Jeetje meis.. das niet leuk om te horen... Wees maar wel blij dat ze erachter zijn gekomen.. Nu kunnen ze er iets tegen doen... Sterkte en ik hoop dat het snel weer beter gaat met je Helaas... ik ben pas sinds kort bij dit ziekenhuis omdat ik ben overgeplaatst.. Ik ben hier pas 2 weken patient ofzo...
@ Mamak, zit jij in het LUMC? (omdat je vroeg welke gyn ik heb). Bij mij is mijn bekkenpijn dus wel een reden om in te leiden. Ik heb er eigenlijk niet eens om hoeven vragen, want ik zit sinds 24 weken zwangerschap in de rolstoel dus ze zien zelf ook wel dat de situatie onhoudbaar is. Maar dan nog leiden ze pas in vanaf 38 weken (als je bm dan al verstreken is). 36 weken vinden ze gewoon nog iets te vroeg helaas... Je mag wel 6 paracetaml per dag nemen he, dus voel je daar niet schuldig over want het kan en mag! En moet zelfs van mn gyn. @ Allwoman, ik ben toch de hele tijd al aan de 'dunne' ahum dus ik hoop dat ik straks niet de boel onderspetter aaaah! Ok dit is echt te vies... Nu ben ik weer misselijk... @Jody, ach zo'n klein mannetje met zulk hoge koorts! Zielig hoor, ik hoop dat hij snel opknapt. En de was van 3 weken gestreken?! Heb je nog wat energie over? heb hier nog wel een stapeltje liggen voor de liefhebber haha. Ik heb vannacht eigenlijk best goed geslapen, had ik niet verwacht. Ben wel een paar keer wakker geworden van krampen, maar ook weer in slaap gevallen dus niet echt denderend. Mijn buik is in elk geval aan het werk en hopelijk scheelt dat straks weer een paar cm!
Hee Vlinder... Bedankt voor je antwoord.. Ik zit idd dus ook sinds kort in het LUMC... Dat is dan ook raar... Als het bij jou wel een aanleiding is tot inleiden.. (sorry dat ik het even zo bot schrijf)... Moet ik dan ook maar daar in een rolstoel gaan verschijnen ofzo? Werkt het zo dat het eerst zoooooo erg moet zijn dat je in een rolstoel zit voordat ze je gaan helpen.. Ik vind het echt werkelijk absurt... (overigens bedoel ik geen van bovenstaande berichten richting jou hoor, meer richting het ziekenhuis) Ja, ik ga dan ook maar aan de paracetemol maar ik heb dus wel een flink probleem want als er iets gebeurt in de komende weken... dan kan ik me huis niet eens uit.
Susanna: jeetje van die verplichte zondagen! Dat wilden Lars ouders ook graag dat we dat deden, maar gelukkig zijn we daar nu eindelijk vanaf en begrijpen ze het wat beter aangezien ze het zelf ook niet leuk vinden elke zondag verplicht bij hun eigen ouders op visite te gaan! En babykleren zijn geen babykleren, je hebt er echt verschrikkelijke kleding bijzitten, die ik mijn kind niet aan zou trekken, ook al koopt zijn eigen oma dat! Jij bent baas over jou kind en dus ook de kleding daar heeft je schoonmoeder niets over te zeggen, het is gewoon zonde geld als je die kleertjes toch niet aantrekt. En dat MIJN KLEINKIND herken ik wel dat hebben hier beide oma's heel erg, ondanks dat er nog veel meer zullen volgen. Ik mag wel in mijn handjes knijpen met ze hoor, ze doen echt alles voor ons als we ze nodig hebben zijn ze er ALTIJD!!! Maar soms kan je ze ook wel ff achter het behang plakkken! Butterfly: Ik denk dat dit toch wel het echte werk was, want voorweeën horen niet zo heel pijnlijk te zijn! marije: Vreselijk he dat van je handen en polsen! Ik heb het met Milan ook gehad echt om gek van te worden. Gelukkig nu geen last van.... gefeliciteerd met je mijlpaal van 39 weken trouwens, hopelijk komt er geen mijlpaal van 40 weken voor je! Cindy: Ik herken die gebroken nachten ook van na de bevalling, dus ik ben al blij dat ik nu iets slaap. Met de borstvoeding van Milan in het begin zat ik om de 2 a 2,5 uur te voeden, dus je kan hoogstens 1 a 1,5 uur slapen tussendoor. Daar had ik nooit genoeg aan, zeker niet omdat ik ook nog moest bijkomen van de bijna 2,5 liter bloedverlies tijdens de bevalling! Symoen: Mijn schoonvader is gister na zijn werk geweest en gelukkig maar een kwartier... Pfffieuw! Heb wel even laten merken door bepaalde opmerkingen te plaatsen, dat het wel een beetje onzin was omdat ze hem morgen weer zouden zien. Daar werd niet op gereageerd. Maar had ook niet anders verwacht! Mijn schoonmoeder kwam gister na haar werk ook nog (een paar uur later) en die bleef gelukkig ook maar een kwartier. Gelukkig moest Milan toen ook naar bed, dus hadden we nog een avond voor onszelf.... Al met al viel het nog mee, maar onzin was het wel want vanmorgen heb ik Milan alweer naar ze toe gebracht! By the way: Ik ben zo nieuwsgierig wanneer jij je KS hebt, aangezien we dezelfde uitrekendatum hebben... Allwoman: Ik heb dat dus met Milan gehad poepen tijdens de bevalling. Tjonge jonge dat heeft mij wel even van mijn stuk gebracht tijdens het persen, ik schaamde me vreselijk. En iedereen maar roepen dat het niet erg was! Ik kon het gewoon ruiken tijdens het persen! heb ik ook niet meer zo krachtig meer geperst, bang dat er nog meer zou komen! MamaK: kan je geen persoonlijk gesprek aangaan met je gyn? Mijn tranen hebben bij Milan wel tot effect gehad dat ze inzagen dat ik het echt niet meer zag zitten. Misschien werkt het bij jou gyn ook>? Vind het wel belachelijk hoor dat ze je zo aan je lot overlaten.... Misschien moet je bij de volgende controle idd maar in een rolstoel verschijnen mssn kunnen ze dan net als bij Vlinder ook wat voor jou betekenen (als je bmm tenminste rijp is dan) wat inleiden betreft! Jody79: Ach wat zielig voor Mick dat ie zo ziek is! Hopelijk knapt ie snel weer op, zeker omdat het mssn nog 3 dagen kan duren voor zijn brusje geboren wordt! mariekeS81: ow vreselijk die blaasonsteking! Hopelijk gaan die medicijnen weer snel hun werk doen. kan me voorstellen dat je blij bent dat jullie tijdelijke huisgenoot weer is vertrokken, zeker omdat je op je laatst loopt heb je ook wel wat anders aan je hoofd! Butterfly1: ik heb die kuur ook gehad, Amoxycyceline of zoiets. Mag je tijdens de zwangerschap innemen en is absoluut niet schadelijk voor je kind. De blaasonsteking zelf kan schadelijker zijn. Vond het in het begin ook eng, maar gelukkig goed gerust gesteld door de HA en gyn dat het geen gevolgen of gevaar voor de baby opleverde! Nou zoals ik al hierboven aan Susanna en Symoen schreef is het gister allemaal meegevallen met mijn schoonouders. De ruzie met hubbie is ook bijgelegd en we hebben er gister uitgebreid over gehad en het lijkt er op dat ie het nu wel begrijpt! Mijn schoonmoeder zei zelfs dat ik me over vrijdag niet druk moest maken, ze vond het gewoon jammer dat het niet door ging en had mssn iets te snel geoordeeld. Ze kon wel begrijpen dat ik mijn rust nodig had, dus heb ik maar beloofd dat we na de bevalling een keer zouden gaan winkelen! Ik heb zeker geen vervelende schoonouders, zoals ik al zei mag in mijn handjes knijpen met ze. Kan beter met ze dan met mijn eigen moeder. Alleen soms (met name nu door de hormonen) is het soms allemaal net iets te veel van het goede wat ze willen doen. En ik had en probeer gewoon maar te accepteren dat ze zo graag alles goed willen doen, dat ze daar soms een beetje in door slaan. Maar goed daarom zeg ik er soms nog wel wat van en tja ze voelen zich snel gekwetst dus ik probeer me ook dat maar niet meer al te vaak aan te trekken, anders zou ik niets meer kunnen zeggen! Gelukkig heb ik vanmorgen een goed gesprek met mijn schoonmoeder gehad toen ik Milan bracht en ze kan zich ook wel voorstellen dat het voor ons soms vervelend kan zijn als te pas en onpas komen, maar dat ze het soms even nodig hebben om Milan te zien, omdat het hen zo goed doet zeker als ze even niet lekker in hun vel zitten. Dat is ook geen probleem, maar zoals gister had ik ook wel gelijk in zei ze, maar door de vakantie die er ook nog tussen zat duurde het hen toch te lang... Nou ja voor deze keer dan maar. De volgende keer gebeurd het hopelijk niet weer!!
@ Mieni: Gelukkig is het allemal meegevallen met je schoonouders.. Het blijft een lastig fenomeen he? Schoonouders.. hiihiii.. Wel fijn dat je tenminste met ze kan praten en ze je nu beter begrijpen.. Uiteraard gaat de volgende keer de tranenwaterval open.. (desnoods ga k ervoor uien staan snijden ) Nee, zonder gekheid.. ik vind dat ze wel iets serieuzer met het probleem mogen omgaan... Nou ja, we wachten maar af tot volgende week...
Mieni: gelukkig is alles weer uitgesproken met je schoonouders! zal je ook wel weer de nodige rust geven. Wat ik altijd lastig vind is dat je tegen je schoonouders veel langer je mond dicht houd waneer er iets dwars zit, terwijl je eigenlijk beter meteen je mond open kan trekken om alle ergenissen de wereld uit te helpen. Teniminste zo ervaar ik dat met mijn (lieve) schoonouders wel.
Heb ik ook hoor, bij mijn eigen moeder zeg ik al meteen als me iets van het hart moet. Bij mijn schoonouders laat ik het eerst even aan Lars wat hij ermee doet of van zegt.
he meiden, dat poepen hoord er idd een beetje bij hoor bij de bevalling! Ik moest vlak voor de bevalling erg naar de wc en was dus al "leeg"..en zo niet,dan trekken ze maar een zuidwester aan mieni: 2,5 liter bloedverlies is niet niks joh!
@ jody: haha, nou, heb em niet opgegeten nog, zou wel veel zijn in 2 dagen, haha Wel een stukkie natuurlijk, maar t volgende stukkie pas weer als mannetje thuis komt vanavond (anders gaan de kilo's helemaal zo hard ) @ butterfly: balen zeg, blaasontsteking! Hopelijk knap je snel weer op met de medicijnen.
Ach meissie, kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ik ben net zo. Ben je al 8,5 maand goed bezig (gezond leven, geen medicijnen e.d.) krijg je dit nog op de valreep. Helaas is het niet anders. Je kindje zal er geen last van hebben, laat dat een troost zijn. Maar dan nog je eigen gevoel....balen. Even lekker uithuilen en dan wel je kuurtje innemen. Stel je voor dat je nierbekkenontsteking oploopt, dan ben je helemaal ver van huis. Zorg nou maar dat je je goed voelt als je de bevalling in moet! Even voor jezelf zorgen, dan kan je daarna ook beter voor die kleine zorgen. Beterschap!
Boeien ! Je moet genieten nu! Die kilo's, da's een zorg voor later . Nee, ik snap je wel hoor! Knap als je je in kan houden om echt niet een stukkie te nemen vandaag overdag. Ik zou het niet kunnen vrees ik. Daarom bak ik maar geen appeltaart .
Haha zou ik ook niet kunnen... heb van de week een cake gebakken, met chocoladetwist (jammie) en hij was geloof ik ook de volgende dag al op!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008) 17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008) 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) Totaal 5 meisje, 4 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Saris, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST: 26 september Tzm: controle vk 11.45u 30 september Allwoman: controle ziekenhuis, Mieni: controle gyn 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn, Nony: Vk controle, Butterfly1: Vk controle VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi
Ga even kijken op de lijst, want sommige schrijven hier niet eens meer mee... Kijken wie er al bevallen is. Steffie1980 is wel bevallen van een zoon Xino op 20 september! Ik zag dat Sousa, die 1 oktober uitgerekend is ook is bevallen. Haar kindje is inmiddels een week en 4 dagen oud.... Kan alleen geen naam en verdere gegevens achterhalen, dus laat ik haar maar even zo op de lijst staan.
Steffie, gefeliciteerd met je zoon! Wat een goed uitzoek werk Mieni Fijn dat het allemaal weer zo goed is afgelopen tussen je man en jou en je schoonouders. Wel lekker dat ze het begrijpen. Mamak, ik kan me voorstellen dat je baalt dat Vlinder wel geholpen wordt en jij niet, in het zelfde ziekenhuis met dezelfde problematiek. Heb jij een andere gyn? Butterfly en Marieke, succes met de blaasontsteking. Allwoman, lekker praatje Maar ik ontkwam er beide keren niet aan. Al merk je er weinig van en waar je je normaal helemaal rotschaamt heb je nu helemaal geen tijd om daar over na te denken, dus dat is weer een voordeel. Cindy, heel herkenbaar wat je schrijft over de slapeloze nachten na de bevalling. Juist dan ben je nog helemaal niet fit en heb je alleen hazeslaapjes 's nachts. Dat breekt echt snel op. Gelukkig went het ook snel en worden de hazenslaapjes steeds langer (hopelijk) Vanmorgen ben ik lekker even de stad in geweest. Nieuwe schoenen voor mijn dochter gekocht (het ging deze keer bijzonder goed TzM...er is dus hoop ) Nu is de glaszetter er om het glas in de voordeur te vervangen. (nog veel mooier glas ook, dus dat is weer een voordeel) En straks hebben we feest op het kdv van de kids. Ze hebben een feestelijke (her) opening. Helemaal leuk voor de kinderen. Dus best een drukke dag.
Ik heb tot nu toe nog elke keer een andere gyn gehad.... (heb wel pas 2 afspraken gehad in het LUMC hoor)
** BUDDY NIEUWS** zico stuurde vanmorgen een bericht dat Sterre naar een verwarmd bedje mag, en als ze temperatuur kan houden moet ze ook niet meer in de couveuse. Ze mag stapsgewijs gaan, als het goed gaat mag ze binnen enkele dagen mee op de kamer en mag ze zelfs misschien naar huis wanneer zico naar huis komt! ** EINDE BUDDY NIEUWS** zo Mamak wat een ROT situatie! ik hoop dat ze je alsnog gaan helpen want zo is het toch ook geen werk! verder niet echt bijgelezen... ah jawel Mieni wat goed dat het een beetje is opgelost! xxxxx
Ladies, een update... Helaas nog steeds geen goed nieuws hoor.. Het ziekenhuis belde net nog even terug... Ze raadde me toch echt aan om 1 keer per dag naar buiten te gaan.. Grrrrrrrrrr........ dat gaat juist niet! Maar ze vertelde ook dat ze dus geen actie gaan ondernemen want inleiden doen ze nooit op dit soort indicaties (yeah right!, dacht ik nog)... Heb dus gewoon "pas" volgende week een afspraak... En uiteraard gaan we dan met de rolstoel... ben benieuwd
heb net 2 slokken wonderolie genomen... Ik dacht baat het niet schaadt het niet, en misschien zakt het wel een beetje.....stom he