Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee volgens mij heeft Lampie geen buddy, staat tenminste niet op de lijst.

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen

Tjee ben ook erg benieuwd hoe het met Lampie is.Ik hoop voor haar dat de baby al wel geboren is.

Marije,balen dat je pillen geen wonderen verrichten,maar je hebt in ieder geval beter geslapen dan de nachten er voor.
    Zelf heb ik ook weer beroerd geslapen,maar dat komt ook omdat ik veel last heb van de Bechterew,heb een gewrichtsontsteking in mijn linker heup,erg pijnlijk en dan moet je 's nachts ook nog een aantal keer uit bed om te plassen.Nou ja niks aan te doen het is nog maar een kwestie van een paar weken hooguit.
    Ik zag trouwens dat je al 39 weken bent,wauw!

Mieni hoe is het nog gegaan gisteren met het bezoek van je schoonouders?

Ik heb me trouwens vandaag maar weer eens gewogen,ik ben nu 12.8 kilo aangekomen.Vind dat erg netjes.

groeten Simone

3. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    En wat schoonouders betreft!

Mijn schoonouders zijn gescheiden en mijn man heeft afstand van zijn moeder gedaan.
    Mijn schoonvader die is zo goed als goud, maar af en toe wordt je er ook wel moe van.
    Maar je weet hoe mannen zijn die zijn niet zo met kadootjes voor de baby. Dus al met al mag ik wel in mijn handjes klappen. Van schoonmoeder hebben we gelukkig geen last ;)

En en mijn eigen ouders daar mag ik helemaal niet over klagen, van hun hebben wij de babykamer gekregen.
    En die zijn ook niet moeielijk.

Ik heb vannacht ook redelijk kunnen slapen, moet de laatste tijd veel op voor te plassen (dat is weer minder).
    Morgen naar de gyn voor controle, ben benieuwd.
    Ik heb af en toe wel wat last van lichte ongi krampjes. Maar niet dat je zegt van dat doet pijn.
    Dus ben benieuwd wanneer de kleine van ons zich gaat meldden.

Nou dat was het weer voor nu.

Groetjes Audrey

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    He meiden,ik zal eens even een lekker onderwerp aansnijden :)
    hebben jullie er al over nagedacht (vooral bij de eerste) dat er ontlasting mee kan komen tijdens de bevalling? 8) :confused: gheheheh

ik weet dat ik me daar toen best druk over maakte (en hier op zwangerschapspagina ook genoeg onderwerpen er over hoor)al bleek mijn angst toen gelukkig niet nodig...

ga me er nu ook niet druk over maken,..al heb ik het natuurlijk liever niet :rolleyes:

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wat een gek*t in dat ziekenhuis... IK heb ze toch maar vandaag opgebeld om te zeggen dat het niet gaat..
    Ik heb zo'n last van mijn bekken en rug dat ik oa nauwelijks meer trap kan lopen.... Aangezien ik 3 hoog woon zonder lift is dat een SERIEUS groot probleem.. Vanwege mijn gewicht mogen de ziekenwagenbroeders mij ook niet tillen.. Dus als ik straks ineens moet bevallen kan ik mijn huis misschien niet eens uit!

Dus ik denk, ik bel het ziekenhuis om aan te geven dat de pijn sinds een week dus zo heftig is geworden,... en dat ik bang ben dat ik over een week of 2 misschien helemaal geen trap meer kan lopen..

Wat is hun antwoord:
    " Dan zul je een adres moeten vinden waar je kan verblijven op de begane grond.. " Heb je geen fam/vrienden waar je kan logeren?
    Gevolgd door: Wat had je zelf verwacht voor oplossing? Wij kunnen niets doen aan jou thuissituatie?

Na een aantal minuten heb ik voorzichtig geprobeerd te vragen of ze misschien kunnen inleiden bv omdat de pijn gewoon te erg is.. *meiden, ik trek het echt niet meer en zit nu weer te janken*

Nee, dit was geen reden om in te leiden en ze kunnen niets doen..

Sorry hoor maar de tranen rollen hier over mijn wangen... Ik heb ten eerste niemand in de buurt waarbij ik kan logeren en ten tweede als ik nog (max) 6 weken op deze manier met deze bekkenpijn/rugpijn moet doorlopen dan ga ik kapot...

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mamak ,wat een rotsituatie..kan je niets zinvols vertellen nu..wat een horken om zo te reageren,daar heb je niks aan..heel veel sterkte en ik denk nog ff met je mee!

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Haha, nou er werd bij mij vanalles geboren tijdens de persweeën, maar geen beeb :oops:
    Gelukkig zien ze dit wel vaker en halen ze de ontlasting gewoon meteen weg. Ik heb me er toendertijd niet druk om gemaakt en dat doe ik dit keer ook niet, het gebeurt en je kan er niks aan doen.
    Lekker onderwerp allwoman ;) :)

8. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Mamak, kun je geen contact opnemen met je huisarts?

Of misschien de vk. Ik weet niet of je een vk hebt!

Sterkte ermee.

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Jeetje Mamak, wat een tegenvaller.
    Ondanks dat je het nu heel zwaar hebt, zou je straks ook weer een periode kunnen hebben dat het beter gaat. Daar hoop ik dan maar op voor je, want dit is niet leuk zo.
    Kan je vk niets voor je betekenen?
    Sterkte meid!

Er waren een aantal meiden die vroegen waarom ik nog 4 dagen moest (nu 3 ;) ). Nu bij Mick ben ik bij 39 weken precies en op een zondag bevallen. Dat zou nu weer het geval zijn. Ik weet dat het niets hoeft te zeggen, maar heb toch sterk het gevoel dat het wel eens zou kunnen uit komen. Wij gaan er in elk geval alles aan doen :) !

Mick is ziek. Hij had gisteren 40 graden koorts. Arme jongen en vannacht heeft hij ook veel gehuild. Terwijl hij nooit huilt. Heel zielig. Was ook bijna niet stil te krijgen. Pas toen ik - ook huilend- naast zijn bedje op de grond lag, zijn handje vasthoudend, werd hij stil. Ik heb een uur op de grond gelegen en ben daarna naar mijn bedje gestrompeld. Ik zat helemaal vast. Niet goed voor zwangere vrouwen om op de grond te slapen.......

Vanmorgen was ik echt brak, maar ik moet zeggen dat ik nu energie heb gevonden (geen idee waar, maar dat boeit niet :rolleyes: :) ). Ik heb zelfs de strijkwas (van 3 weken :oops: ) al weg. Verder is het weer schoon in huis, het is opgeruimd en het beddengoed zit in de was. Ik ben goed bezig =D> !

Omdat ik wat over heb: Hier wat ****energie**** en ****knuffels**** voor diegene die het zo hard nodig hebben!

10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mamak: grr, dat ze zo reageren zeg! :evil: Wat is volgens hen dan wel een reden om in te leiden?

@ allwoman: ja, lekker onderwerp hoor! ;) Heb er wel over nagedacht, maar je kan er toch niks aan doen als dat gebeurt denk ik... wel een vies idee hoor :confused:

@ jody: sjonge, niet leuk een ziek kindje. Hopelijk voelt ie zich snel wat beter. Actief trouwens hoor! Ik ben sinds het appeltaart bakken van dinsdag zo moe als wat, zou de hele dag wel kunnen slapen :)

11. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Goedemorgen Meiden,

Marije: Hopelijk laat de bevalling niet meer zolang op zich wachten.

Bambie: voor jou super fin dat e wel een goede nacht gehad hebt.

Butterfly: Ook ik vind van mezelf dat ik niet zo bezig moet zijn met wanneer het nou gaat beginnen, maar ik betrap mezelf er steeds op dat ik toch bij elk krampje denk......zal het dan nu komen!? Ik kan het niet echt uitschakelen zeg maar :D

Allwoman: En al weer een dagje dichter bij de 37 weken! :D
    Lekker onderwerp trouwens van die ontlasting :confused: Meestal schijn je je darmen al leeg te drukken voor je mag gaan persen en kan je dus gewoon naar de WC. Anders ik het maar jammer hoor! je kan er zo weinig aan doen lijkt mij. Ik hoor wel van veel meiden dat ze aan de diaree zijn op dat moment.....kijk dat lijkt me minder prettig :D

Kus26: Ik dacht een aantal blz terug gelezen te hebben van lampie zelf, dat ze geen buddy heeft. Maar ik mag toch aannemen dat ze inmiddels wel mamma is geworden :confused:

Symoen: netjes 12.8 KG.

Mamak: Wat vervelend dat ze zo hebben gereageerd in het ziekenhuis! Ik weet niet of je binnenkort weer een afspraak hebt met de gyn. maar kan je dat niet rustig met hem bespreken? ze kunnen je toch moeilijk zo aan de lot over laten. STERKTE!

Nou.....mijn leven lijkt weer in een iets rustiger vaarwater te zijn gekomen. Het was overigens niets met mijn man en mij hoor! dat gaat allemaal super. Maar we hebben een aantal dagen een familielid opgevangen waarmee het helemaal niet goed ging. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat hij weg is.(ook al hou ik heeeeel veel van hem) maar ik zag het al gebeuren dat hij hier rondliep terwijl ik moest bevallen :confused: .

Ik heb wederom een blaasonsteking te pakken, met als gevolg dat ik vanacht elk uur naar de WC ben geweest. Beetje vervelend maar de medicijnen doen in iedergeval hun werk :D . lichamelijk gaat alles prima maar IK WIL MIJN BABY ZIEN! NU! :) :) :)

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Heb je hem wel opgegeten :) :) :) , dan zou je toch weer energie moeten hebben ;) :D !

13. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Jody: Best wel hoog 40 graden koorts voor zo een klein mannetjes. Hopelijk word hij snel weer de oude!
    Trouwens wel alle respect voor je dat je voor drie weken de was hebt weggestreken! daar heb ik een hekel aan zeg! :confused:

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, wij schrokken ook wel. Maar ja, wat moet je?
    Je kindje heeft je nodig, dus dan doe je alles wat je kan. Hij heeft in totaal 2 zetpillen gehad en was vanmorgen wel weer wat vrolijker en afgekoeld. Hopelijk heeft hij het ergste gehad.

Thanx! Ik ben ook heel trots dat ik het gedaan heb!
    Dat is nou echt een klusje waar ik het meeste tegenop zie en dus ook graag laat liggen. Maar ja, het gaat niet vanzelf weg :( .
    Het is hier prachtig weer. Hoe is het in de rest van het land?

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Dankjewel meiden...
    Helaas heb ik dus geen vk.. Ik loop onder controle bij het ziekenhuis wegens een medische indicatie..

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    En die willen helemaal niets voor je doen?
    Mocht het niet beter gaat, dan zou ik ze net zo lang blijven bellen en de kop gek zeuren totdat ze wel wat voor je kunnen betekenen.

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, volgende week woensdag weer.. Ik ben benieuwd.. ik ga wel aangeven dat het dus echt NIET meer gaat... Maar ja, schijnbaar boeit ze dat niet..

Ik heb werkelijk geen idee wat voor hun wel een reden is om mij in te leiden... Ik ben dan ook wel benieuwd naar de reden van Vlinder gezien zij in hetzelfde ziekenhuis zit... Zij schreef namelijk gisteren dat ze met 37 weken wordt ingeleid...

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, je zou het bijna doen he? Tsja... zij kunnen er ook weinig mee, denk ik dan maar weer... Alleen het voelt gewoon zo kut.. ik kan gewoon nergens heen en zit gewoon vast.. (letterlijk en figuurlijk)

19. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Net de huisarts nouja assistent gesproken en ik heb dus een blaasontsteking. Ik heb ruim 8,5 maand geen pil of middel genomen (hou sowieso niet van pillen enzo) en nu moet ik een kuur halen. Ik baal er zo van maar als ik niks neem dan kan het zelfs uitlopen tot een nierbekkenontstekking. Ik lig gewoon te huilen omdat ik er zo van baal!

Mariek ik las dat jij het ook hebt? Wat heb jij voor kuur gekregen?

20. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Jody sterkte met je mannetje! Hopelijk knapt ie snel op.

Mamak wat een gedoe zeg en echt inlevingsvermogen hebben ze ook niet he. Kun je niet bij een andere gyn of ziekenhuis terecht?

Deel Deze Pagina