Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo iedereen,

Iedereen gefeliciteert met de geboorte van jullie spruiten !!!
    Hier weer een kort berichtje van mij. Ben vandaag naar de vk geweest en die heeft me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk veel te hoog is ( ben net pas terug uit ziekenhuis). heb daar een uur aan de ctg gezeten en de hartritme van het kleine is gelukkig goed, ook aan de bloeddruk meter gezeten werd om de 5 min gemeten en bleef te hoog, ook een echo gehad en ook die was goed.Bloed geprikt en daar blek uit dat mijn bloedplaatjes te laag zijn, en in mijn urine zit eiwit. Ben blij dat ik weer thuis ben, was me het dagje wel.
    Moet woensdag terugkomen en me tas nemen, voor het geval dat mijn bloeddruk nog steeds tehoog is.

ga even proberen terug te lezen.

ps kreeg ook een smsje van bambie dat ze in het ziekenhuis is opgenomen.

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Klopt ja! Dat was ik vergeten. Ik heb ook een paar dagen 2 maandverbanden in mijn onderbroek gehad. Het is een hele prop, maar dan weet je wel zeker dat alles opgevangen wordt :rolleyes: .

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    hahaha wel goed bedacht van je man. Ik zweer bij rennie. ik word elke dag wel wakker met brandend maagzuur en een rennie werkt meteen!

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jeetje Ischa dat is zeker schrikken! Sterkte....

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Mooi mandje hoor! kan me voorstellen dat je helemaal in je nopjes bent... :)

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    waarom is bambie opgenomen?
    dat is dus iets waar ik me niet op verheug. die kraamverbanden ja ik heb hier ook van die lappen dat ik denk hoe kan ik er nou twee naast elkaar om hebben blehhhhhhhhhhhhhh.

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Jeetje hele lappen tegelijk dus! :( Ik snap werkelijk niet hoe ze dat hier hebben dan. Ik voel al weer dat ik pissed off raak! Gelul hier ook! :evil:
    Ik keek weer o'n bevallingsprogram hier vanochtend, weer zelfde liedje, baby eruit, streng doorknippen door dr., meteen weg bij moeder, afdrogen, inwikkelen en dan pas bij moeder op de borst. Nou ik zit er straks bovenop dat ik dat dus niet zo wil! :evil:

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Bambi: Jeetje sterkte meid. ik hoop dat alles goed met je gaat. Heeft ze al weeen dan? Waarom is ze opgenomen?

Denise: Doe jij ook maar voorzichtig met je hoge bloeddruk, hopelijk is het woensdag beter en hoef je niet te blijven!

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Nou ik heb er de 1e dag wel 2 of 3 naast elkaar in gehad, de 2e dag was het gelukkig al minder, had ik er maar 2 nodig en de 3e dag nog maar 1 en heel langzaam aan kan je dan weer gewoon maandverband gebruiken!

Maar ik zou er ook bovenop zitten Susanna, zoals het bij jullie gaat is geen leuke manier om je kindje op de wereld te zetten. je man hoort de navelstreng door te knippen en dan moet hij/zij eerst lekker bij mama liggen als het medisch verantwoord is en pas dan lekker nagekeken worden. Zo gaat het hier tenminste! Ik duim voor je dat ze straks naar je willen luisteren!

10. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Bambie is opgenomen omdat ze niets meer binnen kan houden, hoop dat het goed met haar gaat.

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ow heel herkenbaar.... :( Hopelijk knapt ze ook snel weer op na een paar zakjes vocht. Zal ook wel een buikgriepje onder de leden hebben! Wens haar sterkte van ons!

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Zal ik doen, vind het nog steeds erg jammer dat ik niet meer dagelijks met jullie mee kan lezen.

13. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedenavond dames

Hier even kleine update van mij.
    Ik ben vandaag gestript want had 2 cm ontsluiting.
    Gebeurt er verder niks moet ik maandag terug komen en word ik dinsdag of woensdag ingeleid.

Maar het rommelt nu wel weer wat meer.

Veel liefs Annika

PS Ellen en hubbie gefeliciteerd,

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Annika wat fijn te horen dat het de goede kant op gaat, is de kleine nu op de juiste lengte en gewicht ?

15. annika1985

ze is nog wel wat kleiner maar ze doet het goed.
    ze woog vorige week maandag 2466 gram.

Veel liefs Annika

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Super !

Ik heb te horen gekregen dat die van mij nu 2600 gram weegt dus zit je redelijk op schema toch ?

17. annika1985

ze zit net iets onder de onderste curve lijn.
    ze maakt der eigen stijgende lijntje

Veel liefs Annika

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Wat een opluchting zeg !

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Denise en Bambie sterkte!

Thanks Mieni, ga het morgen meteen halen!

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Timzijnmama alles goed ? Hoe voel je je ?

Deel Deze Pagina