Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Dat zou toch leuk zijn, dan kun je thuis bevallen :D

2. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik heb dat in de vorige zwangerschap ook gehad. Bij mij had het toen te maken met het eten dat ik een dag daarvoor heb gehad. Ik kreeg het van chinees eten. In de loop van de dag trok het weer weg.
    Maar wat Ischa ook al zegt, ik zou het zeker in de gaten houden, het kan inderdaad ook te maken hebben met je bloeddruk

3. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ischa, hoe is het bij jou?

Liz, sterkte vandaag. Hopelijk zet het inderdaad door of stopt het. Het kan nu dus nog alle kanten op, maar voor de baby zou het goed zijn als het nog even lekker kan blijven zitten.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    dat zou zkeer mooi zijn! nou,10 okt gaan we voor! :)

wat betreft die bloeddruk,ik heb er ook even aan gedacht heb sinds gister ook al hoofdpijn,en de dag dat ze me ontsloegen hebben ze mijn eiwitten etc ook gecontroleerd omdat mn bloeddruk toch wel gestegen was.
    Normaal heb ik 125/70 en toen 145/85 maar was nog goed...vond het wel gek dat ik toen pas 2 weken later weer controle kreeg? nou ja,..as dinsdag weer.

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ liz super spannend joh, sterkte vandaag en misschien
    morgen een beebje.... ;)

Hier gaat het wel gelukkig is wonderolie uit mijn lijf.... :oops:
    wat een elende zeg.
    Zit nog wel steeds met een ziek kind die alles onder spuugd,
    echt zo zielig, heb net dokter gebeld en ze mag 4 uur niks hebben.

Dus vandaag of morgen bevallen lijkt me niet handig, morgen gaat
    ze weer naar haar moeder voor 10 dagen (ze gaan op vakantie)
    ik denk dat ik in die 10 dagen zal bevallen.

LIEFS nony

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Misschien toch verstandig Allwoman om met de vk even te bellen. Omdat je ook hoofdpijn hebt. Ik zou denk ik niet wachten dan tot dinsdag.

Rolia op zich gaat het wel goed met mij. Moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn buik zat ben en blij ben als ons mannetje veilig in zijn bedje ligt. Ik zie ook enorm tegen de bevalling op. Ben ook super blij dat mijn bloeddruk tot nu toe goed is gebleven en het met deze medicijnen uit heb kunnen zingen. Had het niet verwacht.

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    De hoofdpijn valt nu erg mee ischa,maar ik wacht even tot morgenochtend,dan bel ik gelijk als het nog zo is! ;)

8. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ja dat is super dat je bloedduk zich zo goed houdt.
    En het opzien tegen de bevalling kan ik me voorstellen. Ik vind dat ook heel spannend, maar tegelijkertijd heb ik ook het 'kom-maar-op-gevoel'. Miljoenen vrouwen zijn ons voorgegaan, wij kunnen het ook! En vooral blijven denken aan wat je er voor terug krijgt :D

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaah Liz,toch nog weer thuis, sterkte meid en zet m op!

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Oef...spannende momenten/dagen voor een aantal zeg!

Liz; succes meis, hoop dat je een goede manier van ontspannen hebt kunnen vinden en je je meisje straks lekker in je armen hebt!
    Riola; volgens mij wel een 'gek' idee om deze dag (vermoedelijke bevallingsdag) rond te lopen....spannend hoor zo dat wachten!
    Ellen; morgen dus....hou je het vandaag nog vol?
    Zico; hoop dat jullie stiekum straks toch lekker samen naar huis mogen!

Allwomen; dat van dat vocht vasthouden heb ik op de gekste momenten met mijn vingers...dan doe ik soms echt helemaal niets en dan krijg ik worstjes en worden ze rood enzo...ik vind het ook zo raar....mijn bloeddruk was laatste keer ook wel wat hoger als normaal maar niet schrikbarend...ik moet dinsdag weer voor controle!

Oja...ik zou wel iets eerder willen bevallen want mijn zusje is 5 dgn later uitgerekend dan ons en er bestaat dus een kans dat we wel heeeel dicht op elkaar bevallen dus. Zelf zou ik het fijn vinden als er tijd (2 weekjes) tussen zit, hebben wel allebei ons 'ding', maar ook later voor de kids.

TzM; hoe was je feestje?
    Nony; lang leve de wonderolie..NOT! Beterschap aan je meisje!

11. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    pfoe,wat is er een hoop bijgeschreven.

heb meegekregen dat liz zo half om half is begonnen.meis sterkte maar het kan inderdaad nog afzakken of in ieder geval nog uren duren.probeer je zoveel mogenlijk te ontspannen.succes.

rolia,uitgerekend vandaag.misschien begint het vanavond ineens.je weet het nooit.

ik beval ook gewoon in oktober hoor hahaha.ik geloof nooit dat onze dochter er eerder uit gaat komen.ik heb wel krampen steeds en op mijn rug liggen gaat niet dan krijg ik krampen vanauitmijn rug naar mijn buik,dus ik lig continue te draaien van links naar rechts.
    zitten word moeilijker.weet niet waar ik het zoeken moet.heb het steeds benauwd omdat ze niet indaald.ze zit wel voormijn bekken dus dat is goed maar ja.
    ik voel me echt gehandicapt zeg.ik kan niet eens meer normaal de trap op lopen.als ik de 2 trappen opgeklommen ben naar onze slaapkamer ben ik kapot en gaat mijn hart tekeer als een bezetene.

ik loop enorm langzaam.ben echt een slak.onze bulldogreu vind dat onwijs heerlijk want die loopt normaal al niet hard maar nu helemaal niet.die presteerd het om zelfs nu nog achter me te lopen whahaha.stomme hond.we lijken met zijn 2-en wel een stel bejaarden.

nony,niet meer innemen dan die wonderolie.ik heb het nooit genomen maar het lijkt me ongans vies.blegh.

allwoman,ik hoop dat je hoofdpijn gauw over is.ik heb er ook mee te kampen.erg vervelend.

verder heb ik even niks te melden.

12. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    rolia 40 weken! Nu gaat het toch echt niet lang meer duren lijkt me. Hoop ik voor je ;)

Nony hmmm die wonderolie is ook niet zomaar iets, hoewel van de vrouwen die ik ken die het gebruikt hebben, heeft het wel allemaal geholpen.

Jody en Liz, spannend voor jullie meiden!

Tzm, mannen zijn idd niet de beste planners :(
    En mijn moeder belde gister om te zeggen dat ze hoopt dat de beeb nog niet snel komt omdat ze ook strontverkouden is en zo niet in het vliegtuig wil zitten, laat staan een baby ziek maken.

Marije lekker dat je geslapen hebt. Ik ben ook zo gefocust op de schoonmakers, ik lijk overal wel spinrag te vinden. Maar ja, dan moet ik het ook gewoon maar zelf doen.

Mamak dat zou dan wel bijzonder zijn als het op het suikerfeest wordt geboren! :)

Mieni, nee hier geen negerzoen te vinden helaas. Gelukkig komt nu mijn moeder snel met een hoop lekkers uit NL. Die droge ogen komen door hormoonverandering, dus het klopt wel.

Allwoman 'varkenskop' haha! Zou je niet ff wat aardiger zijn tegen jezelf! ;)

Ik had gehoopt dat de baby eind sept. zou komen maar ik weet nu wel zeker dat dat niet het geval zal zijn. De eerste 2 weken van okt. heb ik al 5 data dat ik als non-optie zie. Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen.

Nog meer meiden met beurse ribben? Mijn hele linkerkant is ontzettend pijnlijk door baby's kontje.

13. hallo meiden

nog even iets melden voor de laatste keer

mijn schoonmoeder brengt jullie morgen op de hoogte

heb der even uitgelegt hoe dat het werkt enzo ik zelf zal pas over een week samen met de beeb als alles goed is het ziekenhuis verlaten keizersnede is hier een week ziekenhuis vandaar.

daarna zal ik jullie uitgebreid kkomen vertellen van mijn ervaringen en met de nodige foto's natuurlijk

iedereen die ondertussen bevalt of moet bevallen veel succes

groetjes ellen

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    suc6 ellen!

groetjes lotte

15. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Succes & Sterkte Ellen morgen!

Liz, Ben benieuwd hoe het jou nu vergaat, hopelijk is het een beetje vol te houden..
    Zet 'm op meid...!

Hier al de hele dag harde buiken en ook pijnlijke krampen..
    Maar ik weet uit ervaring dat het zomaar weer af kan zakken.
    Al hoop ik natuurlijk dat het nu es door gaat zetten! ;)

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    marije: Ik hoop ook voor je dat het gewoon door gaat zetten!

Ellen1984: Succes morgen!!!

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @liz, nogmaals veel sterkte meid.

@marije, het is inderdaad te hopen dat het nu eens door gaat zetten, succes.

18. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Negerzoenen, mmm! Heb je die ook al niet in de States, Susan? Nee he? Da's balen....Gelukkig komt je moeder gauw...gevulde speculaas?!

Marije, mooi dat je geslapen hebt en je wat beter voelt, hoop dat je een heeeeele leuke dag gehad hebt...en hoop dat het nu gaat doorzetten

Liz, spannend! Ben benieuwd hoe t met je is.....nu waarschijnlijk weer in t ziekenhuis, hoop voor je dat je wat meer ontsluiting hebt...

Nony, fijn he, wonderolie?! Ik heb het bij Julia gebruikt, maar het heeft echt geen zin als de kleine er nog niet klaar voor is....en wat is het goor he?! Ik kan er nog misselijk van worden als ik eraan denk! Gaat het beter met (stief)dochter?

Tzm, Gelukkig kon je naar het feestje, hoe was het? Ze doen een ks(tenminste, als het aan mijn gyn ligt, ik heb donderdag een ander...)door mijn vorige bevalling. En om ook nog de ontsluiting te forceren ziet ie niet zitten met een tweeling...

Annika, hoe is het met het rommelen?

Wat sneu voor Zico, hoop dat Sterre snel mee naar huis mag....

Ellen, veel succes en plezier morgen,hoop dat je erg snel je kindje in je armen houdt!

19. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ liz: heftig hoor, succes!

@ rolia: nou maar hopen dat de kleine zich snel aandient he 8)

@ Ellen: spannend zeg! Succes en sterkte.

@ kus: gefeliciteerd met je mijlpaal :D

Ik heb net mn man weer uitgezwaaid naar Texel, en heb nu weer zo'n saai leeg gevoel... Geen tranen gelukkig, maar die komen vast als ie weer terugkomt woensdagavond. Ik denk dat ik hier niet makkelijk aan ga wennen, maar we hoorden vrijdag dat het waarschijnlijk maar tot januari is, dus dat valt een klein beetje mee :)

Wij hebben trouwens vandaag afgesproken dat de baby het beste op 10 oktober kan komen, of iig in dat weekend, en dan uiterlijk de 13e op de uitgerekende datum 8) (dus allwoman, ik kan je de hand schudden :D) Komt zowel mn man als mn ouders het beste uit, dus ik ben benieuwd :D Maargoed, je zal toch zien dat ie iets anders besluit, al heb ik echt absoluut geen voorgevoel van wanneer ie dan zou komen..(behalve dan dat we oktober wel gaan halen ;))

Morgen alweer 38 weken zwanger... wat klinkt dat lang zeg!

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedenavond dames.

hoe is het hier.
    Het is nu wel ffies rustig hahaha voor zolang het duurt,
    Morgen voor controle bij de gyn hopen dat ze wil strippen en inleid datum afspreken.

Veel liefs Annika

Deel Deze Pagina