Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Mwoah, ik heb me weleens beter gevoelt moet ik zeggen...heb net ff een apirine genomen.
    Maar ik 'duik' straks toch maar ff het zwembad in, even afleiding ook, want ik haal mezelf vanalles in mijn hoofd...

Meiden die een cursus hebben gedaan: bevalt iedereen om jullie heen ook?!
    'gelukkig' zijn er bij mij nog geen meiden bevallen die later zijn uitgerekend, maar van de 15 meiden zijn er al 7 bevallen!

tot morgen.

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Helemaal toppie zal je je inderdaad niet voelen maar wel lekker dat je nog de puf hebt om te zwemmen/dobberen, verder geen complicatie;s ?

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    ELLEN, MAN EN OMA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE (KLEIN)ZOON JELLE!!!!

Verder alles bijgelezen, maar ff niet de fut om te reageren, het is wel heel erg spannend hier bij sommigen van ons!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Als het kan wil ik daar zeker naar toe voor mijn collega.

Bedankt iedereen. Ik kon haar moeder niet persoonlijk maar vind het zo erg voor mijn collega en vooral nu trek ik het me veel meer aan.

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hallo lieve meiden,
    kom even snel kijken hier. Geen puf om terug te lezen, maar wilde even kijken welke beebjes er geboren zijn.
    Iedereen van harte! Geniet lekker!

Hier is vandaag de eerste dag zonder kraamzorg. Ik ben ook voor t eerst de hele dag op op. Nog erg moe en slap, maar dr zit wel een stijgende lijn in. Iemand gaf mij de tip om floradix te nemen, maar daar kan ik helaas niet tegen, dus zal t helemaal op mn eten omhoog moeten krijgen. Komt goed.

Met Zoë gaat t hartstikke goed, in het begin viel ze enorm af en de bv was een groot drama, ze moest naast de bv flesjes krijgen, omdat ik blijkbaar niet genoeg had. Dus ik ben ermee gestopt. Ze krijgt nu alleen nog flesjes en nu grooit ze goed.
    Haar geboortegewicht was 3715 gr en gisteren woog ze 3400 gr. Komt wel goed, ze drinkt dr flesjes prima leeg! Ze is hartstikke tevreden en huilt alleen als het "nodig"is. Ook 'snachts gaat t prima, ze komt rond een uur of 3 en daarna pas weer om half 7.

Ik heb heel erg last van kraamtranen. Ik huil om alles en word niet goed van mezelf. Ik huil vooral omdat vanaf het moment dat wij een kindje wilde niets vanzelf is gegaan (zelfs mirena verwijderen lukte niet, omdat de touwtjes weg waren!) En nu heb ik eindelijk mn meisje, maar zit ik niet op de roze wolk waar ik wil zijn. Maar dat schijnt er allemaal bij te horen. Gelukkig is Sulja super lief voor me en troost ie me elke huilbui op nieuw. Dat scheelt.

Ik hoop binnenkort wat meer puf te hebben om te forummen, want ik merk dat ik hier toch wel graag rondhang!

Tot snel!

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ischa, sterkte voor je collega! Leven & dood staan zo wel erg dichtbij elkaar hé!

Susanna, schattig wiegje hoor!

Denise,
    een bewogen dagje voor jou zo te lezen! Doe je rustig aan meid!

Bambie, heel veel sterkte!

Annika, hopelijk heeft het strippen bij jou meer effect!

Rennies; Heerlijk! Ik zweer erbij! Al voel ik een beetje misselijkheid, raar gevoel in mn maag dan neem ik er direct 1 en het trekt dan al vrij snel weg. :D

Jeetje Zena, Zoe is alweer 8 dagen! Time flies!
    Goed om te lezen dat ze het goed doet, en tja, die kraamtranen.. Daar hoor ik zoveel net bevallen vriendinnen over!
    Geniet maar lekker van jullie meisje ondanks dat je niet 't gevoel hebt op
    een roze wolk te zitten..

Ik heb vanavond mn woede over dat de kleine niet wil komen gebotvierd op mn huishouden.
    Heb de schoonmaakster voor morgen afgezegd en besloten dat ik zelf alles ga doen.
    Hoe bedoel je nesteldrang? Zal het een teken zijn? ;)
    Heb zojuist de hele woonkamer tot in de puntjes gedaan, ben nu gesloopt maar goed, het heeft hier nog nooit zo geblonken en heerlijk geroken! 8)

Morgen de keuken, gang, waskamer, toilet, badkamer, babykamer, onze slaapkamer en kastenkamer!
    Nou dat lijkt me toch genoeg voor 1 dag toch.. :)
    Hopelijk gaat de tijd dan een beetje rap voorbij, het niks doen breekt me ook op!

Na het strippen van vanmiddag heb ik trouwens bloedverlies,
    ze is een beetje hardhandig geweest geloof ik...
    En het is best veel nu maar dat komt ook omdat ik natuurlijk erg druk ben geweest vanavond.
    Ze had me er al voor gewaarschuwd dus ik ga er vanuit dat het vanzelf ophoudt...

Nou mijn lichaam vind dat ik nu even moet relaxen dus ik ga maar bankhangen en tv kijken!

Fijne avond allemaal! :)

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Marije, kom je hier ook ff poetsen? :) Die nesteldrang bij mij kan me niet vinden geloof ik ;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    *inbraak van een november mama*

Aangezien het nu bijna oktober is wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen.

Groetjes Wendy

*uitbraak*

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @wendy1983, bedankt voor je berichtje, hartstikke lief :D

@marije, oh jee nesteldrang volop toegeslagen, haha kunnen we elkaar de hand schudden ;)

@suzanna, wat een lief wiegje.

@ischa, wat een vreselijk nieuws, sterkte hoor.

@bambi, veel sterkte.

@annika, dus voor jou gaat het ook niet meer zolang duren, spannend hoor :D

Rennies, ik zweer er ook bij, ik kan al een paar maanden niet meer zonder. Bij mijn dochter had ik dit ook zo erg :(

10. Geen broekje maar boekje :) ;) . Van stof en als je er in knijpt dan kraakt het een beetje.

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nou, ik droeg ze achter elkaar hoor :) .

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Zena wat fijn meid om van jou iets te horen. Doe maar lekker rustig aan hoor.

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hebben jullie dat trouwens ook?

Sinds vandaag doen mijn borsten weer verschrikkelijk veel pijn net zoals in het begin van de zwangerschap. Elke aanraking/beweging doet zeer :( .

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hahahahaha! Hansje idd! Tsss ik dacht al 'dat is vast iets nieuws!' :D

Och Zena, die tranen ik me indenken dat dat voor jezelf niet prettig is. Toevallig had ik er vanochend nog over gelezen, dat veel vrouwen hier last van hebben. Heel veel sterkte ermee en hopelijk verdwijnen ze snel! x uit de states.

Marije, haha ik ben echt jaloers op die schoonmaakwoede! Bij mij wil het maar niet komen.

Ischa dan kan ik je hand schudden.

Wilde ik ook nog steeds vragen; heeeft jullie baby ook zo vaak de hik?! Hier wel 3 x per dag ofzo, ik vind het ergens zomaar zo zielig :( Dat schokkende lijfje wat je dan voelt.

15. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Effe over t kraamverband....ik vond t een crime! Ik gebruikte Tena...absorbeerde goed en voelde als gewoon, heeeeel groot, maandverband, dat kraamverband zat bij mij niet, zo'n wattenprop!

16. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    even snel ga lekker naar bed,

@rolia,ik doe voor de juffen een beschuit met muisjes erbij.ik doe een beschuitje,kuipje boter(hotelkuipje)en een klein zakje muisjes erbij(boterhamzakje.)

@susanna,hier heeft ze ook heel veel de hik.ik vind het een irritant gevoel.mijn oudste had het ook heel vaak en toen hij geboren was had hij ook heel vaak de hik gedurende het eerste jaar.daarna werd het minder.

verder alles rustig hier.

17. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ja, mijne heeft ook vaak de hik, en dan soms wel 10 minuten lang, en ik vind het echt een beetje zielig hoor! Elke keer denk ik: ooh zou ie dr nou niet heel veel last van hebben? Het schokt zo hard dat ik ervan mee schok :p

18. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ zena: goed om wat van je te horen :) Wel een heftige tijd zo voor jou he. Sterkte met je kraamtranen en het verwerken van het hele gebeuren!

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ischa sterkte meid.

Zena, ik herken het goed hoor. Ik kon die eerste week ook overal om huilen, nu gaat t wel weer goed.
    Heb je iets ijzergebrek ofzo dan? Rovicee ferro schijnt ook te helpen.

Fijn dat t met Zoë goed gaat en jammer dat het met de bv niet is gelukt. Bij mij ging het met Dylano ook niet, maar nu wel. Alleen nu morgen zien of hij goed is gegroeid.

Ellen en man en oma gefeliciteerd!

Mijn man is dus bij de ha geweest voor de elleboog en hij moest wat bewegingen doen. en volgens de arts was er niks aan de hand omdat hij dat allemaal kon. maar je ziet gewoon dat er een stukje bot uit de elleboog is. Ze heeft niet eens aan de elleboog gevoeld. Ze vond dat hij zich aanstelde en hij kon wel weer aan t werk en ze maakte zich er drukker om dat hij op de bouwput (deze is direct naast de ha) in de bosjes heeft geplast.
    Wat een ......kurkentoestand.
    Hij gaat echt nooit naar een huisarts, heeft eens een week doorgelopen met 2 gebroken polsen en deze huppelkurk vind dat hij zich aansteld. Ik was helaas niet mee, want anders had ik er wel wat van gezegd.\

Bedankt voor het vragen overigens.

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    sterkte voor bambi.

en annika hoop dat het strippen heeft geholpen!

Deel Deze Pagina