Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zit hier aan de negerzoenen...mmmmmmmmmm;)

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    lampie gefeliciteerd met je mannetje.

zag een mooie buik foto.
    en ik zag kleine iris wat een poppie.

iemand vroeg iets over obstipatie mag je niet voor een keer even een microlax volgens mij mag dat wel hoor tijdens de zwangerschap. even aan de apotheek vragen je kan ze daar ook zo krijgen.
    verder veel vezels eten en goed blijven drinken en proberen te blijven bewegen.

door het berichtje van allowman moest ik opeens denken en dacht ik ach eigenlijk valt dat ook nog wel mee he.
    voor mij is alles dan een dag langeraangezien ik een dag minder ver ben hihihi.
    maar over 33 dgn ben ik al op de uitgerekende datum dat is nog wel te doen he. heerlijk om het een beetje positief te zien.

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    haha die heb ik gister ook al gehaald, je brengt me op een idee.... ;)

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje

Er is hier gister ook al een doos doorheen gegaan :oops:

5. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    stelletje snoepers!

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Stelletje snoepdozen!
    Ik ben helemaal niet van het snoepen gelukkig!
    Neem veel liever een appel of mandarijn :)

Iedereen lekker aan het genieten van het heerlijke weer?
    Wij gaan zo riching mijn zusje en zwager,
    zij hebben na 9 maanden verbouwd te hebben eindelijk hun housewarmingparty..
    Word vast erg gezellig maar vermoeiend! :)
    Heb daarom net even 1,5 uur 'geslapen'. Alleen beetje verkeerd gelegen denk ik,
    nu doen mn arm en schouder pijn..
    Nou ja, kan er ook nog wel bij toch, haha! ;)

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Heb ik net braaf m'n boodschapjes met volle maag gedaan, beginnen ze hier over negerzoenen :rolleyes: .... 't is dat ik het spuugzat ben na ruim 2 uur slenteren, maar anders :) ....

Ach, vanavond weer patatjes eten, dan is mijn snoepbehoefte voorlopig ook weer gesust ;) ....

Wat een moppie is Iris zeg! Hele lieve foto!

Ohoh! Die Marieke is dus alweer lekker aan 't shoppen! Whhaaaa! Ik wil ook zoooo graag nieuwe kleding kopen! Nou ja, nog ffies geduld, dan mogen we ook erop uit!

Vanmorgen in de 'stad' (we noemen het gewoon het dorp hoor, zo groot is het hier niet ;) ), heb ik van 3 verschillende mensen, totaal vreemden voor mij, te horen gekregen dat ze me ontzettend mooi zwanger vinden :oops: ! Nou, zo trots als een pauw natuurlijk! Al die extra kilo's voelen natuurlijk heel vreemd, dan is het toch wel leuk om te horen dat men je nog mooi vind, toch?! Gisteren in de Appie Heijn ook al een jongen van zo'n 25 jaar oud denk ik, hij bleef maar kijken! En op een gegeven moment zegt 'ie: 'Hallo Mevrouw! Mag ik zeggen dat ik u er ontzettend mooi zwanger uit vind zien?!'. Lief toch?!

Hubbielief heeft ondertussen ook het bed op klossen gezet, ik ben benieuwd of ik er heelhuids kom als ik moet plassen vannacht :D

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oh ja! Nog ff ego:

VANDAAG 38 WEKEN ZWANGER!!!! :whistle:

9. nog twee nachtjes slapen en dan hebben wij ons kleine wondertje ook in handen

groetjes
    ellen

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha meiden..ben ik weer ffies...wat drukkere dagen gehad en op de momenten dat ik het dan rustiger had, had ik geen puf om te reageren na al het lezen (van het vele posten van iedereen...gezellig hoor!).

Simone van harte gefeliciteerd met je dochter Iris!
    Lampie[/b] van harte gefeliciteerd met je zoon Luca!

Marieke; fijn dat je al zo snel weer op de been bent en aan het shoppen gaat!
    Joli; heerlijk om zulke complimenten te mogen ontvangen, doet een zwangere vrouw goed :D
    Liz; waar haal je de energie vandaan om nog op stap te gaan?! Ik probeer avond afspraken zoveel mogelijk niet te maken, ben gaar 's avonds!
    Linnepinn; das ook een raar gevoel zo'n buik, is je kleine druk?

Vandaag/vanmorgen naar Prenatal, Babydump, Gardo en Babyplanet geweest om de laatste dingen te kopen. Alles is nu in huis en kan ik de laatste wasjes gaan draaien....wiegje staat aangekleed naast ons bed, kinderwagen van zolder gehaald...goh...volgens mij komt er een kindje aan hihi... ;)

Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel he....tenminste...dat gevoel heb ik nu eventjes nu ik terug denk aan een paar weken geleden. Toen hadden we nog maar net beginnende buikjes en het vooruitzicht van een bevalling leek echt no zoooo ver weg! Nu afgelopen donderdag weer cursus gehad waar we het persen hebben geoefend met puffen enzo....tsjonge....en het eggie is al bijna :confused:

Vraagje; moet je de dekentjes voor in wieg/ledikant/kinderwagen ook nog even wassen?

11. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ marije: wat bij mij wel es wil helpen: op de nuchtere maag kiwi's eten (3 tegelijk met een glas lauw water), alleen maar volkoren en meergranen producten eten, veel drinken(vooral water), drinken met vezels zoals sinaasappelsap of fruitontbijt, zemelen of lijnzaad door je yoghurt doen, veel fruit eten, pruimen kan je proberen maar werkt bij mij nooit zo
    Misschien doe je al die dingen al wel, maar ik dacht ik kan t altijd neerzetten ;)

Ik kom er elke week achter dat er nog wel iets is wat ik eigenlijk wel nodig heb voor als de baby komt, dus vandaag weer flink geshopt en hopelijk hebben we nou echt alles!

12. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ Rolia: ik pin me ook niet echt vast op mijn datum. Vooral omdat die volgens de ene 5 oktober, volgens de andere 6 oktober en volgens mezelf 7 oktober is. Ik zie het wel wanneer ze komt ;)
    @ Susanna: mannetje heeft ook een heel andere politieke overtuiging dan ik. Over politiek wordt hier dus bitter weinig gesproken. Vooral mijn schoonfamilie en vrienden van mannetje denken héél anders dan ik en meestal proberen we het onderwerp te omzeilen. Want als er iets over gezegd wordt, hou ik mijn mond natuurlijk niet en zie ik mijn mannetje zo beginnen schuiven op zijn stoel van: "oh oh, daar gaat ze weer" :D
    @ Ellen: spannend! Nog twee daagjes!

Net terug van een heerlijk dagje in de tuin zitten bij mijn ouders. Wat een heerlijk weertje toch! Ik hoop dat het zo een beetje blijft, dan kunnen we met de baby toch nog wat gaan wandelen...

13. knoepert

knoepert Lid

12 mei 2008
    20
    0
    0
    thuis bij de kindjes
    friesland
    He meiden, lees hier nog altijd mee, maar voel me niet geroepen om vaak iets te schrijven. Super dat er al zoveel kindjes zijn geboren.

Ook ik ben vandaag om 8.16 bevallen van Alida een meisje van 4030gram. Het was een heftige bevalling. Dit omdat het hoofdje nog heel hoog lag. Daarbij was het volgens mij spitsuur in het ziekenhuis. En duurde het nogal eens een tijd voordat mijn infuus verder werd opgehoogd.

Binnenkort ga ik verder bij lezen...

liefs knoepert

14. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    Knoepert Gefeliciteerd met jullie dochter wat een boel babies zijn er al geboren voor dat het oktober is.. spannend hoor, kom regelmatig even spieken! andere meiden succes met de laatste loodjes

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Knoepert, gefeliciteerd met jullie dochter!

Kibi en Susanna, wat gezellig kan dat zijn dat jullie een verschillende politieke overtuiging hebben ;)

Kiezeltje, leuk is dat he, steeds weer nieuwe dingen erbij kopen. Ik ben ook zo hoor. Volgens mij moet ik nog maar 1 ding hebben voor de baby en dat is een nieuwe (goed werkende) kolf.

Triessie, dus nu is alles echt helemaal klaar? Ik heb de dekentjes wel allemaal gewassen. Even in de droger en ze zijn weer heerlijk zacht.

16. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Wat vervelend die voorweeën steeds. Hopelijk komen ze nu op een geschikter moment of zetten ze door en niet net wanneer jij lekker wilt slapen. Voorweeën heb ik alleen overdag af en toe, maar dan zijn het meer menstruatie-achtige krampen dan dat het voelt als een wee.

17. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Maar wordt je dan niet helemaal stijf wakker? :confused:

18. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Leuk die opmerkingen :D Dat doet je weer goed toch.
    En een bed op klossen is juist heel handig met uitstappen. Je kan je er bijna vanaf laten glijden ;)

Gefeli, met je 38 wk!

19. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Spannend Ellen en heel veel succes Maandag. Geniet morgen nog even van jullie laatste dag met z'n tweetjes. Jij weet tenminste wanneer die laatste dag met z'n tweetjes is ;)

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @rolia, morgen uitgerekend, spannend hoor, hopelijk laat de kleine niet te lang meer op zich wachten :D

@semmi, vervelend zeg die gebroken nachten door de voorweeën, hopelijk gaan ze snel doorzetten tot echte weeën.

@knoepert, van harte gefeliciteerd met jullie dochter :D een flinke meid met d'r 4030 gram :D

@ellen, spannend zeg dat je al weet dat je over twee dagen mama bent :D

@kiezeltje, fijn gevoel he, als je alles in huis hebt. Ik heb nu ook alles in huis, alleen nog een kolf. Maar die wil ik eigenlijk pas aanschaffen als de bv goed op gang is gekomen.

@joli, leuk hoor die complimentjes als je zwanger bent, vooral op het einde voel je je toch al zo groot en onhandig, tenminste ik wel :)
    En gefeliciteerd met je 38 weken.

Enne ik las iets over negerzoenen, lekker kom maar op [​IMG]
    Ik heb voor mezelf een grote bak aardbeienijs gekocht, die ga ik zo eerst eens even in zijn geheel opeten :)

Deel Deze Pagina