Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Noukie en vriend,

Ik wens jullie heel veel sterkte.

Groetjes Audrey

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @nouki en vriend ik wil jullie veel sterkte wensen de komende periode. nouki doe rustig aan en neem de tijd om op te knappen.

3. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    Noukie en vriend: heel veel sterkte de komende tijd, ik heb er geen woorden voor, knuffel en veel liefs Cootje

Alle nieuwe oktobermamma's: gefeliciteerd en welkom!

4. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Noukie en vriend, heel veel sterkte! En beterschap voor Noukie!

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Noukkie en vriend, heel veel sterkte! Wat is dit kut zeg!

Alle nieuwe mama's: Gefeliciteerd en welkom!

Meiden,

ik probeer vanaf nu meer mee te lezen en te reageren! Ik heb het erg druk gehad met me nieuwe baan ( werk er net 2 weken haha) en met het vrijgezellefeest van me zus! Wat ik met me oudste zus en me moeder organiseer! Ga nu de draad helemaal oppikken hier :) !

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nouki en vriend: heeeeeeel veel sterkte! Wat afschuwelijk zeg :( ... Ik heb er geen woorden voor....

Hier vandaag ook weer angst :( ... Heb sinds vanochtend erg veel slijmerige afscheiding, vanmiddag zat er bruin tussen, dus ik ben weer helemaal van slag nu :cry: .....

Ik hoop zoooooooo dat het niks ergs te betekenen heeft! Lief klein wondertje, blijf alsjeblieft zitten!

Sorry meiden, ben echt bang nu :cry: ....
    (terwijl m'n gevoel nog steeds zegt dat alles goed blijft gaan dit keer!)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ben heir nieuw en lees net het erge bericht van noukie

@noukie heel veel sterkte en wat erg zeg weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen! vind echt erg..pff krijg er kippenvel van en een brok in me keel! sterkte voor jullie toegewenst....

verder gaat alles hier goed... hopelijk snel de 12 weken voorbij...

en zag de lijst staan staat ook op wat je denkt dat het word zag ik weet niet hoe het werkt moet ik zelf me eigen bijwerken of niet? ben er niet zo handig in ;) maar is ons 2e kindje en we denken weer aan een meisje in ieder geval

en wat hebben jullie vandaag gedaan? wij zijn net terug van het kralingsebos in rotterdam was lekker druk maar wel een stuk gelopen :)

8. lotje26

lotje26 Lid

12 dec 2007
    79
    0
    0
    lieve Noukie en vriend, heel veel sterkte voor jullie allebei!
    hopelijk komen jullie er samen goed doorheen!
    liefs Lotje

9. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Noukie & Vriend, heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie er gauw bovenuit komen en dat jullie weer door kunnen gaan.

Noukie: Heel veel beterschap, en rust goed uit! Dat is nu het allerbelangrijkste!

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Lieve Noukie en Vriend,

Heel erg veel sterkte en beterschap gewenst.

Hele dikke knuf Annika

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    @noukie: (en vriend) heel veel sterkte. Wat erg dat het zo is afgelopen!

@de rest: hoe komt het dat jullie allemaal zo vroeg al een echo mogen? Ik moet wachten tot 11 weken en dat duurt nog erg lang!

@Joli: dat klinkt niet zo goed, al hoop ik natuurlijk voor je dat het loos alarm is. Mijn vorige MK begon ook zo. Maar het kan natuurlijk ook een contactbloeding zijn. Aanhouden hoor, als je naar de huisarts gaat, anders houden ze je gewoon in onzekerheid.

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik krijg al zo vroeg een echo vanwege mijn medische geschiedenis!

13. annika1985

word jij ook strakker in de gaten gehouden Mironne?

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Annika: Ja ik moet veel vaker komen! Normaal zou je in het begin 1 x in de 4 weken moeten komen bij de verloskundige, ik moet meestal om de 2/3 weken komen in het begin, daarna de laatste 3 maanden ongeveer 1x in de week, afhankelijk hoe het gaat...
    Ik ben sowieso verplicht om op het ziekenhuis te bevallen en de controles vinden ook plaats bij de gyn. Ik krijg meer echo's en meer controles, zeker op het einde!

Hoe zit dat bij jou?

15. annika1985

hoi hoi

Ik moet vanaf 27 feb ( als ie blijft zitten) iedere 2 weken komen.
    Maar ben ook bekend met zware misselijkheid met veel gewichts verlies en uitdrogingen.

16. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Annika, ik heb je site van Youri* bekeken. Een mooie site en het heeft heel veel indruk op me gemaakt. Het is ook nog allemaal zo vers, ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven.
    Ik las dat het allemaal indirect gekomen is door de misselijkheid. Ben je nu niet ontzettend bang voor die misselijkheid? Ik hoop dat het deze keer een beetje voor je meevalt.

17. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Hallo allemaal,

Misschien kom ik mij morgen wel bij jullie aansluiten. Vandaag een positieve test en morgen test ik weer......

Groetjes

O ja ik vroeg mij af wanneer je je zwangerschap bij de huisarts meldt?

@Noukie vreselijk zeg...veel sterkte toegewenst...

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Annika: Ja ik las op Youri's site dat je daar veel last van hebt!
    is ook logisch dat je dan extra in de gaten gehouden bent!
    Ik ben ook bang dat het mis gaat, maar probeer gewoon positief te blijven.

------------------------------------------------------------------------------------

Pfff, ik weet niet meer wat ik er aan kan doen heb volgens mij alles in mijn macht geprobeerd, maar Milan (nu bijna 10 mnd) wordt steeds wakker 's nachts en dan niet 1 keer, maar meerdere malen.... :confused:

Soms kan ik het met een speentje sussen, maar meestal staat hijn rechtop in bed en is hij klaarwakker, zo rond 2uur! :rolleyes:
    Sinds hij met 6mnd last van tandjes kreeg is het doorslapen voorbij. Sindsdien geen nacht voorbij gegaan, dat meneer niet wakker werd. Als hij niet wakker werd, dan was het extreem vroeg: 5uur/6uur! :confused:

iemand nog tips en ideeën wat ik er eventueel aan kan doen?
    Het CB weet het ook niet meer, die gooit het op een fase, maar inmiddels gaat dat al 4 maanden zo! :rolleyes:

19. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Beste Nouki: wat erg! Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

Marit

20. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Klusser, een positieve test is een postitieve test hoor :D Gefeliciteerd en welkom dus alvast.

Mironne, vreselijk vermoeiend als kindjes 's nachts steeds wakker worden. Ik heb ook anderhalf jaar een nachtbraker gehad. Er was werkelijk niets aan te doen. Het was er opeens en het was ook opeens weer over. Ik heb dus ook geen tips... Inmiddels slaapt hij dus iedere nacht heel lekker en wordt werkelijk nooit meer wakker 's nachts.

Deel Deze Pagina