ook :D )

15. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    marije, wat rot voor je meid! klinkt mss dom kan je het bij een andere arts proberen? ik probeer maar wat voor je te vinden, ik vind dat ze wel rekening met je mogen houden hoor! als iemand het je wil geven dan moet die dokter dat toch gewoon respecteren dat het voor jou is, uitgeput kan je toch niet beginnen aan een bevalling :( ik stuur je een dikke knuf van hieruit en hoop dat je toch een beetje slaapt en morgen alsnog je pilletje krijg! zodat je is goed kan slapen :(

vke, sterkte meid en veel beterschap!

scrappercindy, nog een uur en een kwartier als ik goed kijk en je hubby is er :D nog eventjes dus :)

mieni, khoop dat je volgende week dinsdag je nieuws krijgt dat je wil :D ik zal duimen!

ik ben zowat gek aan het worden, na het lezen over massagegedoe zit ik hier zowat men voeten te masseren hahahaahahaha :D ik weet wel dat ik niet ego mag zijn :( en schaam me er een beetje voor, maar wil men kleine meisje bij mij! haar gewicht zat al enorm goed het is dus een sterke madam al :D beslist ze nog wat te blijven zitten is het natuurlijk ook goed he :) de appel valt van de boom als ie rijp is... nou ik wou dat het al rijp was :D
    ben men stem kwijt, te danken aan men leuke verkoudheid pfff :D

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Morguhh

Nog geen babynieuws? Of bevallende dames? ;)

Hier om half 6 alweer naast mn bed :( Moest sowieso al vroeg op...ze komen vandaag de hele kunstof achterpui eruit halen en opnieuw terug plaatsen. Ding staat niet goed verankerd, dus elke keer als de achterdeur dicht gaat moet ik de planten van de vensterbank redden zo hard rammelt het :(
    Dus zit de hele dag in de kou en zooi :)

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Zo nog 2 uur en dan echo in het ziekenhuis, ben wel een
    beetje zenuwachtig voor wat ze vinden...
    Hoop maar niks ernstigs.... :(

Lieve meiden bedankt dat jullie zo meeleven met het nieuws
    van mijn schoonvader, ik ben al zo emo op het moment.

@ marijee Mijn verloskundige wou wel een slaappil voorschrijven
    het is voor jou niet helemaal in de buurt, maar ik geef je
    toch de praktijk naam Partners in verloskunde ( het zijn die 2
    mannnen)

Nou ik ga ff dochen en aankleden en dan naar het ziekenhuis,
    hoop vanmiddag met goed nieuws terug te komen

LIEFS nony

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    He meiden,

Hier een redelijk rustige nacht gehad..
    Af en toe wat geslapen gelukkig..
    Maar dat mag ook wel, heb heel wat in te halen natuurlijk.

Toch zo mn HA bellen, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft!

Nony, thanks voor het meedenken!
    Jij ontzettend veel succes met de echo zodirect.
    Hopelijk valt het allemaal reuze mee!
    Ook nog enorm veel sterkte met je schoonvader, was ik nog vergeten te zeggen... :oops:

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Veerle: Heel veel sterkte meid!! Hopelijk blijven je beebs nog ff zitten!

Marije: Als het niet lukt vandaag met je slaappillen bij de HA, laat het me dan weten, ik heb nog een doosje met diazepam, die kan ik je zo opsturen, dan heb je ze morgen in huis!

Nony: heel veel succes straks met de echo! En wij zijn er voor je dus praat maar lekker van je af....

20. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    jeetje, wat een nieuws over veerle. Hoop dat alles goed gaat en ze snel beter is.

Lampie: Succes vandaag!

Marijee: ik ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen. Anders zou ik gewoon je vk nog even inschakelen. Misschien dat zij wat kan regelen.

Nony: succes bij de echo! Hopen dat alles goed is! Je hebt nou wel even genoeg te verduren gehad.

Hier gaat alles goed. Gister gesprek gehad op francis haar school. Ze heeft waarschijnlijk dyslexie. Nu gaat het opzicht wel goed, maar ze leest dingen verkeerd. Dus als er iets op het bord staat leest zij iets anders. De testen zijn heel erg duur, dus de school is er ook niet echt happig op om te testen, doen nogal moeilijk.

Iedereen heel veel succes vandaag met alles!

Groetjes Lotte

Deel Deze Pagina