zo ik dacht net even een glaasje bitterlemon drinken....wow ik wist niet dat je daar ook een pakje rennies bij moest eten het zou mischien best helpen om de bevalling op te wekken maar ik haak toch maar even af. jeetje wat een zuur WIe o Wie zal de volgende zijn? er zullen aankomende week toch wel wat babytjes geboren worden zou je denken
Thanks Mieni! Ik wacht maandag eerst even de controle bij de VK af (wie weet heb ik die pilletjes helemaal niet nodig) en anders bestel ik ze! Marieke, ja bitterlemon is wel zuur hé, maar ik moet zeggen dat ik er nu bijna verslaafd aan ben! Het is heerlijk dorstlessend! Tonic daarentegen (zit ook kinine in, net als in de bitterlemon) krijg ik mn keel niet door.. Brr... bah! Nou en buitendat, ik heb alle trucjes geprobeerd.. En bij mij werkt het dus nog steeds niet... Ons ventje zit gewoon nog veelste lekker bij zn moeder
Hoi meiden, Wat hebben jullie in een middag weer veel bijgeschreven zeg Nog niet alles bijgelezen hoor, maar ik moet even mijn ei kwijt. Ik word helemaal gek van mijn dochter, er is gewoon geen land mee te bezeilen. Ze wil heel de dag bezig gehouden worden en als ze bezig gehouden wordt is ze het na 5 min alweer zat en gaat weer zitten jammeren. Ze huilt heel de dag om niks en is vreselijk chagerijnig. Zo is ze nu al een aantal dagen en ik ben kapot. Ik zie gewoon tegen de dag van morgen op omdat ik weet dat we dan weer van voor af aan gaan beginnen Ik vind het zo zielig voor d'r, ze zit kennelijk niet lekker in d'r vel, maar ik kan er echt niet achter komen wat er is. Zal ze beseffen dat er een grote verandering aankomt?
Steffie,proficiat met de geboorte van jullie zoon Xoni. mieni,gelukkig is het allemaal meegevallen gisteren en is alles uitgesproken en opgelost.Dat lucht wel weer op! Butterfly,balen zeg blaasontsteking.Beterschap. groeten Simone
Hoi meiden Hier even snel een berichtje van mij. Ik heb net de medicijnen gehaald en het is Amoxicilline 500. Ik heb al begrepen dat het geen kwaad kan dus vanavond maar gelijk beginnen. Moet de kuur afmaken en hij is voor een week dus wordt krap hahaha.
Jeetje meis, heb jij nu ellende met je kleine meisje! Ze zal vast heel goed beseffen dat er verandering op komst is en juist nu het niet kan, willen ze van alles van je! Ik herken het heel erg bij Milan, die heeft het gelukkig nu een beetje gehad, maar kan me voorstellen dat je er helemaal kapot aan gaat! kan je haar niet een dagje naar oma brengen of een andere oppas, zodat jij ook even een dagje bij kan tanken! Sterkte lieve buddy *****dikke knuffel van mij *****
Tam: Wat vervelend dat je dochter zo doet op dit moment, ze zeggen dat kinderen heel erg gevoelig zijn voor veranderingen dus mischien voelt ze inderdaad dat er iets staat te gebeuren. Ik hoop echt dat ze snel weer lekker in haar vel zit, voor zichzelf maar natuurlijk ook voor jou. X Marieke
Lieve meiden, even een snel berichtje van mij. Hier gaat alles goed. Zoë doet het prima! Ze heeft ons vannacht behoorlijk beig gehouden, maar dat geeft niks. Ik ben nog erg duizelig van het bloedverlies en kan nog niet te lang mn bed uit, maar het gaat met de dag beter. Als ik me echt weer beter voel ga ik wat meer schrijven. Simone bedankt voor het doorbrieven van alles! Tot snel. liefs
****buddynieuws**** Saris smste om 16.35: Haai buudy! Ik ben net bevallen! Hy heet Jayden en weegt 3200 gram. Heftige bevalling in het ziekenhuis. Liefs Saris
@ Tam: Wat een vervelende situatie. Ik kan je hierin geen advies geven helaas. Maar idd misschien een dagje opa en oma zodat jij ook even bij kan tanken. Saris: GEFELICITEERD! Heel veel geluk! Groetjes Lotte
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008) 17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008) 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) 25 september 2008: (38+6) Jayden - 3200 gram - Saris - 1e kindje (3 oktober 2008) Totaal 5 meisje, 5 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 13 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST: 26 september Tzm: controle vk 11.45u, Rolia: controle VK 30 september Allwoman: controle ziekenhuis, Mieni: controle gyn 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn, Nony: Vk controle, Butterfly1: Vk controle, Jody79: Vk controle VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi Jody79 - Niva
Fijn dat alles zo goed gaat met de kleine meid! Ik heb na mijn 2,5 liter bloedverlies veel gehad aan floradix, misschien ook iets voor jou? Knapte er goed van op en was minder snel moe! Kom maar lekker eerst bij....
Saris en man, gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er van... (was het misschien dan toch wel vruchtwater gisteren ) Zena, leuk om even wat van je te horen. Fijn dat het zo goed gaat met Zoë. Tam, sterkte! Normaal gebeuren dit soort dingen ook, maar dan kun je het er wel bij hebben. Nu niet en dat voelen ze ook. Mijn dochter komt net weer uit zo'n fase en ben blij dat het weer wat lekkerder gaat. Ze was ook 's nachts steeds wakker (al had ik daar geen last van, want man ging er uit ) En natuurlijk de grote verandering die er aan zit te komen.
zo he zijn al meer baby's geboren,alle mama's en hun families gefeliciteerd. Gaat hard hier zeg,voor wie het kan gebruiken knuffel.