Goedenavond Ladies... ***soort van buddynieuws... *** Ik breng jullie nog even de groeten van Denise...Ze is hier vandaag even op de "koffie" geweest en ze mist het forum heel erg... Vanaf hier breng ik dus groeten namens haar...
ja denise heeft last met internet, gelukkig houd ze me wel op de hoogte hoe het gaat via de sms. Heb trouwens mijn buddy niet zien langs komen de afgelopen dagen (of ben ik een beetje scheel?) Het is inderdaad rustig, ik verwachtte dat ik weer veel moest bijlezen maar dat valt erg mee, maar een paar berichtjes, misschien is iedereen aan het bankhangen? Ik ga zo even grenzeloos verliefd verder kijken, dat vind ik altijd wel leuk om te zien, misschien moeten we suzanne ervoor opgeven? Ha ha.. Nu even snel het wasje doen wat ik moet ophangen en dan gauw naar beneden om te kijken, en een waterijsje te eten... daar ben ik gek op de laatste tijd ze zijn niet om aan te slepen ze helpen ook tegen de pijn in mijn keel van het maagzuur. Wie heeft er nog meer een "rare" gewoonte ontwikkeld? Slaap lekker allemaal voor vannacht en tot morgen! groetjes Bambie
Zo, lekker avondje weggeweest (afleiding als hubbie naar Texel is ) maar jullie hebben niet erg hard geschreven zie ik Ik heb met mezelf afgesproken dat ik een nieuwe einde-van-de-zwangerschap 'strategie' ga hanteren: ik ga me niet meer afvragen wanneer de baby komt, want het gaat toch altijd anders, en als ie dan komt denk ik wel verder Nou nog zien vol te houden
Goedemorgen Mijn mannetje is net vertrokken dus ik ben wakker. Op zich heel erg goed geslapen. Ik vroeg me alleen af of iemand van jullie me kan vertellen hoe rug en buikweeën voelen? Ik lag namelijk gisteravond ik bed en wist even niet wat me overkwam en of het nou voorwerk was of niet. Kreeg opeens vreselijke last van mijn rug bijna onverdragelijk en dan zakte het weer af en kwam het weer op. De tranen sprongen in mijn ogen. Met goed in en uit ademen zakte het dan weg (om vervolgens weer net zo hard terug te komen). En hetzelfde met mijn buik ook flinke krampen onderin maar ook een beetje aan de zijkanten (moeilijk uitleggen) ik schrok me wild. Uiteindelijk ben ik toch op de een of andere manier puffend in slaap gevallen. Bambi jij vroeg over raar eten sinds de zwangerschap toch, nou bij mij is dat haring. Ik walgde ervan maar nu mmmmmm. Zijn er nog meiden die de prenatal leeggekocht hebben gister?
Hallo dames Hier weer om half 6 naast mn bed Vandaag voor de laatste keer naar de vk, en vanaf maandag sta ik onder controle bij de gyn. Ga vandaag wel even aangeven dat ik flink last heb van mijn bekken en mijn littekens. Zit er niet op te wachten dat die knappen ofzo Butterfly Het kunnen maar zo weeen zijn, of idd alleen het voorwerk. Heb je er nu nog last van dan?
GOedemorgen dames. Hier vandaag een aso drukke dag want ik vier zaterdag mijn verjaardag En ik ben 37 weken en rommelt al 2 dagen. Hebben jullie ook van die klontjes witte sprut die je verliest? Sorry voor deze vraag hoor op de vroege morgen. Veel liefs Annika
Goedemorgen dames, Hier alweer vroeg wakker. Dochter was om 06.00 uur al klaarwakker en stond naast ons bed Ze is nu niet te genieten, maar ja wat wil je als je zo vroeg wakker bent. @butterfly, het kunnen weeën of voorweeën zijn. Als ze nu weer afgezakt zijn, zal het het laatste wel zijn.
Annika Het kan je slijmprop in stukjes zijn of gewoon afscheiding, die kan je hebben in allerlei vormen als je zwanger bent... waterig, klontjes enz.. Ik heb vannacht bijna aan 1 stuk doorgeslapen, ik heb maar 1 keer op de wekker gekeken om half 3 en om 5.45 moest ik plassen en daarna doorgeslapen tot de wekker, ik weet niet wat me overkwam dit heb ik dus al 8 weken niet meer gehad! Ik voel me voor het eerst sinds weken een beetje wakker sochtends..rare gewaarwording, maar hoop dat het zo blijft (dan hou ik het nog wel even vol) Groetjes Bambie
Jeej, 39 weken Nou ik heb makkelijker ingeslapen door de pilletjes maar evengoed brak wakker geworden, vaak eruit geweest om te plassen.. Omdraaien in bed en dat doen zo'n pijn. Ik moet er aan toegeven dat ik gewoon geen hele nachten meer zal slapen. Na het plassen terug in bed wel makkelijker in slaap gevallen dan voorheen. Dus het heeft wel iets geholpen.. Maar ik had me iets te veel verbeeld dat het een wondermiddel zou zijn haha! Nou ja, beter iets dan niets! Butter, zolang ze regelmatig terug blijven komen dan zijn het échte weeen. En anders echt voorwerk. (gelukkig voor jou ) Dat is het lullige van je lichaam. Ik heb al een paar x gehad dat ik het echt weg moest puffen en dacht dat we begonnen waren. Maar ja, op een gegeven moment zakte het gewoon weer weg en zette het niet door... Hebben jullie ook zo'n last van jullie polsen? Pff, mn handen en polsen zijn echt zo gevoelig. Heerlijk dat carpale tunnel syndroom! Nou ik ga even broodje eten met een kopje frambozenbladthee om wakker te worden.. Fijne dag allemaal vandaag.. De zon schijnt!
Hey ben ik weer even, Net bij de ha urine ingeleverd voor controle blaasontsteking om half 12 moet ik bellen voor de uitslag. Ik heb nog steeds erg last van mijn rug en buik. Buik af en toe en rug eigenlijk continu. Ben nu maar een broodje aan het eten (en een hele fles yoki aan het leeg drinken) en ga dan nog maar even proberen te slapen want heb het gevoel alsof ik gesloopt ben en geen oog heb dicht gedaan. Hopelijk zakt mijn rug een beetje af (vrees van niet). Kus succes bij de vk vandaag! Kiezeltje goede stategie kun je die mijn man ook aanleren? Die praat zodra hij thuis is wel 1 keer tegen mijn buik of ze alsjeblieft wil komen (hij is nog nerveuzer dan mij) Groetjes terug aan Denise. Hoe is het met haar? Iemand al wat van Lampie gehoord? Kibi wat fijn dat ze op de goede weg is heel veel succes vandaag bij de controle voor je bekken hopelijk is alles gewoon goed. Blub alvast gefeliciteerd met je nichtje/neefje! Jeetje als ik al die verhalen zo lees over schoonouders mag ik mijn handen toch dichtknijpen. Ik ben namelijk onwijs blij met mijn schoonouders. Zo had mijn schoonmoeder een jasje voor onze meid gebreid met fele kleuren en ik vond hem geweldig maar mijn man vond het lelijk en zegt dat dan ook. Mijn schoonmoeder snapt zoiets heel goed en vind het ook niet erg (gelukkig). Wel ligt hij is de kast want als de kleine bij hun komt zal ze het ongetwijfeld aankrijgen hahaha. Gelukkig hebben we ook allemaal redelijk dezelfde smaak denk dat dat ook wel erg scheelt.
)Marijeee was al benieuwd hoe jij geslapen had, misschien moet je inderdaad je er bij neerleggen (dat is erg moeilijk) en ik hoop voor je dat je bevalling niet meer zo lang op zich laat wachten, 39 weken is een prima termijn toch? Hopenlijk slaap je na de bevalling beter. Ik heb elke keer dat mensen dan zeggen, nou na je bevalling slaap je niet zo best hoor, want dan heb je die kleine die elke keer komt.. Nou mijn idee is dat als ik dan slaap waarschijnlijk beter en dieper slaap dan nu. Je wordt er inderdaad horendol en knetter mesjogge van als je elke nacht wakker ligt of om de 10 minuten op de klok kijkt en er nog geen tijd verstreken is. Waarschijnlijk hebben jou pillen mij ook geholpen vannacht want ik heb dus eens een keer goed geslapen (voelt gewoon als een kadootje ) groetjes bambie
Marijee en Bambie; Meiden jullie willen te graag slapen en je hebt kans dat je mede daardoor niet de uurtjes pakt die je zou willen. Moelijk om die hoop en verwachting uit te schakelen. Mijn ervaring is dat je na de bevalling inderdaad beter kan slapen maar je slaapt niet dieper want je hoort ieder geluidje van je baby, je borsten gaan lekken en je moet er in het begin een aantal keren uit om te zorgen voor de beeb en jezelf (verschonen, plassen etc). Pas als de baby wat langer tussen de voedingen heeft kom je dan weer aan wat uren achter elkaar slaap en ben je helemaal gelukkig als je 6 uur achter elkaar hebt geslapen.... Tenminste zo ging het bij mij.....
@butterfly,ik krijg een nichtje hihi dat weet ik al ben alleen heel ergb enieuwd naar haar naam.als het goed isligt ze nu aan het infuus.spannend. schoonouders...............ik mag ook dit keer mijn handjes dichtknijpen.die van mij zijn ook geweldig.mijn ex-schoonouders waren niet echt mensen waar ik goed mee overweg kon.nou ja das ook niet helemaal waar.ik heb wel goed contact met mijn ex-schoonvader,die man heb ik nooit geen problemen mee gehad het was mike zijn moeder die raar deed.die heb ik ook niet meer gezien na de 1e verjaardag van kevin en die is nu 4!mike en zijn zus hebben ook geen contact met haar.ze heeft het kleintje van mike zijn zus nog niet eens gezien. nee mike zijn vader is wel aardig hoor.man alleen he dus ja.van de week nog gezellig bij de winkels een broodje mee gegeten met rich samen.hij gaat ok iedere week tennissen met mijn oudste. maar nu heb ik het echt getroffen,mijn schoonmama kan het ook niet laten om steeds maar te blijven kopen.hahaha gisteren kwam ze ineens aanwaaien,ik vroeg meteen aan rich of ze een tasje bij der had,dus rich zeg nog nee dus dat valt mee.ja uhu,ze had der boodschappentas bij der en daaruit viste ze toch mooi weer een tasje met kleding hihi.ze is nu over gegaan op het kopen van 62-68. onze dochter heeft echt een extra kledingkast nodig zo.en dan heb ik nog de mazzel dat mijn moeder in het zh ligt! die is er vanmiddag of vanavond als eerste bij als mijn nichtje geboren is hahaha.die komt van 2 verdiepingen hoger naar beneden in haar rolstoel met truus(sondevoeding+standaard).die heeft mooi de primeur. morgen moet ik naar de gyn.ik hoop dat ik ontsluiting erbij heb.vanacht wel lopen rommelen ben 1,5 uur beneden geweest.had van die ongikrampen en steeds harde buiken.plassen moest ik niet en ingedaald is miepie ook nog steeds niet*zucht* verder weet ik het ff nietmeer.
@ butterfly: misschien helpt het als je zegt dat het er niet sneller op gaat als je er constant op zit te wachten Bij mij werkt het ook nog niet perfect, want als ik weer krampjes krijg betrap ik mezelf erop dat ik stiekem het bevallingsscenario erbij denk @ marije: jammer dat je niet zo geweldig geslapen hebt . Bevallen dan maar he! @ annika: 37 weken, gefeliciteerd Grappig om te lezen dat al jullie (schoon)ouders massaal babykleertjes kopen Doen die van mij dan weer niet (kost geld en moeite he ) Ik heb alleen een keer aan mn moeder gevraagd of ze wat voor me wilde kopen, omdat ik zelf mn huis niet uit kon, en dat heeft ze geweldig gedaan Ik heb trouwens wel een schoon-oma (of hoe noem je dat) die enthousiast aan t vestjes breien geslagen is
Goedemorgen allemaal! butterfly: wat jij omschrijft heb ik ook gehad,een aantal weken terug,schrok er toen ook van en het duurde bij mij zo een uur.] vannacht weer wakker geworden met weeen,gisteravond rommelde het ook al en vannacht door de druk van onder en zelfs op mijn anus maar liefs 7 keer naar de wc geweest,heeft wederom niet doorgezet...maar dat mijn lijf een aanloopje neemt mag duidelijk zijn ! :S fijne dag allemaal en ben benieuwd hoe het met lampie is?
Ik heb mij redelijk goed kunnen inhouden Het was er wel over beladen druk, niet normaal. Ander half uur in de rij gestaan van de kassa Heb nog wat kleertjes gekocht. En zo nog wat dingetjes. En jij? Groetjes Audrey
@cindy, bovenstaande komt mijn inderdaad bekend voor. De gebroken nachten na de bevalling breken je echt op. Je baby moet elke drie uur gevoed worden dus ook s'nachts, dat vond ik erg zwaar. Zwaarder dan het niet slapen tijdens de zwangerschap. Dan ben je inderdaad blij als je een nacht van 0.00 uur tot 06.00 geslapen hebt.
Ik heb weleens gehoord dat als je voorweeen hebt en je gaat onder de douche staan ze minder worden en als het echte weeen zijn niet. Dat je er dus zo achter kunt komen of het voorweeen zijn. Volgens mij heb ik dat weleens hier gelezen. Hoe zou het toch met Lampie zijn, hoop toch wel dat ze inmiddels bevallen is.
oooo herkenbaar...ik was zooooooo moe die eerste 3 (?)maanden ik zat huilend aan de telefoon dat ik zo graag wou slapen en toen die avond sliep ze door...nog vrij vroeg geloof ik (ik had er ook een operatie bij gehad he vlak na de bevalling dat zal ook meegespeeld hebben) o en ik gaf eerst flesvoeding,de laatste fles was avonds om 23 uur en toen kwam ze zelf om 3 uur en dan om 6 a 7 uur weer de nachtfles verviel en toen ze zelf niet meer kwam voor d eavondfles lieten we haar al slapen van 17 tot 7 uur! Maar dan ben je al wel een aantal maanden verder grappig dat je dat nog weet he