Susanna, nog maar even wachten tot mams zich weer beter voelt dan Het feestje was wel leuk. Het was alleen in een restaurant en niet echt handig dat Tim niet naar oma kon. Hij verveelde zich natuurlijk rot en ging overal kijken waar niet mocht (achter de bar, in de keuken etc.) Toch was het wel even gezellig. Heb de hele middag al harde buiken en kramp, maar heb meer het idee dat het door mijn darmen komt...(?) In de auto vind ik het trouwens echt niet meer fijn met al die hobbels zeg Ik ga ff lekker badderen...eens kijken wat die buik daarvan denkt
Ellen, heel veel succes morgen. En geniet er nu nog van Liz, voor jou ook veel sterkte. Hier verder weinig te meldden, ga zo weer lekker gestrekt op de bank. Mijn man heeft vandaag de klossen onder het bed gezet. Mijn god zeg, dat is hoog nu. Mannetje heeft morgen ochtenddienst moet om 5.15u eruit, maar hopen dat ie er aan denkt morgenvroeg met zijn "duffe" hoofd. Nou fijne avond allemaal, en slaaplekker alvast. Groetjes Audrey
@ellen1984: heel veel succes morgen ! @liz: sterkte meid, denk aan je ! @tzm: de auto en hobbels kan ik ook niet echt meer waarderen, moet zeggen dat het wel scheelt of ik zelf rijd @annika: succes morgen met je afspraak !
Ellen heel veel succes meid! Marije en TZM, jullie ook al harde buiken en krampen....me too....weet soms ook niet meer of het nou mn darmen zijn. Verlies ook steeds redelijk wat slijm....sorry voor de niet zo frisse details.... Maar ga er maar niet van uit dat t doorzet....het is al te vaak loos alarm geweest...of zullen we morgen ineens alledrie bevalllen zijn? Deal?
Semmi, lijkt mij een goede deal! Alhoewel ik bang ben dat ons ukje hier anders over denkt! Morgen weer naar de VK, sowieso hopen dat het voorwerk van deze week iets opgeleverd heeft! En anders dat ze deze keer wél goed en volledig kan strippen... Volgens mij ga ik echt huilen als blijkt dat er niks veranderd is, haha!
Ellen, heel veel suc6 morgen en hopelijk valt het je allemaal een beetje mee, want een kz is niet niks. Maar morgen ben je mama. @liz, heel veel sterkte! Het kan beide kanten op he. Ik had ook vanaf 34 week echte weeen en ben met 36 week ingeleid. Maar ook hier houden ze het met 34 week niet meer tegen. Verder iedereen sterkte met de laatste loodjes en de zieken wens ik heel veel beterschap. Overigens vind ik het leuk om te lezen welke data wel geschikt is of juist niet. Ik had de voorkeur ook voor 10-9 of 10-10. Op 10-9 dachten we ook dat door zou zetten met om de 2 min weeen, maar helaas zette het allemaal niet door, maar op 11 9 is ons manneke dus geboren. Darryl* en Dylano zijn allebei van de 10de vandaar dat we hoopten op weer een tien.
Goede deal, maar ik ben bang dat ik er niet aan mee kan doen.... Hier nog geen slijm te bekennen en dat had ik met Tim wel. Ook zijn die harde buiken weg. Dat bad was heerlijk warm én manlief kwam uit zichzelf een kopje thee brengen! Maar ja, je weet maar nooit! Ik duim wel erg voor morgen. Had vandaag of morgen in mijn hoofd en als het dan niet komt, ben ik de eerste bij wie het blijft zitten voor mijn gevoel Nee hoor, ik roep al mijn hele zw.schap doe maar de 8e en mijn gevoel zei steeds de 2e, dus dat is het nog niet
Na een rustig weekje is het bij mij opeens ook weer aan het rommelen, maar nog niet echt regelmatig ofzo, dus het zal wel weer niet doorzetten helaas, zou toch leuk zijn Zie dat er meer aan t rommelen zijn, hopelijk zet het bij jullie door, hebben we weer babynieuws
Okay, ik weet niet wat het is met zondagen,maar de laatste 3 zondagen en vandaag is het gerommel zeer pijnlijk en de baby ontzettend onrustig! Nu ga ik er maar niet van uit dat er ook iets gebeurd, maar het zou natuurlijk zomaar morgen geboren kunnen worden. Mijn man en ik hebben iets met 14 oktober. Het is dan ook volle maan en dan worden er altijd meer baby's geboren dus wie weet! Ellen heel veel succes! tal nee hier idd gee negerzoenen, maar moeder brengt idd gev. speculaas mee en spec. kruiden zodat ik zelf aan het bakken kan slaan. Ik had ook gevraags om oliebollenmix maar dat is nog niet te koop. Dat moet mijn vader dan maar meenemen in november. kiezel ja ik vond 38 weken ook zo ver klinken i.v.m. 37 weken. Onzin natuurlijk, maar goed. tzm, die hobbels! Praat me er niet van. Hier ook erg irritant, en het is ook nog zo heuvelachtig hier. Ik rij ook liever zelf dan heb ik het nog enigzins onder controle. Net met man in de auto en we hebben in 15 minuten tijd wel 6 x hard moeten remmen voor onverwacht overstekende eekhoorns en wasbeertjes erg klote voor je rug en buik. Ze schieten zo de weg op.
=== buddynieuws Liz=== Zico smst het volgende: Liz haar baarmoederhals is voor 80 procent verstreken. Weeën volgen dichter op elkaar. Dus er is weer een oktoberbaby op komst. Doe de oktobermama's van me de groeten. === einde buddynieuws === Liz: het ziet er naar uit dat je niet lang meer op je meissie gaat moeten wachten!
He meiden, ik lag al een uur op bed maar heb weer weeen om de 4 min af en toe echt heel vervelende,dus ben er maar uit gegaan kan ik ze beter in de gaten houden,,....stomme is dat de druk zich nu ook opbouwd vanuit achter mijn anus!? Liz: je bent in mn gedachten meid,zet hem op!
allwoman je kleintje was al ingedaald toch? herken het niet echt wat je zegt. maar hopelijk? zakt t weer af enblijft je kleeintje nog even zitten,zou wel betr zijntoch?
Hey mamjanneke: ja de kleine was al ingedaald en lag vast...heb het nu om de 3 min flinke harde buiken vergelijkbaar als bij mijn dochter,alleen die druk van onder oeffff..misschien ligt die kleine wel met zn hoofd daar ergens te drukken...ik kijk het nog wel even aan,heb nog geen alarmbellen in mn hoofd. de pest is,de vk bel je wat eerder ,om even te komen kijken...nu moet je de gyn/verloskamers bellen en als we dan naar het ziekenhuis moeten ,moeten we oma bellen die mn dochter uit bed haald en meeneemt naar haar huis... oef,..hier zat maar 1 min tussen! Leve zwangerschapspagina ...
ja dat zou goed kunnen ja. en best lastig ja dat je naar de verloskamers moet i.p.v. dat een vk komt kijken, zeker als je nog een uk hebt. kan je moeder niet bij jullie slapen? mijn schoonmoeder heeft toen bij ons geslapen, zodat we ons manneke niet wakker hoefden te maken. het klinkt wel serieus, alhoewel ik ze die woensdag om de min. had en toch zette t niet door. sterkte!
allwoman suc6 en hopelijk kan je nog wat slapen. En als je het niet vertrouwd bellen hoor! Hopelijk is liz de baby er ook. Ikk ben klaar met kolven en ga nu lekker slapen. trusten meiden en suc6
Dank jullie meiden, we hebebn eigenlijk de afspraak dat mocht ik bevallen voor de 37 weken( en dus naar het ziekenhuis moet) we in het begin van d enacht of avond mn schoonmoeder zouden bellen(die neemt haar dan mee,we hebben geen logeerbed en die kruipt niet in ons bed) en halverwege de nacht een vriendin van me die dan op de bank slaapt en haar smorgens meeneemt. ik heb nou al zo vaak vals alarm gehad..het enige verschil is dus die druk en dat ik daarstraks wakker schoot van aauuuuuwwwww de tijden varieren nu van 2 min tot 5 min.. ik zal op tijd bellen...ga straks gewoon voor de zekerheid weer proberen te slapen Liz: kan heel goed nu serieus bezig zijn he,...gek idee! I eep my fingers crosst