Net weer naar het programma van bridget gekeken. Ik moet er wel om lachen hoor. Kus, gefeliciteerd met je mijlpaal! Marieke, ik hoop ook erg op de 29e. Dat vooral voor mijn vader. Zijn vader is overleden toen hij elf jaar was en hij was jarig op 29 september. Voor hem zou het dus heel bijzonder zijn als zijn kleinkind dan jarig is...Duim dus vooral voor de opa van dit ukkie dat ie morgen komt! Hihi, Lotte ik moest ook meteen aan het standje denken Tam, van harte met je mijlpaal! Ellen, spannend!!!
Er is nog niemand van de nieuwe mama's die het topic oktober 2008 mama's heeft geopend bij de mama's?!
Aangezien ik niet in 1,5 uur zal bevallen, ga ik deze keer langer zwanger zijn dan bij Tim! (die kwam met 38+3 om 13.47u) Gek idee!
Bedankt Tam, ik wist dat ook niet van die curve. Maar als jij 80 had toen jij bijna beviel dan lijkt 69 al best de goede kant op te gaan. Toch? Fijn Kibi, dat jij ons wat betreft Liz nu op de hoogte kunt houden. Ik vind het toch weer heel spannend. TzM, nog even en je bent nog nooit zolang zwanger geweest Jammer Zico, dat Sterre ws nog niet mee naar huis mag. Balen hoor! Maar nog even aansterken in het ziekenhuis en dan kan ze lekker mee. Ik hoop dat dat heel snel is. Marieke, ik ben benieuwd of je man gelijk krijgt Wie weet....
@rolia, ja ik denk wel dat liz goeie weeën heeft op dit moment, maar het blijft afwachten natuurlijk. @tzm, inderdaad een gek idee zeg, dat je bij tim bij deze termijn bent bevallen. @kus, van harte met je mijlpaal
Jeetje zeg... spannend hoor Liz... En ik lees dat ze nog geen 36 weken is... zouden ze het wel laten doorkomen denken jullie? Meiden, een beetje rustig aan he? Het worden nu zoveel dames die aan het rommelen zijn dat ik het niet meer kan bijhouden haha
Gefeliciteerd! En nu maar hopen dat de kleine niet erg lang meer op zich laat wachten, want Marin is heel nieuwsgierig naar haar speelkameraadje! @de rest: succes met de laatste loodjes!
@mamak, zullen wij dan maar gewoon in oktober bevallen Er blijft niks meer over hoor als we zo doorgaan.
Nou idd... dat is wel een goed plan... Hoewel, ik ben zelf van plan om op 30 september te bevallen... Waarom hoor ik jullie denken? Nou mijn man is islamitisch en zijn familie ook.. En komende dinsdag is het suikerfeest.. Nu zijn kindjes die op suikerfeest zijn geboren heel erg bijzonder in hun cultuur.. (soort van gezegende kindjes ofzo).. Ik heb er zelf weinig tot niets mee maar ik weet dat mijn schoonfamilie het erg leuk zou vinden als ik dinsdag ga bevallen... Dus nou ja... prima! (je hoort mij niet klagen )
Haha, heerlijk die voornemens om op een bepaalde datum te bevallen Mijn voornemen om op 22 sept te bevallen is helaas niet uitgekomen.. Hopelijk bij jullie meer geluk! Ik hoop alleen maar dat onze uk SNEL komt, maar niet op 30 sept! Dan is mn zwager namelijk jarig, lijkt me lastig plannen met verjaardagen..! Zul je net zien, komt ons eigenwijsje mooi wel die dag haha! Zal me niks verbazen! Ik hoop dat dit de laatste zondag/het laatste weekend met zn 2tjes is aangezien mijn uitgerekende datum a.s. donderdag is! Ik heb net in huis nog even wat schoongemaakt, ruikt weer heerlijk fris nu! Ik heb last van nesteldrang, zo erg dat ik vind dat mn schoonmaakster haar werk echt niet goed doet. Ik kom van alles tegen wat ze niet gedaan heeft vorige week! We gaan zo eventjes een boodschapje doen en genieten van de zon! Ben benieuwd of er babynieuws is als ik vanmiddag weer terug kom
Haha! Iedereen is nu echt ongeduldig aan 't worden hè! Hier nog eentje hoor! Liz: Spannend voor je meis! Sterkte! TzM: Veel plezier vanmiddag met je laatste 'uitje' tot aan je bevalling! MamaK: Ik wacht nog wel ffies t/m oktober met bevallen hoor! Heb echt een donkerbruin vermoeden dat ik pas in week 42 beval, hihi! Ellen: Wow meis! Nog maar 1 dagje wachten! Vannacht dus voor het eerst op m'n 'troon' geslapen, maar dat ligt idd echt ontzettend lekker zo hoog joh! Vooral als je er uit moet om te plassen 's nachts! Ik moet alleen wel oppassen dat ik m'n kop niet stoot aan m'n plank boven het bed .... Verder weinig te melden geloof ik.... ga zo lekker even naar m'n ouders toe, eigenlijk nog m'n enigste uitje van aankomende weken, haha! Iedere dag ff langs mama, toch wel zo gezellig! Fijne middag en ik kom straks nog wel ffies neuzen hier!
Mijn 'verboden' datum is 5 oktober. De dochter van mijn broer (mijn nichtje dus *duh*) wordt dan 1 jaar. Zou wel een beetje jammer zijn....(ook omdat ze op Tim gaan passen tijdens de bevalling...) Maakte ik me gisteren toch weer een beetje zorgen om het weinige bewegen. Nu is de kleine al een paar uur aan het rommelen in mijn buik! Wat heerlijk zeg!
Heej wat toevallig Buddy...ik was ook van plan om 30 september te bevallen...is bij 39w 6d, net als bij mijn dochtertje en ook op de 30e, net als mijn dochtertje, die wordt 30 okt 2. Maar wat nog toevalliger is, is dat mijn vader ook islamitisch is en momenteel aan de ramadan doet, dus denk dat hij de 30e dan nu ook wel mooi zou vinden om er een kleindochter bij te krijgen!
Heerlijk joh TZM, die vele bewegingen in je buik, geniet er nog maar even van! Jij gaat dus langer lopen dan bij Tim, ben benieuwd of ik dat ook doe. Jayna dus 1 dag te vroeg, dus het kan nog steeds.... LIZ: spannend, zet m op meid! Zico: ga voor je duimen dat Sterre ook snel naar huis mag! Zag super mooie foto's voorbij komen van o.a. Iris op haar site en het zoontje van Lampie...owwww wat lief toch allemaal...ik wil ook! Hier gelukkig goede nacht gehad.....dus heb nu de energie om te bevallen...haha...heb wel ongi krampen weer, maar ga maar nergens van uit en wacht het rustig af....makkelijker gezegd dan gedaan. liefs Semmi