Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ rolia Vanwege mijn overmatige maagzuur, slecht/niet
    slapen en een grote beeb laten ze me niet overtijd lopen.
    Dus ik weet bijna zeker dat ik over 2 weken mama ben.... :rolleyes:

2. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik ben er ook wel klaar voor/klaar mee :D

Wat betreft het vliezenbreken, bij de eerste braken ze spontaan, maar dat was tijdens de weeën, dus ik heb er niet op gelet of ik dat aan voelde komen. Waarschijnlijk weet iemand dit, die is begonnen met het gebroken vliezen?

3. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Oh, dat is wel lekker zeg. Weet je tenminste waar je je een beetje op kunt richten. Ik kan je de hand schudden, want ik weet ook bijna zeker dat ik over 2 weken weer mama ben :D

4. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik ga beginnen met een traktatie voor de andere twee, voor op school en het kdv. Ik heb spekjes gekocht (bolletjes) en een soort spek/schuimmuisjes. Een prikkertje, spekbol en spekmuis er op en in een piepschuim ding prikken. Voilá!
    Nu maar hopen dat ik de goede kleur heb straks :)

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ rolia HAHA ja jij weet ook zeker dat je over 2 weken
    een beebje in je armen houdt....

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!
    Pff wat een nacht bij een aantal zeg...ik zit al lezen mee te zuchten :confused:

Allwomen; zou je vandaag niet al gaan? Klinkt zo serieus bij je, zeker omdat je zegt dat het hetzelfde is als bij je dochter maar dan heftiger!!!
    Ellen; succes vandaag!
    Liz; jeetje meis weer thuis...hou je het nog een beetje vol zo??
    Mamajanneke; leuk dat je de mama's hebt geopend...het duurt voor mij (waarschijnlijk) nog heeeel lang, maar ik kijk er al naar uit om straks mee verder te mogen kletsen daar over onze kleintjes!
    Kus; wauwie ook voor jou een spannende nacht zeg...ben benieuwd wat de gyn tegen je heeft zegt!
    Hansje; wat ontzettend leuk zeg zo'n shower! Wij mogen nog ffies meid...ook bij mij wordt de buik zwaarder...doe maar lekker rustig aan he!
    Kibi; is je bezoek al weg??? Slaap je al??

Bij mij is het nu al 3/4 nachten zo dat ik rond 3 a 4 uur naar het toilet ga en vervolgens klaar wakker ben....en dan rond 5en val ik weer in slaap tot een uurtje of 9/half10 maar dan heb ik het gevoel alsof ik de hele dag in bed zou kunnen blijven liggen...beetje gaar gevoel is dat!

Vandaag 36 weken, nog een weekje en dan mogen we thuis blijven!

7. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wat een leuk idee Rolia...ook zo lekker crea....succes!

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    He meiden,

Het gaat wel hier hoor heb ze verre van om de 2 min nu ;) zo af en toe,een vervelende...hou de tijd niet eens bij nu.
    Heb wel het idee dat het wat onrustiger word nu dus ik ga zo even op bed liggen.
    Ik vertrouw op mn gevoel,geloof me als ze nu weer om de zoveel min kwamen regelde ik nu vervoer naar het ziekenhuis.

mocht het vanavond nu weer gaan rommellen wil ik nu in ieder geval wat gerust hebben ;)
    Kan er niets van zeggen.

Hansje: zeg dat maar tegen de beeb;) loopt vast weer meteen sisser af ;)
    Leuk dat je zo verrast bent met die babyshower! waaromdenken mijn vriendinnen daar niet aan! :)

zo ik ga even liggen en heb de pc aan,dus als er wat veranderd horne jullie het ;)
    succes voor die aan het rommellen zijn!

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Nou nou gisteravond niet meer geweest, maar een heleboel dames die last hadden van gerommel. Ik zie tot nu toe geen babynieuws dus ik ga er vanuit dat het bij niemand heeft doorgezet?

mamajanneke: Hoe is het je manneke bij de HA vergaan?

Hier een beroerde nacht gehad! Manlief en ik warebn gister zo onwijs moe dat we al om 22.00 uur naar bed zijn gegaan. Manlief sliep gelijk, ik moest weer moeite doen.... :( Uiteindelijk toch gelukt, werd ik rond 23.15 wakker van een schreeuw van Milan. :confused: Die is blijkbaar ook weer in slaap gevallen na die schreeuw want nadien hoorde ik niets meer... Maar ja moeders kon niet meer slapen. Heb liggen rommelen en draaien pfff werd er gek van. Om 1.30 hoorde ik ook nog enge geluiden beneden. Toch Lars maar ff wakker gemaakt om te kijken anders kon ik helemaal niet meer slapen... :oops: Was dus idd niets aan de hand, maar ja ik heb dus nog wakker gelegen tot 4.00/4.30 toen ben ik weer in slaap gevallen. Daarna ook heel vaak de klok gezien, maar wel gelukkig weer in slaap gevallen. Ben nu sinds 10.00 wakker en voel me nou niet echt uitgeslapen.... :rolleyes:

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    vandaag 38 weken!!! :)

11. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi hoi

Liz, wat zal je balen dat je nu weer thuis bent! Sterkte en hopelijk zet het door!

Allwoman spannend hoor! Succes!

Kibi lekker he dat slechte slapen. Ik was er om kwart over 4 maar uitgegaan en ben om 7 uur pas weer gaan slapen tot 10 uur ach anders vanmiddag nog even naar bed. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

Kus ben benieuwd wat de gyn zegt!

Mamajanneke zal zo eens kijken in ons toekomstige topic hopelijk mag ik me snel bij je voegen.

Rolia kan het helemaal begrijpen dat je er wel klaar mee bent hahaha. Volgens mij zijn er nog weinig die dat niet zijn :D

Mieni gefeliciteerd met de 38 weken!

Vandaag even naar de stad om mijn telefoon om te ruilen want ik heb zaterdag mijn abonnement verlengd maar de tel is nu al stuk! Dus even een nieuwe eisen. moet natuurlijk wel kunnen internetten in het ziekenhuis :D
    Sinds gisteravond hier ook weer lichte ongikrampjes. Maarja zoals we wel weten kan dat nog wel aanhouden ook.

Iedereen die rommelt, naar de vk of gyn moet SUCCES!

12. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    poehee,er zijn er veel aan het rommelen zeg.

@liz,vervelend meis steeds die weeen en toch niet vorderen.

@zico,fijn dat sterre weer bijkomt nu.

@allwoman,rust lekker uit inderdaad want als je weer zo'n nacht als afgelopen nacht hebt ben je dalijk versleten als het doorzet.leker je bed in als het kan.

verder de dames die rommelen,heel veel sterkte.

ik zelf rommel niet zo heel erg nu.ik denk dat 80 % van mijn harde buiken veroorzaakt worden door madammeke hoor.
    ze is zo vreselijk actief,niet normaal meer.ze zeggen dat ze minder ruimte hebben,nou daar is hier weinig van te merken.ze daalt nog steeds niet in en zit boven mijn bekken dus waar zij de ruimte vandaan haalt om zich uit te strekken............
    het doet echt zeer.links het kontje en rchts aan de zijkant 2 voeten erui.pffffffffffffffff lekker crispy gevoel........*NOT*

net mijn 6-jarige uit school geplukt,die heeft teveel prikkels gehad de afgelopen week dus die ging aan het spugen.hij heeft afgelopen donderdag een nichtje gekregen en hij weet nu dat hij naar een ander school gaat èn hij krijgt volgende week zelf een zusje dus alles bij elkaar was net teveel denk ik.hij ligt lekker op bed nu.

ik weet niet meer waarik het zoeken moet.ik kan niet meer normaal zitten.dan krijg ik het een soort van benauwd zeg maar.ik zit nu languit op bed met mijn benen vooruit.dat zit nog het beste maar ja dat is voor rich ook niet echt gezellig.en ik vind het zelf ook niet gezellig maar ja.dit gaat zo wel hhet beste.nou ja nog een weekie.

rolia,ben benieuwd of die kleine bij jou uit zichzelf gaat komen.

ik heb de traktaties ook al klaar staan hier.ik heb op i-net van die lollies gekocht in de vorm van een speen.daar heb ik zelf kaartjes aan gemaakt met een elastiekje.heb er 101 klaargemaakt.
    tja alle 5 willen ze uitdelen natuurlijk.pepijn heeft de grootste klas met 32 ! kinderen en kevin de kleinste met 20.mandjes gekocht bij de xenos en daar de traktaties ingedaan.alles staat klaar.

mijn tas staat ook klaar voor maandag.moet alleen nog etenswaren en drinken erin doen.moet om half 8 in het zh zijn.
    heb al mijn hobbyspullen opgeruimd zodat ik vrij baan heb op de slaapkamer daalijk.

nou ik ga de jongens maar eens uit school halen op mijn gemak.man wat is het koud buiten brrrrrrrrrrr.

kom vanmiddag nog ff koekeloeren.

greetzzzz

13. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Goedemorgen Meiden,

Wat een gerommel hier! maar wat vervelend dat er zoveel van jullie slecht slapen! Er word hier snachts bijna meer geschreven dan overdag :D Wel heel erg spannend voor iedereen.

Allwomen: We hadden afgesproken dat het zou blijven zitten tot minimaal 37 weken weet je nog :D daar moet je wel aan houden vind ik.

Hansje: Super leuk zo een verassing.

Ellen: Ik heb het vermoeden dat je je beebje inmiddels al in je handen hebt. wij wachten af :D

Liz: wat vervelend dat het niet echt wil doorzetten... heel veel sterkte.

Sem: dat gevoel van die druk van onderen is voor mij heel herkenbaar. Ik heb het ok een dag of drie gehad, maar nog geen gebroken vliezen.

Mieni: inderdaad een onrustige nacht! kan me voorstelen dat je je niet echt uitgeslapen voelt! kan je straks nog proberen te slapen? trouwens gefeliciteerd met je 38 weken!

Hier is alles naar twee dagen rommelen weer helemaal rustig. Ik voel ook echt helemaal niets vreemds meer. Als je mij vandaag zou vragen zou ik zeggen dat de kleine nog wel een aantal weken zou kunnen blijven zitten. maar dat hoop ik eerlijk gezegd echt niet!
    Mijn man heeft steeds geroepen dat de kleine op 29 september geboren zou worden. nou.......dan moet er nog wel heeeeel veel gebeuren vandaag.

x

14. Butterfly1

Mariek hahahaha mijn man zei ook al dat de kleine afgelopen zondag geboren zou worden. Nou ook mooi niet hahaha. Hopelijk krijgt jou mannetje wel gelijk :D

15. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Butterfly: Ik weet dat het zeer onwaarschijnlijk is....maar stiekem hoop ik wel op vandaag! had jij dat gisteren ook?

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl

BEVALLEN: :baby:

07 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 1e kindje (7 oktober 2008)
    11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke - 3e kindje (6 oktober 2008)
    12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24 - 1e kindje (9 oktober 2008)
    17 september 2008: (36+3) Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje - 1e kindje (12 oktober 2008)
    19 september 2008: (37+5) Myanisa Jamila - 3315 gram - 50 cm - Sam1973 - 2e kindje (9 oktober 2008)
    20 september 2008: (38+3) Xino - 3060 gram - 49,5 cm - Steffie1980 - 4e kindje (1 oktober 2008)
    21 september 2008: (38+1) Zoë Hannah - ? gram - ? cm - Zena - 1e kindje (4 oktober 2008)
    22 september 2008: (38+5) Chelsea - ? gram - ? cm - Brennmg - 2e kindje (2 oktober 2008)
    24 september 2008: (37+5) Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 3e kindje (9 oktober 2008)
    24 september 2008: (38+5) Luca Alexander Hendrik - 2700 gram - 49 cm - Lampie - 1e kindje (3 oktober 2008)
    25 september 2008: (38+6) Jayden - 3200 gram - Saris - 1e kindje (3 oktober 2008)
    25 september 2008: (39+3) Lars - 4250 gram - ? cm - Truus1980 - 1e kindje (29 september 2008)
    26 september 2008: (37+4) Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 1e kindje (13 oktober 2008)
    27 september 2008: (39+1) Alida - 4030 gram - Knoepert - 4e kindje (3 oktober 2008)

Totaal 7 meisjes, 7 jongens

UITGEREKEND:

28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    Jessicaca: 27 jaar, denkt zelf jongen
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Farfan
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    13 OKTOBER
    Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 9 :-#

AFSPRAKENLIJST:
    30 september
    Allwoman: controle ziekenhuis, Mieni: controle gyn, Ischa: controle gyn
    1 oktober
    Kibi: 19.30u 39w controle gyn, Nony: Vk controle, Butterfly1: Vk controle, Jody79: Vk controle
    3 oktober
    Tzm: vk

VLINDERTJES:[​IMG]
    20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober)
    24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober)

BUDDYLIJST:
    Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mieni - Tam27
    Liz - Zico
    Mariek/Rolia - Ischa
    Marijeee - Butterfly
    MariekeS81 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie
    Mamak - Semmi
    Jody79 - Niva

17. Butterfly1

Ja stiekem wel hahaha wil zo graag zien hoe ze er in het echt uitziet (want al die keren pretecho is toch anders he). Zit volop aan de bitterlemon dus daar kan het niet aan liggen hahaha. Ach we kunnen er weinig aan doen helaas. Woensdag moet ik weer naar de vk. Misschien als ik aangeef dat ik het goed zat ben (loop en stoot echt overal tegenaan! Zo vervelend en pijnlijk) dat ze iets kan doen. Wel geniet ik elk moment dat ik haar voel bewegen want voor je het weet is het voorbij en heb je een kindje.
    Hebben jullie geen last van het stoten enzo?

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he meiden
    wat een gerommel vannacht bij velen zeg.
    en bij sommige had ik echt zo iets van joh blijf nog even binnen. tis voor liz wel heel vervelend dat het niet door zet maar hoop dat het gewoon afgezakt is voor haar zo ver was ze toch nog niet? of het ik het mis.
    maar ja dat gerommle is natuurlijk ook niks althans dat lijkt me heb er geen ervaring mee.

hier ben ik dus verkouden geworden zit je ook niet echt op te wachten zeg maar.
    lekker van dat vast zittende maar wel dat het in je keel blijft hangen blehhhhhhhhhhh.
    verder heb ik vandaag dus echt geen puf ik heb steeds een uurtje geslapen vannacht en dan was ik weeer even wakker dan weer slapen en dan weer na een uur wakker ;ppffffff erg vermoeiend.

19. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Voelde het bij zoontje niet aankomen,was in 1 keer gevoel van knap in me buik en daar was het al!
    Voor alle rommellende meiden succes!

20. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Aloha dames,

Ben weer thuis! Bloeddruk was weer te hoog dus kon gelijk in een potje piesen :p Als ik niks hoor is het goed.

Wat betreft de harde buiken...ze komen niet met regelmaat en zijn ook niet even sterk, dus dat is afwachten. Trek ik het niet meer moet ik gelijk bellen en kijken ze wat ze eventueel kunnen doen.

Rommelt nog steeds hier, de menstruatiepijn blijft en laag in mn onderrug ook. Krijg ik vanacht weer zo'n nacht dan kon ik ook gewoon bellen.

Deel Deze Pagina