Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nou dit zijn nu mijn tijden,dat is van wee tot wee en de tijd dat hij duurd niet vermeld dus.
    0:00
    0:03
    0:05
    0:12
    0:16
    0:22
    0:23
    0:26
    0:28
    0:31
    0:35
    0:41
    0:44
    0:48
    0:58
    1:02
    1:07
    Ik ga even douchen,en daarna kijk ik of ik met mannetje overleggen ga....
    heb weinig zin om voor niks die kant op te gaan en mn meisje wakker te moeten laten maken :(
    Tis zo moeilijk bij mij te bepalen he wanneer je moet bellen dus ik probeer maar zo goed mogelijk op mn gevoel te vertouwen...heb net wel n darmen geleegt..:S

Nou,zal wel weer vals alarm zijn,je word dr wel moe van ;) ik ga douchen,heb het koud,misschien tot later en anders ben ik er waarschijnlijk gewoon een uurtje of 8:30 weer! :)

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hey nachtbraker(s) 8)

Hier rommelt het ook :confused: Heb om de paar minuten harde buiken, en worden steeds pijnlijker. Ben maar uit bed gegaan om mannetje niet wakker te maken. Hoef ze niet weg te zuchten, maar ze zijn wel erg vervelend. Daarbij heb ik zo'n mestruatiepijn bij elke harde buik.
    Geen idee of het voorwerk is ofzo :(

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    oh wat spannend allemaal!

Hopelijk is t weer afgezakt allwoman, en lig je nu lekker te slapen! denk aan je hoor!

En Kus, hoe is 't nu bij jou? Slaap je, of zet 't toch door?

Hier is de bboel weer stil, zoals ik al vermoedde, Grr... Kan niet wachten tot 't 15.00 uur is. Afspraak met vk.

Lig nu voor de verandering weer eens wakker. In m'n verhoogde 1 pers bed. Doodeng zo hoog liggen haha.
    Nou zo maar de oogjes weer dichtdoen voor ik helenaal klaarwakker ben.

Sterkte meiden bij wie 't nog wel rommelt!

xx

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Kan ook niet meer slapen. Heb verder geen last van harde buiken ofzo alleen veel last van mijn onderrug.

Het is hier wel spannend hoor! Wel op tijd bellen heh Allwoman!

Ellen vandaag heel veel succes!

5. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Jeetje wat zijn er een hoop mensen die niet kunnen slapen hahaha hier nog 1. Sinds gisteravond weer last van mijn buik maarja zoals al eerder gezegd dat kan nog wel een week of wat duren.

Ellen, Liz en Allwoman heel veel sterkte ben benieuwd meiden!

Ik ga even een kop thee pakken en rustig terug lezen.

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    allwoman hoe is t nu? klonk wel serieus, maar heb t zelfde als jou gehad, dus misschien dat je nu ligt te slapen in je bedje.

@kus, zo voelden mijn weeen aan, pas in de laatste 4 cm ontsluiting moest ik ze echt weg blazen.
    hoe is het nu?

marije suc6 vanmiddag bij vk.

ischa sterkte met je rug.

7. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen nachtbrakers.

pfffffff hier nog 1 ik was om kwart voor 4 al wakker. bleh

liz wat spannend zeg.

Veel liefs Annika

8. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Nou heb de hele nacht over de vloer gelopen, maar gelukkig toch nog 2 uurtjes kunnen slapen. En het rommelt nog steeds hier. Moet om 9 uur bij de gyn zijn, zal wel vragen wat hij ervan denkt.

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Goedemorgen

Nog geen nieuws van Liz, maar ik hou jullie op de hoogte!

@ Allwoman en Ellen: ook spannend! En dan zijn er nog dames bij wie het rommelt...

Hier een rotnacht achter de rug. Ik heb het gevoel dat ik geen vijf minuten geslapen heb. Om 9u heb ik bezoek en als dat buiten is, kruip ik terug mijn bedje in.

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi meiden,
    ik ben er ook nog hoor,het rommeld nog steeds,maar niet meer met zoveel regelmaat als vannacht.
    Waren(zijn)dezelfde weeen als bij mijn dochter de bevalling begon....zelfs nog wat heftiger.

je kan er niets van zeggen of het nu meer ontsluiting geeft of niets,..morgen naar de gyn.
    Weet wel dat als ik nog bij de vk zat ik vannacht al gebeld had.

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat! heb wel wat geslapen maar werd er wel steeds weer wakker van.

Hoe gaat het met de anderen die aan het rommellen waren?

Kus: succes met de gyn vandaag!

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @kus, fijn dat je des ondanks nog even 2 uurtjes hebt kunnen slapen. Klinkt erg serieus meid. hoe laat moet je naar de gyn?
    Ik denk dat je ook aan de ctg komt om je weeen te meten.

@allwoman, is het nu afgezakt dan? Anders zou ik vandaag overdag even heen gaan. Kan nooit kwaad om zekerheid te hebben.

@kibi, sterkte vandaag en inderdaad als je kan bij slapen gewoon lekker doen.

Mijn man gaat vandaag voor het eerst naar onze ha. Deze hebben we al 2 en half jaarl. Hij is vanmorgen met de hond lopen met zijn elleboog tegen de muur aangelopen en nu is er een stuk bot afgebroken in de elleboog en doet de elleboog zeurderig pijn met tintelingen.
    Ben benieuwd wat de ha zegt, want het is ha van piet snut.

12. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    by the way:
    Heb de topic oktobermama's geopend hoor dames.
    En ook al wat geschreven :)

13. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    Jeetje wat een bewogen nacht is het hier geweest voor een aantal! Spannend om terug te lezen!
    Vooral Allwoman, Ellen en Liz veel succes gewenst!

14. Goedemorgen,

Ik meld mij ook weer even :) ;)

Veel meiden die behoorlijk aan het rommelen zijn. LIZ heel veel sterkte! ALLWOMAN dit hadden we niet afgesproken he? :) ;) Rustig aan meid.
    TZM lief van je dat je aan me dacht ;)

Met mij gaat alles prima ben alleen standaard iedere morgen om 8 uur wakker hoe laat ik ook naar bed ben gegaan. Verder ben ik wel erg snel moe en begint die buik steeds zwaarder en zwaarder te worden.
    Afgelopen weekend een best druk weekend gehad en gisteren totaal onverwachts m'n babyshower gehad echt super leuk! Ik had samen met mijn man bij onze beste vriendin afgesproken om foto's van ons te laten maken. Komen we bij haar thuis met alle kleding en spullen zitten daar allemaal vriendinnen en schoonmoeder/zussen daar echt super! Alles helemaal leuk versierd. M'n man wist hier allemaal van :confused:
    Super gezellig gehad en behoorlijk verwend :oops: Maar was wel helemaal gesloopt daarna kon geen boe of bah meer zeggen. Nu hebben we volgende week de fotoshoot :) Kan ik weer alles strijken haha :)

Fijne dag allemaal! En meiden die rommelen rustig aan he?

xxxxx

15. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ hansje: leuk zo'n babyshower :D :D

Zo vannacht behoorlijk gerommeld bij iedereen zie ik!

Hier ging het ook de hele nacht door, maar niet met regelmaat nog steeds. Het wordt wel wat pijnlijker naar mij idee, maargoed, nog niet echt serieus geloof ik. (Zo nog ff framboosbladthee en bitter lemon drinken en kijken wat er gebeurt 8) waarschijnlijk niks dus, haha)

Ben benieuwd hoe t met Liz is!

@ marije: succes bij de vk, hopelijk kan ze wat voor je doen

@ kus: succes bij de gyn, ben benieuwd wat ie zegt

16. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    === buddynieuws Liz ===
    Liz is weer thuis met 2 cm ontsluiting. Het vorderde helaas niet

=== einde buddynieuws Liz ===

Verder smst Zico dat Sterre vandaag overschakelt op 7 voedingen van 60cc per dag en dat ze 75g bijgekomen is (weegt nu 2255g). Goed nieuws dus, al weet Zico nog niet wanneer zij of Sterre naar huis mag. Maar ze zijn al een stap dichterbij!

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen!

Ik word er helemaal zenuwachtig van als ik lees hoeveel
    meiden er al aan het rommelen zijn..... :oops:
    Het idee dat ik binnen nu en 2 weken mama ben... :rolleyes:

Hier rommelt het helemaal niet, of niet dat ik er last van heb
    wel wat harde buiken en gister zomaar wat vocht verloren.

Ik wacht controle woensdag maar af om te kijken of er
    iets verandert is.

@liz wat vevelend dat het niet doorzet, en dat je dan aldoor heen
    en weer van huis en ziekenhuis moet...succes vandaag!

Voor de rest van de meiden die rommelen SUCCES!

LIEFS nony

ps ik ga op zoek naar oplader van videocamera, heb hem zo goed
    opgeruimt dat ik geen idee heb waar ie ligt.... :oops:

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een rommelende dames, spannend hoor :D

@liz, balen zeg dat je weer naar huis bent gestuurd, het is echt te hopen dat het snel doorzet want dit is erg vermoeiend.

@allwoman, hoe is het nu met je? Zijn de weeën nu afgezakt?

@kibi, hopelijk kan je straks nog een paar uurtjes slaap pakken.

@kus, spannend hoor, ik ben ook wel benieuwd wat de gyn ervan zegt.

19. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Wat een rommelende meiden vandaag weer. Allwoman, Kiezeltje, Kus, en natuurlijk Liz....heel veel sterkte!

Hier gebeurt helemaal niks :(

Nony, word jij voor de uitgerekende datum ingeleid dan? Balen dat je de oplader van de video camera kwijt bent.

Goed nieuws van Zico en Sterre. Dank je Kibi!

Hansje, leuk een babyshower. Wat een verrassing en zelfs je man in het complot, zonder dat jij het wist.

Zou Ellen haar baby inmiddels al hebben?

MamaJanneke, ik heb al even gespiekt bij de oktobermama's. Leuk dat je met Dylarius onder de douche bent geweest. Heerlijk, weer zo'n glad klein frummeltje tegen je aan. Ik verheug me er nu al op :D

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Nou Rolia, ik kan je de hand schudden....ook hier weer helemaal niks, heb een heerlijke nacht gehad en goed geslapen....dus ben echt klaar om te bevallen....haha...

Liz: balen zeg dat het niet vordert....denk aan je!

Allowman: jeetje wat pittig zeg, zo snel achter elkaar je weeen en dan toch nog weer loos alarm, sterkte ermee meid.

Kus: succes bij de gyn, ben benieuwd of het voor jou ook doorzet.

Fijn dat t goed gaat met Sterre!

Mamajanneke, ik zal es ff spieken bij de oktober mama's...hoop dat ik er ook snel mee kan kletsen!

En dus nog meer meiden aan het rommelen, ben zo benieuwd wat deze dag ons zal brengen!
    Voel trouwens die druk naar onder nog steeds ontzettend en denk soms echt dat mn vliezen zo kunnen breken....maar voel je dat eigenlijk aankomen? Bij mn dochter is t niet spontaan gebeurd, dus heb geen idee.

Nou ga ff bakkie koffie doen, tot later!
    Liefs Sem

Deel Deze Pagina