Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @cindy, fijn dat je mannetje weer thuis is :D

@saris, ik kan me voorstellen dat je wilt dat de vk even langskomt, dan weet je inderdaad waar je aan toe bent. Nu is het; zal het wel...of...zal het niet.

@mariek, sterkte meid.

@linnepin, gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal :D

@nony, 8 pond, dat is een flinke baby :D

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Even ego bericht hoor:

Very Happy Very Happy Very Happy Kom net bij de gyn vandaan en die had het eerst over met 38 weken kijken wanneer ze zouden gaan inleiden en toen vroeg ik: kunt u niet nu alvast kijken pleeeaaaaase?! En hij zei nog: ja, das te vroeg er is vast nog niets aan de hand. Wahwah heus niet waar! Ik heb 2 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond is er helemaal klaar voor! Hij zei nog dat hij zo m'n vliezen kon breken als hij wou (nog even niet, ben 36 weken en 1 dag). Oh gottegot dat waren dus wel weeen gister en ze hebben nog hun werk gedaan ook. Vanmorgen heeft het ook gerommeld en nu begint het weer... Zat te puffen in de wachtkamer haha denkende dat ik aan de dunne was ofzo Wink Ik ben helemaal hyper, weet niet zo goed of ik nog durf haha! En aangezien mijn lijf er dus klaar voor is, wordt 6 oktober dé dag van de inleiding. Maar de gyn zei nog: het kan heel goed daarvoor al gaan gebeuren, dus uh: iiih!

Ok ga nu even de andere berichten lezen.

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @vlinder, wat een goed nieuws, ik kan me voorstellen dat je very very very happy bent :)

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    zico en sam beide gefeliciteerd met jullie dochter, sam tis een mooi meisje.
    mamaj mooi hoor die foto.
    veerle das schrikken succes.

iemand een tip voor mij.
    ik wil me van onderen graag een beetje scheren maar scheren en ook bij ontharings creme heb ik dat krijg ik vreselijke bultjes en uitslag dat weer vreselijk jeukt en daar zit ik ook niet op de wachten.maar vind het wel fijn als er wat minder haren zitten vind het anders met vloeien zo vies.

5. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,
    Ik kom weer eens even spieken enne er zijn er al heel kindjes wat geboren zeg.

Mariaatje gefelicitereerd met je zoon Daan!
    Mamajanneke gefeliciteerd met je zoon Dylarius
    Zena gefeliciteerd met je dochter Zoe
    Zico gefelicteerd met je dochter Sterre
    Sam ook gefeliciteerd!

Geniet van deze bijzonder speciale periode en ik hoop dat jullie bevalling goed en soepel is verlopen!

Nou hoop zelf ook dat het niet al te lang gaat duren want er zit nu al een kind van 9 pond in mijn buik volgens de echometingen vanmorgen!

Liefs,
    Sjannie

6. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Bambie,

dat is ook niet fijn, dat ze die vast hebben zitten.
    Normaal zit er een chroom deksel op die je ervan kunt halen. Want er kunnen haren en zeepresten gaan vast zitten. Ik weet niet of HG werkt, je kan op zijn minst proberen.
    Als je maar GEEN korrels gebruikt, want dat wordt zo hard als beton.
    Succes ermee.

Groetjes Audrey

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @Nony

De ontstopper van de Action werkt perfect! Alleen niet zelf doen, of goed ventileren.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallooooo

marieke/buddy : sterkte met je priveprobleempjes,doe je het rustig aan?

Zico: jaaaaa gefeliciteerd! Hoe ver was zico mensen?

Titus: ik scheer me gewoon met scheergel onder de douche

Ik ga zo nieuwe buikfoto's in mn album plaatsen meiden;)

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Vlinder, wat een goed nieuws zeg!

Ik weet niet meer wie er met de druppels van VSM kwam als tip voor bmm rijping maar ook ik bedank je er alvast voor..
    Ga het even onthouden, mocht maandag bij controle blijken dat het strippen totaal niks heeft gedaan de afgelopen dagen
    dan ga ik de druppels ook proberen!

Net even bij mn zusje thuis geweest, mn moeder was daar ook.
    Ze waren alleen druk in de weer, mn zusje is net verhuisd dus waren aan het schoonmaken.
    Zit je daar, voor spek en bonen. Kon niks doen helaas.
    Nu maar weer thuis, hier kan ik ook zitten en vervelen ;)
    Pff, heb al de hele ochtend enorme krampen.. Soms zakt het af en dan komt het ineens weer opzetten.
    En volgens mij willen mn darmen zo iets lozen, haha.
    Zou een hele opluchting zijn aangezien het maar moeizaam gaat de afgelopen tijd!

Mn vent moet zo weg, is met het eten ook niet thuis.
    Hij moet ergens heen, niet in de buurt.
    Vind het helemaal geen fijn idee dat ie zo ver weg gaat.
    Kan me nu goed voorstellen dat de dames waarvan de mannen ver moeten voor hun werk best beetje zenuwachtig zijn.
    Nou ja, maar niet druk om maken. Lijkt me sterk dat de kleine nu opeens besluit om te komen.. :p

Oja en Titus, kan manlief je niet even ontdoen van de haren?
    Die van mij scheert het braaf voor me hoor ;)

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Allwoman, mooie toeter hoor!

Ik heb ook maar even een fotootje geplaatst van mn buikfoto van net!

11. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Zag weer een paar mooie buiken voorbij komen!

Lig lekker op de bank te luieren en popstars te kijken. Blijft ook gewoon leuk die audities hahaha. Zit te wachten tot het 4 uur is en ik naar de vk kan. Wilde ook niet naar bed na het zwemmen want anders slaap ik vanavond misschien niet.

Marijeee wat vervelend dat je mannetje weg moet. Je mag ook hier heen komen hoor? ;)
    Jij hebt natuurlijk ook geen auto als je mannetje weggaat :D

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    marije: over toeter gesproken! mooi hoor!

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ titus: ik had ook altijd last van bultjes, en ik scheer nu met een ladyshave gewoon droog, sindsdien geen last meer :D

14. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Sam en Zico, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochters.

Mieni, je hebt gelijk, praat maar van je af. Succes ermee.

Saris, hopelijk voor jou dat het vruchtwater is ;)

Hier begin ik zelf ook wat ongeduldig te worden. Van mij mag het met 38weken al komen. Maar ik ga er vanuit dat het langer gaat duren. Des te minder valt het tegen (denk ik).
    Het begint toch allemaal in de weg te zitten. En je bent nieuwsgierig hoe onze ukkie eruit ziet.
    Maar nu nog even ervan genieten is ook wel weer fijn.
    Vanavond nog even naar de prenatal, met mijn buurvrouw daar is tot en met zondag 20%korting.

Ik wens iedereen nog veel succes en sterkte.

Groetjes Audrey

15. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    vlinderdas een mooie datum!!!!

audrey daar wou ik eigenlijk ook heen... maar ik ga zo eerst even weer bellen (moest van de vk)

16. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Dan moet je eerst maar even bellen, misschien heb je nog geluk dat je kunt gaan. Wie weet.
    Succes ermee. ;)

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    kiezeltje dus met de ladyshaver had je niet die bultjes?
    het is niet dat ik er niet bij kan maar dat ik er uitslag van krijg altijd al.

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    welke gyn heb jij in het lumc?

19. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Vlinder84 wat een goed nieuws! vind 6 oktober ook wel een mooie datum (mijn uitgerekende datum :) ) alhoewel ik hoop het niet te gaan redden.

Ik heb net frambozenbladthee gekocht maar durf er niet zo goed mee te beginnen, neem aan dat als het niet baat niet schaad maar vind het wel eng.
    Gisteren dus ananas gegeten en heb gisteravond wel weer oefen weeën en veel harde buiken gehad maar verder niets.
    Heb vandaag een ik heb nergens zin in dag, ben lui..... moet nog boodschappen doen maar heb ook echt geen zin... misschien even een "rust"dag van de nesteldrang die ik de afgelopen week heb gehad?

Efin moet zo toch maar even gaan want mannetje komt even snel thuis eten en dan heeft hij vanavond nog weer twee afspraken en moet dus snel weer weg (zou een beetje jammer zijn als hij dan niets te eten zou krijgen hé)

Groetjes
    Bambie
    ps dat ontstoppingsspul ga ik ook niet zelf doen hoor, dat mag vriendlief doen, ik ga het alleen kopen..

20. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    dat scheren vind ik maar een toestand. Ik doe het op de tast, zeg maar :oops: Maar ik scheer altijd met een mesje onder de douche en bij mij bleven die bultjes op een gegeven moment weg.

Leuk shoppen bij prenatal :D

Ik ga vanavond uit eten met een vriendin. Gewoon een laatste loodjes etentje :D

Nu nog even foto's kijken van Allwoman en Marije.

Deel Deze Pagina