Dank je Tam Kiezeltje leuk om te horen. Ik hoor het de laatste tijd iets vaker, maar meestal zeggen ze: echt een kopie van je man!
Pfff, na zoveel babynieuws, begint het steeds meer te kriebelen.... haha maar ja bij wie niet... IK WIL OOK!!!! Bij mij is het zeker wel aan het rommelen er gebeurd heel wat van onder, heb echt last van mijn onderrug, maar goed tot nu toe blijft dat ook bij rommelen, dus afwachten of het door gaat zetten. Mijn schoonmoeder zei vanmiddag dat ze aan mijn ogen kon zien dat het niet heel lang (max. paar dagen) meer zou duren. Zo kon ze ook aan mijn ogen aflezen dat ik weer in verwachting was... Hopelijk gaat ze gelijk krijgen. Misschien dat die voetreflexmassage dan toch wel iets gedaan heeft, maar ja morgen kan het allemaal maar zo weg zijn... TZM: Mooie buikfoto's hoor, zo lief waar die een kusje op je buik geeft!
TZM leuke foto! En wat een boevenkoppie heeft je zoontje geweldig hahaha. Lief69 is wel te hopen dat er nog wat overblijft voor de maand oktober he hahaha. Al mag de kleine van mij nu ook wel komen hoor. Blub is het geen raar idee nu je echt kan aftellen? Wel spannend hoor!
Symoen gefeliciteerd met je dochter Lampie gefeliciteerd met je zoon mooie naam hoor! wijkt niet veel van de onze af
Lampie, gefeliciteerd met jullie zoontje Luca!!! Even een hele smerige vraag, maar ik ben radeloos. Heb al dagen/weken last van obstipatie.. Ik voel gewoon dat er een blokkade zit bij de uitgang. Maar als ik nog harder pers dan ik gedaan heb komt die kleine er uit haha! Heb echt zitten janken op de wc, het lukt gewoon niet. Laxeermiddelen mag je niet nemen weet ik, maar wat kan ik er nou aan doen.. Het zit me echt letterlijk en figuurlijk dwars, word er beroerd van!
Hier gaat t allemaal wel goed met ons manneke. Betreft de peuters die dwars zijn enzo slecht slapen. herkenbaar! Gelukkig is die fase bij Dylano gepasseerd weer, maar nog wel is hij snel aan het huilen, helemaal als het niet helemaal gaat zo als hij wil. Verder MIS ik mijn buik. Dus meiden geniet van die laatste momenten van het zwanger zijn. Waarschijnlijk was dit overigens mijn laatste zwangerschap, dus misschien dat ik daarom dat gevoel wel sterker heb.... Maar ik geniet ook intens van dat kleine guppie hoor dat in zijn wieg bij ons op de kamer slaapt.
tal dank je wel voor het doorgeven!!! Meiden tis fantastisch. Moet nog bijlezen. Komt wel en dan doe ik uitgebreid verslag! Het gaat hier goed!
Hallo, ik wil bij deze even een foto plaatsen van mijn nichtje Iris, de beeldschone dochter van Symoen. Het gaat ze beide goed, Simone heeft wel last van haar buik, maar had ook alweer genoeg praatjes,haha. Iris is echt een mini, maar zó schattig!
Lampie en partner congratulations! Veel geluk met jullie zoontje Luca! Simone wat een schatje is je dochtertje!
Even mn ei kwijt.. Mn slaappilletje rond 12en genomen, toen werd ik helemaal duf.. Dus in bed gaan liggen, maar niet in slaap te komen dus! Ben nog wakker.. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. Ik word gillend gek. Dan maar weer een nachtje niet slapen.. Eens kijken wat ik hier in huis kan gaan doen..
LAMPIE GEFELICITEERD MET JULLIE LUCA,GENIET ERVAN. butterfly,ja het is wel raar dat het einde in zicht is maar ook wel lekker hoor.ik loop niet langer dan 6 oktober.zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllig. het is nu half 7 en ik ga het kraamontbijt van mijn broertje in elkaar zetten.dat was mijn verrassing voor hun.ze weten van niks dus dat word erg leuk straks.de kraamzorg komt om 8 uur dus ik wil uiterlijk half 8 bij ze zijn.ik ga dus nu gauw oven aanzetten en eitjes koken enzo. jullie horen wel hoe het gegaan is.
Moggel dames, Symoen en Lampie, gefeliciteerd met jullie kleintjes Gisteravond en vanacht voorweeen gehad volgens mij. Ook laag in mn onderrug Dus weer slecht geslapen. Die pijn in mn onderrug heb ik nog steeds trouwens.... Blub, succes met het ontbijtje
jaaaa daar was ik weer ff. Je bent er ff niet en de een na de ander bevalt 19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008) 20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008) 21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008) 22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008) 24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008) 24 september 2008: (38+5) Luca Alexander Hendrik - 2700 gram - 49 cm - Lampie - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (38+6) Jayden - 3200 gram - Saris - 1e kindje (3 oktober 2008) 25 september 2008: (39+3) Lars - 4250 gram - ? cm - Truus1980 - 1e kindje (29 september 2008) 26 september 2008: (37+4) Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 1e kindje (13 oktober 2008) Lieve dames allemaal heel erg gefeliciteerd! Hier is de rust weer een beetje terug, ik heb dinsdag op woensdag nacht weer een galkoliek gehad. Ik zal er in de nabije toekomst toch echt aan moeten geloven de galblaas moet er wel uit. Hoop dat ik het nog een beetje kan rekken. Verder is het genieten van de kleine meid. Wel erg moe door de korte nachten. Carlijn, papa en mama zijn nog ff aan het uitvechten wat dag en nacht is, en wie het het langst volhoud, carlijn met huilen of wij met rekken. Het gaat op dit moment al beter, ze heeft alleen wel een hele goede eetlust en ik heb het idee dat ze soms te weinig heeft. Geef nu soms wat extra's en dan heeft ze rust. Hoe gaat het met mijn Buddy ischa, trek je het allemaal nog? Ga ff leker douchen en om half 10 carlijn in badje doen. Ga er vanmiddag ff uit shoppen in eigen winkel lekker goedkoop (hihi) en naar prenatal , papa blijft thuis. Voor de dames die nog ff moeten sterkte en suc 6 Voor de dames met rug weeen extra suc 6, ik had ze ook. Heel veel liefs mariek73