Nou ben weer terug van de vk, bloeddruk was goed. Mag ik vrijdag weer naar de vk. Voor iedereen nog een fijne avond en slaaplekker (niet gemeend bedoelt) want bij mij zijn de nachten ook niet meer al te best. Groetjes Audrey
Ischa Buddy, Heel veel succes morgen! Wat spannend... Was je bloeddruk nu toch weer gestegen dan? Straks gaan we tegelijk bevallen, ik heb er nl. ook nog steeds wel oren naar (wil iemand mijn stand-by buddy worden?) Mieni, wat super dat je overmorgen ook wordt ingeleid. Je bevalt ook vast op 2 oktober, omdat je die datum steeds al in je hoofd had. Jij vroeg trouwens nog hoe het ging. Op zich gaat het goed, maar ik wordt wel steeds ongeduldiger en wil nu toch wel graag een keer bevallen. En ik ben emotioneel hartstikke labiel aan het worden. Om het minste of geringste kan ik wel janken. Hansje, natuurlijk kun jij het. Het is niet altijd makkelijk, maar gelukkig komt het altijd helemaal goed. Alleen al dat je jezelf zoiets afvraagt is een teken dat je het straks goed doet. Jezelf dingen afvragen over de (op)voeding komt steeds weer terug. Fijn dat Bambie weer thuis is! Linnepin, ik kan me voorstellen dat je morgen liever even overslaat qua bevallen Audrey, fijn dat alles weer goed was bij de vk.
Ik heb zo'n zeer stuitje! Hoe dat nu ineens weer kan?! Sinds een dag of 3 kan ik nauwelijks zitten Mieni en Ischa meiden wat spannend! Wat zullen jullie opgelucht zijn. Ikhoop dat jullie nog ff flink wat slapen en dan uitgerust de strijd aan gaan. Maar ik kan me indenken dat je van de opwinding niet meer kan slapen. Ischa omdat je steeds zo bang bent voor de bevalling is dit wellicht wel lekkerder voor je, je weet nu wanneer het gaat gebeuren. Tal ja die volle maan had ik hier ook al opgenoemd. 14 oktober duurt idd nog ff Scrapper 40 weken! We wachten op nieuws! Buddy bij jou gaat kennelijk alles lekker!
Oh en nog wat...ik las op het nederlands nieuws dat een vrouw van 31 beweerd zwanger te zijn van Bassie?! Jasses! Hij zegt dat het niet kan, maar dat ie het kind zal liefhebben als het wel zo is. Dus ze hebben zeker seks gehad! Die vent is 72 ofzo! SEKS MET BASSIE!
Jaaaa IEUWW, dat moet je niet visualiseren Het was na een optreden, zou hij zijn neus nog op hebben gehad
**BUDDY NIEUWS** Veerle is bevallen van 2 zoontjes, Jens(2685 gram) en Joren(2370 gram). Ze liggen nog in de couveuse, maar maken het goed!!!!!!!!!!
Dank je wel allemaal. Ze gaan inleiden omdat het vruchtwater bijna op is, omdat hij waarschijnlijk buiten de baarmoeder beter zal groeien (was vandaag 2800 gram), omdat mijn bloeddruk hoger was (niet schrikbarend), omdat ik bijna niet meer slaap, alles bij elkaar vond ze het beter om in te leiden. Ze had ook nooit verwacht dat deze zwangerschap zover zou komen en ze vond het genoeg.
Ischa: heel veel succes morgen, kom op meid, je kunt t! Mieni: jij dus ook ingeleid overmorgen, ook voor jou draaien de duimen.. Nou ik ga de 40 weken idd wel halen hoor, dus toch een oktoberbeebje. Voel me sinds vanavond wel erg beroerd, weet niet hoe ik moet zitten of liggen.....hoop dat de nacht een beetje goed gaat en ik me morgen dan wat beter voel. Vind het op deze manier ook zo sneu voor Jayna, had vanavond echt geen energie meer en zij maar willen dansen en zingen met mama..... Morgen om 11 uur eerst VK, dus zullen dan wel verder horen.... sorry voor kort eho berichtje....ben echt ff op
Joepieeeee......weer 2 beebjes er bij! Veerle, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes!
Veerle en man, gefeliciteerd met jullie twee zoontjes. Dubbel genieten! Fijn Ischa, dan is er nu voor jouw baby het onderste uit de kan gehaald en gaat hij/zij (?) het vanaf morgen buiten jouw buik doen. Semmi, sterkte! Hopelijk slaap je vannacht weer wat beter...
Thnx Rolia, hoe gaat het verder met jou? Hou je het nog een beetje vol? Of heb je het gevoel dat deze beeb voor altijd blijft zitten......hihi....dat denk ik soms wel es.....
mieinie en ischa, ik wens jullie een goede bevalling toe morgen en overmorgen. Hopelijk gaat t net zo makkelijk en soepeltjes zoals bij mij. Ischa, laat t over je heen komen en probeer te ontspannen. (ik weet t is makkelijk gezged dan gedaan, maar ontspannen heeft bij mij zo danig geholpen dat ik pas bij de laatste 3 kwartier echt pijn heb ervaren en toen was de kleine er al.) Veerle gefeliciteerd met je 2 jongens! Fijn dat Bambi thuis is, hopelijk voelt zij zich wat betr... TZM hij is niet zo makkelijk te sturen, de ha was al een hele grote stap. Hij is ook gewoon gaan werken, maar heeft nu wel weer heel veel pijn. Ik heb m gezegd dat als dat morgen weer zo is dat hij dan naar de huisartsenpost moet gaan. Ben benieuwd wat die eigenwijse kerel van me doet.
Ja dat schreef ik zondag ook al en dat gevoel wordt alleen maar sterker Lichamelijk gaat het allemaal wel, maar emotioneel zo labielig. Iedereen bevalt maar ik blijf maar rond lopen.... zo voelt het.
Nou om dan toch maar een beetje positief te blijven Rolia, samen voor de eerste dag van oktober gaan?
**Inbraak** meiden nog 2,5 uur en dan is het oktober. Officieel jullie maand. Ik hoop dat jullie allemaal een hele goed bevalling hebben en het voor sommigen onder jullie niet lang meer zal duren. Joli: of de 4e en anders de 17e ok? Liefs Nynke (okt 2007 mama) **Uitbraak**