Ellen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jelle !!! Geniet ervan !! @ischa: heel erg veel sterkte meis ! @annika: spannend hoor, hopen dat het effect heeft en doorzet ! @tzm: lekker gezwommen ? @zena: die kraamtranen......%$%&^% helaas horen ze erbij, bij mijn dochter heb ik ook wat af gehuild ! Komt goed ! @susanna: mijn hubbie is vrachtwagenchauffeur, dus afhankelijk van waar ie zit, duurt het ook voordat ie thuis is, maar zal hooguit 1 uur 1 1/2 uur zijn. @rolia: ik heb voor het KVD flesjes gekocht gevuld met manna en een kaartje eraan Echt balen, mijn kleine meis heeft oorontsteking. Vanmiddag begonnen en bijna non-stop gehuild, zoooo zielig voor haar. En best moeilijk als je zelf zoo vreselijk moe bent. Hopen dat het gauw over is.
@susanne, mooie wieg! EN betreft de kraamverbanden, ik had er echt maar 1 nodig. wel veel op een dag, maar toch maar 1 gelukkig. zou niet weten hoe ik 2 van die dingen moet dragen, 1 is al erg. maar wel fijn, zeker als je hechtingen daaronder hebt, is kraamverband de eerste dagen erg fijn. En inderdaad met veel plassen (en bv) slinkt je baarmoeder veel gauwer. binnen 5 dagen was mijn bm al terug op zijn plek. kleintje roepmeiden die rommelen sterkte!
Sjonge jonge zeg, wat een onderneming. Ik heb over dat stukkie van 20 min. gewoon meer dan een uur gedaan net Ik moet een klein stukje over de snelweg, waar we van 3 naar 1 baan werden peperst....én er was een ongeluk gebeurd! Lekker dan...pfff, nou als ik dan toch zo laat ben kan ik ook nog wel ff achter de pc kruipen op zoek naar wat helpt tegen maagzuur (want dat is het denk ik echt...) Zwemmen ging best nog wel. Alleen een beetje jammer dat de trainer persee estafette wilde zwemmen en ik mee 'moest' doen, omdat we anders met oneven waren...Nou ja, ons team had bijna gewonnen *not*
@tzm wat een toestand zeg. en dan ook nog estafette doen... Wat kan helpen tegen zuur is vanillevla, theelepel suiker, pepermunt. ook kan je via de ha een drankje krijgen, wat goed helpt. Weet zo de naam even niet, je kan t ook gewoon bij de apotheek halen.
dankje! Ik kwam ook tegen: melk, rijstewafel, laurierdrop en pepermunt. Dat is waar ik het vannacht mee moet doen en dan haal ik morgen iets bij de apotheek!
Tomtidomtidom.......lalalalalalalala....waarom is het zo stil om me heen? O ja,..het is NACHT We rommellen vrolijk verder hier hoor,...tis niet zo heftig als gister,heel veel harde buiken die meer aanvoelen als heftige menstruatiekrampen. Ik word er wakker van en val dan weer even in slaap..zo heb je wel een gebroken nacht en ben er dus even uit,..warme melk,pc aan en zo weer proberen.. Hoe gaat het met de "rommelmeiden"?nu WEL lekker aan het slapen? Vandaag ga ik om 14 uur naar de gyn,ben benieuwd hoe zwaar de kleine nu is en of al dat gerommel nog wat aangericht heeft of echt puur voorweeen bleken te zijn. TZM: fijn dat het zwemmen goed ging,maar waarom nou gelijk zo fanatiek zwemmen en een touristische route? Susanna: de van mij heeft ook een paar keer per dag de hik...nu al gulzig en als je dan op je kop hangt... Die kraamverbanden had ik de eerste 2,3 dagen ook echt nodig hoor...niet 2 tegelijk,maar wel vaak ververst! O en mijn mannetje kan hier met 20 min zijn vanuit het werk. Volgens mij pas ik nooit in die speciale kraambroekjes (dan krijg je zo'n rollade- net effect) Annika: spannnend,hopelijk doet het wat voor je! Zena: hoort erbij,wel lekker labiel gaat over meid en dan geniet je weer lekker,sterkte! Trakteren: ik geef mn dochter gewoon een pak muisjes en beschuit mee naar school,de juf mag zelf smeren! anders kijk ik of iemand het hier kan smeren en op een groot dienblad legt of zo,maar als ze het daar doen blijft het het meest vers...heb geen zin om appartigheid te doen. Nou ,ga zo maar weer onder het warme dekbed liggen...tot later! ps heb nieuwe foto in album
Hej meiden bedankt voor de steun allemaal kibi bedankt voor het plaatsen op het forum ben thuis... maar rommelt hier gewoon verder... is alleen niet meer regelmatig... pff zo word ik wel gek... annika, ik hoop dat het strippen helpt anders veel succes voor vandaag of morgen! Ellen en hubby gefeleciteerd met jullie zoontje bambie, sterkte meid hoop dat het niets te erg is! verder heb ik iets gelezen over pijnlijke borsten... heb er niet zo'n last van enkel enorm veel melkverlies :s niet normaal verder kan ik melden dat het met mijn ex redelijk goede kant uitgaat... hij is wel een ander mens geworden... helemaal voor rede vatbaar, is blijven slapen zaterdag en vannacht... en enorm bezorgd om zen kleintje ben wel heel blij... ik ga nog wat proberen slapen voor zover het mogelijk is meiden nogmaals bedankt voor alle steun ! xxxx
goedemorgen dames. Hier rommelen we nog aardig verder. Ik zei vanmorgen al tegen manlief ik ga je bellen uit je werk hahahahahaah. Veel liefs Annika
TzM, een estafette Nou er had beter iemand even een extra baantje kunnen nemen en jij lekker dobberen aan de andere kant van het bad. Hoe is het met het maagzuur gegaan vannacht? Annika, sterkte met het gerommel en nu maar hopen dat het doorzet en je je man kunt bellen straks. Liz, Pff heavy hoor al die weeën, die omslaan in rommelen en dat gaat al een paar dagen zo. Sterkte. Fijn dat je ex zich bekommert om jullie kindje en zich bezig houdt met jou nu. Ow, Allwoman wat een pech voor jou ook weer met dat gerommel 's nachts. Heb je nog een beetje kunnen slapen? Susanna, hier ook een baby met heel vaak de hik. Dat hebben ze straks na de geboorte ook heel vaak. Zena, wat goed om even weer iets van jou te horen. Fijn dat het met Zoë goed gaat. En tja, de kraamtranen ik had er ook ontzettend last van en verwacht het deze keer ook gewoon weer. De vorige keer had ik het het ergst op de verjaardag van mijn man. Heel gezellig Gelukkig hebben we toen de visite uit kunnen stellen. Lief, dat is ook een leuk idee, die flesjes En sterkte met je dochters oorontsteking Heeft ze er al een kuurtje voor gekregen? Vaak is het dan wel snel weer wat beter. MamaJanneke, wat een hork die huisarts van jullie. Kun je niet overstappen naar iemand waarbij je je beter op je gemak voelt? Blub, dat is ook een goeie, die beschuitjes met muisjes en een kuipje boter. Toch nog een aantal leuke ideetjes weer Susanna, mijn man doet er gemiddeld een half uur over om thuis te komen. Maar hij moet dan ook meteen vertrekken. Dat lijkt me voor hem ook handig om te doen, want ik heb tot nu toe steeds snelle bevallingen gehad. En ik hoop dat dat deze keer weer zo is eigenlijk. Marije, heerlijk die nesteldrang! Vannacht heb je vast ook weer wat beter geslapen omdat je zo actief bent geweest. (en omdat ik je niet gezien heb vannacht of....ben je soms bevallen?)
Dat zou ik ook zeker doen Ischa. Hopelijk lukt het allemaal, want dat is natuurlijk nog even afwachten in jouw situatie en dat zal ze ook wel begrijpen.
Nou ik heb idd geslapen vannacht, alleen vraag niet hoe.. Volgens mij word elke nacht pijnlijker... Mijn lichaam is vooral 's nachts flink aan het 'oefenen'. Soms springen de tranen in mn ogen... En dan hoop je zo dat het begonnen is, eindelijk.. Maar als het dan eenmaal ochtend is en je opstaat voel je gewoon alle krampen wat afnemen.. Op zich lekker hoor, kan je weer normaal ademhalen maar heb liever dat de bevalling begint! De kleine word hier trouwens nu wel een stuk rustiger dan voorheen.. Arm kind krijgt het natuurlijk steeds krapper.. Maar ja, eigen schuld.. Hij kan ook gewoon komen Liz, Snap dat je niet blij bent dat het niet doorzet hoor.. Maar misschien is 't beter voor ukkie als 't nog even blijft zitten ivm de lengte van je zwschap?
Meiden VRAAGJE? Hoe kun je ook weer checken of je vruchtwater verliest?Of toch vk bellen? Heb sinds zondag dat ik heel af en toe "water" verlies.... Niet veel hoor... LIEFS nony
marijee: Ik herken je verhaal helemaal. Vannacht ook een paar keer wakker geworden van goede krampen, en dan smorgens nog wel wat harde buiken, maar geen weeën. Begin er ook flink van te balen, want dit gaat ook al een paar nachten zo door. Bah. Groetjes Lotte
Nony, op je hand blazen.. Als je dan vocht verliest kan het vruchtwater zijn. Maar hou er ook rekening mee dat je in de laatste weken sowieso meer vaginaal vocht kan verliezen. Bij twijfel altijd even contact opnemen met je VK!
Ik las hier ergens dat je op je hand moet blazen. Ik dacht dat ik vorige week vruchtwater verloor en toen moest ik persen. Als er dan water kwam was het vruchtwater. En anders toch even de vk bellen. Daar zijn ze voor! Succes Groetjes Lotte
Morguh dames, Nou hier niks meer te merken van harde buiken o.i.d. Alleen een verdwaalde kramp af en toe, en een grieperig gevoel in de benen 's Nacht heb ik er wel last van, daarom zijn mn nachten zo gebroken en overdag is er gewoon niks meer aan het handje Hoop dat het bij de andere rommelende dames beter gaat!
zo allemaal lekker doorgerommeld vannacht zie ik Die beebjes van ons weten niet wat ze willen... dr moet er nou maar es 1 uit komen vind ik! Niet die van mij waarschijnlijk, want het wordt hier weer wat rustiger naar mn idee. Misschien willen ze allemaal persé in oktober geboren worden
Nog 1 dagje geduld dus Ik snap echt niks van mijn lijf. Moet ook zeggen dat ik echt niet weet hoe een bevalling uit zichzelf begint, en hoe het voelt bij mij. Ben namelijk 2 keer ingeleid. Heb nu weer steeds menstruatiekrampen, en af en toe een harde buik. Pff doet niet echt zeer, maar wordt er wel moe van. Vooral met die gebroken nachten erbij SPRUIT KOM ERUIT! (en de rest van de spruiten die willen natuurlijk ook )