Zico en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sam en man jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter @mieni, bedankt voor je smsje, ik lag nog heerlijk op bed Maar al dat babynieuws wil ik natuurlijk niet missen. Met de harde buiken gaat het beter en dat wil ik helemaal niet zo aan het einde van de zwangerschap, mijn hummeltje mag wel komen hoor En hopelijk gaat die voetzoolreflexmassage wat doen voor je @marije, hopelijk heeft je vk meer succes bij je ha en krijg je alsnog je slaapmedicatie. Wel fijn dat je vannacht wat uurtjes hebt kunnen pakken. @mamajanneke, wat een ontzettend mooi mannetje hebben jullie @nony, succes bij de gyn vandaag.
Lieve Mieni... Jammer dat je schoonouders niet begrijpen dat je even "rust" nodig hebt.. Heb je dit wel op die manier tegen ze gezegd? Dat je "blij" bent dat Milan even bij hun zodat jij je lichamelijk en geestelijk kan voorbereiden op je kleine princesje..
@mieni, nou ik vind dit helemaal geen klagen, maar vind dat je groot gelijk hebt. Natuurlijk heb jij daar op dit moment, hoogzwanger, even geen zin in. Dat komt allemaal wel weer als jullie prinsesje geboren is. Nu wil je je gewoon voorbereiden op de bevalling. Nynke zit vandaag ook een dagje op het kdv zodat ik even aan kan rommelen op mijn gemak. Dus ik begrijp helemaal wat je bedoelt.
mieni wat vervelend zeg! Lastig hoor als ze geen begrip kunnen tonen ik zag een paar hele lieve kindertjes hier op de foto
Mieni,dat is geen klagen hoor,dat is gewoon onbegrip van je schoonouders.Is gewoon jammer dat ze het niet snappen dat je rust wil,maar goed gewoon van je rug af laten glijden,je moet aan jezelf denken,en dat hun teleurgesteld zijn of balen dat je (volgens hun) je afspraken niet na komt,is hun probleem hoor.Daar kun je je nu toch echt niet druk om gaan maken.Ze weten toch hoe moeilijk je het hebt de laatste weken. *Buddynieuws* Alles gaat prima met Zena en Zoë!Goede nacht gehad en de voeding begint goed te lopen. Ze probeert vanavond even online te komen. groeten Simone
SAM en ZICO van harte gefeliciteerd met jullie dochters Wat een mooi meisje Sam Mamajanneke wat een knappe kindjes zeg! Vandaag Lampie ook mama Saris wat spannend meid! Marije ik hoop dat het vandaag opgelost wordt en je een slaappil krijgt. Mieni je klaagt helemaal niet, ik vind dat je gelijk hebt hoor. Rust is nu heel belangrijk. Hier best wel een redelijke nacht gehad. Nog net op tijd wakker want een vriendin staat zo op de stoep. Ben wel weer wakker geworden met ongesteldheidsgevoel en echt zeurderig gevoel in mijn onderrug. Maarja moet vrijdag ook bevallen van de vk zodat zij erbij is
** BUDDY NIEUWS** Zico meld dat ze helaas geen internet heeft op de kamer, ze zal dus pas binnen een weekje een foto kunnen plaatsen **einde buddy nieuws Sam gefeliciteerd met je kleine meid! Zico jij ook buddytje gefelictieerd met Sterre! prachtige naam voor je kleine meid! marije wat goed dat je al iets beter hebt geslapen he zo ik wil NOG babynieuws moest lampie vandaag niet terug om ingeleid te worden als er uit zichzelf nog niets was gebeurd? xxx
bedankt voor jullie reacties! Normaal zijn ze altijd van het begrip dus ik snap dit ook niet.... Ze heeft me al vaker gezegd dat ze met me wil winkelen om wat voor de baby en Milan te kopen (zelf mag ze dat niet van mij, omdat ze totaal geen smaak heeft). Nou had ze dat vrijdag met me willen doen. Nou ik heb echt geen zin om een ochtend of middag in de stad te lopen! Ik had me juist verheugd dat ik donderdag zus kon doen en vrijdag zo... Ow ja nu krijgen we ook steeds de opmerking: "het prinsesje heeft gewoon op ons gewacht, tot haar opa en oma terug zijn". Nav de opname vorige week, toen gingen ze net weg en waren ze bang dat ik in hun vakantie te vroeg ging bevallen. Enerzijds snap ik hun wel, maar hun kennende gaan we dit het 1e jaar steeds horen als ze geboren wordt! *zucht* Sorry hoor, die hormonen zijn vandaag wel heel erg!
Dan heb je haar goed afgericht.. hihih... Mijn schoonmoeder komt met de meest vreselijke dingen aangezet....
Hallo Meiden, Weer kort berichtje van mij, hier gaat alles goed afgezien van de vele harde buiken en af en toe oefenweeen. Zie dat er al behoorlijk wat baby's geboren zijn Gefeliciteerd !!! Hoop dat het voor de rest goed gaat met iedereen, ga proberen even wat pagina;s terug te lezen
@ zico: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Sterre! @ mieni: groot gelijk hoor! Lekker de tijd voor jezelf nemen Ben benieuwd hoe t met lampie is
Wat een babynieuws al al weer een tijdje niet gepost hier. wel meegelezen met julie allemaal. veel dames die slecht slapen ik weet er alles van. hier gaat verder alles nog wel aardig. Ga nu de voordelen merken van 5 maanden spugen. toch nog 1 voordeel gevonden ben nog niet zoveel aangekomen 7kg nu. heb al weken harde buiken de hele dag en nacht. verloskundige kijkt elke controle of ik stiekem nog geen ontsluiting heb. maar tot nu toe niks alleen maar vervelende steken en harde buiken. begin het nu toch wel zwaar te krijgen maar ben niet de enigste geloof ik de harde buiken zijn echt pijnlijk en mijn conditie is ver te zoeken. blijf mee lezen. en zal vaker schrijven hier.
haha maar dat weerhoudt haar er niet van om alsnog dingen te kopen! Ze legt ze dan bij haar neer en trekt de kleren wel aan als ze bij haar zijn. Ze weet van mij ook dat ik liever niet heb, zou toch niet willen dat mensen denken dat ik die kleding voor mijn kind gekocht heb. Maar goed tot nu toe heb ik dat nog steeds weten te voorkomen met Milan... Zo heeft ze het ooit geflikt om in een 2e handswinkel kleertjes voor Milan te kopen, die gaf ze als cadeau?! Nou ben ik niet tegen 2e hands, maar dan liever van een bekende en niet dat je niet weet wie het gedragen heeft!
Allereerst wil ik Sam en Zico van Harte feliciteren met de geboorte van jullie dochers! Marije; ik hoop dat de vk je huisarts kan overtuigen voor de temazepam! Krijg je weer een beetje je nachtrust terug! Mieni; Als ik dat zo lees kan ik me goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.. Sterkte. Mamajanneke; Leuk om foto's te zien van jullie kids! Goed gedan Saris ondertussen ook al aan het bevallen? Haha Ik had vandaag verwacht babynieuws te lezen van Lampie, maar zowaar twee andere meiden bevallen! Altijd mooi om te horen. Hier vandaag precies 37 weken!! Joepie! Vanaf vandaag mag de baby komen (alleen heb ik wel het gevoel dat het allemaal nog even gaat duren)