Marije: geniet maar lekker in de zon....hier dezelfde gedachte over het laatste weekend....maar dan met ons drietjes. Ik ben woensdag uitgerekend...hopelijk hebben we allebei onze wondertjes in onze armen volgend weekend!
heej iedereen ben voorlopig tot vanavond terug thuis Ik had weeën waarvan de registratie uiteindelijk 74 was en 1;5 cm ontsluiting... ik moest naar huis omdat het nog wel lange uurtjes zouden kunnen worden en ik thuis het beste zou kunnen ontspannen... maar de voorwaarde is dat ik vanavond terug kom want ze willen dan zien dat mijn ontsluiting verder is gevorderd... ze denken dat dit wel het geval zal zijn, en dan zal ik moeten blijven... ze zijn van het principe dat ze het niet zullen tegenhouden (dat doen ze hier blijkbaar niet meer vanaf 34 weken) maar ze gaan het ook niet extra aanmoedigen of inleiden op deze week... kindje zou volgroeid zijn enkel nog een beetje laag in gewicht... we zullen nu zien straks. ik heb internet met zo'n usbstickje dus ik kan jullie op de hoogte houden indien ik moet blijven dank je voor de steun en ik hoop dat het straks doorzet of ophoudt. want de weeën zijn heel heftig xxxxxx
hahahaha moest er wel een beetje om lachen hoor buddy . Zou je niet willen dat ie nog even bleef zitten en je nog even kan genieten van de zwangerschap?
Zo, spannend meis! Ik hoop met je mee. Probeer een houding te vinden die voor jou het prettigste aanvoelt. Dat kan ook zijn dat je juist in beweging moet blijven. Het is voor iedereen weer anders. Succes!
@ Liz: In mijn ziekenhuis laten ze het ook komen vanaf 34 weken, da's de grens om aan de beademing te moeten normaal gezien. Maar misschien is het beter dat ze toch nog wat blijft zitten he, nog wat aansterken!
Jody: Ik duim ook voor je .... MariekeS81: Spannende momenten voor je geweest dus. gelukkig is alles goed en de kleine kan beter een te hoge hartslag hebben dan een te lage! Die van ons heeft records gehaald van 190... Tal74: jammer dat je nog geen ontsluiting hebt. Ik neem aan dat je graag op een normale manier wil bevallen? Zo ja dan hoop ik dat je donderdag wel ontsluiting hebt... Lampie: Wat een plaatje zeg, die kleine man van jou! Nony: hihi jij loopt wel erg vooruit, met je 27 oktober.... Geen wonderolie meer voor jou dus.... Annika: gefeliciteerd met je verjaardag alvast! Joli: ja dat is ook wel waar, mssn dat ik het andersom ook wel doe als je een zwangere ziet lopen, maar toch op zo'n moment voel je je zo ongemakkelijk als je zo nagekeken wordt haha! Mooie buik heb je hoor, kan me voorstellen dat ze je mooi zwanger vinden! Susanna: Ik ken het niet die branderige ogen, heb je al ge-google-d?? ja die negerzoenen kan je daar zeker niet kopen? Ik zou je zo een doos willen opsturen... Allwoman: jeetje bij jou is het ook steeds aan de gang of niet? Ik hoop dat het nu even rustig blijft, die kleine van jou zal toch nog even moeten blijven zitten, dat is wel het beste... Sterkte meis... Geniet van de negerzoenen.... Rolia: joepie vandaag uitgerekend, hoop nu toch wel dat het snel komt hoor... Dat wachten is ook maar niets... marije: Fijn dat je nog redelijk hebt kunnen slapen. Soms werkt idd beter met in slaap vallen als je jezelf wat drukker maakt overdag. Ik kan ook slecht in slaap komen als ik een rustig dagje heb gehad. Liz0104: Jeetje meid, sterkte hopelijk blijft je meisje nog wel even zitten en anders erg veel succes met de bevalling! TZM: Pfff ja die mannen die regelen alles lekker op het laatste moment! Zou jammer zijn als je niet kon gaan, zeker als je je er al op had verheugd! Tam27: gefeliciteerd buddy met je mijlpaal, joepie 37 weken....!! Kus26: gefeliciteerd met je mijlpaal! Ondanks dat ik hoop dat ik zo snel mogelijk beval, ga ik toch ook voor oktober, heb zelf toch echt zo'n gevoel dat ze 2 oktober komt. Waarom? geen idee echt een gevoel!
Liz: sterkte meid zet hem op! die curve houd in dat wanneer je aan het ctg ligt de harde buik/wee zijn toppunt bereikt heeft,.het ligt er dan maar net aan waar ze het punt op ingesteld hebben..bijv op 20...of op 1. Bij mij begon hij steeds ergens anders en aan die getallen kon je dus zien waar hij het hoogtepunt bereikt had. Ik vanmorgen zo'n gemene wee gehad bij mijn schoonouders,tranen liepen over mn wangen. ze wedden allemaal dat het in het weekend van 10 okt komt whahahaha
Zico dat is zeker vervelend als je je kind in het ziekenhuis achter moet laten . Ik ga duimen dat ze toch mee naar huis mag.
Och,ik zie net dat Liz weer thuis is: spannend meid,als je zulke heftige ween hebt...succes hoor als het wel doorzet is het niet anders maar hou jij straks mooi je kindje in de armen you go girl! Meiden,na de zieenhuisopname had ik oppeens mijn vingers en enkels weer terug,daar wasi k blij mee!Ik hield echt veel voht vast...nu begin ik dat weer een beetje te doen,maar ja hoord er een beetje ij he. sinds gister is oppeens mijn gezicht aan het opzetten! whaaaaa krijg echt een varkenskop helemaal rond en dikke wangen! de fam zei het ook al vandaag,zo raar dat dat op een dag kan veranderen! iemand hier bekend mee?
Ik heb een heleboel gelezen maar niet alles is blijven hangen (ach komt jullie vast bekend voor haha) Rolia 40 weken al vandaag Ben benieuwd wanneer de kleine zich aanmeld bij je! Allwoman 10 oktober vind ik een mooie datum 10-10 hahaha. Liz sterkte! Over verboden datums gesproken, volgens mijn oude vk is de uitgerekende datum 5 okt. maar dan is mijn schoonvader en oom jarig. Mijn nieuwe vk zegt 2 okt. dus ik ben benieuwd wie er gelijk heeft. Volgens mijn nieuwe vk is de kans groot dat de kleine eerder komt omdat dit ook een stukje genetische is. Vandaag (als ik uitga van 5 okt) 39 weken!
Volgens mij niet, want een mama die in september was uitgerekend en in augustus is bevallen heeft eind augustus al het topic september mama's geopend. Dus de 1e "oktober" mama die is bevallen van ons (Mariek73), mag dat topic alvast openen...
Nee ik ben hiermee niet bekend. Ik zou het wel even goed in de gaten houden, ik weet niet of dit ook verband kan houden met te hoge bloeddruk.
Nee nu hoeft de baby niet langer te blijven zitten wat mij betreft. Ik kon er tot de uitgerekende datum lekker van genieten en vanaf nu is het alleen nog maar wachten. Zo werkt dat mentaal gewoon, daar ben ik van overtuigd. Neemt niet weg dat ik ondanks dat de baby er nog niet is, wel blijf genieten van de leuke dingen, zoals bewegingen (die wel steeds minder worden) en de opmerkingen en aandacht voor en over je zwangere buik.
Ik heb ook van meet af aan het gevoel gehad pas in oktober te bevallen en dan dus de 3e oktober. Daarom heb ik me ook aangemeld voor de oktober mama's (naast het feit dat ik zelf eerst dacht uitgerekend te zijn op 1 oktober) Dus ik doe mee aan het bevallen in oktober! (al zou ik best nu al willen)