1 vriendin had zelf een luiertaart gemaakt met 2 rompertjes en sokjes erbij. En voor de rest voornamelijk kleertjes. Allemaal wel wat grotere maatjes want van 50/56 hebben we al zoveel. Ook een knisperboekje van nijntje en nog een rammelaar van woezel en pip, een slaapzakje en een etuitje met daarin in het mini van dove een deo, bodylotion, shampoo en douchwash voor in de vluchttas erg handig....
Ik heb sinds vandaag ook weer hele dikke voeten. Dus denk dat vocht er toch wel een beetje bij hoort. TZM als ik heel eerlijk zou zijn ik denk niet dat ik zou gaan zwemmen. Dadelijk breken de vliezen en merk je er helemaal niets van of je ziet dan niet dat ie eventueel in het vruchtwater gepoept heeft . hahahaha misschien ben ik wat dit betreft een beetje te angstig hoor
Ischa, de jongen met wie ik normaal meerij (of hij met mij) zei ook al dat het water misschien ineens een eind omhoog zou gaan als mijn vliezen breken Maar het lijkt me wel erg toevallig en anders merk je het wel als je er weer uit gaat! Ik ga trouwens nu zelf met de auto hoor, dan kan ik gewoon weg als ik dat wil. Rennie heb ik eigenlijk niet in huis. Misschien dat ik dat moet halen dan. Manlief zijn reactie op de rennie: Ren nie? Ik ren nooit...flauwerik. Allwoman, ik had ook al het idee dat het met mijn bloeddruk te maken kon hebben. Maar dat kan ik vrijdag weer laten meten toch? Of moet ik daar dan langs voor gaan? Bij Tim had ik ook erg veel vocht, nu een stuk minder....tot nu...
Zo dat was even schrikken ben een beetje van slag en verdrietig. De deurbel ging net en stond er een collega aan de deur die wilde mij persoonlijk even vertellen dat de moeder van mijn zeldzame wel goede collega overleden is ze is pas 53 jaar geworden
Marije: wat vervelend dat het strippen niet ging. Erg kut allemaal! Allwomen: gelukkig is de kleine nog even blijven zitten. En wat een lieve schoonmoeder. Hansje: Leuk zo'n babyshower! TZM: als je nergens last van heb, lekker gaan zwemmen! Als er wat gebeurd, er rijden altijd nog taxi's! Verder weet ik het niet meer. Groetjes Lotte
He bah, wat een vervelend nieuws. Wat is het leven toch dubbel he. Wij gaan mensjes op de wereld zetten en ondertussen overlijden er mensen. Bah Sterkte ermee. groetjes Lotte
Ellen, man en Oma, gefeliciteerd met jullie zoon en kleinzoon. Geniet er van! Lotte, hoe is het met jou dan? TzM, ik zou ook lekker gaan zwemmen. In het ergste geval moet je nog 3 weken en om dan helemaal niks meer te ondernemen....? Daarbij wordt je weer lekker moe en slaap je sowieso een stuk beter vannacht. Balen van dat maagzuur ik heb er nu ook meer last van, eigenlijk de hele zwangerschap geen last van gehad en nu komt dat er ook nog even bij. Hansje, leuke dingen heb je gekregen. Allwoman, wat een lieve schoonmoeder heb jij zeg Butterfly, dat was nogal een meevaller met die telefoon. Fijn dat je kunt internetten in het ziekenhuis. Ik heb de traktaties voor de kinderen gemaakt. Ik had er niet zoveel als jij Blub, pff. Wat heb jij voor de juffen en meesters? Ik denk dat ik er een paar geboortehartjes in een cellofaan met een lintje er om bij doe voor de juffen.
Ja Rolia, 3 weken zou zo maar kunnen... daar heb je gelijk in... Ischa, sterkte. Wat een vervelend bericht.
Jippie! Mijn moses basket is net aangekomen en ik ben ontzettend blij mee! Aangezien je hier nauwelijks een wieg kan kopen met hemeltje, heb ik deze mand voor de baby laten maken. Daar kan het beneden dan in slapen. Fotootje in mijn album. Hansje dat klinkt allemaal super leuk! Een knisperbroekje?! Een broekje met geluid neem ik aan? Ischa dood en geboorte kunnen erg dichtbij komen soms. Raar iets eigenlijk. Tzm, ik hou ook ineens superveel vocht vast. De hele tijd nauwelijks last van gehad alleen mijn voeten dan. Het zwemmen zal je daarom wel goed doen denk ik. Verlies je nu echt heel veel meer bloed na een bevalling? Ik kan hier dus geen kraamverbanden krijgen, ik heb gewoon de grootste nachtmaandverbanden, maar ik begin me zorgen te maken of die wel afdoende zijn. Meiden met ervaring...roept u maar!
Ellen en familie, van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jelle! Verder veel bijgelezen, het enigste wat is blijven hangen zijn de slechte slapers, en dat het bij veel meiden aan het rommelen is! Spannend hoor, maar tot nu toe dus nog geen nieuw babynieuws... (eigelijk ben ik erg ongeduldig, maar dan moet ik maar even goed in de gaten houden dat het nog helemaal geen oktober is....) Slechte slapers, ik hoop voor jullie op betere nachten Morgen moet ik weer naar de v.k. toe, ben benieuwd. Tot nu toe nog nooi echt vreemde dingen gehad ofzo... Zal dan morgen toch ook echt eens klossen halen, wordt het nu wel eens tijd voor. Vanmiddag ook de vluchttas klaargemaakt, alleen ben ik volgend mij de helft vergeten... Zal eens zoeken of er ook een lijstje is voor wat er allemaal in moet...
Ehm Susanna.....de eerste dagen had ik 2 van die enorme lappen tegelijk nodig...dus ehm... Mooi wiegje zeg. Ik beeld me nu vast in dat ik ook hoofdpijn heb....
@ ischa: wat een rotnieuws zeg @ marije: kan me voorstellen dat je baalt! Die kleine van jou moet nou toch echt nodig es komen hoor! @ susanna: tip van mn schoonzus is om meerdere maandverbandjes tegelijk in te doen, volgens haar was het zeker wel nodig, meen me zelfs te herinneren dat ze aan 2 kraamverbanden nog niet genoeg had Ik kan me niet voorstellen dat dat past, maargoed. Vreemd dat je ze daar niet kan krijgen hoor... verliezen amerikaanse vrouwen minder bloed ofzo? Ik heb echt weer zo'n indalingsgevoel - krampen en steken door mn vagina, en het trekt door naar mn billen, echt zo'n niet lekker gevoel! Als ie nog verder zakt komt ie eruit gerold denk ik Alhoewel dat uiteraard geen probleem is 8)
@Susanne: Dat kan wel behoorlijk wat zijn ja. Ik heb de eerste dagen de kraamverbanden gebruik (samen met die speciale onderbroeken, die netjes die in het kraampakket zitten) en daarna grote maandverbanden. Maar als je het niet kunt krijgen daar, zul je het toch met de maandverbanden moeten doen lijkt mij. Iets vaker verschonen. Het is sowieso goed om veel naar de wc te gaan nadien, je baarmoeder verkleind dan sneller.