DAMES! Het doet mij een groot genoegen jullie te vertellen dat ik afgelopen vrijdag 19 september 2008 om 18.54 ben bevallen van onze dochter: Myanisa Jamila. Ze is 3315 gram en maatje 50 haha 50/56 is te groot hihi De bevalling is goed gegaan en we maken het beide goed! Om te kunnen zwijmelen, wat nu mijn dagelijkse bezigheid is hihi ik zal zo een fotootje van ons prinsesje in m'n album plaatsen *zwijmel zwijmel*
lotte als jij vindt dat jouw kind daarop moet worden onderzocht dan kun jij aandringen op onderzoek. Wil de school niet meewerken dan zou ik je adviseren om naar je huisarts te stappen. Want als het vermoeden bestaat zou ik het zeker laten onderzoeken! Tussen aanvraag en onderzoek kan een behoorlijke tijd zitten en ja het kost nou eenmaal investering maar het gaat wel om je kind (sorry kan er niet tegen als een school zegt dat het te duur is). Nou dan even wat anders hier..... Vannacht vochtverlies gehad. Ik werd wakker en het was net alsof ik in mijn broek plaste. Dus naar beneden en het bleef druppelen. Eenmaal op de wc kwam er heel veel los. Lekker van wakker gelegen. Toch uiteindelijk in slaap gevallen. Net de vk gebeld. Het kan vruchtwater zijn maar ook urine. Mijn boxershort ruikt dus helemaal niet. Nu moet ik met een maandverbandje lopen en kijken wat er gebeurt... Heb steeds ongikrampen.... Zou dit het begin zijn? Of heeft mijn lichaam me voor de gek....
SAMgefeliciteerd met je dochter!!! Super nieuws en aaaah wat schattig dat ze 50/56 niet past! Geniet ervan! (maar dat hoef ik geloof ik niet te zeggen)
Wat een mooi meissie Sam! Saris wat spannend, afwachten maar! Ik ga zo zwemmen, echt een aanrader. Ik ga niet hard, ben eigenlijk een soort drijfhout haha maar tis echt lekker en ik heb nog soort van het idee dat ik sport
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008) 17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008) 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) Totaal 5 meisje, 3 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST: 24 september Kibi: 19.30u 38w controle gyn, Nony: gyn + echo Butterfly1: VK controle 25 september Zico: gyn. 26 september Tzm: controle vk 11.45u 30 september Allwoman: controle ziekenhuis, Mieni: controle gyn 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn, Nony: Vk controle, Butterfly1: Vk controle VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi
Sam, gefeliciteerd met je dochter!! Geniet er van!! Saris, klinkt als vruchtwater hoor Ik heb vorige week ook vocht verloren, maar dat stopte wel direct.. En als het blijft lopen dan zeggen ze toch vaak dat het vruchtwater is. Mijn VK raadde aan op mn hand te blazen, als je dan vocht verliest is het vrijwel zeker vruchtwater! Succes! Mieni, thanks voor je aanbod! Ik heb net de HA gebeld, de assistente (wat een hork is dat toch!) heeft het telefoonnummer van mijn VK aan hem gegeven. En gaat bellen en overleggen. Dan kan ik vanmiddag weer met de HA bellen en horen of hij overstag is gegaan... Maar ik weet wel dat als ik zo weer een paar nachten goed slaap dat ik dan direct weer lekkerder in mn vel zit! Afgelopen nacht een paar uurtjes meegepikt en merk het gelijk! Voel me direct fitter en vrolijker... Duimen maar voor goed nieuws hé!
Saris: Ik duim voor je dat dit het begin van de bevalling is.... Hopelijk kan jij ons snel weer babynieuws brengen! marije: mocht het niet lukken, waarschuw me dan op tijd kan het voor 6uur op de post voor je doen... Sam: Wow wat een mooie dochter heb je zeg!!
Sam: dikke proficiat met jullie dochtertje! @ Saris: spannend! @ Marijeee: gelukkig dat je wat beter hebt kunnen slapen vannacht. Ik duim dat je HA eindelijk beseft dat het zo niet verder kan!
nony jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws van je schoonvader. Mamak klinkt inderdaad als voorweeén of indalingsweeen. Ik heb het nu al een aantal keer gehad, ook wel wat meer pijnlijker maar elke keer als ik denk nu moet ik eens gaan timen gaan ze weer weg.. annika1985 wat een goed nieuws dat het uit zich zelf is gedraaid! Het had vast geen zin in een keizersnee Hopelijk draaid het niet stiekem weer terug... Lampie je bent nu al wel in het ziekenhuis, maar ik hoop dat je vandaag je kleintje in je armen mag houden meis, nog effies volhouden! Kiezeltje fijn hé die nesteldrang, je huis wordt er in iedergeval lekker schoon van hi hi... kom je nog een stukje appeltaart brengen.. Marijeeehé meid wat vervelend als je niet slaapt hé? Ik heb het nu al weken en je wordt er echt depri van, de nachten duren zo ontzettend lang!. Ik heb een aantal weken geleden in het ziekenhuis gewoon tezasepam gehad om op te kunnen slapen, dat wilde ik eigenlijk niet omdat ik dacht dat het niet goed zou zijn, maar volgens de gyn kan het geen kwaad voor de kleine, en is het belangrijker dat jij goed uitgerust bent. Inmiddels werkt een kop hete melk met honing ook goed voor me, ik wordt nog steeds honderd keer wakker op een nacht maar ga er niet meer uit. Ik zou het gewoon overleggen met je vk, zo kan je toch geen bevalling aan. Mieni Jammer meid dat je bm nog niet rijp genoeg was, hopenlijk volgende week wel (kan je eigenlijk zelf iets doen om de rijpheid op te wekken?) zoals ananas eten of zoiets? van die bakerpraatjes? Timzijnmama tot wanneer loopt de weegschaal eigenlijk? Susanna zo'n bevalling als jij omschrijft ga ik voor hoor veerle Heel veel sterkte meid Liz0104 fijn he die verkoudheid, ik heb ook al niet echt een stem meer, hij slaat elke keer over, alsof ik de baard in de keel heb (zoals jongens in de pubertijd)moet wel zeggen dat het niet vast zit of zo, kus26 get, hadden ze dat niet kunnen doen met een graadje of 25? Het is niet echt lekker weer vandaag om zoiets te moeten doen...brrrr Sam1973gefeliciteerd! saris spannend! Het schijnt dat vruchtwater zoetig ruikt? Zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad... er wordt zoveel bijgeschreven dat ik bijna alles niet meer kan bijhouden, Heeft er iemand trouwens een tip? Mijn douche putje loopt niet meer lekker af, en aangezien de tegelzetters het oude doucheputje hebben vast gelegd in de nieuwe vloer kan ik hem er ook niet uit wippen om schoon/leeg te halen, dus als er iemand een tip heeft graag! groetjes Bambie
Bambie, gefeliciteerd met je 38 weken! Wat je doucheputje betreft; Misschien vloeibare ontstopper kopen? Heb je bijv van HG: http://www.hg.eu/shop/product.asp?cfid= ... t=278&dt=5 Mijn HA neemt nu contact op met mijn VK over de slaapmedicatie trouwens, dus das even afwachten! Maar heb goede hoop dat de VK het voor elkaar krijgt!
goedemorgen meiden! veerle: sterkte meis! Sam: gefeliciteerd met jullie dochter,wat een ontzettend mooi meisje! Bambi: gefeliciteerd met je 38 weken Hier alles goed eigenlijk...!Vandaag 35 weken,had 2 weken terug niet verwacht dat te halen...doe ook nog steeds helemaal niks! Op naar de 37 weken.....!
allwoman Ik duim voor je mee! Marijeee Daar ga ik maar eens even naar opzoek! dingen van HG zijn over het algemeen wel goed, enne baat het niet.... Ik heb namelijk zoiets van zometeen heb ik weeen en dan kan ik niet onder de douche.. lijkt me een nachtmerrie..
Sam; gefeliciteerd met je kleine meid!!! Veerle; sterkte in het z'huis..schrikken zeg! Lampie; ben erg benieuwd hoe het vandaag met je is! Marijee; hoop dat ha en vk een goed gesprek met elkaar hebben ten gunste van jou...moet je nagaan dat een paar uurtjes slapen je dus al goed doen Saris; ja klinkt idd als vruchtwater...heb je al op je handen geblazen Maxie; lekker gezwommen, klinkt goed! Lotte; jammer dat sommige dingen niet/nauwelijks kunnen vanwege het kostenplaatje...hoe oud is je dochter? Allwomen; hoe is het vandaag met je? Ik heb lekker geslapen (al 2 nachten!), had gister een vergadering die ik helaas vanwege mn rug moest afzeggen, ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Wel drukkere dag, vanmiddag met mn moeder een veel doen en vanavond een hoop visite, allemaal leuke dingen gelukkig!
--- buddynieuws--- Zico stuurt het volgende: Vandaag is ons kleine meisje geboren. Dat meet 45,5 cm en 2390 gr. De naam is Sterre. --- einde buddynieuws Zico: dikke proficiat met Sterre!!!